Şimdi Ara

Clio III sahipleri ve sevenleri bilgi paylaşım platformu (537. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.467
Cevap
46
Favori
938.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 535536537538539
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: rcn_mchn

    Selamlar bende aranıza katılmış bulunmaktayım :) Clio 3 aldım 2012 model Extreme Edition 97000'de. Arabada Kol dayama olmadığı için taktırmayı düşünüyorum. Aradığımda bir çok farklı ürün çıktı. Araca en uygun olanı, taktırıp ta memnun kaldığınız bir ürün varmıdır? Bir de montaj işlemini kendimiz yapabiliyoruz sanırım.

    hayırlı olsun
    araç dizel mi

    Evet Dizel 1.5 DCi. Fiyatını da söyliyeyim 33000'e aldım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rcn_mchn

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: rcn_mchn

    Selamlar bende aranıza katılmış bulunmaktayım :) Clio 3 aldım 2012 model Extreme Edition 97000'de. Arabada Kol dayama olmadığı için taktırmayı düşünüyorum. Aradığımda bir çok farklı ürün çıktı. Araca en uygun olanı, taktırıp ta memnun kaldığınız bir ürün varmıdır? Bir de montaj işlemini kendimiz yapabiliyoruz sanırım.

    hayırlı olsun
    araç dizel mi

    Evet Dizel 1.5 DCi. Fiyatını da söyliyeyim 33000'e aldım :)

    bende alalı bir ayı geçti, güzel araç yakıt ekonomik,
    bir soru sorayım benim hararet ibresi sıfırdan sonraki ilk çizgiye kadar geliyor orada çakılıyor rampalarda falan ikinci çizgiye kadar çıkıyor sizde durum nedir.

    ilk çizgiye yani ibrenin durduğu çizgi sıfır kabul edersek normalde birinçi çizgiye kadar çıkıyor ok işaretinin ucundaki çizgi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 29 Ocak 2015; 20:38:21 >




  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Normalde ortaya kadar çıkması gerekir ibrenin fakat 1.5 DCi motorlar oldukça geç ısınıyor. Biraz mesafe yapmak gerekiyor ısınması için.

    İlk çizgi yaklaşık 60 derece sıcaklığa denk gelir.

    Bu aralar hava soğuk olduğu için de ekstra bir soğuk çalışma durumu söz konusu. Geçen hafta 3 derece hava sıcaklığında Şehir içi 20 km yol yaptım, ancak bir çizgi arttı motor sıcaklığı.
  • ankemir A kullanıcısına yanıt
    teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 1.2 clio 3 hb extreme kullanıyorum. Yaklaşık bir hafta epey yağmur yağdı sonra anahtardan merkezi kilidi açtığımda bagaj kilidi sanki bagaj açma tuşuna basılmışçasına kapağı bırakıyordu. Gidip kapatıyorum bagajı mecbur. Sonra biniyorum araca :) hatta aracı çalıştırdıktan sonra tam hareket edecekken açtığı da oldu 1-2 kere inip kapatmak gerekiyor mecbur. İnternetten araştırdım bagaj kapağının o bastığımız switch i su alınca böyle yapıyormuş. Sanayide sordum işçilik dahil 100-130 TL arasına yenisiyle değiştiririz dediler. Sonra birkaç gün yağmur yağmadı , kurudu heralde kendi kendine düzeldi . Böyle sorun yaşayan oldu mu aranızda nasıl çözdünüz , kendimiz switch i çıkarıp WD-40 sıkmak istesek bagajın iç plastik aksamını sökmek zorunda mıyız yoksa dışardan çıkar mı , yoksa hiç uğraşmayıp gidip değiştirteyim mi ? ne önerirsiniz arkadaşlar .
  • Merhaba arkadaşlar..
    Renault Clio 3 HB otomatik için bu Donanım özelliklerini araştırdım hangisinde ne var, Hangisinde ne yok BULAMADIM.
    Ben 2010-2012 model arası HB Otomatik bir Clio araç arıyorum ve bütçem 35.000₺ en donanmlısı en boşu hangisi boştan, doluya yazarsak hangisinde ne Özellikler var? Acaba bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim ....

    Saygılar.......



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asphaltrider A kullanıcısına yanıt
    Sırayla Authentic -> Authentic Edition -> Extreme -> Extreme Edition -> Dynamique -> Night&Day -> Expression var.

