Şimdi Ara

§§§ CLIO 1 CILER BURADA TOPLANALIM §§§ (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.970
Cevap
30
Favori
198.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR MERHABA! 97 MODEL 110 BİN KM İLK GÖZ AĞRIM,CLİO MU MODEL YÜKSELTMEK İÇİN SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM.KAFAMDA 2005 >2008 ARASI 1.2 16 V CLİOII VEYA III VAR.AMACIM HEM ARACIMI YENİLEMEK,HEMDE YAKIT TASARRUFU SAĞLAMAK.BU ARAÇLAR HAKKINDA BİLGİSİ OLAN,KULLANAN VARSA YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM,SAYGILAR!
  • MERHABA ARKADAŞLAR 98 1.4 CLİO İLE BENDE ARANIZDAYIM ARACIMI 6 AY ÖNCE ALDIM ARACIMI SEVİYORUM AMA SIKINTILI GÜNLER YAŞIYORUM ÜST KAPAK CONTASI DEĞİŞTİRDİM 420 TL ÖN İKİ LASTİK, ÖN FREN BALATALARI, ARKA FREN MERKEZİ, ARKA CAM SİLECEK, ÖN TAKIM ROT BAŞLARI ROTİLLER, TRİGER KAYIŞI 600 TL BÖYLE MASRAF ETTİM ARADA YOLDA BIRAKTIP BAŞIMA AÇTIĞI TÜRLÜ TÜRLÜ ŞEYLERİ SAYMIYORUM DAHA GEÇEN GÜN İZMİRDE YOLDA KALDIM Bİ TAKSİCİDEN Bİ USTA NUMARASI BULUP ÇAĞIRDIM GELDİ ÖYLE YAPTI BÖYLE YAPTI ENSON BİRİNCİ BUJİYİ SÖKÜP ÖYLE ÇALIŞTIRDI DAHA SONRA YERİNE TAKTI VE ENDÜKSİYON BOBİNİ VE DİSTİRİBÜTÖR KAPAĞININ DEĞİŞMESİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ ANCAK PARÇALARIN ZOR BULUNDUĞUNU BÖYLE GİTTİĞİ YERE KADAR KULLANMAMI SÖYLEDİ İNTERNETTEN BAKTIM CLİO 1 ENDÜKSİYON BOBİNİ VE DİSTİRİBÜTÖR KAPAĞI VAR ANCAK GERÇEKTEN BUNDAN KAYNAKLANIYOR OLABİLİRMİ ARAÇ ÇOK ISINMIŞ FAZLA SIKIŞTIRMADAN KULLANIRSAM SORUN OLMAZMIŞ DAHA SONRADA HİÇ SIKINTI YARATMADI ÖYLE KULLANIYORUM İKİ HAFTADIR... FİKRİ OLAN VARMI ..YORUMLARINIZI ÖĞRENMEK İSTERİM TEŞEKKÜRLER.




