Şimdi Ara

Clio Grand Tour (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
17
Favori
398.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba;

    Biz aracımızı 7 Aralık'ta teslim almıştık.

    1 aydır ve 1.000 km. kullanıyoruz. Allah'a çok şükür çok memnunuz. Bir tek hediye olarak takılan park sensörü çok dandik. Keşke orjinal donanımda park sensörü de olabileydi.

    Aracın tüm özelliklerini test ettik. Bluetooth açık ara en sevdiğimiz özellik oldu. Ben de HTC, eşimde Nokia var, ikisi ile de sıkıntı olmaksızın eşleşti. Gelen aramalarda hiç bir sıkıntı olmaksızın (gelen ses de çok iyi, bizim sesimizi de duymuyoruz diyen olmadı) konuşabiliyoruz. Biz de gözümüzü yoldan ayırmadan rahatlıkla arama yapabiliyoruz.

    8 GB flash diskten okumada sıkıntı yok. Müziklerinizi klasörlere ayırırsanız, ulaşması daha kolay oluyor.

    İlk depo ile 700 km yol gittik. İstanbul trafiğinde hiç fena değil. İkinci depo performansımız daha iyi. Gittikçe iyileşecek inşallah.

    Benzinli araçtan, dizele geçmek biraz garip. İlk başta rahatsız edici olan motor sesini şimdi duymuyorum bile:)

    Aracın bagajı çok yeterliymiş. Bizim hatun bile doldurmayı başaramadı henüz.

    Benim en çok sevdiğim ikinci özellik, deri direksiyon. Arada bir sevesim geliyor.

    Ve keşke beyaz alsaymışım. Beyaz bu modele çok yakışıyor:)




