Şimdi Ara

Civic satılıp citroen c5 1.6 HDI alınırmı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
1
Favori
55.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Geçin boş lafları 2.0 HDI motorun yazılımını değiştirdiğiniz zaman BMW'nin tork ve HP gücüne ulaşmak zor bişey olmasa gerek

    Yazılımı tek değiştirilebilen araba C5 tabi BMW'ninki ellenemiyor dimi...

    Chip Tuning meselesine girecekseniz burda ikisine de girip öyle oranlamak lazım ki zaten her halükarda BMW eziyor. O mantıkla BMW modlandığında 240 HP olması lazım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik
    ...ben kendi adıma konuyu noktalıyorum, 2 hafta önce civic'e lpg bağlattım, yakıtı ciddi anlamda düştü, hatta bugünde camlara film çektirdim sevmeye çalışaraktan en az 2 yıl daha bineceğim aracıma, yapcak bişi yok :)

    Konuyu başlatan ve öneri isteyen kişi olarak en doğrusunu yapmışsınız. Aracınız daha çok yeni. Prins-VSI, Telefelex-GFI veya BRC marka bir LPG sistemi taktırdıysanız, performans kaybı yaşamadan, dizel ekonomisine zaten sahip oldunuz. İyi günlerde kullanın.


    Araca Lovato bağlattım, 1250 peşin fiyatı. Ruhsata işletmesi ile 1500ü buldu. Performans da pek bi değişiklik yok şu anda memnunum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanerm

    c5 konfor ve kullanışlılığına sözüm yok ama anlatmak istediğim olay; fransız teknolojisi ve bilgi birikimi bir alman, ingiliz-amerikan ya da japonların seviyesinde değil. sunulan konfor ve donanım laf salatasından ve göz boyamasından ibaret. arıza istatistiği uzun ömürlülük, dayanıklılık fransız teknolojisinini neresinde var????


    hahhahahha:)
    YIL 1919 da ilk aracini ureten citroen fransanin en iyi otomobil ureticisidir
    hidrocarbon amrtisoru keşfeden firma hakkında ayriyetten en iyi yol tutus hatta 3 teker uzerinde durabilen arac markasi gibi bircok sıfatlama yapildi yazıldi cizildi simdi hepsini buraya yazamam sen burdna bak

    http://www.citroenet.org.uk/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    Kronik sorun araçların genelinde çıkan arızalara denir, içeri ses alma durumu kronik sorun değil aracın yalıtımıyla ilgili bir durum

    Konuya gelirsek...

    C5 için 1.6 motor sütçü beygiri gibi kalır bence.


    diyosun.. diyosunda
    aceba kullandigin aracin motoru 110 beygir 240 nm torkdan cok dahami guçlu merak ettim
    topiç konusu honda civic de 240nm tork varmidir
    simdi c5 daha agir falan diyeceksin
    kilo basina dusen torku hesapla honda sutcu beygiri gibi kalir:))
  • Arkadaşlar dizel araçla benzinli aracın torklarını karşılatırmak doğru olmaz.
    Performansını karşılaştırmak istiyorsanız iki aracın fabrika verilerine bakmak lazım.
    0-100'üne, 100-150'sine falan bakmak lazım.
    Sonucu merak eden arkadaşlar varsa bakabilir.
    Ben bilmiyorum ve merak da etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TcpIp -- 15 Mayıs 2010; 22:14:05 >
  • mrb.2007 honda civic premıum duz vıtes aracım vardı bıktım artık ve bende sattım arkadaşım senın ızdıraplarını anlıyorum 5 dk durma sat araıcını imkanın varsam değiştir c5 iyi tercih ama ufak motorlu olanı alma honda civic gibi performanslı bir araçdan sonra kullanamassın alacaksan motoru yuksek donanımı iyi olanı al oda zannımca 75 lira civarında.ben peugeot 5008 full olanı aldım honda civic bahsettiğin sorunların fazla yakıtından bıktım.sadece mavi ekranı hoş iç mekanı güzel görünüşü iyi motoru için araç alınmayacapğını anladım.tşk.
  • ben de neler oluyor diye okuyorum yahu..
    arkadaşta daha arabayı geçtim, anahtarlığı yok, anahtarına yarışmak mı istiyor..
  • Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    Edep illa edep!!
  • [code]
    quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    163 hp 340nm'yi o kadar büyütmeye gerek yok, BMW'nin yeni nesil 2.0D motorları 184hp 380nm veriyor...

