Bildirim
CLIO II HB 1.2 16V Authentique mi 1.4 16V Dynamique mi?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Ben olsam 1.2 yi alırım hem vergi hem az yakıt,Tercih senin -
fazla bi beklentin yoksa 1.2 yeterli olacaktır dostum ancak yakıtta süper farketmez ben en fazla 0.5 litre diye düşünüyorum vergiden kurtarırsın ama performans çok düşük olabilir yokuşlarda fln kolay gelsinquote:
Orijinalden alıntı: _ahmet_
Ben olsam 1.2 yi alırım hem vergi hem az yakıt,Tercih senin -
CLIO II HB 1.2, görünüşünü daha çok beğeniyorum, vergisinin az olması da cabası, ama öle hemen hızlansın ışıklarda önce ben fırlıyım demiyceksinquote:
Orijinalden alıntı: Başar AKTEN
fazla bi beklentin yoksa 1.2 yeterli olacaktır dostum ancak yakıtta süper farketmez ben en fazla 0.5 litre diye düşünüyorum vergiden kurtarırsın ama performans çok düşük olabilir yokuşlarda fln kolay gelsin
Alıntıları Göster
-
pek görünüm farkı yok diye biliyorum. 1.4 lerde sis farı standart olması lazım ama beni asıl çıkmazda bırakan motorları aradaki vergi ve fiyat farkı 1.4 aldıgım zaman keske 1.2 olsaymıs dedirtirmi; yada 1.2 aldıgımda sizlerin de belirttiği gibi ışıklarda fazla önemli olmasa da uzun yolda kasıp sürüş zevkini çileye dönüştürür mü?quote:
Orijinalden alıntı: lalelu
CLIO II HB 1.2, görünüşünü daha çok beğeniyorum, vergisinin az olması da cabası, ama öle hemen hızlansın ışıklarda önce ben fırlıyım demiyceksin
Alıntıları Göster
özellikle iki aracı da ya da herhangi birini kullanan arkadaşların ilgi ve bilgilerine sunuyorum bu çıkmazı...
teşekkürler...
-
ikisi de güzel; 1.2ler ikinci elde daha çabuk kapılıyorquote:
Orijinalden alıntı: koksalsoy
pek görünüm farkı yok diye biliyorum. 1.4 lerde sis farı standart olması lazım ama beni asıl çıkmazda bırakan motorları aradaki vergi ve fiyat farkı 1.4 aldıgım zaman keske 1.2 olsaymıs dedirtirmi; yada 1.2 aldıgımda sizlerin de belirttiği gibi ışıklarda fazla önemli olmasa da uzun yolda kasıp sürüş zevkini çileye dönüştürür mü?
özellikle iki aracı da ya da herhangi birini kullanan arkadaşların ilgi ve bilgilerine sunuyorum bu çıkmazı...
teşekkürler...
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Team Technical
ikisi de güzel; 1.2ler ikinci elde daha çabuk kapılıyor
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Team Technical
ikisi de güzel; 1.2ler ikinci elde daha çabuk kapılıyor
ama neden öyle bunu bilen varmı neden 1.2 ler sadece vergi avantajı ve düşük fiyatı mı? yoksa 1.4 ler fazla mı geliyor bu kasaya da 1.2 yeterli diye mi düşünüyorlar.
/>
-
vergi ve yaklaşık 1lt yakıt avantajından dolayı abi; 1.2 motor da yetiyor; 1.4 16v motor uçuruyor o kasayı; 200km rahat görüyorquote:
Orijinalden alıntı: koksalsoyquote:
Orjinalden alıntı: Team Technical
ikisi de güzel; 1.2ler ikinci elde daha çabuk kapılıyor
ama neden öyle bunu bilen varmı neden 1.2 ler sadece vergi avantajı ve düşük fiyatı mı? yoksa 1.4 ler fazla mı geliyor bu kasaya da 1.2 yeterli diye mi düşünüyorlar.
/>
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Team Technical
vergi ve yaklaşık 1lt yakıt avantajından dolayı abi; 1.2 motor da yetiyor; 1.4 16v motor uçuruyor o kasayı; 200km rahat görüyor
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Team Technical
vergi ve yaklaşık 1lt yakıt avantajından dolayı abi; 1.2 motor da yetiyor; 1.4 16v motor uçuruyor o kasayı; 200km rahat görüyor
saol Team Technical yorumların için ve düşünüyorum da o hızla gidilecek bizde de yol sınırlı sayıda (ist-ank arası otobanlar gibi.) olduguna göre 1.2 yeterli görünüyor. yarışa katılacak değilim zaten bir çekirdek aile arabası olacak inşallah clio 1.2 16V Authetique.....
clio forever....
