Şimdi Ara

Civic (salincak degismis arac alinirmi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
13.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar
    Honda civic alma arefesindeyim. Asagidaki ilandaki civic salincak degismis dedi 15 bin tlik hasar kaydi var. Salincak ne ise yarar salincagi yetkili servisde degismis arac alinirmi . Sizin fikriniz nedir cok merak ediyorum. Asagidaki arac.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdenyavuz -- 17 Temmuz 2019; 21:49:12 >







  • Salıncak dediğin 250 liraya değiştirilebilen bişi. Yetkilide de 500 olsun. Bu arada salıncak tekerleği tutan alt taraftaki şase ile tekerleği bağlayan parçadır. Nasıl bir adam 15000 hasarı bulunan bir arabaya salıncak değişti yazar anlamam. Bu, kolu parçalanan bir adama bişeyin yok parmağında çizik var öpsek geçer demek gibi bişey
    quote:

    Orijinalden alıntı: erdenyavuz

    yetkili honda servisinde degismis hocam.faturalari herseyi var adamda. Sorun cikarma ihtimali varmidir. Cok onemli bir parcamidir bu. Yetkili servis dandik is yapmaz heralde alinip binilirmi bu araca sizce.

    15.000 hasar kaydı olur mu götü başı dağılmıştır o arabanın
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Salıncak Değişmiş Araç Alınır mı?

    Araç alırken salıncak değişiminin yapılıp yapılmadığı önemli bir husustur. Çünkü salıncak, aracın direksiyon sisteminin önemli bir parçasıdır ve sorunlu olması durumunda ciddi güvenlik risklerine yol açabilir.

    Araba Salıncak Değişiminin Nedenleri

    Araba salıncakları, zamanla aşınma ve yıpranma nedeniyle bozulabilir. Ayrıca, çukurlara veya tümseklere sert bir şekilde düşme gibi dış etkenler de salıncakların bozulmasına neden olabilir.

    Salıncak Değişmiş Araç Almadan Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Salıncak değişmiş bir araç almadan önce, aşağıdaki hususlara dikkat etmelisin:

    • Değişimin Nedeni: Salıncak değişiminin nedeninin ne olduğunu öğren. Ciddi bir kaza sonucu mu değiştirildi, yoksa basit bir aşınma sorunu mu var?
    • İşçilik Kalitesi: Değişimin kalifiye bir tamirci tarafından yapıldığından emin ol. Kötü işçilik, daha fazla sorun yaşamanıza neden olabilir.
    • Garanti: Mümkünse, salıncak değişimi için garanti iste. Bu, gelecekte oluşabilecek sorunlar için güvence sağlayacaktır.

    Araba Salıncak Değişiminin Maliyeti

    Araba salıncak değişimi maliyeti, aracın modeline, salıncak tipine ve işçilik ücretlerine göre değişir. Genel olarak, salıncak değişimi için 1.000 TL ile 3.000 TL arasında bir maliyet bekleyebilirsin.

    Sonuç

    Salıncak değişmiş bir araç almayı düşünüyorsan, bu hususları göz önünde bulundurman önemlidir. Değişimin nedenini, işçilik kalitesini ve garantiyi dikkatlice araştır. Böylece bilinçli bir karar verebilir ve gelecekte güvenli bir sürüş deneyimi yaşayabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yetkili serviste değişmişse kayıtları vardır. Salıncak ile beraber muhtemelen aks falan da değişmiştir. İşlem düzgün yapıldıysa neden alınmasın ?

    Fiyatını bilemem, ben teknik açıdan bakıyorum.
  • salıncağı değişik honda aldım

    ön düzen 1000 ₺ masraf çıkardı

    yaptırmadım
  • Salincaktan kastiniz alt tablalar degil sanirim galiba travers demeye calistiniz neyse



    Bence internetten bi arastirin aks rot basi travers tablalar suspansiyon falan ortalama ne tutuyor fikir verebilir
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    yetkili honda servisinde degismis hocam.faturalari herseyi var adamda. Sorun cikarma ihtimali varmidir. Cok onemli bir parcamidir bu. Yetkili servis dandik is yapmaz heralde alinip binilirmi bu araca sizce.
  • Salıncak 15.000 TL falan etmez saçma. Yandan ya da alttan aracı vurmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdenyavuz

    yetkili honda servisinde degismis hocam.faturalari herseyi var adamda. Sorun cikarma ihtimali varmidir. Cok onemli bir parcamidir bu. Yetkili servis dandik is yapmaz heralde alinip binilirmi bu araca sizce.