    2.4 accord ile yarışamaz o motor, zamanında accord'un 2.0 motorlusunu çok kullanmıştım, o bile yüksek devirlerde acaip iyi gidiyordu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutasil


    quote:

    Orijinalden alıntı: tanerm

    c5 konfor ve kullanışlılığına sözüm yok ama anlatmak istediğim olay; fransız teknolojisi ve bilgi birikimi bir alman, ingiliz-amerikan ya da japonların seviyesinde değil. sunulan konfor ve donanım laf salatasından ve göz boyamasından ibaret. arıza istatistiği uzun ömürlülük, dayanıklılık fransız teknolojisinini neresinde var????


    hahhahahha:)
    YIL 1919 da ilk aracini ureten citroen fransanin en iyi otomobil ureticisidir
    hidrocarbon amrtisoru keşfeden firma hakkında ayriyetten en iyi yol tutus hatta 3 teker uzerinde durabilen arac markasi gibi bircok sıfatlama yapildi yazıldi cizildi simdi hepsini buraya yazamam sen burdna bak

    http://www.citroenet.org.uk/


    esas sana HA HA HAAA
    daha hidrokarbon diye bir amortisör icat edilmedi sakın ''HİDROACTİVE'' SÜSPANSİYON OLMASIN O...
    SAKIN BANA OTOMOTİVDEKİ İLKLER VE TEKNOLOJİ DERSİ VERMEYE KALKMA BEN ZATEN 2002 YILINDAN BERİ OTOMOTİV SEKTÖRÜNDEYİM.HEM ALMAN HEM DE JAPON SİSTEMLERİNDE BİLGİ VE TECRÜBE SAHİBİYİM.




  • c5 bal gibi alınır arkadaşım, burada bazıları üfürüp duruyor sanki honda dan başka araç yokmuş gibi! ya ben şunu anlamıyorum sorunsuz araç nedir ya varmı böyle bir şey .Sorun periyodik bakımlara gitmekse o zaman citroen sorunlumu oluyor yani.ben 15 Yıldır değişik modellerde Citroen kullanıyorum,şimdiki arabam da c4 hdi 110 5 yıldır kullanıyorum gayet te memnunum .C5 kendi sınıfında heleki yeni kasası ile mükemmel bir araç.Fiyatı da bence malzeme kalitesi ve konforuna göre makul sayılır.1.6 motor benim arabadaki nin aynısı gibi görünsede ben test sürüşünü yaptığım c5 te 1600 kg lık araca hiçte yetmediğini söyleyemem.Oldukça tatminkar performans sergiliyor.Tabiki 1.6 bir civic le bu aracı karşılaştırmıyorum çünkü çok farklı özelliklere sahip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batuklar

    mrb.2007 honda civic premıum duz vıtes aracım vardı bıktım artık ve bende sattım arkadaşım senın ızdıraplarını anlıyorum 5 dk durma sat araıcını imkanın varsam değiştir c5 iyi tercih ama ufak motorlu olanı alma honda civic gibi performanslı bir araçdan sonra kullanamassın alacaksan motoru yuksek donanımı iyi olanı al oda zannımca 75 lira civarında.ben peugeot 5008 full olanı aldım honda civic bahsettiğin sorunların fazla yakıtından bıktım.sadece mavi ekranı hoş iç mekanı güzel görünüşü iyi motoru için araç alınmayacapğını anladım.tşk.