-
1.4 tercıh ederdım. 1.2 de 5 kısı falan bındıgınde bıraz bayar arabayı(gercı o arabaya pek 5 kısı bıınılmez ama belkı hanı). vergıden tasarruf yapayım derken performanstan olursun gibime gelıyor. fazla yakabılır vergıden artan parayı benzıne verebılırsın. 1.4 uygun olur. performans konusunda cok basarılı bır aractır. yakıtı az olmasa da sehır ıcı kullanımında gayet ıyıdır. az yakıp cok kacmaz ama çokda yakıp az kaçmaz orta yakar ortanın ustunde kaçar.quote:
Orijinalden alıntı: koksalsoyquote:
Orjinalden alıntı: Team Technical
vergi ve yaklaşık 1lt yakıt avantajından dolayı abi; 1.2 motor da yetiyor; 1.4 16v motor uçuruyor o kasayı; 200km rahat görüyor
saol Team Technical yorumların için ve düşünüyorum da o hızla gidilecek bizde de yol sınırlı sayıda (ist-ank arası otobanlar gibi.) olduguna göre 1.2 yeterli görünüyor. yarışa katılacak değilim zaten bir çekirdek aile arabası olacak inşallah clio 1.2 16V Authetique.....
clio forever....
Alıntıları Göster
-
Aile diyosun yani ailece ortalama 3 - 4 kişi binseniz o araca uzun yolda sollamalarda araba bayılır tehlike oluşabilir. Zaten fazla yakıt farkıda yok ben olsam 1.4 alırdımquote:
Orijinalden alıntı: Ünal
1.4 tercıh ederdım. 1.2 de 5 kısı falan bındıgınde bıraz bayar arabayı(gercı o arabaya pek 5 kısı bıınılmez ama belkı hanı). vergıden tasarruf yapayım derken performanstan olursun gibime gelıyor. fazla yakabılır vergıden artan parayı benzıne verebılırsın. 1.4 uygun olur. performans konusunda cok basarılı bır aractır. yakıtı az olmasa da sehır ıcı kullanımında gayet ıyıdır. az yakıp cok kacmaz ama çokda yakıp az kaçmaz orta yakar ortanın ustunde kaçar.
Alıntıları Göster
-
alttaki verilere göre (hızlanma ve esneklik verilerine) 1.2 nin uzun yoldaki yani ara hızlanmaları çok ta mı kötü (uzun yolda 1.2 kullanan arkadaşlara sorumdur) de yolun çok açık olması illaki şart mı. yani kötü bir anda allah kimseye göstermesin kullanıcıyı kurtaramaz mı! ya da bunun çözümü vites küçültmek sureti ile bulunmuş mu oluyor?quote:
Orijinalden alıntı: morbid
Aile diyosun yani ailece ortalama 3 - 4 kişi binseniz o araca uzun yolda sollamalarda araba bayılır tehlike oluşabilir. Zaten fazla yakıt farkıda yok ben olsam 1.4 alırdım
Alıntıları Göster
Motor, performans
Clio ürün gamma en yeni eklenen, 1.2 litre hacmindeki 16 supaplı motor, şehir trafiğinde yakıt ekonomisi ve yeterli performans sunmayı başarıyor. 1149 litre hacimli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve elektronik kontrollü enjeksiyon sistemine sahip motor, 5500 d/d'de 75 HP güç, 3500 d/d'de 105 Nm maksimum tork üretiyor. Renault mühendisleri, daha önce Twingo ve Clio'da kullanılan 1.2 litre 60 HP'lik motorun üst kapağında yapılan çalışmalarla, gücü 15 HP, torku da 12 Nm artırmış. Ayrıca gaz kelebeği, eski motordan farklı olarak gaz teliyle değil, elektronik olarak kontrol ediliyor. Bu gelişme, motorun sürücünün emirlerine verdiği tepkiyi çabuklaştırmış. Tork dağılım bandı çok iyi optimize edilen motor, maksimum torkunun yüzde 90'ını 1750 d/d ile 5750 d/d arasında üretebiliyor. Bu sayede motor, hacminden beklenmeyecek kadar akıcı kullanım özellikleri sağlayabiliyor. Motorun eleştirilecek tek yönüyse, üst devirlerde ve yüksek hızlar denendiğinde biraz gürültülü çalışması. İlk hızlanmalarda motor hacmi elverdiğince canlı olan otomobil, orta devirlerde keyifli kullanım özellikleri sunarken ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor. Performans ölçümlerinde 0-100 km/s hızlanmasını 14.1 sn'de tamamlayan test otomobilimizin 130 km/s hiza ulaşabilmesi için 22.6 sn geçti. Bu da küçük motor hacminin doğal sonucu. Ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.5 sn, beşinci viteste 21.0 sn'de tamamlarken 90-120 km/s ara hızlanma ölçümlerinde dördüncü viteste 10.7 sn, beşinci viteste de 18.7 sn'lik değerler elde edildi. Bütün bu rakamlar, ani hızlanma isteklerinde Clio'nun çok atak olmayacağını, sollamalarda vites küçültülmesi ya da yolun iyice açık olması gerektiğini ortaya koyuyor. Test şartlarında 100 km'de ortalama 7.1 litre yakıt tüketen Clio 1.2 l6V, bu ortalamayla kullanıldığında 704 km'lik menzile ulaşabiliyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: koksalsoy
alttaki verilere göre (hızlanma ve esneklik verilerine) 1.2 nin uzun yoldaki yani ara hızlanmaları çok ta mı kötü (uzun yolda 1.2 kullanan arkadaşlara sorumdur) de yolun çok açık olması illaki şart mı. yani kötü bir anda allah kimseye göstermesin kullanıcıyı kurtaramaz mı! ya da bunun çözümü vites küçültmek sureti ile bulunmuş mu oluyor?
Motor, performans
Clio ürün gamma en yeni eklenen, 1.2 litre hacmindeki 16 supaplı motor, şehir trafiğinde yakıt ekonomisi ve yeterli performans sunmayı başarıyor. 1149 litre hacimli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve elektronik kontrollü enjeksiyon sistemine sahip motor, 5500 d/d'de 75 HP güç, 3500 d/d'de 105 Nm maksimum tork üretiyor. Renault mühendisleri, daha önce Twingo ve Clio'da kullanılan 1.2 litre 60 HP'lik motorun üst kapağında yapılan çalışmalarla, gücü 15 HP, torku da 12 Nm artırmış. Ayrıca gaz kelebeği, eski motordan farklı olarak gaz teliyle değil, elektronik olarak kontrol ediliyor. Bu gelişme, motorun sürücünün emirlerine verdiği tepkiyi çabuklaştırmış. Tork dağılım bandı çok iyi optimize edilen motor, maksimum torkunun yüzde 90'ını 1750 d/d ile 5750 d/d arasında üretebiliyor. Bu sayede motor, hacminden beklenmeyecek kadar akıcı kullanım özellikleri sağlayabiliyor. Motorun eleştirilecek tek yönüyse, üst devirlerde ve yüksek hızlar denendiğinde biraz gürültülü çalışması. İlk hızlanmalarda motor hacmi elverdiğince canlı olan otomobil, orta devirlerde keyifli kullanım özellikleri sunarken ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor. Performans ölçümlerinde 0-100 km/s hızlanmasını 14.1 sn'de tamamlayan test otomobilimizin 130 km/s hiza ulaşabilmesi için 22.6 sn geçti. Bu da küçük motor hacminin doğal sonucu. Ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.5 sn, beşinci viteste 21.0 sn'de tamamlarken 90-120 km/s ara hızlanma ölçümlerinde dördüncü viteste 10.7 sn, beşinci viteste de 18.7 sn'lik değerler elde edildi. Bütün bu rakamlar, ani hızlanma isteklerinde Clio'nun çok atak olmayacağını, sollamalarda vites küçültülmesi ya da yolun iyice açık olması gerektiğini ortaya koyuyor. Test şartlarında 100 km'de ortalama 7.1 litre yakıt tüketen Clio 1.2 l6V, bu ortalamayla kullanıldığında 704 km'lik menzile ulaşabiliyor.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: koksalsoy
alttaki verilere göre (hızlanma ve esneklik verilerine) 1.2 nin uzun yoldaki yani ara hızlanmaları çok ta mı kötü (uzun yolda 1.2 kullanan arkadaşlara sorumdur) de yolun çok açık olması illaki şart mı. yani kötü bir anda allah kimseye göstermesin kullanıcıyı kurtaramaz mı! ya da bunun çözümü vites küçültmek sureti ile bulunmuş mu oluyor?
