Şimdi Ara

CLIO II HB 1.2 16V Authentique mi 1.4 16V Dynamique mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
37.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2. elde siz olsanız hangisini alırdınız!
    ve mümkünse hangi sebeple!

    1.2 motor aynı kasa için 1.4 ü çok mu aratır?
    1.2 lerin yakıtlarının çok ta fazla düşük olmadığ söyleniyor, ne kadar doğru?

    ilginize şimdiden teşekkürler...



  • Ben olsam 1.2 yi alırım hem vergi hem az yakıt,Tercih senin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ahmet_

    Ben olsam 1.2 yi alırım hem vergi hem az yakıt,Tercih senin
    fazla bi beklentin yoksa 1.2 yeterli olacaktır dostum ancak yakıtta süper farketmez ben en fazla 0.5 litre diye düşünüyorum vergiden kurtarırsın ama performans çok düşük olabilir yokuşlarda fln kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başar AKTEN

    fazla bi beklentin yoksa 1.2 yeterli olacaktır dostum ancak yakıtta süper farketmez ben en fazla 0.5 litre diye düşünüyorum vergiden kurtarırsın ama performans çok düşük olabilir yokuşlarda fln kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    CLIO II HB 1.2, görünüşünü daha çok beğeniyorum, vergisinin az olması da cabası, ama öle hemen hızlansın ışıklarda önce ben fırlıyım demiyceksin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lalelu

    CLIO II HB 1.2, görünüşünü daha çok beğeniyorum, vergisinin az olması da cabası, ama öle hemen hızlansın ışıklarda önce ben fırlıyım demiyceksin

    Alıntıları Göster
    pek görünüm farkı yok diye biliyorum. 1.4 lerde sis farı standart olması lazım ama beni asıl çıkmazda bırakan motorları aradaki vergi ve fiyat farkı 1.4 aldıgım zaman keske 1.2 olsaymıs dedirtirmi; yada 1.2 aldıgımda sizlerin de belirttiği gibi ışıklarda fazla önemli olmasa da uzun yolda kasıp sürüş zevkini çileye dönüştürür mü?

    özellikle iki aracı da ya da herhangi birini kullanan arkadaşların ilgi ve bilgilerine sunuyorum bu çıkmazı...

    teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    pek görünüm farkı yok diye biliyorum. 1.4 lerde sis farı standart olması lazım ama beni asıl çıkmazda bırakan motorları aradaki vergi ve fiyat farkı 1.4 aldıgım zaman keske 1.2 olsaymıs dedirtirmi; yada 1.2 aldıgımda sizlerin de belirttiği gibi ışıklarda fazla önemli olmasa da uzun yolda kasıp sürüş zevkini çileye dönüştürür mü?

    özellikle iki aracı da ya da herhangi birini kullanan arkadaşların ilgi ve bilgilerine sunuyorum bu çıkmazı...

    teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    ikisi de güzel; 1.2ler ikinci elde daha çabuk kapılıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team Technical

    ikisi de güzel; 1.2ler ikinci elde daha çabuk kapılıyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Team Technical

    ikisi de güzel; 1.2ler ikinci elde daha çabuk kapılıyor



    ama neden öyle bunu bilen varmı neden 1.2 ler sadece vergi avantajı ve düşük fiyatı mı? yoksa 1.4 ler fazla mı geliyor bu kasaya da 1.2 yeterli diye mi düşünüyorlar.

    />




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Team Technical

    ikisi de güzel; 1.2ler ikinci elde daha çabuk kapılıyor



    ama neden öyle bunu bilen varmı neden 1.2 ler sadece vergi avantajı ve düşük fiyatı mı? yoksa 1.4 ler fazla mı geliyor bu kasaya da 1.2 yeterli diye mi düşünüyorlar.