    bu seferde sadece azyakıyor diye bir araç almışsınız
  • Fazla yakıyor diye aracı 2. elde satarken zaten zarar ediliyor. Diyelim bu yüzden 5 bin TL zarar ettiniz. Birde alacağın araç sattığın Civic kadar donanımlı ve güçlü olsun diyorsan, dizel ve en az C sınıfı araç alayım diyorsun 10 bin TL'de oradan fazla para çıktığını varsayarsak. Eder 15 bin TL. Yeni araçta her 1000 km'de 100 TL karın olsa, yaptığın 15 bin TL'lik masrafı tam 150 bin km sonra kapatabiliyorsun. Ancak 150 bin km'den sonra kar etmeye başlayacaksın ki bu rakamda çok absürt oluyor. Yani akıl karı değil bu iş arkadaşlar.

    Araba piyasasında olan bazı düşünceleri anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum. Örneğin vergisi fazla diye 2 bin motor Full araç almayıp, 5 bin TL verip deri koltuk (volkswagen'den aldığım fiyat) almak nasıl bir mantıktır anlamam. Halbuki 5 bin TL 1,6 ile 2,0 araç arasındaki tam 8 yıllık vergi farkıdır. 8 yılda verdiğimiz bu parayı düşünürüz ama sırf deri koltuk için bir anda verdiğimiz onca parayı hesaplamayız. Bu nasıl bir iş anlamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TcpIp -- 18 Haziran 2010; 23:17:21 >




  • arkadaşlar yorumlarınız gerçekten ilginç,bence her at sahibinin altında kişner,ben renault9 springle pug 206 ya kafa tuttum kodum geçtim şahidim de var.yok c5 civici geçemezmiş yok dizelmiş yok benzinliymiş,asıl önemli olan araç sahibinin kabiliyetidir.altında civic olupta bi çok doğana geçilen civic sahipleri tanıyorum.bence böyle bi kapışmada arabasına acımayan,arabası amaç değil araç olan şshıslar bi çok civic ve c5 leri ezer geçer.honda motoru sağlam ve çok fazla yakıt tüketen bi araçtır.c5 ise hdi sistemde diesel bir araçtır.görünüm olarak yeni c5 ler civicleri yer bitirir.şunu düşünün artık büyüdünüz ve gerek duyduğunuz bi ağırbaşlılık,asalet ve gösteriş he birde ekonomi ise c5 c5 c5.ama yok ben daha gencim daha çok pati çekerimmm,sol şerit benim,varsın çok yaksın bende para çok diyosanız civic derim.ancak şu bir gerçek civic c sınıfı c5 d segment.genç arabası,prestij ve işadamı arabası,hangisi?ben şu an 2005 megane2 dynamique kullanıyorum,şehir içinde acayip çok yakıyo 10 litreyi buluyo bazen aracım benzinli ve gerçekten büyük külfet.ileride arabamı deiştirirsem alacağım araç c5 olacak.....ve sizlere bi tavsiye yo fransızmış yok almanmış yok şuymuş buymuş geçin bunları.abimde 2006 1.6 jetta var her seferinde yolda arkamdan bakakalıyo,ancak jettanın konforu ve malzemesi daha iyi,ama bence önemli olan jettasına toz konduramayan abimin uzun kısa her türlü yol şartlarında meganımı geçememesi,ama ileride büyüyeceğim ve geçmek geçilmek bence sorun olmaktan çıkacak işte o zaman hem yakıt ekonomisini hemde konforu düşünüp c5 alacağım,gönül ister bmw 5 30 ancak ne yakıtını ne de vergisini karşılayamam.işte bu yüzden c5 c5 c5,saygılar




  • Serdar ortaç dan Asrın Hatası şarkısını armanağan ediyorum tüm sevenlere.

