Şimdi Ara

civic conta yakmış mıdır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
9.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamlar üstadlar. benim sıkıntım aracımın hızla su kaybetmesi. yeni doldursamda kısa süre sonra su bitiyor. biraz devam etsem hararet te çıkmaya başlıyor. gittiiğim tamirciler radyatöre su koyuyorlar ve eğer köpürüyosa conta yanmıştır diyorlar. durum bu mudur. yani radyatöre su konulduğunda köpürüyorsa conta yanmışmıdır? yağa su karışma yok, egsoz dan bi şey çıkmıyo. arabanın sürüşün de de bişey yok. sadce kısa sürede su eksiltiyo. ustaların tek yaptığı test ise radyatöre motor çalışırken su koyup köpürmesine bakmak. köpürüyo gerçekten de ama bilemiyorum. ne dersiniz.



  • Bir yerde kaçak olmasın? Bağlantı hortumlarında vs.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Bir yerde kaçak olmasın? Bağlantı hortumlarında vs.?
    kaçak görünmüyor. yoksa yere sızardı.olduğu yerde su birikintisi olurdu. bugün 5km falan yol gittim ,yola çıkmadan full doldurmuştum, kontrol ettim tamamen bitmişti su. takviye kutusundaki de bitmişti. yani 5km gidince tüm suyu kaybediyor. usta ısrarla conta yakmış ondan yapıyo diyor ama emin olamadım bi türlü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenrain

    kaçak görünmüyor. yoksa yere sızardı.olduğu yerde su birikintisi olurdu. bugün 5km falan yol gittim ,yola çıkmadan full doldurmuştum, kontrol ettim tamamen bitmişti su. takviye kutusundaki de bitmişti. yani 5km gidince tüm suyu kaybediyor. usta ısrarla conta yakmış ondan yapıyo diyor ama emin olamadım bi türlü

    Alıntıları Göster
    Conta yaksa buhar olarak atması gerekir.....Egsozdan fazla buhar atıyor mu??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenrain

    kaçak görünmüyor. yoksa yere sızardı.olduğu yerde su birikintisi olurdu. bugün 5km falan yol gittim ,yola çıkmadan full doldurmuştum, kontrol ettim tamamen bitmişti su. takviye kutusundaki de bitmişti. yani 5km gidince tüm suyu kaybediyor. usta ısrarla conta yakmış ondan yapıyo diyor ama emin olamadım bi türlü

    Alıntıları Göster
    Yağa su veya suya yağ karışmadığından emin misiniz? Eğer öyleyse bildiğim kadarıyla suyun eksilmesi için bir yerden kaçak yapması lazım...
    Yağ-su karışımı varsa o zaman conta (veya diğer ihtimaller) akla gelmelidir.
    Arama motorunda biraz araştırma yaparsanız size fikir verebilecek bir çok değerli üstadımızın yorumları ile oluşturulmuş bir sürü konu bulabilirsiniz.
    Bir kaç örnek:
    http://forum.donanimhaber.com/m_7235309/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_36125380/tm.htm

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Yağa su veya suya yağ karışmadığından emin misiniz? Eğer öyleyse bildiğim kadarıyla suyun eksilmesi için bir yerden kaçak yapması lazım...
    Yağ-su karışımı varsa o zaman conta (veya diğer ihtimaller) akla gelmelidir.
    Arama motorunda biraz araştırma yaparsanız size fikir verebilecek bir çok değerli üstadımızın yorumları ile oluşturulmuş bir sürü konu bulabilirsiniz.
    Bir kaç örnek:
    http://forum.donanimhaber.com/m_7235309/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_36125380/tm.htm

    Kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    motor yag kapagına bak yagın köpüklesmıe halı kapaga yapısır
    radyoatörünü en son ne zaman sıslettın eger radyatör tıkalı ıse sana buyuk sorun yaratır en kısa zamanda radyatorcuye gıt ve aracı fazla hararet ettırme contayı elıne alma en az 500 patlar sonra
    hararet bısurunu kontrol ettır
    termostatı kontrol ettır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iblis_35

    motor yag kapagına bak yagın köpüklesmıe halı kapaga yapısır
    radyoatörünü en son ne zaman sıslettın eger radyatör tıkalı ıse sana buyuk sorun yaratır en kısa zamanda radyatorcuye gıt ve aracı fazla hararet ettırme contayı elıne alma en az 500 patlar sonra
    hararet bısurunu kontrol ettır
    termostatı kontrol ettır


