Şimdi Ara

Civic Hatchback Sizce Nasıl? (1.8 - 2008) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
1
Favori
8.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Benim aracım 2008 model. Her 20.000-30.000 km de şanzıman yağını değiştiriyorum kendi isteğimle. Kuru diyerek ne demek istediğinizi anlayamadım. İshift de kuru veya ıslak kavrama gibi bir şey yok diye biliyorum.

    Hocam oncelikle sizin gibi tabii ki bakımı eksitilmezse hicbir araç kolay kolay hata vermez. Konuya gelirsek dedigim gibi ben de hic i-shift arac kullanmadım konuyu acan arkadas arastırma yapmadıgı icin forumdan arayıp buluyorum kendimce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda Civic kalitesinde hem hatchback hem de sedan bu fiyata başka araba yok bence. Yarı otomatiğin vites geçişleri sarsıntılı diyorlar. Doğru da olabilir. Bu kasanın tam otomatikleri de var (2012 üzeri galiba). Belki fiyatı sizi aşabilir ama araştırın derim.
  • yaklaşık 1 yıl kullandım artılarından ve eskilerinden kendime göre biraz bahsetmeye çalışıyım
    iç mekanı geniş bagaj ver arka kısım
    kokpit son derece modern ve hoş
    yakıt tüketimi 1.8 motor için lpg de ve benzinde makul hiç 12 lt üzerini görmedim ankarada dur kalk sıkışık trafik dahil
    sorunsuz araç kullandığım sürece sadece 1 ampülü patladı o kadar
    dış görünümü son derece güzel

    eskilerine gelirsek
    i-shift şanzıman berbat vites değişimleri özellikle düşük viteslerde gayet belirgin,yokuşlarda geri kaçırır dik yokuşda acemi gibi el freni ile kalkarsınız , kesinlikle tavsiye etmiyorum
    motor 3500 4000 devirden sonra aracın içindeymiş gibi uzun yolculuklarda sürat yapmanız çok zor ankara dan istanbul a seyahat ederken bolu ya kadar sürat yapabilirsiniz
    bolu dan sonra kafanız davul gibi istanbul a gidersiniz 130 km üstünde motor sesi yüksek
    süspansiyonu kullandığım araçlar arasında en serti idi lastiklerin ince yanaklı oluşunun da 225/45/17 etkisi vardı tabi arka kısımda seyahat edenler
    genelde amortisörlerin patlak olup olmadığını soruyolardı ve bozuk yollarda çok sarsıyor
    arka camın tam ortasında spolier gibi bişi vardı dikiz aynasından görüşü kısıtlıyordu geri geri park sıkıntı oluyordu
    arabayı çalıştırıken kontağa anahtarı sokup yarım kontak yapıyorsunuz ve soldaki düğmeye basıp çalıştırıyorsunuz hiç anlamadım o mantıgı
    ya anahtarsız çalıştırma ya yada yarım kontak yapmışken 1 milim daha ileri itiyimde araç çalışsın o yüzden arabayı birisine verirken yarım saat tembihliyordum
    aracı yarım kontak yap sonra düğmeye bas diye birisi dalıp anahtarı kıracak diye korkuyordum


    bir daha alırmıyım diye sorarsanız almam
    alırsamda kesinle manuel yada tam otomatiğini alırım i-shiftle uğraşmam

    aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olabilmişimdir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dymmt

    yaklaşık 1 yıl kullandım artılarından ve eskilerinden kendime göre biraz bahsetmeye çalışıyım
    iç mekanı geniş bagaj ver arka kısım
    kokpit son derece modern ve hoş
    yakıt tüketimi 1.8 motor için lpg de ve benzinde makul hiç 12 lt üzerini görmedim ankarada dur kalk sıkışık trafik dahil
    sorunsuz araç kullandığım sürece sadece 1 ampülü patladı o kadar
    dış görünümü son derece güzel

    eskilerine gelirsek
    i-shift şanzıman berbat vites değişimleri özellikle düşük viteslerde gayet belirgin,yokuşlarda geri kaçırır dik yokuşda acemi gibi el freni ile kalkarsınız , kesinlikle tavsiye etmiyorum
    motor 3500 4000 devirden sonra aracın içindeymiş gibi uzun yolculuklarda sürat yapmanız çok zor ankara dan istanbul a seyahat ederken bolu ya kadar sürat yapabilirsiniz
    bolu dan sonra kafanız davul gibi istanbul a gidersiniz 130 km üstünde motor sesi yüksek
    süspansiyonu kullandığım araçlar arasında en serti idi lastiklerin ince yanaklı oluşunun da 225/45/17 etkisi vardı tabi arka kısımda seyahat edenler
    genelde amortisörlerin patlak olup olmadığını soruyolardı ve bozuk yollarda çok sarsıyor
    arka camın tam ortasında spolier gibi bişi vardı dikiz aynasından görüşü kısıtlıyordu geri geri park sıkıntı oluyordu
    arabayı çalıştırıken kontağa anahtarı sokup yarım kontak yapıyorsunuz ve soldaki düğmeye basıp çalıştırıyorsunuz hiç anlamadım o mantıgı
    ya anahtarsız çalıştırma ya yada yarım kontak yapmışken 1 milim daha ileri itiyimde araç çalışsın o yüzden arabayı birisine verirken yarım saat tembihliyordum
    aracı yarım kontak yap sonra düğmeye bas diye birisi dalıp anahtarı kıracak diye korkuyordum


    bir daha alırmıyım diye sorarsanız almam
    alırsamda kesinle manuel yada tam otomatiğini alırım i-shiftle uğraşmam

    aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olabilmişimdir

    2007 civic hb i shift 2 yil kullandim. Dediginin her harfine katiliyorum. Iyi ozetlemissin bravo.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anladım hocam. İ-Shift yağlı kavrama.
    @byshakram

