Şimdi Ara

Clio 5 in corolladan daha sessiz ve konforlu olmasi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
2
Favori
5.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Clio 5 her türlü daha sessiz, corolla nın sesi bu kadar almasına bende şaşırdım ama. Civic corolla dan da vahim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkası torsiyonlu b sınıfı clio eğer, arka süspansiyonu bağımsız, köfte yanaklı lastiklere sahip corolladan daha konforluysa bence toyota mühendisleri toplu olarak harkiri yapsınlar. evet corollanın yol sesi rakiplerinden fazla olabilir ama herhangi bir b sınıfından her türlü iyidir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orcnd -- 30 Kasım 2020; 3:13:53 >
  • aMa SorUnsUZ moRuq

    Clio 5 in corolladan daha sessiz ve konforlu olmasi
  • Hybrit arabaya bindiysen motor sesi olmadığı için öyle gelmiştir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corollada komfort paketleri mevcut düz boş paketlerde bu şekilde olduğunu biliyorum lastik farkıda olmalı sedanda bindiğim en rahat araba corolla hb'de golf gerisi çöp
  • Doğru bir tespit. 2018 corolladan 2020 clioya geçtim. Fark bariz belli oluyor.

    0.9 tce çekiş olarak da daha iyi işin cabası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sessiz olabilir konforlu olamaz.

    Megane desen anlarım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki araca da showroomda bindim. Corollanin 2016sini da surmuslugum var. Maaleaef buna katilamayacagim. Kendimde de Renault var. Kesinlikle clio basit sürüş zevki olmayan kalitesiz hissettiren bir arac. Corolla da bu durum yok. Ya da herkesin beklentisi farkli olabiliyor demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japonlar yalitim isini bir turlu cozemedi, sonradan ilave yalitim uygulamalarina ihtiyac duyuyorlar

    Corolla-Civic, clio ile kiyaslanabilecek araclar degiller. Konforun tek kalemi de yol sesi degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 30 Kasım 2020; 11:7:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Annemde Clio 5 var. Bende 2017 Civic FC5. İki aracı en iyi ben kıyaslayabilirim.

    Yol sesi Clio 5 daha az alıyor doğrudur katılıyorum. Ama Clio 5 de de dışarda ki çevre sesleri ve rüzgar/motor sesi Civic'e göre fazla geliyor. Aracımın yanından geçen diğer insanların konuşması ve çevre sesleri Clio 5 de daha bariz belli.

    konfora kesinlikle katılmıyorum. Bariz bir şekilde Civic süspansiyonu çok daha konforlu çukurlardan çok daha rahat ve az hissettirerek geçiyor. Zaten Civic arkalar bağımsız. Clio 5 daha sert bir yapıda süspansiyona sahip

    Ama yol sesine katılıyorum. Clio 5 lastik ve yol gürüntüsü olarak Civic den daha iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qashqaiden sonra geçen hafta crv aldım ve yol sesi beni sinir etti. Bu işte bir gariplik var dedim ve lastik büyüklüğünün, yapısının, yazlık kışlık olmasının etkili olduğunu öğrendim. Crv 18 marshal kış lastiği, qashqai 17 goodyear yaz lastiği. Baktım ki ürün özelliklerinde bile desibel farkları belirtilmiş. Sonra derin bir oh çektim. Dolayısıyla iki araca da aynı jant ve lastiği takmadan kıyaslamak hatadır derim. Saygılar.

    Not: her ne kadar jant büyüklüğü yol sesinde etkili de olsa yaz lastiğini goodyear efficientgrip veya michelin 68desibel olanlardan alacağım. Alacağımız lastiği iyi araştırın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi telefonmelefon -- 30 Kasım 2020; 11:37:32 >
  • Olabilir.

    Şimdi bi defa bu malum araç zaten c segmenti genel kaidelerini sadece boyutlarıyla karşılamakta. Kalite, yalıtım filan bunlar, bu araca uzak kavramlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazloo kullanıcısına yanıt

    kampananın konfor kriteri olduğunu ilk defa sizden duyuyorum emekli yönetici bey.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    kampananın konfor kriteri olduğunu ilk defa sizden duyuyorum emekli yönetici bey.

    şöyle tekrar yazayım da belki anlarsınız o zaman. Arka tekerleklerinde bırak bağımsız süspansiyonu, o kadar para vermene rağmen disk fren kullanma zahmetine girmeyen bir araç konforlu olamaz. He sizin için sıkıntı yoksa onu bilemem. Ben olsam o kadar para verdiğim aracın frenlerinde disk kullanılsın isterdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    kampananın konfor kriteri olduğunu ilk defa sizden duyuyorum emekli yönetici bey.

    Arka camların manuel olduğuna değinmek bile istemiyorum Clio 5 in corolladan daha sessiz ve konforlu olmasi 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazloo kullanıcısına yanıt

    bunların, bağımsız süspansiyon hariç hiç biri konfor için önemli etkenler değil, bununla birlikte bağımsız süspansiyon da tek başına konforu belirlemez. yanlış anlaşılmasın ben hiç bir zaman clioyu savunmadım. genel olarak konuşuyorum. kaldı ki clioyu çok ucuza almış olmasam çok şikayetçi olurdum. şu an bu paraya bu olur diyorum. bunda arka camlar bile manuel bu araç konforsuz demek saçma ondan bahsediyorum.


    focus 5 ve 308 de arkada torsiyon kullanıyorlar ve corolladan konforlular. corolla biraz daha sert onlara göre.


    mesela bir araçta en ama en ufak bir konfor beklentisi olana ben clio 4 önermem. süspansiyonları çok sert, yalıtım sıfır. clio 5 kullanmadım ama incelemeler ve kullanıcı yorumlarına göre çok geliştirildiğini söylüyorlar.

  • 2019 ve sonrasi çıkan yeni kasa konfor yol tutuş yakit performans anlamında eski kasadan çok iyi çok farkli kullananlardan dinleyin c segmentte fiyat performans anlaminda kimse corollanin eline su dökemez...
    Clio ne ya şaka sanirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onyargisiz -- 30 Kasım 2020; 17:23:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupa arabaları ile Uzakdoğu arabaları arasında karakteristik farklar vardır. Kötü anlaşılmasın. Avrupa arabaları daha teknolojik ve konforlu iken Uzakdoğu arabaları daha sorunsuz ve basittir. Çıktıkları bölgelerin ihtiyaçlarına hitap ederler.

  • Acaba Toyota Auris tarafında nasıl durumlar?

    Önceki kasa sanırım Ingiltere ve Japonya üretimiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunda arkalar disk Capturda hala kampana ve fiyat 300 küsur ah benim sevgili Renaultum😅
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.