    />


    Alıntıları Göster
    vergi ve yaklaşık 1lt yakıt avantajından dolayı abi; 1.2 motor da yetiyor; 1.4 16v motor uçuruyor o kasayı; 200km rahat görüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team Technical

    vergi ve yaklaşık 1lt yakıt avantajından dolayı abi; 1.2 motor da yetiyor; 1.4 16v motor uçuruyor o kasayı; 200km rahat görüyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Team Technical

    vergi ve yaklaşık 1lt yakıt avantajından dolayı abi; 1.2 motor da yetiyor; 1.4 16v motor uçuruyor o kasayı; 200km rahat görüyor


    saol Team Technical yorumların için ve düşünüyorum da o hızla gidilecek bizde de yol sınırlı sayıda (ist-ank arası otobanlar gibi.) olduguna göre 1.2 yeterli görünüyor. yarışa katılacak değilim zaten bir çekirdek aile arabası olacak inşallah clio 1.2 16V Authetique.....


    clio forever....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Team Technical

    vergi ve yaklaşık 1lt yakıt avantajından dolayı abi; 1.2 motor da yetiyor; 1.4 16v motor uçuruyor o kasayı; 200km rahat görüyor


    saol Team Technical yorumların için ve düşünüyorum da o hızla gidilecek bizde de yol sınırlı sayıda (ist-ank arası otobanlar gibi.) olduguna göre 1.2 yeterli görünüyor. yarışa katılacak değilim zaten bir çekirdek aile arabası olacak inşallah clio 1.2 16V Authetique.....


    clio forever....

    Alıntıları Göster
    1.4 tercıh ederdım. 1.2 de 5 kısı falan bındıgınde bıraz bayar arabayı(gercı o arabaya pek 5 kısı bıınılmez ama belkı hanı). vergıden tasarruf yapayım derken performanstan olursun gibime gelıyor. fazla yakabılır vergıden artan parayı benzıne verebılırsın. 1.4 uygun olur. performans konusunda cok basarılı bır aractır. yakıtı az olmasa da sehır ıcı kullanımında gayet ıyıdır. az yakıp cok kacmaz ama çokda yakıp az kaçmaz orta yakar ortanın ustunde kaçar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    1.4 tercıh ederdım. 1.2 de 5 kısı falan bındıgınde bıraz bayar arabayı(gercı o arabaya pek 5 kısı bıınılmez ama belkı hanı). vergıden tasarruf yapayım derken performanstan olursun gibime gelıyor. fazla yakabılır vergıden artan parayı benzıne verebılırsın. 1.4 uygun olur. performans konusunda cok basarılı bır aractır. yakıtı az olmasa da sehır ıcı kullanımında gayet ıyıdır. az yakıp cok kacmaz ama çokda yakıp az kaçmaz orta yakar ortanın ustunde kaçar.

    Alıntıları Göster
    Aile diyosun yani ailece ortalama 3 - 4 kişi binseniz o araca uzun yolda sollamalarda araba bayılır tehlike oluşabilir. Zaten fazla yakıt farkıda yok ben olsam 1.4 alırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: morbid

    Aile diyosun yani ailece ortalama 3 - 4 kişi binseniz o araca uzun yolda sollamalarda araba bayılır tehlike oluşabilir. Zaten fazla yakıt farkıda yok ben olsam 1.4 alırdım

    Alıntıları Göster
    alttaki verilere göre (hızlanma ve esneklik verilerine) 1.2 nin uzun yoldaki yani ara hızlanmaları çok ta mı kötü (uzun yolda 1.2 kullanan arkadaşlara sorumdur) de yolun çok açık olması illaki şart mı. yani kötü bir anda allah kimseye göstermesin kullanıcıyı kurtaramaz mı! ya da bunun çözümü vites küçültmek sureti ile bulunmuş mu oluyor?

