Şimdi Ara

CLIO II HB 1.2 16V Authentique mi 1.4 16V Dynamique mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
37.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    3 kuruş için 1.4 16v gibi bir motorun zevkini kaçırmak hata olur, aradaki donanım farkı da yüksek. Benzin tüketimi açısından çok ciddi bir farklılık olmayacaktır. Bence 1.4 16V Dynamique renaultun son 10 yılda yapabildiği en iyi araçtır , zaten bunu fark eden oyak-renault hemen bu aracının özelliklerini budayıp fiatını da kazıklaştırmış, aracı rezil etmiştir.


    1.4 için elinizde test linki var mı arkadaslar?...

    Alıntıları Göster
    yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    yok mu?

    Alıntıları Göster
    4 sene 1.4 16 kullandım, neyini sormak istiyorsan sor ona göre cevap vereyim. İlla test istiyorsan arabam.com'un testi vardı onu okuyabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    4 sene 1.4 16 kullandım, neyini sormak istiyorsan sor ona göre cevap vereyim. İlla test istiyorsan arabam.com'un testi vardı onu okuyabilirsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    4 sene 1.4 16 kullandım, neyini sormak istiyorsan sor ona göre cevap vereyim. İlla test istiyorsan arabam.com'un testi vardı onu okuyabilirsin.


    1.4 için (clio II kasa 2002 ve sonrası) orada bulamadım.

    cevaplayabilirsen 1.2 den performans cok cok iyi mi?

    bir de symboller için kasa ve şasi zayıf deniyor! ithal olduğunu bildiğim hb (clio II) ler için de bu durum varsa eğer aynı mı!

    tsk...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    4 sene 1.4 16 kullandım, neyini sormak istiyorsan sor ona göre cevap vereyim. İlla test istiyorsan arabam.com'un testi vardı onu okuyabilirsin.


    1.4 için (clio II kasa 2002 ve sonrası) orada bulamadım.

    cevaplayabilirsen 1.2 den performans cok cok iyi mi?

    bir de symboller için kasa ve şasi zayıf deniyor! ithal olduğunu bildiğim hb (clio II) ler için de bu durum varsa eğer aynı mı!

    tsk...

