Şimdi Ara

Clio Grand Tour (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.855
Cevap
17
Favori
398.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    Clio III HB'de dizel 1139 kg imiş zaten. Megan'a yakın. Megan'ı da test ettim. gerçekten yolda gidişi konforu falan harika. araba yola çıkınca kendini gösteriyo. bir üst segment. meganın 1.4 benzinli baz versiyon ile Clio G.tour dizel baz versiyon hemen hemen aynı fiyat. Meganın dizeli 37.000 den başlıyo. karar sizin. kullanım amacınızı göre beğeninize göre bir seçim yaparsınız.
    Bu arada Grand Tour ocak ayından bu yana Bursa'da üretilip yurt dışında satılıyormuş zaten. Nisan ayında Türkiye'de satışa sunuldu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dnz78

    1280 kg. mu Megan dizel bile 1170 kg. Nasıl bi iş bu anlamadım. Boyut olarakta, segment olarakta megandan düşük. Bu aracın test sürüşleri int.yayınlanmadan bişey anlaşılmıcak anlaşılan.

    Bu arada arabanın gece görüntüsü harika. Hayırlı olsun. Kaza bela uzak dursun inş.

    Ben de bu aralar bi araç almak istiyorum. Megan ve gt arasında kaldım. Sanırım biraz bekleyip gt.hakkındaki gelişmeleri gözlemek lazım.



     Clio Grand Tour


    Alıntıları Göster
    vay be şirketteki dizel megane 1160kg.!!!
    hayırlı olsun da opel corsa'nin dizeli de yılaaan yılan..
    ayrıca clio3'ü 55.000km'dir kullanıyorum işyerinde bayağ sorunsuz araç..ufak tefek sıkıntılarıda yazıyım;
    frenler zayıf!!!
    far motoru bozulmuştu!!
    otomatik yan cam gıcırtı yapıyor!!
    bu kadarı kadı kızında da olur zaten..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nouma35

    vay be şirketteki dizel megane 1160kg.!!!
    hayırlı olsun da opel corsa'nin dizeli de yılaaan yılan..
    ayrıca clio3'ü 55.000km'dir kullanıyorum işyerinde bayağ sorunsuz araç..ufak tefek sıkıntılarıda yazıyım;
    frenler zayıf!!!
    far motoru bozulmuştu!!
    otomatik yan cam gıcırtı yapıyor!!
    bu kadarı kadı kızında da olur zaten..

    Alıntıları Göster
    Bana da frenler hissiz gelmişti ilk zamanlarda. biraz fazla basmak gerekiyor. ama şimdi alıştım. buna karşılık arabam.com'daki testte "100 km/s hızla giderken yapılan ani frende 35 metrede durmayı başaran araç sınıfının en iyi fren mesafesine imza atıyor" diyor.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    Bana da frenler hissiz gelmişti ilk zamanlarda. biraz fazla basmak gerekiyor. ama şimdi alıştım. buna karşılık arabam.com'daki testte "100 km/s hızla giderken yapılan ani frende 35 metrede durmayı başaran araç sınıfının en iyi fren mesafesine imza atıyor" diyor.




    Alıntıları Göster
    Clio 3 baya bi sorunsuz araba. Herkez aynı yorumu yaptığına göre doğrudur. Gt. de clio 3 le aynı platformda olduğuna göre büyük ihtimal sorunsuzdur. Fakat sw olmasından dolayı yol tutuş, performans ve yalıtımda clio 3 ü yakalayamayabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz78

    Clio 3 baya bi sorunsuz araba. Herkez aynı yorumu yaptığına göre doğrudur. Gt. de clio 3 le aynı platformda olduğuna göre büyük ihtimal sorunsuzdur. Fakat sw olmasından dolayı yol tutuş, performans ve yalıtımda clio 3 ü yakalayamayabilir.