  • iyi akşamlar arkadaşlar. daha önce kullandığımız araçlarda yan aynaları el ile dışardan kapatma alışkanlığından henüz kurtulamadım. yavaş yavaş araca iyice alışacağım. fakat bu arada aradığım cevabı bu sayede buldum. araçtan çıkıp, el ile yan aynayı kapatıp gittik diyelim. geri döndüğümüzde uzaktan kumandayla aracı açınca yan aynalarda otomatik açılıyor ve gerçektende bu çok havalı oluyor.
    aranızda navigasyonlu model kullanan var ise bazı analitik yönetimleri işlemek isterim.
    (konuşan bir otomobil kullanmak = VIP konfor.
    Aracını yeni alan arkadaşlara yıkamada el ile süngerli yıkama yaptırmalarını tavsiye ederim. özellikle sıfır araçları bıcı bıcıya sokmayalım, gerçektende çizilmeler olabiliyor. araçlarını yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. güle güle binsinler.
  • Tekrar merhaba !
    10.01.2011 tarihinde aracımı ORDU AŞ Turgutlu bayinden teslim aldım. Sabah 09.00 'da trafik işlemleri için imza verdim ve aracım, plakaları takılmış, ruhsatı düzenlenmiş şekilde öğlen 13:00 'te, orjinal Renault trafik setiyle birlikte teslim edildi.
    Aracım 1.2 benzinli , daha önce 1.4 DOHC motor Hyundai Getz kullanıyordum, ilk etapta motorun performansı düşük göründü ancak kullandıkça arabamla birbirimizi daha iyi tanıyoruz :) Devir göstergesinde vites geçişleri için ışıklı uyarıyı farkettim, aracı 50 km hıza gelene kadar 4. vitese geçiriyorsunuz ve 50 km / sa . hızın sonrasında motor devri 2400 olduğunda 5. vites istiyor. Sonrasında ise performans rahatlıyor. 1500 km. 'ye kadar rodaj için motoru çok zorlamıyorum ama zaten arabanın kendisi sizi ışıklı vites uyarısı ile yönlendiriyor. Haftasonu Izmir'e giderken 1.2 motor performansını özellikle Belkahve rampalarında daha iyi test etmiş olucam. Motor çok sessiz, kontağa dokunduğunuz anda marş basıyor. Debriyaj ve gaz pedalları çok yumuşak, gaz pedalına biraz fazla basmak gerekiyor. Vites geçişleri çok rahat. Özellikle direksiyon ipek gibi, hiç yormuyor. Suspansiyonlar çukurlu bozuk yollarda sürüşü rahatlatıyor, gayet konforlu.
    Araçta kapı içi cam açma / kapama tuşlarının ışıklı olmayışı , torpido gözü ışığının olmayışı , araç içi aydınlatmasının yeterli olmaması, yolcu güneşliğindeki aynanın kapaksız oluşu ilk etepta gördüğüm eksiklikler. Aracın konsol altına konumlandırılmış usb girişini gece görmekte zorlanıyorsunuz. Orta konsol altındaki bu kısım küçük bir led ile şık bir biçimde ışıklandırılabilirdi.
    Bluetooth özelliği mükemmel , usb bağlantısı ise extra konfor sağlıyor, gereksiz cd kalabalığı yaşatmıyor araç içinde. Soğutmalı torpido gözü oldukça geniş, yazın marketten aldığınız dondurma eve ulaşana kadar ayrana dönüşmeyecek demektir :) Ayrıca kapaktaki not kağıdı ve kalem tutucular çok pratik.
    Koltuklar çok konforlu, bel desteği yok gibi göründese ayarlamayı doğru şekilde yaptığınızda sırtınızı ve belinizi saran bir ergonomiyi hissediyorsunuz.
    Geniş bagaj hacmi, iki katlı kullanılabilirliği ile çok pratik, laptop çantamı vs. bagajın alt katına güvenle bırakabiliyorum.
    Kapılar ve bagaj kapısı kapatılırken biraz kuvvetli kapatmak gerekiyor fakat kapı içi genişliği çok çok iyi, kolunuzu rahatça dayayabiliyorsunuz, omzunuzu ve dirseğinizi zorlamıyor. Kapı içi (20th yıl reflektif ) koruyucuları çok şık duruyor . Ses yalıtımı çok iyi. elektronik klima performansı güçlü,,, aracın ses sistemi gayet yeterli, istediğiniz ekolaizer ayarını seçip bas-tiz ayarını dilediğinizce ayarlayabiliyorsunuz, ses kalitesi çok iyi. CD çalar , kedi hazırladığım mp3 cd'leri sorunsuzca çalıyor, kart okuyucu da ekleseler çok iyi olurmuş. Direksiyondan kumanda çok ergonamik, müzik sistemine kumanda için parmak uçlarınızla dokunmanız yeterli.
    Haftasonu Turgutlu Izmir yolculuğu sonrası performans açısından daha net bir değerlendirme yazabilirim sanıyorum.
    Tüm arkadaşlara hayırlı sürüşler dileğiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BS_35 -- 11 Ocak 2011; 21:12:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxiplus

    iyi akşamlar arkadaşlar. daha önce kullandığımız araçlarda yan aynaları el ile dışardan kapatma alışkanlığından henüz kurtulamadım. yavaş yavaş araca iyice alışacağım. fakat bu arada aradığım cevabı bu sayede buldum. araçtan çıkıp, el ile yan aynayı kapatıp gittik diyelim. geri döndüğümüzde uzaktan kumandayla aracı açınca yan aynalarda otomatik açılıyor ve gerçektende bu çok havalı oluyor.
    aranızda navigasyonlu model kullanan var ise bazı analitik yönetimleri işlemek isterim.
    (konuşan bir otomobil kullanmak = VIP konfor.
    Aracını yeni alan arkadaşlara yıkamada el ile süngerli yıkama yaptırmalarını tavsiye ederim. özellikle sıfır araçları bıcı bıcıya sokmayalım, gerçektende çizilmeler olabiliyor. araçlarını yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. güle güle binsinler.