    Alıntıları Göster
    Çok çok iyi kişiye göre değişir ama bir arkadaşımın 1.2sini birkaç saatliğine kullandım araçta ABS bile yoktu(!) yüksek renault güvenliği(!!).
    İlk kalkışta çok fark etmese de (1.4-16 da ilk başta nazlı nazlı devirlenir o motor kendine 2500-3000 den sonra gelir) ,ara hızlanmalarda ve motorun yavaşladıktan sonra kendisini toparlamasında filan farklılık var. 1.4 ile o zamanın 1.6 motorlu araçlarının çoğuna kafa tutuyordum 1.4-16v oldukça seri sayılır üst devirlerde torkunu çok kaybetmez aynı vites te hızlanmaya devam edebilirsin, hala daha şimdiki 1.6 ltlik üst segmentteki çoğu arabayla boy ölçüşür, frenleri de o zamana göre iyidir müzik sistemi iyidir, aynaları elektriklidir, sileceklerini vasılalarını ayarlayabilirsin, harita lambası vardır, 1.2 de bunları bulamazsın, 1i4 de hatta denk gelirsen xenon farlı far yıkama sistemli, otomatik klimalı olanları bile vardır.
    Symbol de allahın cezası bir araçtır, orjinal cliodan bu kadar kötü bir araç çıkarması ve bize sokuşturabilmesi renaultun büyük becerisidir, biz alırken bir HB bir de bagajı büyük diye symbol(var olan en üst modelini ) almıştık. Symbol, HB'e göre en az 3-4 katı arıza çıkardığı yetmediği gibi ses yalıtımı kötü, radyosu felaket , klimasının felaket (polen filtresini bile çalmışlar), yol tutuşunun kötü, ergonomisinin kötü , güvenlik ekipmanlarının kötü (istersen bütün farklılıkları tek tek yazarım ama sayfa tutar) rahatça söyleyebilirim, fiyatı ise HB 1.4 16 valf ile aynı. Nasıl dolandırıcılık ama...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umit -- 18 Kasım 2006; 11:24:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Çok çok iyi kişiye göre değişir ama bir arkadaşımın 1.2sini birkaç saatliğine kullandım araçta ABS bile yoktu(!) yüksek renault güvenliği(!!).
    İlk kalkışta çok fark etmese de (1.4-16 da ilk başta nazlı nazlı devirlenir o motor kendine 2500-3000 den sonra gelir) ,ara hızlanmalarda ve motorun yavaşladıktan sonra kendisini toparlamasında filan farklılık var. 1.4 ile o zamanın 1.6 motorlu araçlarının çoğuna kafa tutuyordum 1.4-16v oldukça seri sayılır üst devirlerde torkunu çok kaybetmez aynı vites te hızlanmaya devam edebilirsin, hala daha şimdiki 1.6 ltlik üst segmentteki çoğu arabayla boy ölçüşür, frenleri de o zamana göre iyidir müzik sistemi iyidir, aynaları elektriklidir, sileceklerini vasılalarını ayarlayabilirsin, harita lambası vardır, 1.2 de bunları bulamazsın, 1i4 de hatta denk gelirsen xenon farlı far yıkama sistemli, otomatik klimalı olanları bile vardır.
    Symbol de allahın cezası bir araçtır, orjinal cliodan bu kadar kötü bir araç çıkarması ve bize sokuşturabilmesi renaultun büyük becerisidir, biz alırken bir HB bir de bagajı büyük diye symbol(var olan en üst modelini ) almıştık. Symbol, HB'e göre en az 3-4 katı arıza çıkardığı yetmediği gibi ses yalıtımı kötü, radyosu felaket , klimasının felaket (polen filtresini bile çalmışlar), yol tutuşunun kötü, ergonomisinin kötü , güvenlik ekipmanlarının kötü (istersen bütün farklılıkları tek tek yazarım ama sayfa tutar) rahatça söyleyebilirim, fiyatı ise HB 1.4 16 valf ile aynı. Nasıl dolandırıcılık ama...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Çok çok iyi kişiye göre değişir ama bir arkadaşımın 1.2sini birkaç saatliğine kullandım araçta ABS bile yoktu(!) yüksek renault güvenliği(!!).
    İlk kalkışta çok fark etmese de (1.4-16 da ilk başta nazlı nazlı devirlenir o motor kendine 2500-3000 den sonra gelir) ,ara hızlanmalarda ve motorun yavaşladıktan sonra kendisini toparlamasında filan farklılık var. 1.4 ile o zamanın 1.6 motorlu araçlarının çoğuna kafa tutuyordum 1.4-16v oldukça seri sayılır üst devirlerde torkunu çok kaybetmez aynı vites te hızlanmaya devam edebilirsin, hala daha şimdiki 1.6 ltlik üst segmentteki çoğu arabayla boy ölçüşür, frenleri de o zamana göre iyidir müzik sistemi iyidir, aynaları elektriklidir, sileceklerini vasılalarını ayarlayabilirsin, harita lambası vardır, 1.2 de bunları bulamazsın, 1i4 de hatta denk gelirsen xenon farlı far yıkama sistemli, otomatik klimalı olanları bile vardır.
    Symbol de allahın cezası bir araçtır, orjinal cliodan bu kadar kötü bir araç çıkarması ve bize sokuşturabilmesi renaultun büyük becerisidir, biz alırken bir HB bir de bagajı büyük diye symbol(var olan en üst modelini ) almıştık. Symbol, HB'e göre en az 3-4 katı arıza çıkardığı yetmediği gibi ses yalıtımı kötü, radyosu felaket , klimasının felaket (polen filtresini bile çalmışlar), yol tutuşunun kötü, ergonomisinin kötü , güvenlik ekipmanlarının kötü (istersen bütün farklılıkları tek tek yazarım ama sayfa tutar) rahatça söyleyebilirim, fiyatı ise HB 1.4 16 valf ile aynı. Nasıl dolandırıcılık ama...


    saol umit bu bilgileri testlerin vermesi mümkün değil biliyosun...

    hepside şurası iyi burası iyi şeklinde anlatıyo...