    Alıntıları Göster
    bende bugün baktım sonun da karar verdim clio g.t almaya ama şimdide dizelle benzinli arasında kaldım Osman kardeş dizeli anlattı acaba benzinli kullanan yokmu hiç ben bugün bi bayii ye gittim verdikleri fiyat

    1,4 benzinli için 31550
    1,5 65 hp için 32200
    1,5 80 hp için 36500
    Osman kardeş sen nerden aldın bu fiyata bana verilen fiyatlar bu
    Sonuçta bende galiba senin araçtan alıcam galiba .Daha önce hiç dizel aracım olmadı bunların servis bakım ücretleri nasıl çok farklımı ?
    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fdemirkol -- 17 Mayıs 2008; 21:06:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fdemirkol

    bende bugün baktım sonun da karar verdim clio g.t almaya ama şimdide dizelle benzinli arasında kaldım Osman kardeş dizeli anlattı acaba benzinli kullanan yokmu hiç ben bugün bi bayii ye gittim verdikleri fiyat

    1,4 benzinli için 31550
    1,5 65 hp için 32200
    1,5 80 hp için 36500
    Osman kardeş sen nerden aldın bu fiyata bana verilen fiyatlar bu
    Sonuçta bende galiba senin araçtan alıcam galiba .Daha önce hiç dizel aracım olmadı bunların servis bakım ücretleri nasıl çok farklımı ?
    teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Benimkisi tanıtım fiyatı oldu. size liste fiyatını söylemişler. kesin alacağınız zaman pazarlık yaparak 1000 -1500 YTL arası bir indirim yaptırabilirsiniz bence. Ayrıca 1.4 benzinlinin fiyatı da az değilmiş. Servis bakım ücreti hakkında benim de bir bilgim yok. 10.000 KM de veya bu kilometre dolmazsa senede bir yağ değiştirmek gerekiyomuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    Benimkisi tanıtım fiyatı oldu. size liste fiyatını söylemişler. kesin alacağınız zaman pazarlık yaparak 1000 -1500 YTL arası bir indirim yaptırabilirsiniz bence. Ayrıca 1.4 benzinlinin fiyatı da az değilmiş. Servis bakım ücreti hakkında benim de bir bilgim yok. 10.000 KM de veya bu kilometre dolmazsa senede bir yağ değiştirmek gerekiyomuş.

    Alıntıları Göster
    AutoShow'un bu haftaki sayısında 80 Hp'lik Grand Tour'un testi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanuçar -- 18 Mayıs 2008; 21:01:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    AutoShow'un bu haftaki sayısında 80 Hp'lik Grand Tour'un testi var.

    Alıntıları Göster
    AutoShow dergisinin bu haftaki sayısını kaçırmamak lazım öyleyse. Bilgi için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz78

    AutoShow dergisinin bu haftaki sayısını kaçırmamak lazım öyleyse. Bilgi için teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Birşey değil. Bu arada AutoShow dergisi testinde aracın ağırlığını 1165 kg olarak vermişler. Benim ruhsata mı yanlış yazıldı, onlar mı yanlış yazdı acaba. dnz78, 80 HP lik aracın gücüyle ilgili de yorum var. şöyle diyor:

    "Grand Tour, 80 HP güç üreten dizel motoruyla ekonomi ve performans beklentilerini de rahatlıkla karşılıyor. Fakat bu aracın motor kaputunun altında 105 HP güç üreten dizel motor seçeneğinin de olması gerektiğini düşünüyoruz. Çünkü yüklü olduğu zamanlarda 80 HP lik dizel motor, şehir kullanımları için gereken performansı sunarken otoyol sürüşlerinde ise sıklıkla soluklanma ihtiyacı duyuyor"

    65 HP de bana yeterli geliyo aslında ama, tabii işi otomobilleri test etmek olan kişiler farklı marka ve modelden onlarca aracı test ettikten sonra farklı bir bakış açısıyla daha sağlıklı yorumlar yapıyorlardır mutlaka. Yine de ben 65 HP lik aracımdan memnunum.