Motor, performans
Clio ürün gamma en yeni eklenen, 1.2 litre hacmindeki 16 supaplı motor, şehir trafiğinde yakıt ekonomisi ve yeterli performans sunmayı başarıyor. 1149 litre hacimli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve elektronik kontrollü enjeksiyon sistemine sahip motor, 5500 d/d'de 75 HP güç, 3500 d/d'de 105 Nm maksimum tork üretiyor. Renault mühendisleri, daha önce Twingo ve Clio'da kullanılan 1.2 litre 60 HP'lik motorun üst kapağında yapılan çalışmalarla, gücü 15 HP, torku da 12 Nm artırmış. Ayrıca gaz kelebeği, eski motordan farklı olarak gaz teliyle değil, elektronik olarak kontrol ediliyor. Bu gelişme, motorun sürücünün emirlerine verdiği tepkiyi çabuklaştırmış. Tork dağılım bandı çok iyi optimize edilen motor, maksimum torkunun yüzde 90'ını 1750 d/d ile 5750 d/d arasında üretebiliyor. Bu sayede motor, hacminden beklenmeyecek kadar akıcı kullanım özellikleri sağlayabiliyor. Motorun eleştirilecek tek yönüyse, üst devirlerde ve yüksek hızlar denendiğinde biraz gürültülü çalışması. İlk hızlanmalarda motor hacmi elverdiğince canlı olan otomobil, orta devirlerde keyifli kullanım özellikleri sunarken ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor. Performans ölçümlerinde 0-100 km/s hızlanmasını 14.1 sn'de tamamlayan test otomobilimizin 130 km/s hiza ulaşabilmesi için 22.6 sn geçti. Bu da küçük motor hacminin doğal sonucu. Ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.5 sn, beşinci viteste 21.0 sn'de tamamlarken 90-120 km/s ara hızlanma ölçümlerinde dördüncü viteste 10.7 sn, beşinci viteste de 18.7 sn'lik değerler elde edildi. Bütün bu rakamlar, ani hızlanma isteklerinde Clio'nun çok atak olmayacağını, sollamalarda vites küçültülmesi ya da yolun iyice açık olması gerektiğini ortaya koyuyor. Test şartlarında 100 km'de ortalama 7.1 litre yakıt tüketen Clio 1.2 l6V, bu ortalamayla kullanıldığında 704 km'lik menzile ulaşabiliyor.
-
1.2 motor yeterli bencequote:
Orijinalden alıntı: koksalsoyquote:
Orjinalden alıntı: koksalsoy
alttaki verilere göre (hızlanma ve esneklik verilerine) 1.2 nin uzun yoldaki yani ara hızlanmaları çok ta mı kötü (uzun yolda 1.2 kullanan arkadaşlara sorumdur) de yolun çok açık olması illaki şart mı. yani kötü bir anda allah kimseye göstermesin kullanıcıyı kurtaramaz mı! ya da bunun çözümü vites küçültmek sureti ile bulunmuş mu oluyor?
Motor, performans
Clio ürün gamma en yeni eklenen, 1.2 litre hacmindeki 16 supaplı motor, şehir trafiğinde yakıt ekonomisi ve yeterli performans sunmayı başarıyor. 1149 litre hacimli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve elektronik kontrollü enjeksiyon sistemine sahip motor, 5500 d/d'de 75 HP güç, 3500 d/d'de 105 Nm maksimum tork üretiyor. Renault mühendisleri, daha önce Twingo ve Clio'da kullanılan 1.2 litre 60 HP'lik motorun üst kapağında yapılan çalışmalarla, gücü 15 HP, torku da 12 Nm artırmış. Ayrıca gaz kelebeği, eski motordan farklı olarak gaz teliyle değil, elektronik olarak kontrol ediliyor. Bu gelişme, motorun sürücünün emirlerine verdiği tepkiyi çabuklaştırmış. Tork dağılım bandı çok iyi optimize edilen motor, maksimum torkunun yüzde 90'ını 1750 d/d ile 5750 d/d arasında üretebiliyor. Bu sayede motor, hacminden beklenmeyecek kadar akıcı kullanım özellikleri sağlayabiliyor. Motorun eleştirilecek tek yönüyse, üst devirlerde ve yüksek hızlar denendiğinde biraz gürültülü çalışması. İlk hızlanmalarda motor hacmi elverdiğince canlı olan otomobil, orta devirlerde keyifli kullanım özellikleri sunarken ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor. Performans ölçümlerinde 0-100 km/s hızlanmasını 14.1 sn'de tamamlayan test otomobilimizin 130 km/s hiza ulaşabilmesi için 22.6 sn geçti. Bu da küçük motor hacminin doğal sonucu. Ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.5 sn, beşinci viteste 21.0 sn'de tamamlarken 90-120 km/s ara hızlanma ölçümlerinde dördüncü viteste 10.7 sn, beşinci viteste de 18.7 sn'lik değerler elde edildi. Bütün bu rakamlar, ani hızlanma isteklerinde Clio'nun çok atak olmayacağını, sollamalarda vites küçültülmesi ya da yolun iyice açık olması gerektiğini ortaya koyuyor. Test şartlarında 100 km'de ortalama 7.1 litre yakıt tüketen Clio 1.2 l6V, bu ortalamayla kullanıldığında 704 km'lik menzile ulaşabiliyor.