    Alıntıları Göster
    Malesef ustanın denedigi yöntem dogru arkadaşım aracın contası yanmış geçmiş olsun..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    conta yanık araç
    15 yıl önce açıldı
    Conta mı yakmış?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    Malesef ustanın denedigi yöntem dogru arkadaşım aracın contası yanmış geçmiş olsun..

    Alıntıları Göster
    bugün gittim önce radyatörü değiştirdim. eskimiş ve aşınmıştı. takviye kutusuna su gönderiyodu kapaktan. değiştirdikten sonra da yol yaptım biraz yine su eksiltmişti. eskisi gibi çok hızlı değil ama yinede eksiltmişti. radyatör yeni de acaba su doluyo diye mi bilmiyorum ama eksiği tamamladım. yine doldurdum. bayağı aldı su tekrar. şimdi tekrar deneyecem biraz daha yol yapacam ve bakacam duruma. yine eksiltirse zaten tek seçenek kalacak. boşuna da radyatörü değiştirmiş oalcağım. 150 tl verdim radyatöre. köpük derseniz yine geliyo . yani suyu motor çalışırken doldurduğumda yine hava kabarcığı oluştu. tamircim arabada termostat olmadığı için hızlı devirdaim den dolayı köpük olabilir, köpük olması mutlaka conta yaktığı anlamına gelmez dedi. ama bariz şekilde hava kabarcığı geliyo. kafam karıştı çok. hortumlar da basınç yükselmesi var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenrain

    bugün gittim önce radyatörü değiştirdim. eskimiş ve aşınmıştı. takviye kutusuna su gönderiyodu kapaktan. değiştirdikten sonra da yol yaptım biraz yine su eksiltmişti. eskisi gibi çok hızlı değil ama yinede eksiltmişti. radyatör yeni de acaba su doluyo diye mi bilmiyorum ama eksiği tamamladım. yine doldurdum. bayağı aldı su tekrar. şimdi tekrar deneyecem biraz daha yol yapacam ve bakacam duruma. yine eksiltirse zaten tek seçenek kalacak. boşuna da radyatörü değiştirmiş oalcağım. 150 tl verdim radyatöre. köpük derseniz yine geliyo . yani suyu motor çalışırken doldurduğumda yine hava kabarcığı oluştu. tamircim arabada termostat olmadığı için hızlı devirdaim den dolayı köpük olabilir, köpük olması mutlaka conta yaktığı anlamına gelmez dedi. ama bariz şekilde hava kabarcığı geliyo. kafam karıştı çok. hortumlar da basınç yükselmesi var.

    Alıntıları Göster
    kardesım fıat mareada basımıza gelmıstı bı ara belkı sendede olmustur radyotör hava yapıyor bazen havasını aldır yada almayı bılıyosan yap bıde bunu dene eger bunlarıda yapınca tekrar sorun cıkartırsa contaya el attır gecmıs olsun aracı fazla hararet yaptırma motora su karısınca agar yaralar acabılır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iblis_35

    kardesım fıat mareada basımıza gelmıstı bı ara belkı sendede olmustur radyotör hava yapıyor bazen havasını aldır yada almayı bılıyosan yap bıde bunu dene eger bunlarıda yapınca tekrar sorun cıkartırsa contaya el attır gecmıs olsun aracı fazla hararet yaptırma motora su karısınca agar yaralar acabılır

    Alıntıları Göster
    @greenrain;
    Size bahsettiğim konuları okudunuz mu acaba? Zira bu durumu teşhis etmek çok ta zor bir durum değil. Yedek su kabına bakın, gerekirse içinden bir miktar alın, normal antifrizli su (pembe-kırmızı veya mavi) rengi mi var; yoksa suya yağ bulaşmış gibi; parıldayan, yer yer yağ tanecikleri veya renklenmesi görülen bir durum mu var?
    Birebir aynısı değil ama fikir vermesi açısından şöyle bir şey:
     civic conta yakmış mıdır?

