Şimdi Ara

Clio 4 15 binde balata bitti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
7.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konyada 50bin kmde biter istanbulda 15binde. Kafa yok mu anlayacak bunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 model 32 bin kmde polo sahibiyim. Hala orjinal balatalari kullaniyorum. Bir yanlislik olmasin ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıfır aldığım aracımın balataları 45bin km’de bitti ankarada. Erken bitmiş dediler değiştirirken. Garip geldi bana 15-20binde bir bitmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daçyadada 17-18 bin gidiyor yoğun trafikte.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talharo123

    Konyada 50bin kmde biter istanbulda 15binde. Kafa yok mu anlayacak bunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane da öyle dışarıdan yan sanayi takmak lazım da tam uyan yok onlar da ses yapıyor. Hem ucuz hem uzun ömürlü bazı yan sanayiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabadan arabaya değişiyor. C4'de 33bin'e kadar kullandım sattım hiç değiştirmemiştim. 208'de ise 20bine yaklaşırken bitmişti kulak çınlatır cinsten ses çıkarıyordu artık hatta bu kadar çabuk bitemez düşüncesi ile kullanmıştım da sonradan disklerde çizilme olduğu için diskleri tornadan geçirmiştik. rcz'de 25k da bittiğini hatırlıyorum ama onda çok fazla dur kalk yapıyordum.
  • Suzuki Vitara 1.4s 4x4 tam otomatik aracın fren balatası 25 bin km de değişti. Bu 25 bin km'nin en az 15 bin km'si İstanbul içi kullanıldı. Manuel olsaydı belki 30 bin km'yi rahat görürdü. Önceki araçlarımdan kıyasladığım zaman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok erken bitmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talharo123

    Konyada 50bin kmde biter istanbulda 15binde. Kafa yok mu anlayacak bunu?
    neyin tribine girdin bilader sana laf söyleyenmi oldu. yaranmı gocunuyor..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Balata ömürleri eskiye nazaran daha kısa artık. Asbest vb bazı maddelerin kullanımı yasak. Bu da balataları daha yumuşak ve dayanıksız yapıyor.

    Bizim Jandarma araçlarının yeni olanlarına ait balatalar (ford Custom vb) 20 bin civarı değişiyor.
  • onurcngzhn34 O kullanıcısına yanıt
    Şikâyetiniz başarıyla iletildi

    Bu mesajın devamındaki url'yi kullanarak şikayetinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

    Ayrıca her zaman yukardaki şikayet kısmından son durumu görebilirsiniz.
    /ticket.asp?rid=2032579

    Pencereyi kapa ?
  • Hocam nasil bitirmeyi beceriyorsunuz balatalari? Hayır yani Bisiklet değil ki bu sürekli frenleme yapip bitiresiniz.
    Yokuş aşağı, ayağa kalkarak frene mi basiyorsunuz, nasıl oluyor bu
    Freni az ama öz kullanan şoför usta şofördür.
    Size tavsiyem:

    Ne kadar fren yaparsaniz o kadar yakıt tuketiminiz artar, bunu hesaplayarak fren yapin..

    Mesela ben asla frene kolay kolay basmam ilk balata değiştirdikten sonra yeni balatalarla 60bin km gittim artik bakim sırasında ustaya sordum, daha var, var 10-15 bin gider cok rahat dedi. Ama benim içime sinmedi dedim degistireyim.
    Değiştirdim, 20bin km oldu, hala tık yok.

    Birde balata dediğimiz şeyi 100liraya almayin, gidin kaliteli sağlam marka neyse onu alin, fren bu önemlidir.

    Az ama öz fren kullanin, ustaca kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9FiestaM6 -- 13 Haziran 2018; 8:56:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9FiestaM6

    Hocam nasil bitirmeyi beceriyorsunuz balatalari? Hayır yani Bisiklet değil ki bu sürekli frenleme yapip bitiresiniz.
    Yokuş aşağı, ayağa kalkarak frene mi basiyorsunuz, nasıl oluyor bu
    Freni az ama öz kullanan şoför usta şofördür.
    Size tavsiyem:

    Ne kadar fren yaparsaniz o kadar yakıt tuketiminiz artar, bunu hesaplayarak fren yapin..