    Motor, performans
    Clio ürün gamma en yeni eklenen, 1.2 litre hacmindeki 16 supaplı motor, şehir trafiğinde yakıt ekonomisi ve yeterli performans sunmayı başarıyor. 1149 litre hacimli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve elektronik kontrollü enjeksiyon sistemine sahip motor, 5500 d/d'de 75 HP güç, 3500 d/d'de 105 Nm maksimum tork üretiyor. Renault mühendisleri, daha önce Twingo ve Clio'da kullanılan 1.2 litre 60 HP'lik motorun üst kapağında yapılan çalışmalarla, gücü 15 HP, torku da 12 Nm artırmış. Ayrıca gaz kelebeği, eski motordan farklı olarak gaz teliyle değil, elektronik olarak kontrol ediliyor. Bu gelişme, motorun sürücünün emirlerine verdiği tepkiyi çabuklaştırmış. Tork dağılım bandı çok iyi optimize edilen motor, maksimum torkunun yüzde 90'ını 1750 d/d ile 5750 d/d arasında üretebiliyor. Bu sayede motor, hacminden beklenmeyecek kadar akıcı kullanım özellikleri sağlayabiliyor. Motorun eleştirilecek tek yönüyse, üst devirlerde ve yüksek hızlar denendiğinde biraz gürültülü çalışması. İlk hızlanmalarda motor hacmi elverdiğince canlı olan otomobil, orta devirlerde keyifli kullanım özellikleri sunarken ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor. Performans ölçümlerinde 0-100 km/s hızlanmasını 14.1 sn'de tamamlayan test otomobilimizin 130 km/s hiza ulaşabilmesi için 22.6 sn geçti. Bu da küçük motor hacminin doğal sonucu. Ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.5 sn, beşinci viteste 21.0 sn'de tamamlarken 90-120 km/s ara hızlanma ölçümlerinde dördüncü viteste 10.7 sn, beşinci viteste de 18.7 sn'lik değerler elde edildi. Bütün bu rakamlar, ani hızlanma isteklerinde Clio'nun çok atak olmayacağını, sollamalarda vites küçültülmesi ya da yolun iyice açık olması gerektiğini ortaya koyuyor. Test şartlarında 100 km'de ortalama 7.1 litre yakıt tüketen Clio 1.2 l6V, bu ortalamayla kullanıldığında 704 km'lik menzile ulaşabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    alttaki verilere göre (hızlanma ve esneklik verilerine) 1.2 nin uzun yoldaki yani ara hızlanmaları çok ta mı kötü (uzun yolda 1.2 kullanan arkadaşlara sorumdur) de yolun çok açık olması illaki şart mı. yani kötü bir anda allah kimseye göstermesin kullanıcıyı kurtaramaz mı! ya da bunun çözümü vites küçültmek sureti ile bulunmuş mu oluyor?

    Motor, performans
    Clio ürün gamma en yeni eklenen, 1.2 litre hacmindeki 16 supaplı motor, şehir trafiğinde yakıt ekonomisi ve yeterli performans sunmayı başarıyor. 1149 litre hacimli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve elektronik kontrollü enjeksiyon sistemine sahip motor, 5500 d/d'de 75 HP güç, 3500 d/d'de 105 Nm maksimum tork üretiyor. Renault mühendisleri, daha önce Twingo ve Clio'da kullanılan 1.2 litre 60 HP'lik motorun üst kapağında yapılan çalışmalarla, gücü 15 HP, torku da 12 Nm artırmış. Ayrıca gaz kelebeği, eski motordan farklı olarak gaz teliyle değil, elektronik olarak kontrol ediliyor. Bu gelişme, motorun sürücünün emirlerine verdiği tepkiyi çabuklaştırmış. Tork dağılım bandı çok iyi optimize edilen motor, maksimum torkunun yüzde 90'ını 1750 d/d ile 5750 d/d arasında üretebiliyor. Bu sayede motor, hacminden beklenmeyecek kadar akıcı kullanım özellikleri sağlayabiliyor. Motorun eleştirilecek tek yönüyse, üst devirlerde ve yüksek hızlar denendiğinde biraz gürültülü çalışması. İlk hızlanmalarda motor hacmi elverdiğince canlı olan otomobil, orta devirlerde keyifli kullanım özellikleri sunarken ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor. Performans ölçümlerinde 0-100 km/s hızlanmasını 14.1 sn'de tamamlayan test otomobilimizin 130 km/s hiza ulaşabilmesi için 22.6 sn geçti. Bu da küçük motor hacminin doğal sonucu. Ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.5 sn, beşinci viteste 21.0 sn'de tamamlarken 90-120 km/s ara hızlanma ölçümlerinde dördüncü viteste 10.7 sn, beşinci viteste de 18.7 sn'lik değerler elde edildi. Bütün bu rakamlar, ani hızlanma isteklerinde Clio'nun çok atak olmayacağını, sollamalarda vites küçültülmesi ya da yolun iyice açık olması gerektiğini ortaya koyuyor. Test şartlarında 100 km'de ortalama 7.1 litre yakıt tüketen Clio 1.2 l6V, bu ortalamayla kullanıldığında 704 km'lik menzile ulaşabiliyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    alttaki verilere göre (hızlanma ve esneklik verilerine) 1.2 nin uzun yoldaki yani ara hızlanmaları çok ta mı kötü (uzun yolda 1.2 kullanan arkadaşlara sorumdur) de yolun çok açık olması illaki şart mı. yani kötü bir anda allah kimseye göstermesin kullanıcıyı kurtaramaz mı! ya da bunun çözümü vites küçültmek sureti ile bulunmuş mu oluyor?