    Bir de motor yağ çubuğunu çekip elinizle bakın normal yağ gibi mi? Yoksa bozulmuş gibi, tortulanmış, rengi değişmiş, çamur gibi bir durum mu var? Bazen bu durum motor yağ kapağında dahi görülebilir.
    Birebir aynısı değil ama fikir vermesi açısından şöyle bir şey:
     civic conta yakmış mıdır?

    Bu iki noktayı lütfen kontrol ediniz. Eğer bulgularınız pozitif ise, geçmiş olsun; motor yağı ve suyu bir yerde karışıyor demektir. İlk şüpheli de contadır. Yok iki nokta da normal çıkarsa sorun conta da değildir. O durumda sorunuz "Motor neden su eksiltir?" olmalıdır. Onun içinde soğutma suyu tertibatının tüm elemanları tek tek kontrol edilmelidir. Radyatör, devirdaim pompası, hortumlar, bağlantı noktaları, kelepçeler vs.vs.


    Bu arada araçla yol yaptığınızı ifade ediyorsunuz, hiç hararet yaptı mı? Ya da en azından hararet ibresi yükselme eğilimi gösterdi mi? Conta yanarsa, yağ-su karışırsa hem motorun yağlama hem de soğutma fonksiyonu bozulacağı için, karışan yağ-su miktarına ve gidilen yola göre mutlak surette hararet yapar.

    Geçmiş olsun, kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    @greenrain;
    Size bahsettiğim konuları okudunuz mu acaba? Zira bu durumu teşhis etmek çok ta zor bir durum değil. Yedek su kabına bakın, gerekirse içinden bir miktar alın, normal antifrizli su (pembe-kırmızı veya mavi) rengi mi var; yoksa suya yağ bulaşmış gibi; parıldayan, yer yer yağ tanecikleri veya renklenmesi görülen bir durum mu var?
    Birebir aynısı değil ama fikir vermesi açısından şöyle bir şey:
     civic conta yakmış mıdır?

    Bir de motor yağ çubuğunu çekip elinizle bakın normal yağ gibi mi? Yoksa bozulmuş gibi, tortulanmış, rengi değişmiş, çamur gibi bir durum mu var? Bazen bu durum motor yağ kapağında dahi görülebilir.
    Birebir aynısı değil ama fikir vermesi açısından şöyle bir şey:
     civic conta yakmış mıdır?

    Bu iki noktayı lütfen kontrol ediniz. Eğer bulgularınız pozitif ise, geçmiş olsun; motor yağı ve suyu bir yerde karışıyor demektir. İlk şüpheli de contadır. Yok iki nokta da normal çıkarsa sorun conta da değildir. O durumda sorunuz "Motor neden su eksiltir?" olmalıdır. Onun içinde soğutma suyu tertibatının tüm elemanları tek tek kontrol edilmelidir. Radyatör, devirdaim pompası, hortumlar, bağlantı noktaları, kelepçeler vs.vs.


    Bu arada araçla yol yaptığınızı ifade ediyorsunuz, hiç hararet yaptı mı? Ya da en azından hararet ibresi yükselme eğilimi gösterdi mi? Conta yanarsa, yağ-su karışırsa hem motorun yağlama hem de soğutma fonksiyonu bozulacağı için, karışan yağ-su miktarına ve gidilen yola göre mutlak surette hararet yapar.

    Geçmiş olsun, kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    sayın nrglife teşekkür ederim öncelikle. bahsettiğiniz bulgular yok. yağ ve su karışmadığı kesin. suyun içinde de yağ yok yağ çubuğunu çekip bakınca da su yok her şey normal. yolculuk sırasında da hararet yükselmedi. nortmal aralıkta hep. radyatörü bugün değiştirdim. şimdi suyu daha uzun zamanda eksiltiyor ama yine de eksiltiyor. sıfır radyatör yeni takılan. ustalar başka teşhis koyamadıklarından sadece conta yanmış diyorlar. delil oalrakta hortumlarda basıncın çok yükselmiş olmasını ve motor çalışırken radyatöre su konulduğunda hava kabarcıklarının çıkmasını gösteriyorlar. yoksa yağ ve su karışması diye bi şey yok. zaten honda civic contası normalde gayet sağlamdır diye biliyorum. ama sorunun çözümünü başka türlü göstermediler. bende anlamadım. ne dersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenrain

