Lazımsa ben vereyim Eco Executive Hatasız boyasız 40 bin de 1200 |
Civic sahipleri neyin kafasını yaşıyorlar? (3. sayfa)
-
-
dalgalan sen de kaputlar gibi eyyy şanlı civic kaputu dalgalanan araç olabilir mi? olabilirmiş, insanlar da takmıyor; asıl orası garip geliyor.
-
en ucuz fiyatlar piyasayı belirler, en yüksek olan değil, 3 milyon yaz istersen
-
-
Sayın yönetici Her gün 150 km üzeri hızlarda yolculuk yapıyorum daha kaputun dalgalandığını görmedim. Makyaj öncesi fc5 lerde olabilir mi bu
-
S&S GARAGEyoutubeHatchback (ingiltere üretimi) modellerde görülmese de Sedan (Türkiye üertimi) modellerinde oldukça sık rastlanan ve can sıkan, yüksek hızlarda ki kaput dalgalanma sorunu nedir, neden kaynaklanır ve nasıl çözülür sorusuna cevap verdik. İyi seyirler. www.ss-garage.com www.instagram.com/ssgarageistanbul www.facebook.com/ssgarageistanbulhttps://www.youtube.com/watch?v=Wd60VNN81Ts
-
2020 yılında peugeot 308 alacaktım. fiyat olarak 235 bin liraydı ve 3 ay sırada beklemem gerekiyordu. Yoldan geçerken Honda bayisi gördüm ve bi gireyim dedim. İyiki de girmişim. 15 bin tl daha ekleyip civic için kapora verdim ve 3 gün sonra teslim aldım.
-
bende mazda 3 alayım diyorum; subaru levorg alayım diyorum , ama yedek parçası servisi- stış zorluğu insanları düşündürüp ; soğutuyor.
sonra yine yeniden civic yada corolla.
-
Japon arabalarının piyasası yüksek olur. Bunun sebebi genel olarak Avrupa araçlarına göre sorunsuzluktur. 2021 makyajlı eco elegance fc5 civic sahibi olarak sanırım yorum yapabilirim.
-Yalıtım
-Lastiklerinin sert olması
-Atmosferik oluşundan ötürü şehir içi fazla yakması (Yukarıda biri 350km demiş. Yok öyle bir şey. Ancak şehir dışı ile beraber olabilir)
-Plastik aksamının gereğinden fazla oluşu
-İnce boya. (Bende seramik ve kaput koruma var olmasa taş gelmişti bir ara kaput giderdi)
-Yüksek bayi bakım maliyeti (20k bakıma 7k ödedim. Şu an 8 civarı olmuş. Bu şaka gibi)
Başka olumsuzluk görmedim. Artı yönleri daha fazla olduğundan biniyorum ama full elektrikli ya da hybride geçiş yapabilirim. Satacağım zaman hemen elden çıkartabilecek kondisyonda araba. Bu avantajı da var civiclerin ve japon otomobillerin. Tabi abuk fiyatlar istenmezse. Benim için en büyük artısı koltuğa oturduğumda içine gömülmem ve koltuğun sırtımı dayadığımda sanki yokmuş gibi olması. Ben bu rahatlığı ne bmw 3 ne de 4 gran coupe kasada aldım. Bunu da belirteyim. Ayrıca sürüş konforu ve yumuşak süspansiyonlar oldukça önemli artılar. Genel olarak sorunsuz şanzumana falan girmiyorum bile.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
şehir dışı 30 lt lpg ile 500 550 km arası yapmazsa yakarım aracı
-
Passati bırakıp bu dediğin araci mi alayım bro
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zorlarsanız olabilir gibi. Ağırlıklı şehir dışı kullandığım zamanlar 400+ yapmışlığım var ama ben basan bir şoförüm yani hız limitinde kullanırım genelde. 90 ortalamayla 500 yakalanabilir bence. Şehir içi lpg kullanımım sıklıkla 275km fakat yazın artabiliyor bu ortalama. Kışın araçlar daha çok yakıyor biliyorsunuz. Bu arada servistekiler de fc5’lere çok yakıyor diyorlar
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Fabrika LPG'li olması haricinde bir espirisi olmayan bir araç. Tam bir apaçi arabasıdır kendileri de.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Possatı sanayiciler çok iyi bilir onlara sor
-
Şehir içi çok dur kalk trafiğe girilirse 12 lt görülür. Akan şehir içi trafiğinde sadece trafik lambalarında durarak ve sokak aralarında yavas seyrederek 7.5 8 lt yaktırılabilir. LPG ye zam gelmese 9TL den çok güzel rakamlar elde ediyorduk Pazartesiden itibaren LPG 10 TL artık. Neyse bu ekonomide yine sehir içi 1 TL nin altında kaldık.
-
Valla hali vakti yerinde olan sanayici tayfası hep passata biniyor .Haklısın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X