    Aracın en başta tasarımıyla ilgili, yol tutuşuyla, değişen süspansiyon sistemiyle, yalıtım ve konforuyla da ilgili olumlu şeyler söylemişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    Birşey değil. Bu arada AutoShow dergisi testinde aracın ağırlığını 1165 kg olarak vermişler. Benim ruhsata mı yanlış yazıldı, onlar mı yanlış yazdı acaba. dnz78, 80 HP lik aracın gücüyle ilgili de yorum var. şöyle diyor:

    "Grand Tour, 80 HP güç üreten dizel motoruyla ekonomi ve performans beklentilerini de rahatlıkla karşılıyor. Fakat bu aracın motor kaputunun altında 105 HP güç üreten dizel motor seçeneğinin de olması gerektiğini düşünüyoruz. Çünkü yüklü olduğu zamanlarda 80 HP lik dizel motor, şehir kullanımları için gereken performansı sunarken otoyol sürüşlerinde ise sıklıkla soluklanma ihtiyacı duyuyor"

    65 HP de bana yeterli geliyo aslında ama, tabii işi otomobilleri test etmek olan kişiler farklı marka ve modelden onlarca aracı test ettikten sonra farklı bir bakış açısıyla daha sağlıklı yorumlar yapıyorlardır mutlaka. Yine de ben 65 HP lik aracımdan memnunum.

    Aracın en başta tasarımıyla ilgili, yol tutuşuyla, değişen süspansiyon sistemiyle, yalıtım ve konforuyla da ilgili olumlu şeyler söylemişler.

    Alıntıları Göster
    Osman Bey Selamlar
    sizin clio g.t kullanıcısı olarak yorumlarınızı okudum .Bende g.t almaya karar verdim sizinde fikrinizi almak istedim.Fazla km yapan biri değilim 2004 polom var 33500 km de yani 4 senede yaptığım km bu.Ancak benzin fiyatlarınında ne olacağı belli değil.Bu aracıda uzun süre kullanmayı düşünüyorum.Almışken dizel olsundiye düşünüyorum ama 85 hp benzinlide de aklım kaldı kararsız kaldım.Aracın çekişi ile ilgili probleminizde yomuş.Acaba bu şartlarda dizel araç alsam kurtarırmı?Arada 700 ytl farkı var bu fark için benzinli değermi.Kafama takılan diğer bi konuda dizel araç bakım masrafları ne kadar onu nasıl öğrenebilirz.
    Tekrar hayırlı olsun
    kazasız belasız kullanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fdemirkol

    Osman Bey Selamlar
    sizin clio g.t kullanıcısı olarak yorumlarınızı okudum .Bende g.t almaya karar verdim sizinde fikrinizi almak istedim.Fazla km yapan biri değilim 2004 polom var 33500 km de yani 4 senede yaptığım km bu.Ancak benzin fiyatlarınında ne olacağı belli değil.Bu aracıda uzun süre kullanmayı düşünüyorum.Almışken dizel olsundiye düşünüyorum ama 85 hp benzinlide de aklım kaldı kararsız kaldım.Aracın çekişi ile ilgili probleminizde yomuş.Acaba bu şartlarda dizel araç alsam kurtarırmı?Arada 700 ytl farkı var bu fark için benzinli değermi.Kafama takılan diğer bi konuda dizel araç bakım masrafları ne kadar onu nasıl öğrenebilirz.
    Tekrar hayırlı olsun
    kazasız belasız kullanın

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun, güle güle kullanırsınız inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Impressor

    Hayırlı olsun, güle güle kullanırsınız inşallah.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: LouisRenault

    Hayırlı olsun, güle güle kullanırsınız inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    Teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: LouisRenault

    Hayırlı olsun, güle güle kullanırsınız inşallah.


    Alıntıları Göster
    fdemirkol, bence 700 daha verip dizel alın. 3-4 milyarlık bi fark yok. sonuçta euorodizelin fiyatı artmış bile olsa dizel, yakıtı az tükettiği için bence hala ekonomik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    fdemirkol, bence 700 daha verip dizel alın. 3-4 milyarlık bi fark yok. sonuçta euorodizelin fiyatı artmış bile olsa dizel, yakıtı az tükettiği için bence hala ekonomik.

    Alıntıları Göster
    1.4 benzinli motorun teknik özellikleri

    Maksimum Güç kw (bg.) 72 (98)
    Maksimum Tork Nm CEE 127
    Maksimum Güç Devri (dev/dak.) 5700
    Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 4250

    1.5 dizel motorun özellikleri

    Maksimum Güç kw (bg.) 48 (65)
    Maksimum Tork Nm CEE 160
    Maksimum Güç Devri (dev/dak.) 4000
    Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 1700

    benzinli motor 98 HP olmasına rağmen torku 127 ve maksimum tork devri 4250. dizelin torku ise daha yüksek 160 ve maksimum torku düşük devirde veriyor 1700 dev/dak.