    Pekala aynalar elektrikli olduğu için el ile kapamak zarar veriyormu. Tekrar kendiliğinden anahtar ile kapanıyormu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BS_35

    Tekrar merhaba !
    10.01.2011 tarihinde aracımı ORDU AŞ Turgutlu bayinden teslim aldım. Sabah 09.00 'da trafik işlemleri için imza verdim ve aracım, plakaları takılmış, ruhsatı düzenlenmiş şekilde öğlen 13:00 'te, orjinal Renault trafik setiyle birlikte teslim edildi.
    Aracım 1.2 benzinli , daha önce 1.4 DOHC motor Hyundai Getz kullanıyordum, ilk etapta motorun performansı düşük göründü ancak kullandıkça arabamla birbirimizi daha iyi tanıyoruz :) Devir göstergesinde vites geçişleri için ışıklı uyarıyı farkettim, aracı 50 km hıza gelene kadar 4. vitese geçiriyorsunuz ve 50 km / sa . hızın sonrasında motor devri 2400 olduğunda 5. vites istiyor. Sonrasında ise performans rahatlıyor. 1500 km. 'ye kadar rodaj için motoru çok zorlamıyorum ama zaten arabanın kendisi sizi ışıklı vites uyarısı ile yönlendiriyor. Haftasonu Izmir'e giderken 1.2 motor performansını özellikle Belkahve rampalarında daha iyi test etmiş olucam. Motor çok sessiz, kontağa dokunduğunuz anda marş basıyor. Debriyaj ve gaz pedalları çok yumuşak, gaz pedalına biraz fazla basmak gerekiyor. Vites geçişleri çok rahat. Özellikle direksiyon ipek gibi, hiç yormuyor. Suspansiyonlar çukurlu bozuk yollarda sürüşü rahatlatıyor, gayet konforlu.
    Araçta kapı içi cam açma / kapama tuşlarının ışıklı olmayışı , torpido gözü ışığının olmayışı , araç içi aydınlatmasının yeterli olmaması, yolcu güneşliğindeki aynanın kapaksız oluşu ilk etepta gördüğüm eksiklikler. Aracın konsol altına konumlandırılmış usb girişini gece görmekte zorlanıyorsunuz. Orta konsol altındaki bu kısım küçük bir led ile şık bir biçimde ışıklandırılabilirdi.
    Bluetooth özelliği mükemmel , usb bağlantısı ise extra konfor sağlıyor, gereksiz cd kalabalığı yaşatmıyor araç içinde. Soğutmalı torpido gözü oldukça geniş, yazın marketten aldığınız dondurma eve ulaşana kadar ayrana dönüşmeyecek demektir :) Ayrıca kapaktaki not kağıdı ve kalem tutucular çok pratik.
    Koltuklar çok konforlu, bel desteği yok gibi göründese ayarlamayı doğru şekilde yaptığınızda sırtınızı ve belinizi saran bir ergonomiyi hissediyorsunuz.
    Geniş bagaj hacmi, iki katlı kullanılabilirliği ile çok pratik, laptop çantamı vs. bagajın alt katına güvenle bırakabiliyorum.
    Kapılar ve bagaj kapısı kapatılırken biraz kuvvetli kapatmak gerekiyor fakat kapı içi genişliği çok çok iyi, kolunuzu rahatça dayayabiliyorsunuz, omzunuzu ve dirseğinizi zorlamıyor. Kapı içi (20th yıl reflektif ) koruyucuları çok şık duruyor . Ses yalıtımı çok iyi. elektronik klima performansı güçlü,,, aracın ses sistemi gayet yeterli, istediğiniz ekolaizer ayarını seçip bas-tiz ayarını dilediğinizce ayarlayabiliyorsunuz, ses kalitesi çok iyi. CD çalar , kedi hazırladığım mp3 cd'leri sorunsuzca çalıyor, kart okuyucu da ekleseler çok iyi olurmuş. Direksiyondan kumanda çok ergonamik, müzik sistemine kumanda için parmak uçlarınızla dokunmanız yeterli.
    Haftasonu Turgutlu Izmir yolculuğu sonrası performans açısından daha net bir değerlendirme yazabilirim sanıyorum.
    Tüm arkadaşlara hayırlı sürüşler dileğiyle...