    sayın nrglife teşekkür ederim öncelikle. bahsettiğiniz bulgular yok. yağ ve su karışmadığı kesin. suyun içinde de yağ yok yağ çubuğunu çekip bakınca da su yok her şey normal. yolculuk sırasında da hararet yükselmedi. nortmal aralıkta hep. radyatörü bugün değiştirdim. şimdi suyu daha uzun zamanda eksiltiyor ama yine de eksiltiyor. sıfır radyatör yeni takılan. ustalar başka teşhis koyamadıklarından sadece conta yanmış diyorlar. delil oalrakta hortumlarda basıncın çok yükselmiş olmasını ve motor çalışırken radyatöre su konulduğunda hava kabarcıklarının çıkmasını gösteriyorlar. yoksa yağ ve su karışması diye bi şey yok. zaten honda civic contası normalde gayet sağlamdır diye biliyorum. ama sorunun çözümünü başka türlü göstermediler. bende anlamadım. ne dersiniz.

    Alıntıları Göster
    Ben imzamdaki hondamı adı baya duyulmuş bir özel servise ağır bakıma götürdüm. Trigerine varana kadar tüm kayışlar dahil değişti fakat gel gelelim sanki usta cebinden karşılıyormuş gibi devir daim biraz daha gider kurtarır dedi. Yaklaşık 4-5 bin km sonra araba hararet yaptı, yazın en sıcak günleriydi üstüne bide. 1 ay kadar öyle idare ettim fakat sonra mecbur contayı değiştirttim. Değiştirtmeden önce ben de sizin gibi bi çok farklı yere götürdüm. Yağa su karışması ya da egzostan atma gibi durum yoktu fakat arkadaşların bahsettiği gibi radyatörün hava yapma olasılıgı da sıfırdı çünkü ondan önce niye hararet yapmıyordu. Velhasılı kelam sonunda servise bıraktım aracı ve gözümün önünde silindir kapagı söküldü ve contanın yandıgı alenen belliydi üstelik 1 ay kadar da öyle kullanmam sonucu oldugunu düşünüyorum, sübaplar yanmış komple sübap takımı 180tl'cikte girmiş oldu bana. Ustaya bunların yanında devirdaiminde değişmesini istedigimi söyledim. Devir daimide gözümün önünde söktüler pervanelerden 2-3 tanesi kırılmış geriye 1-2 tane bişey kalmış onlarda sallanıyo elimle hafifce dokundum ve onlarda kırıldı gitti.

    Yani demem o ki sadece yaga su karışmasıyla anlaşılmıyo contanın yanmış oldugu. Ayrıca ustanızın söyledigine ithafen söylüyorum hararet yaptıktan sonra ben de radyatörün üstündeki köpürmeyi gördüm ulan dedm belki termostatı sökünce düzelir termostatı söktürdüm gene aynıydı yani yine köpürüyodu su.

    son olarak devirdaiminizi en son ne zaman değiştirdiniz bilmiyorum ama Aracınızı servise bıraktıgınızda bence mutlaka devirdaiminide değiştirtin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    Ben imzamdaki hondamı adı baya duyulmuş bir özel servise ağır bakıma götürdüm. Trigerine varana kadar tüm kayışlar dahil değişti fakat gel gelelim sanki usta cebinden karşılıyormuş gibi devir daim biraz daha gider kurtarır dedi. Yaklaşık 4-5 bin km sonra araba hararet yaptı, yazın en sıcak günleriydi üstüne bide. 1 ay kadar öyle idare ettim fakat sonra mecbur contayı değiştirttim. Değiştirtmeden önce ben de sizin gibi bi çok farklı yere götürdüm. Yağa su karışması ya da egzostan atma gibi durum yoktu fakat arkadaşların bahsettiği gibi radyatörün hava yapma olasılıgı da sıfırdı çünkü ondan önce niye hararet yapmıyordu. Velhasılı kelam sonunda servise bıraktım aracı ve gözümün önünde silindir kapagı söküldü ve contanın yandıgı alenen belliydi üstelik 1 ay kadar da öyle kullanmam sonucu oldugunu düşünüyorum, sübaplar yanmış komple sübap takımı 180tl'cikte girmiş oldu bana. Ustaya bunların yanında devirdaiminde değişmesini istedigimi söyledim. Devir daimide gözümün önünde söktüler pervanelerden 2-3 tanesi kırılmış geriye 1-2 tane bişey kalmış onlarda sallanıyo elimle hafifce dokundum ve onlarda kırıldı gitti.