    Motor, performans
    Clio ürün gamma en yeni eklenen, 1.2 litre hacmindeki 16 supaplı motor, şehir trafiğinde yakıt ekonomisi ve yeterli performans sunmayı başarıyor. 1149 litre hacimli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve elektronik kontrollü enjeksiyon sistemine sahip motor, 5500 d/d'de 75 HP güç, 3500 d/d'de 105 Nm maksimum tork üretiyor. Renault mühendisleri, daha önce Twingo ve Clio'da kullanılan 1.2 litre 60 HP'lik motorun üst kapağında yapılan çalışmalarla, gücü 15 HP, torku da 12 Nm artırmış. Ayrıca gaz kelebeği, eski motordan farklı olarak gaz teliyle değil, elektronik olarak kontrol ediliyor. Bu gelişme, motorun sürücünün emirlerine verdiği tepkiyi çabuklaştırmış. Tork dağılım bandı çok iyi optimize edilen motor, maksimum torkunun yüzde 90'ını 1750 d/d ile 5750 d/d arasında üretebiliyor. Bu sayede motor, hacminden beklenmeyecek kadar akıcı kullanım özellikleri sağlayabiliyor. Motorun eleştirilecek tek yönüyse, üst devirlerde ve yüksek hızlar denendiğinde biraz gürültülü çalışması. İlk hızlanmalarda motor hacmi elverdiğince canlı olan otomobil, orta devirlerde keyifli kullanım özellikleri sunarken ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor. Performans ölçümlerinde 0-100 km/s hızlanmasını 14.1 sn'de tamamlayan test otomobilimizin 130 km/s hiza ulaşabilmesi için 22.6 sn geçti. Bu da küçük motor hacminin doğal sonucu. Ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.5 sn, beşinci viteste 21.0 sn'de tamamlarken 90-120 km/s ara hızlanma ölçümlerinde dördüncü viteste 10.7 sn, beşinci viteste de 18.7 sn'lik değerler elde edildi. Bütün bu rakamlar, ani hızlanma isteklerinde Clio'nun çok atak olmayacağını, sollamalarda vites küçültülmesi ya da yolun iyice açık olması gerektiğini ortaya koyuyor. Test şartlarında 100 km'de ortalama 7.1 litre yakıt tüketen Clio 1.2 l6V, bu ortalamayla kullanıldığında 704 km'lik menzile ulaşabiliyor.




     CLIO II HB 1.2 16V Authentique mi 1.4 16V Dynamique mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    alttaki verilere göre (hızlanma ve esneklik verilerine) 1.2 nin uzun yoldaki yani ara hızlanmaları çok ta mı kötü (uzun yolda 1.2 kullanan arkadaşlara sorumdur) de yolun çok açık olması illaki şart mı. yani kötü bir anda allah kimseye göstermesin kullanıcıyı kurtaramaz mı! ya da bunun çözümü vites küçültmek sureti ile bulunmuş mu oluyor?