    15.000 hasar kaydı olur mu götü başı dağılmıştır o arabanın
  • Salincak aracin yuruyenine etkisi varmidir peki?
  • 15 bin lira bu durumda benim içimi daha rahatlatır aslında. Çünkü hiç bir şey atlanmamış, her şey tek tek değişmiş demektir.
    Bütün ön takımı baştan yapılmış olabilir. Aracı iyi bir rot ayarına sokun, ön takımı komple kontrol etsinler. Araba "ip gibi" çıkarsa alınır tabii.
  • Salıncak bildiğim kadarıyla aracın önden çarpışması sırasında motorun düşmesini engelleyen sistemdir. Dolayısıyla bu aracın 15.000 Tl gibi bir hasar kaydı varsa önden darbeli olma ihtimali çok yüksek. Ama aynı zamanda hondanın parçalarının çok pahalı olduğunu da söylemek lazım.
  • Önden kazasi yok.

    Arac yol yapim calismasi yapilan yerden gecerken alt tarafini kanalizasyon demirine vurmus bi ses duymus araci kenara cekip servisden bilgi alip tekrar araci calistirip servise gitmis, orda salincak degismis . Adam aracda direksiyonda en ufak titreme yok diyor. Gecen gun 180 bastim dedi. Araci almadan kullanip test etmek istiyorum zaten. Insallah hayirlisi olur.
  • 15 bin hasar kaydı var ama aracın fiyatı da öyle ucuz değil
  • Salıncak dediğin 250 liraya değiştirilebilen bişi. Yetkilide de 500 olsun. Bu arada salıncak tekerleği tutan alt taraftaki şase ile tekerleği bağlayan parçadır. Nasıl bir adam 15000 hasarı bulunan bir arabaya salıncak değişti yazar anlamam. Bu, kolu parçalanan bir adama bişeyin yok parmağında çizik var öpsek geçer demek gibi bişey
  • Salıncağı değişse de değişmese de 15.000 TL hasar kaydı tek parça ise alınmaz. Fakat parça parça toplam da 15.000 TL ise baktırın expere veya ustaya. Rakamı da uygun ise aracın ( piyasasına pek hakim değilim ) alın.
  • 2007 model araba ve 15 hasar kaydı var.

    Üstelik en son 40 a bırakıyor .

    Parana yazık olur bence.
  • Bir kaç yıl önce Honda Jazz için ön salıncak (burçları ve rot başlarıyla birlikte komple) fiyatı adet olara 1000 tl civarıydı. Çifti 2 bin, haliyle taktırmadım. Aracın değeri 30-35 anca var, ama bu kadar da ödenmez.
    Gidip yerli malı, Avrupa'nın en büyük fabrikasına sahip AYD marka (Aydınlar) salıncak aldım. Tanesi 85 tl idi.
    (Gayet kaliteli, herkese de tavsiye ediyorum. Bilindik bir çok dünya markasına süspansiyon parçaları üretimi yapıyorlar, ayrıca kendi markalarıyla da. Senede 25 milyon parça üretiyorlar. Orjinalden eksiği yoktur tahminimce. Fiyatına göre ise harika)

    Honda bazı parçaları çok yüksek fiyata satıyor maalesef. Diğer markalarda orjinal salıncak fiyatları, yan sanayiye göre yüksek ama Honda'dan daha az.

    Yalnız bahsettiğin parça salıncak değil de, alt taşıyıcı olan travers sanırım. Honda bile olsa o kadar pahalı salıncak olmaması lazım. Traversler daha pahalı oluyor salıncağa göre.


    Şöyle bir parça:

    Civic  (salincak degismis arac alinirmi)




  • Salıncak süspansiyon sisteminin bir parçası.

    Teker (porya) ile şasi (travers) arasındaki bağlantıyı sağlayan aynı zamanda amortisörün yukarı-aşağı hareketine de izin veren, aşağıdaki resimde işaretli olan hareketli küçük parça-kol :

    Civic  (salincak degismis arac alinirmi)

    Tek başına salıncak değişimi 15.000 masraf çıkarmaz, bu tutarın onda biri ancak olur. Araç büyük ihtimalle alttan iyi bir darbe yemiş, bir çok şey değiştirilmiş. İyi kontrol ettirmek lazım.




  • salıncakla traversi karıştıranlar yetmeyip motor kulağına bağlayanlar... forum çıldırmış olmalı.
  • Geçen hafta 2013 model Citroen c5 aracımın ön sağ ve sol salıncaklarını (Beşikte diyorlar) değiştirdim, zira çukurlarda ses yapmaya başlamıştı. İşçilikle beraber 400 tl verdim. 40 tl de rot ayarı yaptırdım, aracımda gayet iyi oldu. Salıncak değişiminden korkacak bişey yok, tam tersine iyi bişey, ileride size masraftan kurtarır.
  • Salıncak değişiminden kaynaklı 15bin liralık bir hasar kaydı diyorsa koşarak uzaklaşın. Açık net ya dalavereci yada neyin değiştiğini tam olarak bilmiyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.