Şimdi Ara

Clio 5 in corolladan daha sessiz ve konforlu olmasi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
2
Favori
5.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bir de daha güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar. 3 aylık süreçte Toyota Corolla Dream hybrid Ford Puma Style ve Megane 1.3 tce icon araçları sıfır alıp 2000 km kullanıp sattım Şu an hala Megane kullanmaktayım. Genel bir karşılaşma yapmam gerekirse şöyle açıklayabilirim.
    1. Corolla hybrid gerçekten yakıt konusunda harika bir araç Ankara şehir içi trafik yakıt ortalaması 4 lt oldu ve çok aşırı dikkat etmeden sürdüm. Cvt şanzımanın şehir içi konforu harika ve bozmak isteseniz yapamayacağınız bir şanzıman fakat biraz performanslı sürüşlerde ise keyif kaçırıyor araç bağırıyor taki hız devir dengesine oturana kadar araç ayrıca uzun yolda 120 km hızla 5.5 6 lt leri bulabiliyor. Gelelim yol sesine bu araçlara kesinlikle profesyonel bir yalıtım şart yol sesi inanılmaz yüksek. Bunun yanında aracın içi ve dışı gösterişten uzak sade bana çok heyecan vermedi ama seven olabilir. Ama bir araç alacam ve 10 yıl binecem diyorsanız kesinlikle Toyota Corolla hybrid yada İstanbul da yaşıyorsanız bu araçtan başka araç alınmaz gönlünüzce istediğiniz kadar sıkışık trafiğe girin ne yakıtı ne şanzımanı düşünün otonom sürüşde cabası büyük konfor keşke Ötv dilimini geçmeseydi diyorum son olarak...
    2. Megane 1.3 tce Edc icon için söyleyeceklerim ise. Araç en başta gerçekten keyifli şanzıman tepkisi motor performansına kimse laf söylemesin boş konuşma olur. Donanım için ise sürüş ve konfor paket eklenirse D sekmentine geçiş yapıyor direk. Yakıt Ankara trafiğinde 100 km de test ettiğim kadarı ile 6 lt civarlarında. Ancak Edc nin tabiki bir kavrama ömrü var tüm çift kavramalı yarı otomatikler gibi bu 100 bin km olur belki 200 bin ama burda iyi bir masraf çıkar. Yol sesi Corolla ile kıyas götürmez çok daha iyi ama viraj performansı ve amortisör sönümleme Corolla da bir tık daha iyi. Turbo motor biraz oynayım basayım derseniz benzin ibresinin düşüşünü görebilirsiniz. Çok trafik sevmeyen bir araç hem şanzıman olarak hem yakıt olarak. Uzun yol ise Megane ile gerçekten çok keyifli yakıt ortalamasıda 4.5 lt lere kadar düşüyor ve şanzıman anlık tepki veriyor. İç tasarım olarak da Corolla ya göre daha keyif verici bu tabi ki zevk meselesi.
    Araçlar hakkında ayrıntıya girmek istiyen olursa her zaman düşüncelerimi paylaşabilirim.




  • OzKaraOz O kullanıcısına yanıt
    Ford puma nasıldı hocam
  • OzKaraOz O kullanıcısına yanıt
    Şu an ne var hocam
  • K.Kahriman kullanıcısına yanıt

    Hocam ben de aynı değişikliği yapmayı düşünüyorum sizinki Clio 4 sanırım 0.9 dediğinize göre. Yüklü olarak çekişini denediniz mi o şekilde nasıl. Klima açıldığı zaman sorun oluyor diye okumuştum bi ara .

    Benim araç zaten 1.33 o yüzden benim için illaki daha iyi olacaktır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vulpius1905 kullanıcısına yanıt

    Hocam siz hangi Corolla motorundan geçtiniz çekişi ve nasıl ben de 1.33 corolladan geçmeyi düşünüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maximus Meridus

    Hocam ben de aynı değişikliği yapmayı düşünüyorum sizinki Clio 4 sanırım 0.9 dediğinize göre. Yüklü olarak çekişini denediniz mi o şekilde nasıl. Klima açıldığı zaman sorun oluyor diye okumuştum bi ara .

    Benim araç zaten 1.33 o yüzden benim için illaki daha iyi olacaktır.

    Hocam turbo olduğu için yüklü de olsa yürüyor araç. Motor yeterli diyebilirim.

    1.8 araba gibi yürüyor işte gidiş olarak.

