Şimdi Ara

Clio Grand Tour (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
17
Favori
398.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: osmanuçar

    ...

     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour


    hocam araban hayırlı olsun kazasız günlerde kullanman dileğiyle araban hakkında bizleri bilgilendirirsen çok sevirim kullanımı yol tutuşu görüş mesafeleri vs. gibi sevirim tekrar kazasız günlerde kullanman dileğiyle




  • Teşekkür ederim. arabamdan memnunum. yol tutuşu olsun, konforu olsun yeterli geliyor bana. şimdiye kadar görüp inceleyen arkadaşlarım arabayı beğendi. bunun dışında merak ettiğiniz bir konu olursa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım.
  • Sizin denediğiniz megan 1.4 benzinli versiyonmuydu. Eğer öyleyse performansı nasıldır. Özellikle yokuşlarda. Ben benzinli model düşünüyorumda.

    1280 kg. diye fotoda koymuşunuz sağolun. Beni şaşırtan megan dizelden (1170 kg.) daha ağır olması. İlginç geldi bana. Hiçbiyerde de ağırlığı hakkında bilgide yoktu. Satıcılarda bilmiyodu.

    Aslında megan düşünüyodum fakat gt. çıkınca çelişkide kaldım. Biraz daha küçük olması avantaj diye düşündüm. İstanbulda oturuyorum şehir trafiği malum çok büyük araç olmazsa daha iyi oluyo. Öte yandan denenmemiş bi araç o yüzden biraz çekiniyorum. Fakat iç dış tasarım süper olmuş bi aksilik olmazsa gt. alırım.

    Ben de Clio 3 den pek hoşlanmam, tipi yine fena diil gibi geliyo fakat hb oluşu beni caydırıyo. Fakat gt. çıkınca işte bu araç tam bana göre dedim. Arka koltuk diz mesafesi b segmentine göre çok iyi. Bagaj da yeterli. Bakalım zamanla biraz daha tanıyalım bi aksiliği çıkmazsa alırız inş.




  • Ek olarak gt.nin yalıtımı nasıl? Clio 3 için yüksek hızlarda ses geliyo diyolardı. Sw olunca bagaj iç ortama dahil belki daha fazla ses çıkarır.
  • motor devri ve hızı her arabada başka az bilgi toplayayım bir topıc açayım
  • Bu arada ses sisteminden ve yol bilgisayırından biraz bahsedersen çok iyi olur. Yol bilgisayarı yeterlimi, ses sitemi kulanımı kolay mı ses kalitesi nasıl vs.

    Sn:osmanuçar cevaplarınız için gönülden teşekkürederim. Yeni aracınızla keyifli yolculuklar dilerim.
  • Kullandığım megan 1.5 dizeldi. renault bayisinde satılan 2. el araçlardan biriydi. 1.4 benzinli megan için bişey diyemem,onu kullanma fırsatım olmadı. oradaki satış görevlisi de benzinli megan yerine dizel G.T. almam yönünde tavsiyede bulunmuştu. ayrıca orada broşürüne bakmıştım. megan şehiriçi benzin tüketimi 9 lt yazıyordu. ki yol şartlarında broşürde belirtilenden daha fazla tüketim olur. yalıtıma gelince, motor soğukken ilk etapta ısınana kadar biraz motor sesi geliyor. ama uzun yola çıkınca hatta 120 ile giderken bile araç sessiz geldi bana. lastik sesi konusunda da yalıtım iyi. köprü bağlantı yeri geçişlerinde bile öyle rahatsız edici bir ses gelmiyo. arkadaşımla birlikte lineayı da test etmiştik. yalıtımın ondan çok daha iyi olduğu kanaatine vardık. özellikle lastik sesi konusunda. yol bilgisayarında gerekli herşey var. anlık tüketim,ortalama yakıt tüketimi, içindeki yakıtla kaç km yol alabileceği, kmyi sıfırladıktan sonra kaç lt yakıt tükettiği. yağ değişimine ve bakıma kaç km kaldığı gibi bilgiler var. Ses sistemine gelince idare eder. standart bi ses sistemi var üzerinde. direksiyondan kumanda ile radyo ve cd fonksiyonlarının hemen hemen hepsi kullanılabiliyo. authentic versiyon olduğu için MP3 cdlerini okumuyo tabii. almaya niyetlendiğinizde yine de test etmenizi öneririm. belki arac bana göre güzel ve yeterli geliyo olabilir. ama belki siz yalıtımını veya ne bileyim yol tutuşun beğenmeyebilirsiniz. o yüzden test etmenizi öneririm tekrar. bir de sürüş özellikleri clio III hb ile büyük oranda aynıdır herhalde. 2006 da yılın otomobili seçilmişti clio III. Bu arada 1-2 seneye kadar da megan III çıkar gibime geliyo. ama cilo G.T yeni çıktı bayaa bi değişmez kasa.