    Motor, performans
    Clio ürün gamma en yeni eklenen, 1.2 litre hacmindeki 16 supaplı motor, şehir trafiğinde yakıt ekonomisi ve yeterli performans sunmayı başarıyor. 1149 litre hacimli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve elektronik kontrollü enjeksiyon sistemine sahip motor, 5500 d/d'de 75 HP güç, 3500 d/d'de 105 Nm maksimum tork üretiyor. Renault mühendisleri, daha önce Twingo ve Clio'da kullanılan 1.2 litre 60 HP'lik motorun üst kapağında yapılan çalışmalarla, gücü 15 HP, torku da 12 Nm artırmış. Ayrıca gaz kelebeği, eski motordan farklı olarak gaz teliyle değil, elektronik olarak kontrol ediliyor. Bu gelişme, motorun sürücünün emirlerine verdiği tepkiyi çabuklaştırmış. Tork dağılım bandı çok iyi optimize edilen motor, maksimum torkunun yüzde 90'ını 1750 d/d ile 5750 d/d arasında üretebiliyor. Bu sayede motor, hacminden beklenmeyecek kadar akıcı kullanım özellikleri sağlayabiliyor. Motorun eleştirilecek tek yönüyse, üst devirlerde ve yüksek hızlar denendiğinde biraz gürültülü çalışması. İlk hızlanmalarda motor hacmi elverdiğince canlı olan otomobil, orta devirlerde keyifli kullanım özellikleri sunarken ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor. Performans ölçümlerinde 0-100 km/s hızlanmasını 14.1 sn'de tamamlayan test otomobilimizin 130 km/s hiza ulaşabilmesi için 22.6 sn geçti. Bu da küçük motor hacminin doğal sonucu. Ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.5 sn, beşinci viteste 21.0 sn'de tamamlarken 90-120 km/s ara hızlanma ölçümlerinde dördüncü viteste 10.7 sn, beşinci viteste de 18.7 sn'lik değerler elde edildi. Bütün bu rakamlar, ani hızlanma isteklerinde Clio'nun çok atak olmayacağını, sollamalarda vites küçültülmesi ya da yolun iyice açık olması gerektiğini ortaya koyuyor. Test şartlarında 100 km'de ortalama 7.1 litre yakıt tüketen Clio 1.2 l6V, bu ortalamayla kullanıldığında 704 km'lik menzile ulaşabiliyor.




     CLIO II HB 1.2 16V Authentique mi 1.4 16V Dynamique mi?


    Alıntıları Göster
    1.2 motor yeterli bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team Technical

    1.2 motor yeterli bence

    Alıntıları Göster
    Ben kullanıyorum 1.2 16v..

    Arkadaşların da söylediği gibi vergi ve yakıt avantajı var. Ancak 1.4 16v de az yakıyor,arada önemli bir fark yok.. 0.5 lt kadar fark eder..
    1.2'nin alt devirleri biraz cansız ancak 3500 rpm'den sonra boyundan büyük işler yapıyor..
    Yalnız, araç tamamen yüklüyken+klima açıkken küçük hacmin dezavantajı hissediliyor..

    Clio II HB başarılı,sorunsuz bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Her iki versiyonun da ikinci elde aralarında büyük rakamlar yok. Öncelikle 1.4 16v bakın,istediğiniz gibi bir tane bulamazsanız 1.2 16v de sizi memnun eder.. Unutmadan, 1.2 Authentique'in iki versiyonu var. Mutlaka ABS,4 hava yastığı vs olanı alın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gordini

    Ben kullanıyorum 1.2 16v..

    Arkadaşların da söylediği gibi vergi ve yakıt avantajı var. Ancak 1.4 16v de az yakıyor,arada önemli bir fark yok.. 0.5 lt kadar fark eder..
    1.2'nin alt devirleri biraz cansız ancak 3500 rpm'den sonra boyundan büyük işler yapıyor..
    Yalnız, araç tamamen yüklüyken+klima açıkken küçük hacmin dezavantajı hissediliyor..

    Clio II HB başarılı,sorunsuz bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Her iki versiyonun da ikinci elde aralarında büyük rakamlar yok. Öncelikle 1.4 16v bakın,istediğiniz gibi bir tane bulamazsanız 1.2 16v de sizi memnun eder.. Unutmadan, 1.2 Authentique'in iki versiyonu var. Mutlaka ABS,4 hava yastığı vs olanı alın..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gordini

    Ben kullanıyorum 1.2 16v..

    Arkadaşların da söylediği gibi vergi ve yakıt avantajı var. Ancak 1.4 16v de az yakıyor,arada önemli bir fark yok.. 0.5 lt kadar fark eder..
    1.2'nin alt devirleri biraz cansız ancak 3500 rpm'den sonra boyundan büyük işler yapıyor..
    Yalnız, araç tamamen yüklüyken+klima açıkken küçük hacmin dezavantajı hissediliyor..

    Clio II HB başarılı,sorunsuz bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Her iki versiyonun da ikinci elde aralarında büyük rakamlar yok. Öncelikle 1.4 16v bakın,istediğiniz gibi bir tane bulamazsanız 1.2 16v de sizi memnun eder.. Unutmadan, 1.2 Authentique'in iki versiyonu var. Mutlaka ABS,4 hava yastığı vs olanı alın..


    uyarın için saol bunu bilmiyordum. bu forumlar ne kadar faydalıymıs yav.

    paylaşım forever...

    clio forever...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: gordini

    Ben kullanıyorum 1.2 16v..