    al ve uzun uzun kullan için 1.4 16v çok çok daha iyi görünüyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Çok çok iyi kişiye göre değişir ama bir arkadaşımın 1.2sini birkaç saatliğine kullandım araçta ABS bile yoktu(!) yüksek renault güvenliği(!!).
    İlk kalkışta çok fark etmese de (1.4-16 da ilk başta nazlı nazlı devirlenir o motor kendine 2500-3000 den sonra gelir) ,ara hızlanmalarda ve motorun yavaşladıktan sonra kendisini toparlamasında filan farklılık var. 1.4 ile o zamanın 1.6 motorlu araçlarının çoğuna kafa tutuyordum 1.4-16v oldukça seri sayılır üst devirlerde torkunu çok kaybetmez aynı vites te hızlanmaya devam edebilirsin, hala daha şimdiki 1.6 ltlik üst segmentteki çoğu arabayla boy ölçüşür, frenleri de o zamana göre iyidir müzik sistemi iyidir, aynaları elektriklidir, sileceklerini vasılalarını ayarlayabilirsin, harita lambası vardır, 1.2 de bunları bulamazsın, 1i4 de hatta denk gelirsen xenon farlı far yıkama sistemli, otomatik klimalı olanları bile vardır.
    Symbol de allahın cezası bir araçtır, orjinal cliodan bu kadar kötü bir araç çıkarması ve bize sokuşturabilmesi renaultun büyük becerisidir, biz alırken bir HB bir de bagajı büyük diye symbol(var olan en üst modelini ) almıştık. Symbol, HB'e göre en az 3-4 katı arıza çıkardığı yetmediği gibi ses yalıtımı kötü, radyosu felaket , klimasının felaket (polen filtresini bile çalmışlar), yol tutuşunun kötü, ergonomisinin kötü , güvenlik ekipmanlarının kötü (istersen bütün farklılıkları tek tek yazarım ama sayfa tutar) rahatça söyleyebilirim, fiyatı ise HB 1.4 16 valf ile aynı. Nasıl dolandırıcılık ama...


    saol umit bu bilgileri testlerin vermesi mümkün değil biliyosun...

    hepside şurası iyi burası iyi şeklinde anlatıyo...

    al ve uzun uzun kullan için 1.4 16v çok çok daha iyi görünüyor...

    Alıntıları Göster
    Kardeş biz 1,2 16v Clio HB kullanıyoruz.Performans mükemmel.Arabayı çok iyi kaldırıyor bu motor.
    Hiç bir dez avantajını görmedim.2005 model sıfır aldım.
    Km de 160/180 şehir içi yakıyor.
    Şehir dışı 140kuruş yakıyor.
    Sadece arka koltuk kısmının tavan yüksekliği düşük.
    Sen kendin kullanacaksan ön tarafı çok geniş.
    Yol tutuşu mükemmel.Yalıtım yeterli.170km hızdan sonra ses biraz artıyor.
    LPG taktıranlar şehir içi 90 kuruş yaktığını söylüyor.
    Ortak bir garaj kullanmasaydım LPG kullanırdım.
    1,4motor 98 beygir en az 2lt daha fazla yakar.bizden bu kadar ihtiyaçlarını belirle ona göre seçim sana ait......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Kardeş biz 1,2 16v Clio HB kullanıyoruz.Performans mükemmel.Arabayı çok iyi kaldırıyor bu motor.
    Hiç bir dez avantajını görmedim.2005 model sıfır aldım.
    Km de 160/180 şehir içi yakıyor.
    Şehir dışı 140kuruş yakıyor.
    Sadece arka koltuk kısmının tavan yüksekliği düşük.
    Sen kendin kullanacaksan ön tarafı çok geniş.
    Yol tutuşu mükemmel.Yalıtım yeterli.170km hızdan sonra ses biraz artıyor.
    LPG taktıranlar şehir içi 90 kuruş yaktığını söylüyor.
    Ortak bir garaj kullanmasaydım LPG kullanırdım.
    1,4motor 98 beygir en az 2lt daha fazla yakar.bizden bu kadar ihtiyaçlarını belirle ona göre seçim sana ait......