    Başlık şöyle olsaydı;
    Civic satılıp Helikopter alınır mı :)
  • Arkadaşlar ''pk'' ne ifade ediyor? c4 bakıyordum fa 1.6 hdi var bir de 1.6 hdi pk.
  • arkadaşlar 2006 model 1.6 hdi c4 aracım vardı. Bir ara araç değiştirmeye karar verdim. ilk önce c5 almak istedim fakat fiyatlar yüksek olduğundan daha düşük fiyatlı araçlara baktım. Kendi aracımı 23,000 tl ye sayıp üzerine de belli bir miktar para vererek 1,6 civic elegance aldım. Serviste lpg taktırdım. 6 aydır civice biniyorum. aracım 12,000 km civarında. c4 ü sattığımda 83,000 km de idi. ilk iki bakımını yetkili serviste yaptırdım. 45.000 bakımında garanti bittiğinden dolayı servise götürmedim. özel servislerde bakımlarını yaptırdım. aracımda 5 senede:
    1- sağ kapı iç kısmında çok küçük bir hava kabarcığı meydana geldi.(deri altına hava basılmış gibi kalktı) serviste yeni kapı panzotuyla değişti(garantiden)
    2- sağ arka tekerlek bilyasından ses geldi. 20,000 kmyi geçtiğinden dolayı garantiye girmedi kendim aldım değiştirdim(disk ile beraber 140 tl)
    3- klima sağ tarafa soğuk üflemiyordu. Serviste 30 liralık bir parça takıldı düzeldi(garantiden
    4-5 sene boyunca yaz-kış iki kere marşa bastığımı hatırlamıyorum.
    5-Plastik aksamdan tıkırtı sorunu vardı. ama çok rahatsız edecek kadar değil.
    6- amortisörleri gerçekten çok sertti şehir içinde kasislerde rahatsız edecek kadar salıyordu. uzun yolda virajlarda yol tutuşu güzeldi.
    7- görüntü olarak benim hoşuma gidiyordu ve hatchback arabaya göre yeterli bagajı vardı.
    8- heryere gittim dağa bayıra balığa pikniğe altı vuracak diye endişelenmedim yüksek sayılırdı. 5 sene bindim
    Honda civic i alalı 6 ay oldu:
    1- ilk aldığım gün antalyaya tatile gittim. (sakaryalıyım) aracı uzun yolda deneme fırsatım oldu. torku çok düşük geldi ivmelenmesi c4'e göre çok zayıf
    2- süspansiyon çok daha yumuşak ve virajlarda güvenlik tatmin edici seviyede
    3- arka koltuklar daha rahat . (tüp taktığımdan dolayı bagaj yetersi kaldı bana)
    4- yaktığı yakıta nispeten gidiş olarak c4'e yetişemez.
    5- yolda sanırım ısparta civarında dişli diye tabir edilen asfaltta arabaya bişey oluyor sandım. sesten kulaklarım rahatsız oldu(çok fazla yol sesi var)
    6- otomatik vites çok rahat başka araç alırsam yine otomatik olmasını tercih ederim.
    7- kasisli yollara girmeye korkuyorum altı çok yere yakın 5 kişi ile yaklaşık yerden 7-8 cm yüksekliği olan bi yere altı sürtmüştü(düğün arabasıyken)
    8- benim aracım beyaz renkli boya kalitesi çok kötü.(tamponlar renk ayırıyor) bana hepsi böyle dendi. boya plastikte farklı oluyomuş (diğer arabaların plastiklerinde neden olmuyor)
    9- aracımı şu an satılığa çıkardım citroen c5 2.0 hdi exclusive almak niyetindeyim. 2009 model. Bana bir basamak oldu diyebilirim.
    Ama almak isteyen olursa arabam 10 numara