    Authentic 'ler ve Extreme tamamen boş. Extreme edition spor döşeme+cruise control+sis farları geliyor.

    Dynamique'ten itibaren dijital klima ve konfor donanımları var. Buradan sonra ufak farklar mevcur. ( Airbag sayısı vb. )

    İkinci el otomatik araç alacaksanız tam otomatik veya cvt tavsiye ederim. AMT şanzımanlar doğru kullanılmazsa problem çıkarmaya yatkın. İlk sahibinin nasıl kullandığını bilemezsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankemir -- 3 Şubat 2015; 9:56:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankemir

    Sırayla Authentic -> Authentic Edition -> Extreme -> Extreme Edition -> Dynamique -> Night&Day -> Expression var.

    Authentic 'ler ve Extreme tamamen boş. Extreme edition spor döşeme+cruise control+sis farları geliyor

    Dynamique'ten itibaren dijital klima ve konfor donanımları var. Buradan sonra ufak farklar mevcur. ( Airbag sayısı vb. )

    İkinci el otomatik araç alacaksanız tam otomatik veya cvt tavsiye ederim. AMT şanzımanlar doğru kullanılmazsa problem çıkarmaya yatkın. İlk sahibinin nasıl kullandığını bilemezsiniz.

    Teşekkür ederim
    Bende bu vites olayını epey araştırdım ve tam otomatikte karar kıldım ( cvp,mmt,dualogic'ler,amt ve easytronic lerden uzak duruyorum dsg şanzımana zaten parada yetmiyor )bilgilendirmen için çok teşekkür ederim arkadaşım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asphaltrider -- 3 Şubat 2015; 12:33:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.5 dci araçlarda hava sıcaklığı 6-7 derecenin altına düştüğünde, devreye girip çıkan hrehangi bir ısıtıcı falan var mı bu konuda bilgisi olan var mı.
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    PTC denilen yardımcı ısıtma sistemi 1.5 dCi araçlarda sunuluyor fakat hangi modelde var hangisinde yok emin değilim.
  • 8 aylık takibim, 3 aylık ciddi arayışım sonucunda ilk aracımı Colt isterken Clio 3 almış oldum. 95 binde araç, hakkında çok detaylı bilgi sahibi değilim. 2006 Model, 1.2 Expression benzinli. Expression çok bulunmuyor gördüğüm kadarıyla. Sormak istediğim birkaç soru var, yardımcı olursanız çok sevinirim.

    1- Bakımları kaç binde yapılıyor ? 10 bin dediler doğru mu ?
    2- Basit bir şey sanıyorum, orijinal teybini kullanmaya devam etmek istiyorum. Fakat Aux çıkışı taktırmak istiyorum. Mp3 çaları bağlarım en azından. Hatta Mp3 çaları tutturmak için bir aparat falan da bulabilirsem çok iyi olur. Aux kablosu taktırırsam direksiyon kumandasını kullanmaya devam edebiliyor muyum ?
    3- Bir de yol bilgisayarındaki bazı bilgileri anlamadım. Bunların bir kitapçığını, hatta aracın kitapçığını bulmam mümkün mü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    8 aylık takibim, 3 aylık ciddi arayışım sonucunda ilk aracımı Colt isterken Clio 3 almış oldum. 95 binde araç, hakkında çok detaylı bilgi sahibi değilim. 2006 Model, 1.2 Expression benzinli. Expression çok bulunmuyor gördüğüm kadarıyla. Sormak istediğim birkaç soru var, yardımcı olursanız çok sevinirim.

    1- Bakımları kaç binde yapılıyor ? 10 bin dediler doğru mu ?
    2- Basit bir şey sanıyorum, orijinal teybini kullanmaya devam etmek istiyorum. Fakat Aux çıkışı taktırmak istiyorum. Mp3 çaları bağlarım en azından. Hatta Mp3 çaları tutturmak için bir aparat falan da bulabilirsem çok iyi olur. Aux kablosu taktırırsam direksiyon kumandasını kullanmaya devam edebiliyor muyum ?
    3- Bir de yol bilgisayarındaki bazı bilgileri anlamadım. Bunların bir kitapçığını, hatta aracın kitapçığını bulmam mümkün mü ?