    Benim anlamadığım konu ise executive dizelde neden vites değişim ikaz göstergesi çalışmıyor. Sadece benzinlilerdemi var bu özellik.




  • quote:

    Benim anlamadığım konu ise executive dizelde neden vites değişim ikaz göstergesi çalışmıyor. Sadece benzinlilerdemi var bu özellik.


    sanırım o devir çook yükseldiğinde yanıyor. bende 4000 deviri daha hiç geçmedim ve yandığını görmedim.
  • Bence 4000 rpm ile alakası olmamalı dizellerde bu özellik harbiden devreye giriyormu.
  • aracı kullanırken dikkat ettim, devir 2400 'ü her gördüğünde vites uyarısı yanıyor,, daha yüksek devre henüz çıkmadım. Size de yeni araçlarınız için yüksek devir önermem. aracı çalıştırdıktan sonra 1. vitesten itibaren devir 2400 'ü bulduğunda vites göstergesi yanıyor.
  • Yan dikiz aynalarının henüz kendiliğinden kapanıp açıldığını görmedim , el ile zorlamakta istemiyorum çünkü bağımsız motorla çalışan elektronik bir sistemi var. Kontağı kapatmış olsanız da aynalar çalışabiliyor. Bu nedenle aynaları sürekli el ile kapatmak doğru olmaz gibi geliyor.
  • Selamlar,
    1.2 executive aldım, yaklaşık 20 gün oldu 250 km de, çekiş açıkçası hayal kırıklıgı yaratıyor, işyerimin otoparkında 30 derecelik bir dönemeçli rampa var, bir noktada iyice durup (çok daralıyor) dikkatli geçmek gerekiyor, bu rampadan (9-10 mt falan) 1. viteste motor durma noktasına geliyor ve araç santim santim çıkıyor. servise götürmeyi bile düşünüyorum. 4 yetişkin ile aynı tipte bir rampada araç kalkamaz sanırım. dün marş astıgı halde motor çalışmadı 4-5 saniye gıy gıy yaptı sonra tekrar denedim 4-5 saniye sonra çalıştı motor. motor bekledigimden gürültülü, 1.6 clio kadar ses var. digital klima süper ama kapatmayı bir türlü bulamadım sürekli açık :D bagaj süper, koltuklar konforlu, arka koltuklarda rahat rahat oturuluyor. konsol,dış görünüm 10 numara. herkes çok begeniyor. ama aracın ana parçası olan motor beni tatmin etmedi.


    edit: çok dik rampada kalkış sorunu benim manual vites teki acemiligimden de kaynaklanıyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi y0rk -- 12 Ocak 2011; 10:39:05 >




  • çok doğru arkadaşım. bağımsız çalışan bir elektronik motor kontak kapalı olsa bile aküdeki stabil enerjiyi kullanıyor. aynaları dışardan manuel kapatmak elektronik sisteme zarar verebililir.
    york arkadaşım. daha önce çekişle ilgili olarak rampa örneğini vermiştim. eğer güç sizin için önemli ise bütçenizi biraz daha zorlayarak 1.5 dcı düşünmenizi tavsiye etmiştim.
    terciğini bu yönde kullandığın için bu konuyu kafana fazla takmamanı zira bunun bir soğumaya yol açabileceğini söylemek isterim.
    1.2 motor tipiinin aracın kendi kütlesine yansıyan belli bir gücü var. yüksek beklentiler oluşturmamalısın. 1.2 tsı olsaydı durum değişirdi tabiki.
    araç exu. olduğu için diğer keyf veren artılarını öne çıkar ve yaşa derim. sonuçta hiç bir zaman 90 kg. lık bir güreşçiye rakip olarak 60 kg.lık bir güreşçi çıkaramazlar.
    1.2 motora endekslenen diğer bazı avantajlardan istifade ediyor olmakta bir ekonomi tabiki.




  • Müşteri gibi satıcıya sorarsanız açıklama yapacaktır
    quote:

    Orijinalden alıntı: nedim1

    bu nasıl iş arkadaşar ben anlamadım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Air

    Diğer resim ;

     Clio Grand Tour







  • Bu da benim araç rengi kirli beyaz.