  • Aynı durumu yakın bir arkadaşım yaşadı, benzin masrafından bunalıp civic'i ablasına verdi c5 dizel aldı. 4 ay binip sattı ablasından tekrar hondayı aldı :)
    marka sempatizanlığı değil. şimdi durumu anlatayım.
    hondanın kalkıştaki atak yapısı, motor sesi sizin için önemliyse sakın yapmayın. c51 ve 2.viteslerde bana kalırsa çok hantal. 3.vitesten sonra torku hissettiriyor azar azar ama hondadan sonra hantal gelecektir size de.
    ancak süspansiyonu konforu vs bence civicten çok üstün.
    Ben yakın zamanda 2000civic aracımı sıfırı ile değiştireceğim. biraz daha para bulursam yahut uygun bir ikinci el c5 bulursam düşünürüm ama ağır ağır kullanmayı göze alarak ;)

    edit: civic'i çok övmüş gibi olduım sanırım. :) bu sert süspansiyon azıcık ağırlıkla çatur çutur yere değme durumları aynen bizde de mevcuttu. özellikle arka teker süspansiyonundan gelen "taak" sesi çok can sıkıcı..
    velhasıl c5 daha konforlu bir ulaşım sağlar, sadece şöför için biraz sıkıcı olabiliyor:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuphiBA -- 7 Ocak 2011; 17:45:45 >




  • Konuyu Nisanda açmıştım biraz hortlamış. Ama o günden bu güne hala düşüncelerim aynı, satsammı satmasammı diyorum ama sanırım 3 vakte kadar satacam Yeni kasa c5 1.6 HDI larda hidroaktif süspansiyon olsa 5 dakika düşünmeden alacağım, lakin eski kasalarda var sadece :(
    Bu arada şu araçlarıda düşünmüyor değilim. Sizler ne dersiniz?
    2007-2009 Toyota avensis elegant
    2007-2010 Mondeo 1.6 titanium
    C5 HDI sxpk (yeni kasa)
    Bütçemi aşsada insignia turbo (ama lpgli :)

    Bahsettiğim benzinli araçları LPG li kullanmayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    Aynı durumu yakın bir arkadaşım yaşadı, benzin masrafından bunalıp civic'i ablasına verdi c5 dizel aldı. 4 ay binip sattı ablasından tekrar hondayı aldı :)
    marka sempatizanlığı değil. şimdi durumu anlatayım.
    hondanın kalkıştaki atak yapısı, motor sesi sizin için önemliyse sakın yapmayın. c51 ve 2.viteslerde bana kalırsa çok hantal. 3.vitesten sonra torku hissettiriyor azar azar ama hondadan sonra hantal gelecektir size de.
    ancak süspansiyonu konforu vs bence civicten çok üstün.
    Ben yakın zamanda 2000civic aracımı sıfırı ile değiştireceğim. biraz daha para bulursam yahut uygun bir ikinci el c5 bulursam düşünürüm ama ağır ağır kullanmayı göze alarak ;)

    edit: civic'i çok övmüş gibi olduım sanırım. :) bu sert süspansiyon azıcık ağırlıkla çatur çutur yere değme durumları aynen bizde de mevcuttu. özellikle arka teker süspansiyonundan gelen "taak" sesi çok can sıkıcı..
    velhasıl c5 daha konforlu bir ulaşım sağlar, sadece şöför için biraz sıkıcı olabiliyor:)


    Sayın dr suphiba ismim emrullah bu arada ben c5 in 2.0 hdi exclusive modelini almayı düşünüyorum. kalkışta da yığılıp kalacağını düşünmüyorum. Hiçbir markayı kötülemek yada diğerini yüceltmek gibi bir niyetim de yok kesinlikle. arkadaşınızın aldığı c5 1.6 mı yoksa 2.0 miydi acaba. eğer 2.0 da yığılıyosa onu da düşünmem gerekir. Zaten sınıf olarakta araçlar farklı aslında değerlendirme yapmak pek de doğru değil. Honda donanım konusunda biraz daha çeşitli olsa çok daha iyi olurdu bence. (virajda dönen xenon ya da yağmur-far ön-arka park sensörleri gibi)




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.