  • Anlaşılan arabanızdan hallice memnunsunuz. Güzel bişey, içinize sinmiş. Sanırım sizde megan ile gt.arasında kalıp megan benzinlidense gt.dizeli seçtiniz. Yani ekonomi amaçlı. Ben dizel düşünmüyorum 65 bg. olanının donanımı yetersiz geldi. Yani daha iyi olmalıydı demek istiyorum. 80 bg.dizelde pahalı. 1.4 Seçicem galiba. Dediğiniz gibi deneme sürüşüde şart. Sonra beklemediğim bi durumla karşılaşırsam herşey çok geç olur.

    Bu arada fotolardan gördüğüm kadarıyla ş.dışında bi yerdesiniz. Eskişehir mi demişiniz daha önce hatırlamadım. Fotolarda geniş geniş yerler görünce hoşuma gitti. İst.da doğayı ve boş alanı özlüyoruz valla. Şanlısınız. Oralarda araç kullanmak bile keyif. Burda çoğu zaman eziyet oluyo.

    Bende de lpg li renault 9 brodvay var. Araba lpg ile iyice zayıflıyo güç anlamında. Aracın kilosu ve çekiş gücüne ondan baya taktım. Yeni alınmış bi arabaya motor yeterli gelmezse baya moral bozocu olur. Şöle bastınmı giden bi aracı baya özledim.




  • teorikteki 65 bg biraz aldatıcı gibi. ama gaza basınca araba ileri doğru fırlıyo. zaten almadan önce benim de bu konuda şüphem vardı. ama test ettim baktım, yeterli görünce aldım. LPG li bi araçla kıyaslanamaz zaten. anca benzinlilerle kapışır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: osmanuçar

    teorikteki 65 bg biraz aldatıcı gibi. ama gaza basınca araba ileri doğru fırlıyo. zaten almadan önce benim de bu konuda şüphem vardı. ama test ettim baktım, yeterli görünce aldım. LPG li bi araçla kıyaslanamaz zaten. anca benzinlilerle kapışır.