    Alıntıları Göster
    saol altrea kardeş..

    1.2 nin yeterli olduğunu kullanıcısından duymak beni rahatlattı. vergi ve yakıt avantajı zaten cepte idi....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    saol altrea kardeş..

    1.2 nin yeterli olduğunu kullanıcısından duymak beni rahatlattı. vergi ve yakıt avantajı zaten cepte idi....

    Alıntıları Göster
    Aklına takılan sormak istediğin şeyler olursa sorabilirsin..
    Ayrıca ben teşekkür ederim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    saol altrea kardeş..

    1.2 nin yeterli olduğunu kullanıcısından duymak beni rahatlattı. vergi ve yakıt avantajı zaten cepte idi....





  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Aklına takılan sormak istediğin şeyler olursa sorabilirsin..
    Ayrıca ben teşekkür ederim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    saol altrea kardeş..

    1.2 nin yeterli olduğunu kullanıcısından duymak beni rahatlattı. vergi ve yakıt avantajı zaten cepte idi....



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: altrea

    Aklına takılan sormak istediğin şeyler olursa sorabilirsin..
    Ayrıca ben teşekkür ederim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    saol altrea kardeş..

    1.2 nin yeterli olduğunu kullanıcısından duymak beni rahatlattı. vergi ve yakıt avantajı zaten cepte idi....






    şimdi de 2001 1.4 16v rxt takıldı kafama. 1.2 16v 2003 model ile vergisi aynı piyasa fiyatı daha düşük dananımı biraz daha fazla ve motor daha daha iyi görünüyo rxt de. napıcam şimdi....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: altrea

    Aklına takılan sormak istediğin şeyler olursa sorabilirsin..
    Ayrıca ben teşekkür ederim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    saol altrea kardeş..

    1.2 nin yeterli olduğunu kullanıcısından duymak beni rahatlattı. vergi ve yakıt avantajı zaten cepte idi....






    şimdi de 2001 1.4 16v rxt takıldı kafama. 1.2 16v 2003 model ile vergisi aynı piyasa fiyatı daha düşük dananımı biraz daha fazla ve motor daha daha iyi görünüyo rxt de. napıcam şimdi....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: altrea

    Aklına takılan sormak istediğin şeyler olursa sorabilirsin..
    Ayrıca ben teşekkür ederim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    saol altrea kardeş..

    1.2 nin yeterli olduğunu kullanıcısından duymak beni rahatlattı. vergi ve yakıt avantajı zaten cepte idi....






    şimdi de 2001 1.4 16v rxt takıldı kafama. 1.2 16v 2003 model ile vergisi aynı piyasa fiyatı daha düşük dananımı biraz daha fazla ve motor daha daha iyi görünüyo rxt de. napıcam şimdi....






  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: altrea

    Aklına takılan sormak istediğin şeyler olursa sorabilirsin..
    Ayrıca ben teşekkür ederim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    saol altrea kardeş..

    1.2 nin yeterli olduğunu kullanıcısından duymak beni rahatlattı. vergi ve yakıt avantajı zaten cepte idi....






    şimdi de 2001 1.4 16v rxt takıldı kafama. 1.2 16v 2003 model ile vergisi aynı piyasa fiyatı daha düşük dananımı biraz daha fazla ve motor daha daha iyi görünüyo rxt de. napıcam şimdi....