    Yani demem o ki sadece yaga su karışmasıyla anlaşılmıyo contanın yanmış oldugu. Ayrıca ustanızın söyledigine ithafen söylüyorum hararet yaptıktan sonra ben de radyatörün üstündeki köpürmeyi gördüm ulan dedm belki termostatı sökünce düzelir termostatı söktürdüm gene aynıydı yani yine köpürüyodu su.

    son olarak devirdaiminizi en son ne zaman değiştirdiniz bilmiyorum ama Aracınızı servise bıraktıgınızda bence mutlaka devirdaiminide değiştirtin..

    Alıntıları Göster
    üstad teşekkür ederim. devir daim nedir bilmiyorum kusura bakma. değişti mi bilmiyorum. değişen radyatör sadece. ondan önce triger kayışı falan değişmişti. okadarını biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    Ben imzamdaki hondamı adı baya duyulmuş bir özel servise ağır bakıma götürdüm. Trigerine varana kadar tüm kayışlar dahil değişti fakat gel gelelim sanki usta cebinden karşılıyormuş gibi devir daim biraz daha gider kurtarır dedi. Yaklaşık 4-5 bin km sonra araba hararet yaptı, yazın en sıcak günleriydi üstüne bide. 1 ay kadar öyle idare ettim fakat sonra mecbur contayı değiştirttim. Değiştirtmeden önce ben de sizin gibi bi çok farklı yere götürdüm. Yağa su karışması ya da egzostan atma gibi durum yoktu fakat arkadaşların bahsettiği gibi radyatörün hava yapma olasılıgı da sıfırdı çünkü ondan önce niye hararet yapmıyordu. Velhasılı kelam sonunda servise bıraktım aracı ve gözümün önünde silindir kapagı söküldü ve contanın yandıgı alenen belliydi üstelik 1 ay kadar da öyle kullanmam sonucu oldugunu düşünüyorum, sübaplar yanmış komple sübap takımı 180tl'cikte girmiş oldu bana. Ustaya bunların yanında devirdaiminde değişmesini istedigimi söyledim. Devir daimide gözümün önünde söktüler pervanelerden 2-3 tanesi kırılmış geriye 1-2 tane bişey kalmış onlarda sallanıyo elimle hafifce dokundum ve onlarda kırıldı gitti.

    Yani demem o ki sadece yaga su karışmasıyla anlaşılmıyo contanın yanmış oldugu. Ayrıca ustanızın söyledigine ithafen söylüyorum hararet yaptıktan sonra ben de radyatörün üstündeki köpürmeyi gördüm ulan dedm belki termostatı sökünce düzelir termostatı söktürdüm gene aynıydı yani yine köpürüyodu su.

    son olarak devirdaiminizi en son ne zaman değiştirdiniz bilmiyorum ama Aracınızı servise bıraktıgınızda bence mutlaka devirdaiminide değiştirtin..

    Alıntıları Göster
    http://www.barhonda.com.tr/

    Arayın Hüseyin Özdemir ustaya bir sorun.

    Ankaradaysanız bir gösterin hatta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ıspanak -- 6 Kasım 2012; 20:09:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıspanak

    http://www.barhonda.com.tr/

    Arayın Hüseyin Özdemir ustaya bir sorun.