    Bende teoriye takıldım zaten. Benim araç 72 bg. 960 kg. araç ağırlığı ve bu halde bile çekmiyo. Bakıyosun gt. ye 1280 kilo ağırlık. Şühelenmemek el değil. Ağırlığı c sınıfı araçlarda bile yok ama 65 bg. Demek ki tork kurtarıyo. Dizel alayım diyom dinamik modeli pahalı. Kafam karıştı yaf. Neyse deneme sürüşünde anlıcaz benzinli kurtarır mı kurtarmaz mı.
  • osmanuçar sizden başka henüz alan olmamış galiba kimsede tık yok.
    O da iyi aslında aracınız kimseninkine benzemez. Farklı olur. Öte yandan 2. el piyasası ne olur onuda bilemicem artık.
  • Hayırlısı olsun araçınız kazasız belasız sürüşler diliyorum.
    Gerçekten güzel bir araç nazar degmesin..
  • Teşekkür ederim SYSTEMOFADOWN.
    dnz78, geçen bir tane gördüm yolda, gri renkliydi çelik jant yoktu, jant kapakları ve gri renk pek göstermemiş arabayı. siz de belki testten sonra beğenip alırsınız. forumdaki 2. G.Tour sahibi de siz olursunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanuçar -- 8 Mayıs 2008; 23:50:02 >
  • Şu kararsızlığımı bi kırsam hemen alıcam bi oto fakat bi türlü karar veremedim. Sizin ki iyi cesaret ilk görüşte ne olduğu henüz net değilken almışınız. İy yapmışınız tabi benim gibi kararsız kalıp beklemektense almışınız aracı keyfini çıkarıyosunuz.
  • Kısmet işte. önce corsaya kilitlenmiştim. gerçekten kullanımı çok güzel bir araçtı. eski aracımı sattım ve tam almaya niyetlendiğimde 5-15 nisan tarihleri gibi euro arttı. Ankara'daki 4 opel bayisini aradım, birkaç ili daha aradım civarda hiç istediğim model ve özellikte corsa yoktu ellerinde. yeni gelecek corsalar için de 20 mayıs tarihini verdiler. bir de pazarlık sırasında parayı peşin vereceğimi söylediğim halde, yeni zam geleceğini yeni gelen zammı da yansıtacaklarını söylediler ve yeni gelen zam oranın da belli olmadığını söylediler. 15 nisanda da otomobile yeni zam gelecek söylentileri vardı. ben de bu şartlarda bir araç almak istemediğimi belirttim ve corsayı eledim. sonra Grande Punto'ya yöneldim. begendiğim bir araçtı. istediğim özellikteki ve renkteki aracı hemen teslim ediyorlardı. servis ağı genişti ve yedek parça sorunu yoktu. 1.3 multijet için 30.500 YTL fiyat almıştım Ankara'dan. (90 HP, 6 ileri vites, ABS, ASR, ESP) gibi özelikler vardı. Puntoyu almak için gideceğim sırada Renault bayisine uğradım bir de megane 1.4 benzinliyi sormak için. (megane'ın dizeline bütçem yetmiyordu ve araç da hoşuma gidiyordu) o sırada Clio Grand Tour'u gördüm. ve hoşuma gitti. Bu aracın varlığından haberim yoktu, zaten yeni çıkmıştı o günlerde. clio III HB' hakkında biraz bilgim vardı, ama HB'i hiç düşünmemiştim. sadece biraz 65 HP ile ilgili şüphelerim vardı. oradaki 2. el clio symbol 65 HP bir aracı test ettirdiler. symbol gayet iyi gidiyordu, ataktı, hala tereddüt ettiğimi ama alma konusunda ciddi olduğumu görünce ellerinde Grand Tourun test aracı olmamasına rağmen sağolsunlar aracı çıkarıp test ettirdiler. fiyat konusunda da bayaa bir indirim yapınca daha fazla düşünmeden aldım. Daha önce de renault kullanıcısıydım (R19'um vardı) 2. el değeri de önemli biliyorsunuz. bir de hemen alıcı bulabilmesi. Renault bu konuda üzmez.

    Umarım siz de içinize sinen aracı bulup alırsınız. hayırlısı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanuçar -- 10 Mayıs 2008; 9:52:56 >




  • kardeş hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.kaça mal ettiniz aracı?
  • Teşekkür ederim. Kazasız belasız sürüşler nasibolsun hepimize. 30.000 YTLye mal oldu.
  • dnz78 benzinli MEGANE alacaksan HATCHBACK olanını al sedan biraz ağır geliyo motora
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    dnz78 benzinli MEGANE alacaksan HATCHBACK olanını al sedan biraz ağır geliyo motora



    Sn:cliyo symbol ilgine teşekkürler

    Evet herkes öle diyo. Fakat benim anlamadığım megan sedan 1.4 1150 kg olarak gözüküyo renault'un sitesinde. sn.osmanuçar gt almış ruhsatta 1280 kg. yazıyo. Hadi o dizel almış benzinlisi 30 kg. hafif olsun 1250 kg. oluyo. Birincisi megan bi c sınıfı araç iken clio gt nası daha ağır olur. İkincisi ise Megana 1150 kg. iken yetmeyen motor clio gt.1250 kg. iken nası yeticek. Bunlar hep kuşku. O yüzden alırsam direk 1.6 motor alıcam galiba.
  • kardeşimde yeni yaris var. 1000 motor multimode şanzıman. üstelik motor 3 silindirli. 70 HP güç üretiyor. araç 1000 kg. aracı bayaa bi kullandım. o segmentte bir araç almak istesem yeni yaris 1.0 olurdu. çünkü çok ekonomik, alırken bayaa bir fiyat avantajı var.kullanırken de iyi, yakıtı dizel araç gibi. şehiriçinde 1. 2. ve 3. viteslerde gayet iyi gidiyor. ışıklarda falan hazlanması çok iyi. ama uzun yolda 4l e giderken ya da 5 le giderken sollama yapmak istediğinizde biraz nazlanıyor. 4. ve 5. viteslerde hızlanması zaman alıyor. ama aracı takdir ettim. 3 silindir 1000 motor ama iyi iş çıkarıyor. yarisin dizeli 31.500 iken 1.0 benzinli motor hem de multimod 26.500. düz vitesi daha da ucuz.

    megane 1.4 kullananlara sorun, hatta imkan varsa kendiniz kullanın, deneyin. belki performansı sizi tatmin eder.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.