    Alıntıları Göster
    Bende 2001 1.4 RXT var, tek kelimeyle düşük kilometresini bulabilirsen hemen git al derim. Öyle altrea'nın dediği gibi 2 lt fark kesinlikle yok. Arkadaşımda 1.2 16V'si bendede 1.4 RXT yani 1.4 16V'si var. Kullanım şekillerimiz aynı ve arada 0.5-1 litre fark ediyordu yanlış haırlamıyorsam. Uzun yolda 1.4 16V belkide kafa kafaya aynı yakar, çünkü 1.2'nin verdiği gücü daha düşük devirlerde veriyor. Donanım desen bayaa iyi, yol bilgisayarı, abs, 2 hava yastığı var, kliması gayet iyi. Yokuşlarda ve arabamda ben dahil 4 yetişkin varken klimanın çalışması performansı etkiliyor doğal olarak, ama 1.2 olsa çok zorlanırdı eminim. Bilen bilir muğla, marmaris arası yolları, o yokuşlarda banamısın demiyor, gerektiğinde ok gibi fırlıyor ve buna rağmen yakıt gerçekten çok düşük. Zaten bu motor bu kadar başarılı olmasa, reno hala modusta, meganda, clio III'de bilimum bu araçlarda hala aynı motoru kullanmazdı emin ol. Ben tam 2.5 ay araştırdım, temizini buldum, hemen gidip aldım. 64 bindeydi aldığımda. RXT'nin parçaları araç orjinal fransız olduğundan sanırım biraz pahalı belkide. 70 bin periyodik bakımını yetkili servisinde yaptırdım. 5 lt elf motor yağı, yağ filtresi, hava filtresi, partikül filtresi, yakıt filtresi, bujiler, ön fren balataları, antifrizi falan hepsi 270 ytl tuttu 6 taksitle. Eski broadway'imde olsa belkide 3'te 1'i tutardı bilmiyorum yinede. Orjinal aküsü hala üzerindeydi tudor marka bitti oda yeni, aküde aldım mecburen oda 94 ytl tuttu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cekcak

    Bende 2001 1.4 RXT var, tek kelimeyle düşük kilometresini bulabilirsen hemen git al derim. Öyle altrea'nın dediği gibi 2 lt fark kesinlikle yok. Arkadaşımda 1.2 16V'si bendede 1.4 RXT yani 1.4 16V'si var. Kullanım şekillerimiz aynı ve arada 0.5-1 litre fark ediyordu yanlış haırlamıyorsam. Uzun yolda 1.4 16V belkide kafa kafaya aynı yakar, çünkü 1.2'nin verdiği gücü daha düşük devirlerde veriyor. Donanım desen bayaa iyi, yol bilgisayarı, abs, 2 hava yastığı var, kliması gayet iyi. Yokuşlarda ve arabamda ben dahil 4 yetişkin varken klimanın çalışması performansı etkiliyor doğal olarak, ama 1.2 olsa çok zorlanırdı eminim. Bilen bilir muğla, marmaris arası yolları, o yokuşlarda banamısın demiyor, gerektiğinde ok gibi fırlıyor ve buna rağmen yakıt gerçekten çok düşük. Zaten bu motor bu kadar başarılı olmasa, reno hala modusta, meganda, clio III'de bilimum bu araçlarda hala aynı motoru kullanmazdı emin ol. Ben tam 2.5 ay araştırdım, temizini buldum, hemen gidip aldım. 64 bindeydi aldığımda. RXT'nin parçaları araç orjinal fransız olduğundan sanırım biraz pahalı belkide. 70 bin periyodik bakımını yetkili servisinde yaptırdım. 5 lt elf motor yağı, yağ filtresi, hava filtresi, partikül filtresi, yakıt filtresi, bujiler, ön fren balataları, antifrizi falan hepsi 270 ytl tuttu 6 taksitle. Eski broadway'imde olsa belkide 3'te 1'i tutardı bilmiyorum yinede. Orjinal aküsü hala üzerindeydi tudor marka bitti oda yeni, aküde aldım mecburen oda 94 ytl tuttu.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cekcak