    Onnu Ustadan bir alıntı:

    ...bir motorun maksimum torkunu düşük motor devirlerinden itibaren oluşturması ise bu motoru üreten teknolojinin başarısı olarak kabul edilir. Çünkü düşük motor devirlerinde üretilebilen bir maksimum tork, zor elde edilebilen ve motorların da ekonomik yakıt tüketim sağlayabildiği bir ortamdır. Motorun HP gücünün yüksek olması ise, sadece motorun maksimum devrinde üretebildiği bir birim değerdir ki normal araç kullanım şartlarında belki de bu maksimum devir sayısında üretilen maksimum gücü hiç kullanmamanız da olasıdır. Ancak maksimum tork günlük kullanımda elimizin altında olan, aracın akselerasyon veya büyük viteslerde belli devirlerde hızlanmasını ve devir arttırmasını sağlayan ana öğedir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    1.4 benzinli motorun teknik özellikleri

    Maksimum Güç kw (bg.) 72 (98)
    Maksimum Tork Nm CEE 127
    Maksimum Güç Devri (dev/dak.) 5700
    Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 4250

    1.5 dizel motorun özellikleri

    Maksimum Güç kw (bg.) 48 (65)
    Maksimum Tork Nm CEE 160
    Maksimum Güç Devri (dev/dak.) 4000
    Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 1700

    benzinli motor 98 HP olmasına rağmen torku 127 ve maksimum tork devri 4250. dizelin torku ise daha yüksek 160 ve maksimum torku düşük devirde veriyor 1700 dev/dak.


    Onnu Ustadan bir alıntı:

    ...bir motorun maksimum torkunu düşük motor devirlerinden itibaren oluşturması ise bu motoru üreten teknolojinin başarısı olarak kabul edilir. Çünkü düşük motor devirlerinde üretilebilen bir maksimum tork, zor elde edilebilen ve motorların da ekonomik yakıt tüketim sağlayabildiği bir ortamdır. Motorun HP gücünün yüksek olması ise, sadece motorun maksimum devrinde üretebildiği bir birim değerdir ki normal araç kullanım şartlarında belki de bu maksimum devir sayısında üretilen maksimum gücü hiç kullanmamanız da olasıdır. Ancak maksimum tork günlük kullanımda elimizin altında olan, aracın akselerasyon veya büyük viteslerde belli devirlerde hızlanmasını ve devir arttırmasını sağlayan ana öğedir...

    Alıntıları Göster
    AutoShow un bu seferki sayısını bende aldım. Dikkat ettiğim konu gt.nin ağırlığı oldu. osmanuçar bende gördüm 1165 kg. yazılmış gt.kg.si. Senin ruhsatta bi yanlışlık var heralde. Zaten en baştan bana tezat gibi gelmişti bu kg. meselesi. Performansıda 80 bg. Dizel için bile çok olumlu değil iken 1.4 motorun yetmiceğide belli gibi. Tork için yazdıklarıda ilginç aslında. Diğer konularda araç başarılı bulunmuş sevindim doğrusu. Benimde düşündüğüm bi araç olduğu için hoşuma gitti.Bu arada Renaultun sitesinde fiyatlar güncelliniyo. Bakalım ne olcak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz78

    AutoShow un bu seferki sayısını bende aldım. Dikkat ettiğim konu gt.nin ağırlığı oldu. osmanuçar bende gördüm 1165 kg. yazılmış gt.kg.si. Senin ruhsatta bi yanlışlık var heralde. Zaten en baştan bana tezat gibi gelmişti bu kg. meselesi. Performansıda 80 bg. Dizel için bile çok olumlu değil iken 1.4 motorun yetmiceğide belli gibi. Tork için yazdıklarıda ilginç aslında. Diğer konularda araç başarılı bulunmuş sevindim doğrusu. Benimde düşündüğüm bi araç olduğu için hoşuma gitti.Bu arada Renaultun sitesinde fiyatlar güncelliniyo. Bakalım ne olcak.