  • birde arkadaşlar araçlarımızın farları için elektrikli far deniyor içeride hiçbir kumandası yok far üzerindede ekstra bir motor vs de göremedim far ayarlarımız nasıl yapılıyor elektrikli far olayı nedir fikri yada bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim sonuçta bilgi paylaştıkça çoğalır
  • sayın deniz atı öncelikle hayırlı olsun derim. ama cok sıkıntı cekmişsiniz ben bu yaşadıklarınızı 8 senede yaşamadım. yapmış oldugunuz butun işler i bende yaptırdım ama periyodik bakımlarda. bundan iki ay kadar önce aracı büyük bir bakımdan geçirdim yururde ve kaportoda saglam bakım yapıldı motordada sadece rutin bakım dışında distiribütörkapagı tevzimakarsı ve bujıler birde kabloları değiştirdim başıma bir iş gelmeden daha sağlıklı bir ateşleme için faydası oldu.bobin ateşleme yapıyorda sıkıntı yoktur bence öncelikle bu parcaları değiştirmeniz gerekli. birde sağlam bir usta bulmanız gerekir tabiki. parca konusunda hiçbir sıkıntı yok bu araclarda bunu diyen usta halt yemiş
  • teşekkür ederim hayri bey bende tüm ateşleme sistemini gözden geçirmek istiyordum söylediklerinize öncelik vereceğim araç olayı tamamen karakutu ben bunu anladım almadan önce çok incelemiştim servise falan götürdüm aracı sıkıştırmadığınız sürece sorunsuz kullanırsınız demişlerdi ne kadar dikkat etsemde hergün yeni birşey çıkıyor şunuda hallettim başka birşey kalmadı diyorum derken başka birşey çıkıyor sağlam bir usta konusuna gelince marmaristeyim bunu burada bulmak zor gibi geliyor servis dersem tam üst kapak contası için 1250 tl dediler önünden geçmiyorum şimdi... herkes muğlayı öneriyor onun içinde işten güçten fırsat bulmak zor daha az binmeye çalışıyorum şimdilik daha fazla sorunla karşılaşmamak için böyle geçici bir çözüm buldum...
  • arkadaslar clio 97 1.4 rt ile 70 tl benzinle 150 km yaptım hava filtresi bujiler orjinal değişti yakıt fazlamı daha asagı düşürebilirmiyom ??
  • araçlarda yakıt tüketimini etkileyen onlarca şey var herşeyin normal olduğunu düşündüğümüzde 70 tl liralık benzin 3,98 den aldığını düşünürsek 17lt yakıtı birazcık geçer ve bunu 100 km/lt bazında düşünürsek 11,2 lt yakıt tüketimi demek şehir içi kullanım için bile fazla bir değer başka birşey olmalı diye düşünüyorum
  • Aracınız rt modeli olduguna göre manuel vites sanırım. Benim 1.4 rn otomatik vites aracım için motor silk uygulaması yaptım (sadece sesi düşürdü tüketimi etkilemedi) ve benzini petrol ofisi VMAX alınca (opetten aldıgım benzine göre biraz daha fazla gidiyor sanki) her zaman şehiriçinde sabit 10 lt. yakıyor. Fakat arabayı sadece sabahın köründe eşimi işe bırakıp getirmek için kullanıyorum. Yani motor soğukken 6 km'lik (gidiş dönüş 12 km, yol üzerinde 4 tane de ışık var) kısa bir mesafede olabilecek max. tüketim bu.

    1 kere uzun yolda kullandım o zaman ise 7 lt seviyelerine düşmüştü. sonuç olarak sizin ki şehiriçi için bile yüksek bence.. Benim aracım çiğ gaz atıyordu bir ara o zaman daha fazla yakıyordu. (Sonuçta benzini yakamadan attığı için) Bir bakın derim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aranankan

    arkadaslar clio 97 1.4 rt ile 70 tl benzinle 150 km yaptım hava filtresi bujiler orjinal değişti yakıt fazlamı daha asagı düşürebilirmiyom ??




  • aracınız marş bastığı halde çalışmıyorsa ateşleme sistemi arızalıdır diye hemen tüm parçaları değiştirmeye kalkmayın.dikiş aynasındaki alıcıya anahtarı tutun anahtarın düğmesine 2 kez basın iç aydınlatma lambası yandığı ve kapı kilidinin açık olduğu konumda anahtarı takın marşa basın motor çalışacaktır.benim aracımda böyle.belirli bir süre kapılar kilitli kaldığında motor kiliti devreye giriyor.1997 clio
  • 100 kmde 7,6 litre lpg yakıyorum.yani 2,27 tl litre fiyatı ile km de 0,172 tl uzun yol tüketimim .şehir içi 0,200-0,230 tl arasında değişiyor
  • triger kayışı ve hidrolik kayışını 160 tl ye işçilik dahil değiştirdiler.
    araç ısnmasıyla ateşlemenin hiçbir alakasıda yok.bujilerin ve kabloları çok eskimemiş deforme olmamışsa sorunyok .distribütör kapağını söküp içindeki bakıryüzeyleri 0 zımpara ile parlatırsanız kablo bağlantı uçlarınıda parlatın farkı görürsünüz.ayrıca disribütör kapağı üzerine su tutup içine su kaçmasına engel olmalısınız.kapak nemliyse arac çalışmaz( iç yüzeyi)kapağın içindeki hareketli parçayıda yenilerseniz(tevzi makarası)iyi olur 7 yada 10 tl fiyatı.kolaylıkla takabilirsiniz
    en önemli konuda immolazier yani motor kilidine dikkat edin.zraçta ateşleme ve benzin pompasını kapatıyor.ve araç çalışmıyor
  • Selamlar 70tl 150km fazla yakıt tüketiyorsunuz lambda sensörünü, katalizör, Debriyaj balatası, Arka kampanalarının sıkılığı, Ateşleme sorunu bunları araştırmak lazım Ben günde 9km yol yapıyorum 100tl aldığım yakıtla toplam 320-25 civarı km yapabiliyorum.