    Bende 2001 1.4 RXT var, tek kelimeyle düşük kilometresini bulabilirsen hemen git al derim. Öyle altrea'nın dediği gibi 2 lt fark kesinlikle yok. Arkadaşımda 1.2 16V'si bendede 1.4 RXT yani 1.4 16V'si var. Kullanım şekillerimiz aynı ve arada 0.5-1 litre fark ediyordu yanlış haırlamıyorsam. Uzun yolda 1.4 16V belkide kafa kafaya aynı yakar, çünkü 1.2'nin verdiği gücü daha düşük devirlerde veriyor. Donanım desen bayaa iyi, yol bilgisayarı, abs, 2 hava yastığı var, kliması gayet iyi. Yokuşlarda ve arabamda ben dahil 4 yetişkin varken klimanın çalışması performansı etkiliyor doğal olarak, ama 1.2 olsa çok zorlanırdı eminim. Bilen bilir muğla, marmaris arası yolları, o yokuşlarda banamısın demiyor, gerektiğinde ok gibi fırlıyor ve buna rağmen yakıt gerçekten çok düşük. Zaten bu motor bu kadar başarılı olmasa, reno hala modusta, meganda, clio III'de bilimum bu araçlarda hala aynı motoru kullanmazdı emin ol. Ben tam 2.5 ay araştırdım, temizini buldum, hemen gidip aldım. 64 bindeydi aldığımda. RXT'nin parçaları araç orjinal fransız olduğundan sanırım biraz pahalı belkide. 70 bin periyodik bakımını yetkili servisinde yaptırdım. 5 lt elf motor yağı, yağ filtresi, hava filtresi, partikül filtresi, yakıt filtresi, bujiler, ön fren balataları, antifrizi falan hepsi 270 ytl tuttu 6 taksitle. Eski broadway'imde olsa belkide 3'te 1'i tutardı bilmiyorum yinede. Orjinal aküsü hala üzerindeydi tudor marka bitti oda yeni, aküde aldım mecburen oda 94 ytl tuttu.


    saol cekcak kardes.
    senden ricam kullandıysan makyajlı olanla (2002 ve sonrası) fark var mı fiyat ve model ve dış makyajı hariç.
    yani kullanımda güvenlikte gibi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cekcak

    Bende 2001 1.4 RXT var, tek kelimeyle düşük kilometresini bulabilirsen hemen git al derim. Öyle altrea'nın dediği gibi 2 lt fark kesinlikle yok. Arkadaşımda 1.2 16V'si bendede 1.4 RXT yani 1.4 16V'si var. Kullanım şekillerimiz aynı ve arada 0.5-1 litre fark ediyordu yanlış haırlamıyorsam. Uzun yolda 1.4 16V belkide kafa kafaya aynı yakar, çünkü 1.2'nin verdiği gücü daha düşük devirlerde veriyor. Donanım desen bayaa iyi, yol bilgisayarı, abs, 2 hava yastığı var, kliması gayet iyi. Yokuşlarda ve arabamda ben dahil 4 yetişkin varken klimanın çalışması performansı etkiliyor doğal olarak, ama 1.2 olsa çok zorlanırdı eminim. Bilen bilir muğla, marmaris arası yolları, o yokuşlarda banamısın demiyor, gerektiğinde ok gibi fırlıyor ve buna rağmen yakıt gerçekten çok düşük. Zaten bu motor bu kadar başarılı olmasa, reno hala modusta, meganda, clio III'de bilimum bu araçlarda hala aynı motoru kullanmazdı emin ol. Ben tam 2.5 ay araştırdım, temizini buldum, hemen gidip aldım. 64 bindeydi aldığımda. RXT'nin parçaları araç orjinal fransız olduğundan sanırım biraz pahalı belkide. 70 bin periyodik bakımını yetkili servisinde yaptırdım. 5 lt elf motor yağı, yağ filtresi, hava filtresi, partikül filtresi, yakıt filtresi, bujiler, ön fren balataları, antifrizi falan hepsi 270 ytl tuttu 6 taksitle. Eski broadway'imde olsa belkide 3'te 1'i tutardı bilmiyorum yinede. Orjinal aküsü hala üzerindeydi tudor marka bitti oda yeni, aküde aldım mecburen oda 94 ytl tuttu.


    saol cekcak kardes.
    senden ricam kullandıysan makyajlı olanla (2002 ve sonrası) fark var mı fiyat ve model ve dış makyajı hariç.
    yani kullanımda güvenlikte gibi...

    Alıntıları Göster
    herkese bilgi ve deneyimlerinden ötürü tsk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    herkese bilgi ve deneyimlerinden ötürü tsk.