     Clio Grand Tour



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akg58 -- 13 Ocak 2011; 23:32:41 >
  • Günaydın Arkadaşlar, Bu araca her renk yakışsada bence beyaz sanki bir başka duruyor. Sizce de öyle değilmi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Air


    Günaydın Arkadaşlar, Bu araca her renk yakışsada bence beyaz sanki bir başka duruyor. Sizce de öyle değilmi.


    Bence de öyle hocam hatta annemin ilk arabası olduğu için satmak istemediler ve üniversite için bana verdiler bende de beyaz 2000 model 1.4 clio hatchback var. 60-65 bygr civarların da 980 kilo karton gibi bi araba.
  • Sevgili arkadaşlar executive dizellerde vites değişim ikaz göstergesi çalışıyıormu acaba. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • Bende öyle bir özellik yok.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sezgin bey

    Sevgili arkadaşlar executive dizellerde vites değişim ikaz göstergesi çalışıyıormu acaba. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • Yeni aracimla ( 1.2 benzinli executive) ilk defa şehirlerarası yolculuk yaptım, Turgutlu'dan Izmir'e çok rahat ve konforlu bir sürüş oldu. Aracın motor performansi Belkahve rampasında tahminimden de iyiydi, rampaya saatte 80 km hızla girdim. Tırmanışın en dik yerine yaklaşırken hızlanmasına bakmak için biraz gaz verdim , 90 km. ye doğru kadran ilerledi ,,, çekiş performansının daha önceki 1.4 Getz ile aynı, hatta daha konforlu bir sürüşü olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Üstelik klima da açıktı. Bornova - Mavişehir arasındaki çevre yolundaki rampa çıkışlarında da motorun performansı çok iyiydi. Şu an rodaj dönemi olduğu için 2.500 devrin üzerini ve 90 km/sa hızı geçmemeye özen gösteriyorum. Yine de yeni bir araç ve 1.2 motor hacmi için performansı bende hayal kırıklığı yaratmadı, tam tersine çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.
    BEYAZ RENK tercih ettiğim için bende mutluyum... ama zevk meselesi sonuçta, diğer renkleri tercih etmiş arkadaşlarında gönlüne sinerek kullanmalarını dilerim. Herkese hayırlı sürüşler...




  • Sevgili arkadalar dizel kullanan dostlarım burda benzinli kulllanan cliocu arkadaşlar vites değişim göstergesi olduğundan bahsediyorlar. Dizellerdede olmalı bence bu özellik hiç bu göstergenin yandığını göreniniz oldumu. Benzinlide çalışıyorsa bizdede olmalı bence.
  • Bu arabanın ustalarına bir sorum olacak:
    Bizim arabayı geçen hafta aldık: CLİO GRAND TOUR, 1.5 dCi, 85 bg, Extreme.
    Arabanın sahip olduğu donanımın tam listesini nasıl ve nereden bulabiliriz?
    Bayideki satış elemanları bu tür ayrıntılardan ya hiç anlamıyorlar ya da bilgi verme konusunda çok yardımsever değiller.
    Renault'un internet sitesinde yok; bu sitedeki broşürünü indirdim, orada da yok.
    Kullanma kitabında ise farklı donanımlara sahip birden fazla araç için yazılmış ve hangilerinin bizim arabada olduğunu ayıklamak zor görünüyor.
    33.000 TL'ye diesel oluşuna bakarak aldık ve donanım konusunda fazla bir zenginlik beklemedik.
    Fakat şimdi bu konu başlığındaki mesajlara göz attığımda farklı farklı donanımlardan bahsetmeleri kafamı karıştırdı.
    Birisi vites önerisinden bahsediyor, birisi USB girişinden, bir diğeri bluetooth'tan vs. vs. Ve bunların hiçbiri sanırım bizim Clio'da yok.
    Eğer varsa bilip kullanmak isterim.
    Belki de en iyisi hazır Ankara'ya gelmişken Renault Mais'ten sormak.
    Cevaplayacak ve yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.