    Arkadaşların da söylediği gibi vergi ve yakıt avantajı var. Ancak 1.4 16v de az yakıyor,arada önemli bir fark yok.. 0.5 lt kadar fark eder..
    1.2'nin alt devirleri biraz cansız ancak 3500 rpm'den sonra boyundan büyük işler yapıyor..
    Yalnız, araç tamamen yüklüyken+klima açıkken küçük hacmin dezavantajı hissediliyor..

    Clio II HB başarılı,sorunsuz bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Her iki versiyonun da ikinci elde aralarında büyük rakamlar yok. Öncelikle 1.4 16v bakın,istediğiniz gibi bir tane bulamazsanız 1.2 16v de sizi memnun eder.. Unutmadan, 1.2 Authentique'in iki versiyonu var. Mutlaka ABS,4 hava yastığı vs olanı alın..


    uyarın için saol bunu bilmiyordum. bu forumlar ne kadar faydalıymıs yav.

    paylaşım forever...

    clio forever...

    Alıntıları Göster
    Bence 1,4 almaya çalış nedenine gelince 1,2 aracın eğer yüklü ise 5 kişi ve bagajı düşünürsek aracını çok iyi tanıman lazım çünkü sollama esnasında seni zora sokabilir.Ben kendim 2 yıl aynı aracı kullandım(1,2 16 valf)yakıtın ve vergin düşük olur ama bu tip problemlerde yaşayabilirsin.Karar senin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: itas59

    Bence 1,4 almaya çalış nedenine gelince 1,2 aracın eğer yüklü ise 5 kişi ve bagajı düşünürsek aracını çok iyi tanıman lazım çünkü sollama esnasında seni zora sokabilir.Ben kendim 2 yıl aynı aracı kullandım(1,2 16 valf)yakıtın ve vergin düşük olur ama bu tip problemlerde yaşayabilirsin.Karar senin

    Alıntıları Göster
    uzun bir yazı ama fenaolmamış...


    http://www.sihirlitur.com/otomobil/renault_clio/index.html

    tek kişilik bir test olmuş her zamanki gibi ve yüklü konumdaki performansının ne olacağı sizlerin dediği gibi ise hiçte iyi değil. keşke her ikisini de kullanma imlanım olsaydı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    uzun bir yazı ama fenaolmamış...


    http://www.sihirlitur.com/otomobil/renault_clio/index.html

    tek kişilik bir test olmuş her zamanki gibi ve yüklü konumdaki performansının ne olacağı sizlerin dediği gibi ise hiçte iyi değil. keşke her ikisini de kullanma imlanım olsaydı...

    Alıntıları Göster
    3 kuruş için 1.4 16v gibi bir motorun zevkini kaçırmak hata olur, aradaki donanım farkı da yüksek. Benzin tüketimi açısından çok ciddi bir farklılık olmayacaktır. Bence 1.4 16V Dynamique renaultun son 10 yılda yapabildiği en iyi araçtır , zaten bunu fark eden oyak-renault hemen bu aracının özelliklerini budayıp fiatını da kazıklaştırmış, aracı rezil etmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    3 kuruş için 1.4 16v gibi bir motorun zevkini kaçırmak hata olur, aradaki donanım farkı da yüksek. Benzin tüketimi açısından çok ciddi bir farklılık olmayacaktır. Bence 1.4 16V Dynamique renaultun son 10 yılda yapabildiği en iyi araçtır , zaten bunu fark eden oyak-renault hemen bu aracının özelliklerini budayıp fiatını da kazıklaştırmış, aracı rezil etmiştir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    3 kuruş için 1.4 16v gibi bir motorun zevkini kaçırmak hata olur, aradaki donanım farkı da yüksek. Benzin tüketimi açısından çok ciddi bir farklılık olmayacaktır. Bence 1.4 16V Dynamique renaultun son 10 yılda yapabildiği en iyi araçtır , zaten bunu fark eden oyak-renault hemen bu aracının özelliklerini budayıp fiatını da kazıklaştırmış, aracı rezil etmiştir.


    1.4 için elinizde test linki var mı arkadaslar?...




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.