    Deniz.ati geçmiş olsun problemin ateşlemeden kaynaklanan bir sorun değil. Fazla sıkıştırmaktan olsa ben sürekli yolda kalırım :D ovuz beyin dediği gibi immobilizer devreye girmişte olabilir. akünün yanındaki siyah kutudaki kablo bağlantıları oksitlenmiş olabilir kontrol edin araç ecu'sunun bağlantıları orda
  • Merhaba arkadaslar benim de Clio 1'im var. 97 model 1.4 RT. Yaklaşık 3-4 ay oluyor alalı. Hala ısınmış değilim çünkü ilk arabam. :) Burada toplanılması çok iyi çünkü Clio 1 ithal olduğu ve diğer Clio'lara göre eski olduğu için pek ortalarda değil ama kullanıcısı çok.
    Kazasız, belasız sürüşler dilerim herkese.
  • arkadaşlar bugün aracı biraz daha tanımak için kaputu açıp şu tıkabasa doldurulmuş motor kısmını inceledim kabataslak hemen herşeyin yerini biliyorum ancak motor kısmıında dolaşan ve soketlerle biryerlere bağlı birsürü kablo var bunların ne olduğu konusunda bilgisi olan varmıdır ve ikinciside resimde görülen karbüratörün hemen üzerindeki sensöre benzeyen şey nedir? karbüratör bakımı olarakta kullanıcı olarak yapabileceğimiz birşey varmıdır çok kötü durumda görünüyordu bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirse bilgilenmiş oluruz teşekkürler.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz.ati -- 23 Ocak 2011; 16:24:24 >




  • resim çok kötü çıkmış düzeltemedim ikinci resimdeki jakların görevlerini bilen varmı distribütör kapağının altında motor kısmına giren ?






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz.ati -- 23 Ocak 2011; 16:20:12 >
  • sayın deniz atı karburatörün üstündeki o parca bizim tek nokta injeksiyonumuz. kıymetli bir parcadır 2300 tl gibi birşey fazla kurcalamaya gelmez .yaklaşık 2 ay kadar önce canımı yakıyodu arac stop etti ve dengesiz calışmaya başladı hoplaya zıplaya gidiyordu. arzayı beya bi aradık benzini değiştirdik ateşlemeyi kontrol ettik. en sonunda başka bi araçla enjeksiyonu değiştirdik arıza diğer araca ğeçti ve benimki düzeldi bu parcanın fiyatını öğrendik. ustamın eline sağlık benimkini temizledi bişiler yaptı kurtardı bu ağır masraftan beni onun için fazla kurcalatmanı tavsiye etmem.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayri_şener -- 23 Ocak 2011; 19:16:23 >
  • Selamlar Deniz.ati araç lpg limi resimden karbüratörde hiç hava alacak yer kalmamış gibi görünüyor o yüzden sordum. Zaten karbüratör sökülmüş orjinal saplama cıvataları takılmamış. Komple söküp temizleyebilirsiniz eliniz yatkın ise yoksa bulaşmayın söktükten sonra conta kestirmeniz gerekmekte. Distribütor kapağınız orjinal değil. O kablolarda hararet sensörlerine gidiyor.

  • motor parçalarını boyama yaparken

  • Devam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nexsuslord -- 23 Ocak 2011; 23:26:12 >
  • 111

  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.