    Alıntıları Göster
    2002 ve sonrası motor aynı 1.4 16V. Yol tutuşununda geliştirildiği söyleniyor, ama benim kullanma fırsatım olmadı açıkcası. Kasa değişti biliyosun ama inanırmısın clio II'nin makyajsız hali benim daha çok hoşuma gidiyor. O çift farlar falan daha sportif görünüyor. Ek olarak 2002 sonrasında 4 hava yastığı varken benimkinde 2 adet var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cekcak

    2002 ve sonrası motor aynı 1.4 16V. Yol tutuşununda geliştirildiği söyleniyor, ama benim kullanma fırsatım olmadı açıkcası. Kasa değişti biliyosun ama inanırmısın clio II'nin makyajsız hali benim daha çok hoşuma gidiyor. O çift farlar falan daha sportif görünüyor. Ek olarak 2002 sonrasında 4 hava yastığı varken benimkinde 2 adet var.

    Alıntıları Göster
    ben de 2002 öncesi kasayı beğeniyorum. ama biraz da modelli olsun istiyorum araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    ben de 2002 öncesi kasayı beğeniyorum. ama biraz da modelli olsun istiyorum araç.

    Alıntıları Göster
    Aslında benim istediğim 1.6 16V olanlardı, çok seri arabadır. Tek kapılı olması dolayısıyla vazgeçtim. 1.6 RXT olanlar ise 8V motor olduğundan tercih etmedim, o anki düşünceme göre ve hala aynı düşünüyorum. En iyi seçenek 1.4 16V motordur, hem ekonomiktir hemde 98hp ve 126 torkla çoğu 1.4 rakibinden iyidir ki zaten hala 2007 cliolarda bile motor aynıdır :) motor 1.4 16V olsunda kasasını sen seç artık :) Şimdi ben yol bilgisayarından gördüğüm yakıt tüketimi verilerini söylerim ama millet imkansız falan diyeceği için gerek yok :) benim bilmem yeterli bana :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cekcak

    Aslında benim istediğim 1.6 16V olanlardı, çok seri arabadır. Tek kapılı olması dolayısıyla vazgeçtim. 1.6 RXT olanlar ise 8V motor olduğundan tercih etmedim, o anki düşünceme göre ve hala aynı düşünüyorum. En iyi seçenek 1.4 16V motordur, hem ekonomiktir hemde 98hp ve 126 torkla çoğu 1.4 rakibinden iyidir ki zaten hala 2007 cliolarda bile motor aynıdır :) motor 1.4 16V olsunda kasasını sen seç artık :) Şimdi ben yol bilgisayarından gördüğüm yakıt tüketimi verilerini söylerim ama millet imkansız falan diyeceği için gerek yok :) benim bilmem yeterli bana :)

    Alıntıları Göster
    clio ve 1.4 16V forever....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    clio ve 1.4 16V forever....

    Alıntıları Göster
    cok faydali bir konu olmus katkida bulunanlara tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erfe

    cok faydali bir konu olmus katkida bulunanlara tesekkurler

    Alıntıları Göster
    İkinci elde ne kadar ediyor bu arabalar?
    ben de clio almak istiyorum ama maksimum 14000ytl'ye...
    bu paraya 2002 rxt'den ötesi alınamıyor sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emokar

    İkinci elde ne kadar ediyor bu arabalar?
    ben de clio almak istiyorum ama maksimum 14000ytl'ye...
    bu paraya 2002 rxt'den ötesi alınamıyor sanırım

    Alıntıları Göster
    2002 sonrasındaki makyaj klasik dış görünüş makyajı değildir. Aracın parçalarının %50'si yenilenmiştir. (Bir araçta ortalama 10.000 parça olduğunu düşünürsek..) Bunların birçoğu güvenlik üzerinedir ve dışarıdan görmemeniz normaldir.. Güçlendirilmiş beşik ve tavan kirişleri,ön göğüs sacı,B sütunu,yan kuşaklar,büyütülmüş fren diskleri,eklenen elektronik fren gücü dağıtıcısı (EBV) ve ani fren destek sistemi (AFU), mekanik gaz teli yerine elektronik kullanılması vs vs.. En basitinden; 2002 öncesinde sadece 172 hp'lik versiyonda bulunan arka süspansiyondaki esnek bağlantılar 2002 sonrasında tüm versiyonlarda standarttır.. Ayrıca iç mekanda da birçok değişiklik vardır. Bence bunları göz ardı etmeyin.. Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gordini -- 23 Kasım 2006; 11:43:58 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.