    @shyne Hocam tam otomatikler 2009 ve üzeri kasa. 2010'dan sonra vergi sistemi yüzünden sadece 1.4 İ-Shift olarak geldi ülkemize. 2009 ve üzeri olanlar makyajlı kasa olarak geçer. Ön panjur, ön tampon, arka tampon, arka stop lambalarının arasındaki geri vites lambaları, sinyal lambaları, orjinal park sensörü, tam otomatik vites, usb aux giriş sistemleri, yokuş kalkış sistemi, jantlar, gösterge de hararet göstergesi yok tam otomatik vites göstergesi var ve iç döşeme rengi farkları var. Şu anlık aklıma gelen bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Anladım hocam. İ-Shift yağlı kavrama.
    @byshakram

    @shyne Hocam tam otomatikler 2009 ve üzeri kasa. 2010'dan sonra vergi sistemi yüzünden sadece 1.4 İ-Shift olarak geldi ülkemize. 2009 ve üzeri olanlar makyajlı kasa olarak geçer. Ön panjur, ön tampon, arka tampon, arka stop lambalarının arasındaki geri vites lambaları, sinyal lambaları, orjinal park sensörü, tam otomatik vites, usb aux giriş sistemleri, yokuş kalkış sistemi, jantlar, gösterge de hararet göstergesi yok tam otomatik vites göstergesi var ve iç döşeme rengi farkları var. Şu anlık aklıma gelen bunlar.

    2007 2008 kasalarda otomatik yok mu yani ? Ben mi yanlış anladım yoksa? İ-shift dediğimiz olay yarı otomatik vites sistemi oluyor değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Kullanan biri olarak.
    Motor ve yakıt konusunda hiç şüpheniz olmasın. Uzul yol verisinde eğer 90-100 arası giderseniz 4.8 110-120 civarı giderseniz 5.5 LT benzin yakıyor. Şehir içi reel tüketim ise 8-8.5 LT. Dış görünüş olarak herkese hitap etmeyebilir fakat benim için çok çok güzel. Çocukluğumda çıktı büyüdüm sahibi oldum. 1.8 140 hp motor olduğunca yürüyor. İ-Shift için şanzıman friksiyon değerlerine bakıtın kesinlikle ve araç baskı balatasının değişimini sorgulayın yoksa 2000 liradan kapı açıyor yetkili servis. İshift için alışmak lazım. Ben severek kullanıyorum. He arada saçmalık yapıyor mu evet yapıyor.
    Konfor olarak kesinlikle konfor aramayın. 225x45R17 ve olabildiğince sert süspansiyonları var. Kütür kütür erik gibi dedikleri .
    İç mekan kalitesi olarak fazla kaliteli değil fakat koltukları iyi ve sürücüyü olabildiğince sarıyor. Bagaj olarak baya büyük ve koltukları tam yatıyor. Bagaj dümdüz oluyor.
    Yol tutuş olarak EFSANE. Arkadaşlarımda Golf, Focus, Leon FR var. Hepsi binip sürdü ve kararını verdi.
    Parça fiyatları olarak biraz tuzlu. Ön panjur 1200 lira, arka tek amartisör 702 lira, çamurluk dodiği 270 lira. Bazı parçalar ülkemizde yok ve İngiltereden parça beklemek zorunda kalabilirsiniz.
    Benim aracım 50.000 km de. Şükürler olsun bir sorunu yok. Sormak istediğiniz başka birşeyler varsa sorabilirsiniz.

    Edit: İlanda aracı çalıştırırken viteste bırakıp el frenini çekmişler. Araç gitmek istiyor fakat el freni tutuyor. Normal araçta aracı kaldırmak için yaptığınız şeyi yapmaya çalışıyor. Yetkili serviste expertiz yaptırmanızı öneririm. 300 lira gibi bir fiyatı vardı.

    F1 vites dediğimiz tam ne oluyor acaba internetten baya araştırdım ama tam kavrayamadım i-shift, f1 farkını avantajlarını ve dezavantajlarını. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sonofwheat S kullanıcısına yanıt
    Otomatik hocam. Auto konumuna aldığınızda gidiyor araç fakat vites sistemleri farklı. 2007-2008 modellerde tam otomatik vites yok. İ-Shift dediğimiz olay yarı otomatik olan vites sistemi. Kısaca İshift i şöyle anlatayım normal manuel vites üzerine kurulu bir şanzıman türü. Sadece vites değişimlerini kendi yapıyor. Diğer sorunuz F1 vites ise F1 vites denilen olay direksiyon arkasındaki kulakçıklarla vites değiştirme olayıdır. Şanzıman aynı i-shift sadece vites değişimlerini otomatik değil de direksiyon arkasındaki kulakçıklar ile kendimiz yapıyoruz.
  • Hb kasa civic için dikiz aynasından görüş açısı çok az park ederken çok zor oluyor diyor çoğu kişi. Acaba bu eksik park sensörü taktırarak kapatılamaz mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu hortlasın bu şanzuman olayı istisnasız hep mi problem yaratıyor yoksa şansa mı oluyor ayrıca lpg uyumu nasıldır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.