    1.5 dci 90 lık gibi kerkinmiyor ama uzaması gayet iyi. Araç yorulmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 2 Aralık 2020; 22:41:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt
    Puma aralarında dizayn olarak en çok hoşuma gideni oldu. Tam otomatik 7 ileri şanzıman 1.0 ecoboost motor gayet iyi bir performansı var aracın viraj kabiliyeti çok iyi kendi sınıfının en iyisiymiş zaten. İç malzeme kalitesi olarak da meganın önünde ford Pumam style değilde st line olsaydı kesinlikle aralarında bineceğim tek araç olurdu. Bagajı gerçekten çok kolaylık sağlıyor bebek havuzu olarak bile kullandık. Arka genişliği biraz yetersiz ama rahatsız edici ölçüde değildi. Ankara trafiğinde 1500 km ortalamam 5.9 lt oldu. Amortisör sertliği çok iyi ayarlanmış ne çok sert ne de yumuşak. Ayrıca kasis sönümlemeside gayet iyi. Yol sesi filan yok araçta ama 120 den sonra bunlar arasında içeriye gürültü alması konusunda corolla ve megane göre 1 tık aşşağıda. Koltuklarıda style için söylüyorum diğerlerine göre biraz daha rahatsız hissettim azıcık küçük olmasından kaynaklanabilir. Ama tip bakan bir daha bakıyor yakından görmenizi tavsiye ederim fotolardan daha farklı oluyor.




  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt
    Megane icon 1.3 tce var ve son kararımız oldu ama Puma style değil st line olsaydı kesinlikle terciğim Ford Puma olurdu...
  • OzKaraOz O kullanıcısına yanıt
    Debrijaj vs sıkıntıları devam ediyor mu hala ne durumda sizde var mı öyle problem.
  • Maximus Meridus kullanıcısına yanıt
    Ben de 1.33 corolladan geçtim, 0.9 tce 1nrfe den daha iyi, 2250 devirde 140 nm tork veriyor corolla da bildiğiniz gibi 3800 devirde 128 nm tork değeri, araç çok rahat yürüyor, corolla da sıkıştığın yerde vites düşürerek sağlamaya çalıştığın ivmelenmeyi bu araçta gaza biraz dokunup turboyu devreye sokarak sağlıyorsun. 3 silindirin yapısı gereği hırıltılı bir sesi var ve benim çok hoşuma gidiyor, corolla da Çok basınca motorun bir yeri kopacak gibi hissi vardı😃 benim araç station w. Olduğundan bagaj konusunda sıkıntı yaşamadım, konfor tabi bir tık farkediyor, şöyle o da büyük kasislerden geçerken biraz zıplıyor arkası, ama yavaşlarsanız sıkıntı kalmıyor. Ben açıkçası çok memnunum, hatta 1.33 yüzünden bir daha atmosferik araç almamaya da and içmişliğim vardır😀 2 lt. Olanları ayrık tabii. Yanı motor konusunda mutlu olacağınızı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sungur16

    Hocam lastik ve yol sesi daha az clionun. Lastikle Alakası olabilir ,17 inç var civicde ve sert yapılı turanza var . 1.0 turbo olması Clio icin avantaj , rampa çıkarken Clio vites yükseltirken , civic düşürüyor .Şanzıman zaten aynı prensip .

    Ama kıyaslamak doğru değil , segment farklı , karoser tipi motor farklı .
    Konfor konusunda civicin eline segmentinde hiçbir araba su dökemez , arkalar bağımsız önler Machpherson.
    yokuş çıkan araba nasıl vites yükseltebiliyor ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Basbaya . Dizel otomatikler yükseltiyor , tork yüksek turbo desteği var . Clio turbo benzinli de öyle .
    Civic benzinli atmosferik vites düşürerek bağıra bağıra çıkıyor .
  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt
    Debriyaj derken araç otomatik...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sungur16

    Basbaya . Dizel otomatikler yükseltiyor , tork yüksek turbo desteği var . Clio turbo benzinli de öyle .
    Civic benzinli atmosferik vites düşürerek bağıra bağıra çıkıyor .
    ilginç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.Kahriman kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam. Teklif varken satayım madem ben de


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vulpius1905 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ettim hocam ben de stationwagon düşünüyorum. Kafa kafaya gelicek neredeyse benim için model de yükselmiş olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyüdükçe sesi çoğaltacak yerler artar biraz mantıklı düşünün...

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.