    Internetten araştırırsan bulabilirsin satanlar oluyo bazen yada servisten alabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar renault 2011 model hatchback almak istiyorum. Ancak birşeyi çözemedim. Extreme authentique arasındaki fark nedir ve hepsi 1.5 mi oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumaozcan03

    Arkadaşlar renault 2011 model hatchback almak istiyorum. Ancak birşeyi çözemedim. Extreme authentique arasındaki fark nedir ve hepsi 1.5 mi oluyor?

    otantik en boş moeli extreme daha dolu bir model, motor aynı sayılır alacaksanız extreme alın aralarında en az iki bin tl oynar fiyattta ama galerici eline düşerseniz otantik modelide extreme fiyatına satmaya kalkarlar

    otNtik modelleri genelde şirketler tercih ederler dolu modelleri ise şahıslar tercih ederler buna göre kıyaslayıp karar ver



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 12 Şubat 2015; 1:03:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    1.5 dci araçlarda hava sıcaklığı 6-7 derecenin altına düştüğünde, devreye girip çıkan hrehangi bir ısıtıcı falan var mı bu konuda bilgisi olan var mı.

    Dün akşam İzmir'de hava sıcaklığını 2 derece görünce denedim kabin ön ısıtma sistemini, gayet güzel çalışıyor.

    Havalandırmayı en sıcağa alıp 4. kademe fan açtım. 1-2 dakika içinde ılık üflemeye başladı. 5 dakika içerisinde ise fön makinesi kıvamına gelip çok rahat ısıttı aracın içini. Düşük sıcaklıklarda motorun ısınmasını beklemeye gerek yok kalorifer için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    1.5 dci araçlarda hava sıcaklığı 6-7 derecenin altına düştüğünde, devreye girip çıkan hrehangi bir ısıtıcı falan var mı bu konuda bilgisi olan var mı.

    Dün akşam İzmir'de hava sıcaklığını 2 derece görünce denedim kabin ön ısıtma sistemini, gayet güzel çalışıyor.

    Havalandırmayı en sıcağa alıp 4. kademe fan açtım. 1-2 dakika içinde ılık üflemeye başladı. 5 dakika içerisinde ise fön makinesi kıvamına gelip çok rahat ısıttı aracın içini. Düşük sıcaklıklarda motorun ısınmasını beklemeye gerek yok kalorifer için.

    motor soğukmuydu denerken.




  • Malum aracı alalı 10 gün oldu, benim de bir sorum olacak. Yardımcı olursanız çok sevinirim. 2006 Model 1.2 Expression bu arada...

    Debriyaj kavraması biraz yukarıda, önceleri alışamamıştım ama şimdi sorun yok. Renault'larda böyle diyenler oldu ama bugün de baskı balata bitiyordur diyen de oldu. Sizin araçlarınızda da bu durum aynı mı ? Ne bir ses, ne vites geçmemesi gibi sorun yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    bende aracımı ilk aldığımda balatadan şüphelenip servise gitmiştim, ve bana 2000 tl hesap çıkarmışlardı, daha sonra servis dışı kendi ustama gittim var git işine onlar para almak için söylerler daha senin balatan çok götürür demişti, daha sonra başka yetkili serviste yaşlı bir ustaya sordum baktı ooo daha bu balata çok gider 100 binde baskı bitmez demişti, anlayacağınız iyi bir ustaya sorun derim fakat renoların hepsinde debriyaj yukarıda kavrıyor hatta benim önceki aracım chevrolet aveoda da yukarıda kavrıyordu servise düşürün pedalı dedim olmaz bunlar kendisi ayarlıyor demişlerdi, ama bunun bir ayarı mutlaka vardır fakat bilen yok sanırım.
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Cevabınız benim için yeterli, sıkıntı yok gibi ama içime kurt düştü işte. Kullandıkça hoşuma gitmeye başladı araç, ilk aracım olması dolayısıyla tereddütlerim vardı.

    Bugün Aux kablosu taktık. Orijinal teybinde aux bağlantısı zaten var, sadece kablo takıp uzattık. Cd çalarında sorun varmış, alırken denememiştim cdyi. Geçen denemek için cd taktım, içinde kaldı. Cdyi içeri çekmiyor, ne kadar masraf çıkarır bilmiyorum. Aux kablosu takmışken herhalde cd çalar için masrafa değmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    engin bey
    ne gibi sorununuz varki ıstıcı soruyorsunuz
  • 
Sayfa: önceki 535536537538539
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.