Bildirim
Clio 1998 otomatik vites 1.4
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Bakımları yapılmış ise korkmaya gerek yok, araç tanıdıktan ise geçmişi iyice sorulup alınabilir. Ancak bilinmeyen 20 yaşında bir araç sürprizler çıakrabilir karşınıza. -
Clio 1 ise tavsiye etmem. Eğer 2 ise zaten klasik tork konvertörlü otomatik şanzıman arıza yapsada tamiri mümkün. Önemli olan arabanın iyi durumda olmasi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
clio 1.4 RN yada RNA olarak geçiyor ilanda 17.000 - 14.000 arası kullanan var mı yolda bırakır mı şanzıman vs sorunlu çıksa ortalama masrafı ne olur? -
Ayrıca RT - RN - RNA arasında ne fark var hangisi önerilir -
Sanırım Clio 1den bahsediyosun. Clio 1 de bazı yedek parcalar sorun olabiliyor. Bulunamıyor. O kadar eski arabada otomatik olarak ilk tercih Japon olmalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sikıntılı şanzıman.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
bütçem 15-16 bin civarı japon otomatik var mı bilmiyorum ama onlardada yedek parça pahalı olur diye yanaşmıyorum bide satması zor olabilir gibi -
quote:
Orijinalden alıntı: KadirC_109
bütçem 15-16 bin civarı japon otomatik var mı bilmiyorum ama onlardada yedek parça pahalı olur diye yanaşmıyorum bide satması zor olabilir gibi
97,98 Hyundai Accent , Mazda 323 , Mitsubishi Carisma. Nissan Micra bunlara bakmanı isterim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: KadirC_109
Ayrıca RT - RN - RNA arasında ne fark var hangisi önerilir
Rt en fulu , rn en boşu , rna boş+aksesuar
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X