Alıntıları Göster
-
Ben kullanıyorum 1.2 16v..quote:
Orijinalden alıntı: Team Technical
1.2 motor yeterli bence
Alıntıları Göster
Arkadaşların da söylediği gibi vergi ve yakıt avantajı var. Ancak 1.4 16v de az yakıyor,arada önemli bir fark yok.. 0.5 lt kadar fark eder..
1.2'nin alt devirleri biraz cansız ancak 3500 rpm'den sonra boyundan büyük işler yapıyor..
Yalnız, araç tamamen yüklüyken+klima açıkken küçük hacmin dezavantajı hissediliyor..
Clio II HB başarılı,sorunsuz bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Her iki versiyonun da ikinci elde aralarında büyük rakamlar yok. Öncelikle 1.4 16v bakın,istediğiniz gibi bir tane bulamazsanız 1.2 16v de sizi memnun eder.. Unutmadan, 1.2 Authentique'in iki versiyonu var. Mutlaka ABS,4 hava yastığı vs olanı alın..
-
quote:
Orijinalden alıntı: gordini
Ben kullanıyorum 1.2 16v..
Arkadaşların da söylediği gibi vergi ve yakıt avantajı var. Ancak 1.4 16v de az yakıyor,arada önemli bir fark yok.. 0.5 lt kadar fark eder..
1.2'nin alt devirleri biraz cansız ancak 3500 rpm'den sonra boyundan büyük işler yapıyor..
Yalnız, araç tamamen yüklüyken+klima açıkken küçük hacmin dezavantajı hissediliyor..
Clio II HB başarılı,sorunsuz bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Her iki versiyonun da ikinci elde aralarında büyük rakamlar yok. Öncelikle 1.4 16v bakın,istediğiniz gibi bir tane bulamazsanız 1.2 16v de sizi memnun eder.. Unutmadan, 1.2 Authentique'in iki versiyonu var. Mutlaka ABS,4 hava yastığı vs olanı alın..
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: gordini
Ben kullanıyorum 1.2 16v..
Arkadaşların da söylediği gibi vergi ve yakıt avantajı var. Ancak 1.4 16v de az yakıyor,arada önemli bir fark yok.. 0.5 lt kadar fark eder..
1.2'nin alt devirleri biraz cansız ancak 3500 rpm'den sonra boyundan büyük işler yapıyor..
Yalnız, araç tamamen yüklüyken+klima açıkken küçük hacmin dezavantajı hissediliyor..
Clio II HB başarılı,sorunsuz bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Her iki versiyonun da ikinci elde aralarında büyük rakamlar yok. Öncelikle 1.4 16v bakın,istediğiniz gibi bir tane bulamazsanız 1.2 16v de sizi memnun eder.. Unutmadan, 1.2 Authentique'in iki versiyonu var. Mutlaka ABS,4 hava yastığı vs olanı alın..
uyarın için saol bunu bilmiyordum. bu forumlar ne kadar faydalıymıs yav.
paylaşım forever...
clio forever...