    Mesela ben asla frene kolay kolay basmam ilk balata değiştirdikten sonra yeni balatalarla 60bin km gittim artik bakim sırasında ustaya sordum, daha var, var 10-15 bin gider cok rahat dedi. Ama benim içime sinmedi dedim degistireyim.
    Değiştirdim, 20bin km oldu, hala tık yok.

    Birde balata dediğimiz şeyi 100liraya almayin, gidin kaliteli sağlam marka neyse onu alin, fren bu önemlidir.

    Az ama öz fren kullanin, ustaca kullanın.
    freni az kullanan usta sofor oluyorsa l300 en az 50-60 bin gidiyor. ustalikla falan alakasi yok balata kalinligi ince imis.internettende arastirdim uzun yol yapmassan max 20-25 bin gidiyor.burda ağlama falan filan diyen arkadaş veya arkadaşlar buyrun gelsin bize yüzümüze söylesin bakalım..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34

    freni az kullanan usta sofor oluyorsa l300 en az 50-60 bin gidiyor. ustalikla falan alakasi yok balata kalinligi ince imis.internettende arastirdim uzun yol yapmassan max 20-25 bin gidiyor.burda ağlama falan filan diyen arkadaş veya arkadaşlar buyrun gelsin bize yüzümüze söylesin bakalım..

    Alıntıları Göster
    Dediklerimi yüzünüze karşı da söylerim hocam, sıkıntı yok. Ağlamayin felan demedim, sadece erken bitmesi hakkında yorum yaptim ki herkes her istediğini demekte de özgürdür.



    Burasi bir forumdur, herkes istediğini yazmakta özgürdür. He derseniz benim hakkimda öyle herkes yorum yapamaz, o zaman yazmayacaksiniz buraya. Kimseyi gerçekte bunları yüzüme söyle bakalim diye tehdit edemezsiniz.



    Konuya gelecek olursak yeterince aydinlatildiysaniz, ne mutlu bize. Dediğimiz gibi erkenden bitmiş, çok fren yapmissiniz. Bir dahaki bakima kadar ayağa kalkmadan, az frenleme yaparsaniz o km uzayacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Otomatik araçlarda balata çabuk bitiyor. Kendi aracım cruze de maks. 30 binde bitiyor. Bazen 23-25 bindede bittiği oluyor.
    Ben tersini düşünüyorum:

    Özellikle tam otomatiklerde ayak gazdan çekilince fren yapmadan yavaşlama eğilimi var ve fren pedalının az kullanılmasını sağlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9FiestaM6 kullanıcısına yanıt
    ben size bir şey demedim zaten burda ağlama diyen bir arkadaşımız vardı ona ilettim mesajı, sizlik bir durum yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Carl_Sagan C kullanıcısına yanıt
    O daha çok o anki vites durumuna göre değişiyor. Gazı bırakınca bir alt viteste kaldıysa doğal olarak daha fazla motor freni yapıyor. Ama siz gazı bırakmadan önce üst vitese geçtiyse daha az motor freni yapıyor.

    Zaten yüksek hızlarda/üst viteslerde de manuel ile aynı mantık çalışıyor artık tam otomatikler. Debriyaj vasıtasıyla 1:1 kayıpsız bağlantı sağlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    Bende de 2016 rapid var 2017 mart da sıfır aldım
    şuan 14 bin kusurda bazebfrenler ötüyor cayır cayır sonra geçiyor kendi kendine sürekli ses yok


    Yetkili servisin ağız kokusunu çekecek değilim balata değilimi maliyetli bir şey değil zaten özel servisime gidip göstercem bizim ki demi bitiyor balata tozları mı ses yapıyor baksınlar
    2012 roomster var,araba 52 binde bazen benimde ötüyor,sanayide bakım yaptıtırken gösterdim onları da abi dalga mı geçiyon bunlar sıfır dedi,balata spreyi sıktı bidaha yapmadı
  • trojana T kullanıcısına yanıt
    O olay kullananla alakalı. Otomatik aracı 0 km aldım,55.000 km'dir orijinal balatalarla kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.