    Ankaradaysanız bir gösterin hatta

    Alıntıları Göster
    Evet Hüseyin Abim.....iyidir hoştur....teşhis kesindir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: last06

    Evet Hüseyin Abim.....iyidir hoştur....teşhis kesindir...

    Alıntıları Göster
    Ankaranın ustası kadir usta değilmiyd yaw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Ankaranın ustası kadir usta değilmiyd yaw

    Alıntıları Göster
    ankarada denediğim ustalar;

    Efe Honda (yetkili servis)
    Altan Honda,
    Kadir Usta,
    Bar Honda,
    BHR Honda,

    bence en iyisi BHR Honda Hüseyin Usta, bir ara geniş değerlendirmede yapmıştım.

    Hepsinin işi gücü rast gitsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıspanak

    ankarada denediğim ustalar;

    Efe Honda (yetkili servis)
    Altan Honda,
    Kadir Usta,
    Bar Honda,
    BHR Honda,

    bence en iyisi BHR Honda Hüseyin Usta, bir ara geniş değerlendirmede yapmıştım.

    Hepsinin işi gücü rast gitsin.

    Alıntıları Göster
    Ben de Ankarada Acity'nin arkasında HONDA TECH isimli özel servise gidiyorum. Yasin ve Şeref usta'nın ortak yeriymiş sanırım. İnternette falan arattıgınızda görürsünüz zaten ikisininde ismini sürekli olarak. Bora Yetkili servisten ayrılarak kendi servislerini açtıklarını duymuştum.

    Kendi yorumuma gelirsek ikiside işinin erbapları sorun tamamen çözlmedn işlerini bırakmyorlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    Ben de Ankarada Acity'nin arkasında HONDA TECH isimli özel servise gidiyorum. Yasin ve Şeref usta'nın ortak yeriymiş sanırım. İnternette falan arattıgınızda görürsünüz zaten ikisininde ismini sürekli olarak. Bora Yetkili servisten ayrılarak kendi servislerini açtıklarını duymuştum.

    Kendi yorumuma gelirsek ikiside işinin erbapları sorun tamamen çözlmedn işlerini bırakmyorlar..

    Alıntıları Göster
    Mrb bastan olayı anlatayım sizlere benim arabam ilk Yatak sardı yatak değişti rölattide tıkır tıkır diye ses
    Gelmeye başladı usta şanıman dedi aldık taktık kesilmedi sonra
    Denriyaj dedi değiştik kesilmedi sonrada motor ölü dedi
    Gittim birde motor aldım komple oda değişti şimdide motor suyu eksıkıyor arabadan
    Eski motorda su pompasının kenarından kaçırıyormuş su pompası
    Falan degıstı kaçak yok hortumlarda falan ama arada bakıyorum alttakı korumada radyatörten doğru bı kaç damla su damlamiş ıkı üç kez gördüm damliyor ama nerden bilmiyorum
    Bugün başka ustaya gittim oda başka bi şeyden girdi olaya
    Arabanın silindir kapağı contadan olur bu dedı motordAn radyatöre giden hortuma araba çalışırken baktı sert dedı
    Bende ne alaka dedim ben profiyim bu konuda başka arabadakıne bak anlarsın dedı
    Forumumuza baktım çonta giden arabadakı seylere bende yok araba duman atmıo ama soğukken gecen bastım baya gaza az siyah duman az beyaz attı sonra atmadı egsozda su gelio ama çok deil belkı hava şartlarından hararet sabıt ortada çıkmıyor yukarı fan acıyordur belki ama sessiz calısıyor fan duyulmuyor yağa baktım ıyı gibi duruyor suya bakamadım cekemedım depodan çekişi güzel arabanın calışmadada sorun yok ortalama 100 km de 3-4 parmak su gitmiş depodan sizce Conta gidikmi lütfen yardım




  • Benim eski yeni reno da aynı şey olmuştu. Sürekli su eksiltiyordu. En nihayetinde conta yanmış daha doğrusu gevremiş dedi bi usta. Conta değişti sorun kalktı.
    Ondan alışkanlıktır 2012 Civic in suyuna ili de bir bakarım alışkanlık olmuş

    Bu arada arkadaşa da geçmiş olsun çık yapacak birşey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.