-
Bence 1,4 almaya çalış nedenine gelince 1,2 aracın eğer yüklü ise 5 kişi ve bagajı düşünürsek aracını çok iyi tanıman lazım çünkü sollama esnasında seni zora sokabilir.Ben kendim 2 yıl aynı aracı kullandım(1,2 16 valf)yakıtın ve vergin düşük olur ama bu tip problemlerde yaşayabilirsin.Karar seninquote:
Orijinalden alıntı: koksalsoyquote:
Orjinalden alıntı: gordini
Ben kullanıyorum 1.2 16v..
Arkadaşların da söylediği gibi vergi ve yakıt avantajı var. Ancak 1.4 16v de az yakıyor,arada önemli bir fark yok.. 0.5 lt kadar fark eder..
1.2'nin alt devirleri biraz cansız ancak 3500 rpm'den sonra boyundan büyük işler yapıyor..
Yalnız, araç tamamen yüklüyken+klima açıkken küçük hacmin dezavantajı hissediliyor..
Clio II HB başarılı,sorunsuz bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Her iki versiyonun da ikinci elde aralarında büyük rakamlar yok. Öncelikle 1.4 16v bakın,istediğiniz gibi bir tane bulamazsanız 1.2 16v de sizi memnun eder.. Unutmadan, 1.2 Authentique'in iki versiyonu var. Mutlaka ABS,4 hava yastığı vs olanı alın..
uyarın için saol bunu bilmiyordum. bu forumlar ne kadar faydalıymıs yav.
paylaşım forever...
clio forever...
Alıntıları Göster
-
uzun bir yazı ama fenaolmamış...quote:
Orijinalden alıntı: itas59
Bence 1,4 almaya çalış nedenine gelince 1,2 aracın eğer yüklü ise 5 kişi ve bagajı düşünürsek aracını çok iyi tanıman lazım çünkü sollama esnasında seni zora sokabilir.Ben kendim 2 yıl aynı aracı kullandım(1,2 16 valf)yakıtın ve vergin düşük olur ama bu tip problemlerde yaşayabilirsin.Karar senin
Alıntıları Göster
http://www.sihirlitur.com/otomobil/renault_clio/index.html
tek kişilik bir test olmuş her zamanki gibi ve yüklü konumdaki performansının ne olacağı sizlerin dediği gibi ise hiçte iyi değil. keşke her ikisini de kullanma imlanım olsaydı...
-
3 kuruş için 1.4 16v gibi bir motorun zevkini kaçırmak hata olur, aradaki donanım farkı da yüksek. Benzin tüketimi açısından çok ciddi bir farklılık olmayacaktır. Bence 1.4 16V Dynamique renaultun son 10 yılda yapabildiği en iyi araçtır , zaten bunu fark eden oyak-renault hemen bu aracının özelliklerini budayıp fiatını da kazıklaştırmış, aracı rezil etmiştir.quote:
Orijinalden alıntı: koksalsoy
uzun bir yazı ama fenaolmamış...
http://www.sihirlitur.com/otomobil/renault_clio/index.html
tek kişilik bir test olmuş her zamanki gibi ve yüklü konumdaki performansının ne olacağı sizlerin dediği gibi ise hiçte iyi değil. keşke her ikisini de kullanma imlanım olsaydı...
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Umit
3 kuruş için 1.4 16v gibi bir motorun zevkini kaçırmak hata olur, aradaki donanım farkı da yüksek. Benzin tüketimi açısından çok ciddi bir farklılık olmayacaktır. Bence 1.4 16V Dynamique renaultun son 10 yılda yapabildiği en iyi araçtır , zaten bunu fark eden oyak-renault hemen bu aracının özelliklerini budayıp fiatını da kazıklaştırmış, aracı rezil etmiştir.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Umit
3 kuruş için 1.4 16v gibi bir motorun zevkini kaçırmak hata olur, aradaki donanım farkı da yüksek. Benzin tüketimi açısından çok ciddi bir farklılık olmayacaktır. Bence 1.4 16V Dynamique renaultun son 10 yılda yapabildiği en iyi araçtır , zaten bunu fark eden oyak-renault hemen bu aracının özelliklerini budayıp fiatını da kazıklaştırmış, aracı rezil etmiştir.
1.4 için elinizde test linki var mı arkadaslar?...
Benzer içerikler
- lada samara hangi modeli tutuluyor
- skoda octavia 1.6 tdi elegance cr yorum
- opel 1.2 t motor nasıl
- 2.0 motor arabalar
- ford kuga 1.5 dizel otomatik yorumlar
- renault arkana fiyat
- renault logan
- uçan araba fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X