    Alıntıları Göster
    fdemirkol bende gt almayı düşünüyorum. Benim tecihim benzinli olucak. Dizelin lt fiyatı benzinliye yaklaşıyo, dahada zam gelicekmiş. Bununla ilgili arabam.milliyet sitesinde haber okumuştum. Dizelin bakımı ve arızaları daha kötü sonuçlar çıkarıyomuş ekonomik anlamda. Satarkende km.fazla ise ve yaşı biraz fazla ise dizeli satmak zorlaşıyo. İnsanlar kuşkuyla yaklaşıyo. Arızalı 2.el dizel olma ihtimali fiyatın kırılmasına neden oluyo. Bende aslında başta dizel düşünüyodum fakat bunları öğrendikten sonra dizele döndüm. Bu arada km.de az yapıyorum. Senede 8000 km filan. O yüzden dizele ihtiyaç yok gibi geldi. Özellikle gt. de 65 hp lik dizelin donanımınıda az buldum. 80 bg.olanda pahalı. 1.4 benzinli performans ve donanım olarak daha makul ve fiyatıda ortalama bişey benim açımdan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz78

    fdemirkol bende gt almayı düşünüyorum. Benim tecihim benzinli olucak. Dizelin lt fiyatı benzinliye yaklaşıyo, dahada zam gelicekmiş. Bununla ilgili arabam.milliyet sitesinde haber okumuştum. Dizelin bakımı ve arızaları daha kötü sonuçlar çıkarıyomuş ekonomik anlamda. Satarkende km.fazla ise ve yaşı biraz fazla ise dizeli satmak zorlaşıyo. İnsanlar kuşkuyla yaklaşıyo. Arızalı 2.el dizel olma ihtimali fiyatın kırılmasına neden oluyo. Bende aslında başta dizel düşünüyodum fakat bunları öğrendikten sonra dizele döndüm. Bu arada km.de az yapıyorum. Senede 8000 km filan. O yüzden dizele ihtiyaç yok gibi geldi. Özellikle gt. de 65 hp lik dizelin donanımınıda az buldum. 80 bg.olanda pahalı. 1.4 benzinli performans ve donanım olarak daha makul ve fiyatıda ortalama bişey benim açımdan.

    Alıntıları Göster
    bahsettiğiniz 1.4 benzinli dynamique versiyon mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    bahsettiğiniz 1.4 benzinli dynamique versiyon mu?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanuçar

    bahsettiğiniz 1.4 benzinli dynamique versiyon mu?


    Evet 1.4 dinamik benzinli. Bana donanım ve fiyat olarak baya iyi gibi geldi. Zaten tüm konularda başarılı bi araç, tek takıldığım nokta performansı. O yüzden beklemedeyim. 1.4 benzinli brodway var bende. Performansından memnun değilim. Yeni alıcağım araçta aynı sorunu yaşamak istemiyorum. Daha önce megan 2 için 1.4 motorda pazarlık yaptık 28000 ytl ye alıyodum, performansı yetmez dediler vaz geçtim. Bakalım yeni fiyatlar belli olsun, aracın performansıda ortaya çıkar yakında, o zaman yeterli gelirse alırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz78

    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanuçar

    bahsettiğiniz 1.4 benzinli dynamique versiyon mu?


    Evet 1.4 dinamik benzinli. Bana donanım ve fiyat olarak baya iyi gibi geldi. Zaten tüm konularda başarılı bi araç, tek takıldığım nokta performansı. O yüzden beklemedeyim. 1.4 benzinli brodway var bende. Performansından memnun değilim. Yeni alıcağım araçta aynı sorunu yaşamak istemiyorum. Daha önce megan 2 için 1.4 motorda pazarlık yaptık 28000 ytl ye alıyodum, performansı yetmez dediler vaz geçtim. Bakalım yeni fiyatlar belli olsun, aracın performansıda ortaya çıkar yakında, o zaman yeterli gelirse alırım.

    Alıntıları Göster
    ikisinde de kullanılan 1.4 motor aynı. Megane'da nasılsa performansı bence G.T'de de aynıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanuçar

    ikisinde de kullanılan 1.4 motor aynı. Megane'da nasılsa performansı bence G.T'de de aynıdır.

    Alıntıları Göster
    Bu arada Oto Haber dergisinin 20. sayısında da (bir önceki sayısı) grand tour testini vermişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Impressor

    Hayırlı olsun, güle güle kullanırsınız inşallah.

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.