Şimdi Ara

Clio Symbol 1,4 16v Bilgi Paylaşımı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
1
Favori
62.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence gayet iyi araçlar.. Dün Renault Mais'e gittim. Symbol, Ağustos 2008 gibi kasa değiştirecekmiş. Ancak, yeni kasa piyasaya çıktığında, ilk 2 yıl 30000 YTL'den aşağı satılmaz. (Full paket olanları.. Özellikle dizel versiyonları) Nitekim, şu an satılan kasanın 80 BG DCI versiyonu 2006 Ağustos'ta ilk çıktığında, satış fiyatı 36.000 YTL gibi uçuk bir etiket taşıyordu. Halbuki aynı araç şimdi 29.500 YTL civarında.. Sonuçta aracın fiyatı 2 yıl içerisinde makul bir seviyeye geldi. Aynı durum yeni kasa için de söz konusu olacaktır. Bu nedenle, şimdi bu aracı almanın tam zamanı..




  • Şu anda güncel Alt donanım 8v klm lı symbol 21 000 ytl çivarı.Yeni kasa,yeni motor,ve yeni donanımlarla beraber yeni kasanın çok fiyatlı olacağını düşünmüyorum.Alt donanımları yine bu fiyatlar çivarı olacaktır.Çünkü B sınıfı bir aracı üst sınıf ayarında satmaya çalışırsa,bizim millet almaz.Renault işini bilir.B sınıfında liderliğe oynamak istiyorsa 20-25 çivarı fiyat çekmesi gerekir diye düşünüyorum.(benzinli modellerden bahsediyorum.)Ama şurası bi gerçek yıl sonunda güncel modelde mükemmel indirimler olaçaktır.
  • Renault'un Symbol'de pazar payını koruyabilmesi için, satacağı modellerin/versiyonların fiyatlarını elbette makul bir seviyede tutması gerekir. Sizin de belirttiğiniz gibi, alt donanımlar ve benzinli versiyonlarda çok fazla bir fiyat artışı ben de beklemiyorum, zira bu modeller daha ziyade filo ve "Rent a Car" satışları için.. Ancak donanım arttıkça, fiyatların değişeceğini ve şu an yaklaşık 27000 YTL'ye satılan DCI 65 Extreme versiyonun en az 29000-30000 YTL civarında satılacağını düşünüyorum. Yine de, bekleyip göreceğiz.. Belki bugünden doğru tahmin üretememiş olabilirim..
  • dizel iyi güzelde mazot 2,86 oldu henüz dizel için alternatif yakıt dönüşümü yok LPGli araçlar daha tasarruflu konuma geçtiler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    dizel iyi güzelde mazot 2,86 oldu henüz dizel için alternatif yakıt dönüşümü yok LPGli araçlar daha tasarruflu konuma geçtiler.


    Benzinle mazotun fiyatları eşitlense bile, mazotlu araçlar daha az tükettiği için çok km yapanlar için daha ideal.. Piyasada mazotlu araçların pazar payı gittikçe arttığından, vergi kaybını engellemek amacıyla mazota daha fazla zam yapılıyor. Örneğin, geçen ay 95 oktan kurşunsuz benzin 3,05 YTL iken, eurodizel 2,79 YTL idi. Geçen süre içerisinde petrol fiyatları 100 ABD dolarını aştı, akaryakıta zam yapıldı , ancak kurşunsuz benzin 3,11 YTL olur iken, eurodizel 2,90 YTL'ye çıktı. Bu eğilim aynen devam edecektir. Diğer yandan benzinden LPG'ye kaçış devam ettikçe, LPG'ye de köklü bir zam gelebilir. Bu tamamen akaryakıttan beklenen gelirin elde edilip edilemediği ile ilgili bir konu..




  • Arkadaşlar, bu arada Clio Symbol-III'de motor seçenekleri arasında 1149 cc'lik 100 BG turbo beslemeli bir motorun konulabileceğini öğrendim. Bu motoru yeni kasaya koyarlarsa, vergi avantajının yanı sıra turbo besleme sayesinde yüksek tork avantajı da elde edilmiş olacak.. Turbo beslemenin dezavantajı, özellikle turbodan kaynaklanabilecek arızalarda yüksek maliyetlerin oluşma olasılığı.. Yine de bekleyip görmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbox -- 9 Mart 2008; 20:12:06 >
  • İnşallah yeni kasa clio symbol'e 1,6 16v lik motorda koyarlar 2004 deki seriye koymuşlardı bu motoru 1,4 16v de bu kadar iyi sonuç veriyorsa 1,6 16v i kullanmak daha bir merak uyandırıyor.1,6 16v clio symbol kullanan varsa yorumlarını görmek isteriz...
  • Clio Symbol'ün 1.6 16v'lik motorlu aracını ben kullanmadım; ama bahsedilen araca sahip olan bir arakadaşım, 1.6 16v'lik motorun, 1.4 16v'lik motora göre hissedilir şekilde farkı olduğunu söylemişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURKCE -- 10 Mart 2008; 14:20:20 >
  • 1149cc 100bg motor TWİNGOnun son versiyonunda mevcut bence bu motoru kullanırsa diğer rakipleri nal toplar
  • Zaten clio symbol ün segmentinde clio symbol den daha seri nal toplatcak bir araç var mı?Bilen var mı?
  • Bu aracın hangi koşullarda kullanıldığına ve sürücünün tarzına bağlı olarak değişir. Örneğin, turbo dizel ve daha düşük beygir gücüne sahip bir araç, ara hızlanmalarda ve yokuş yukarı tork avantajını kullanarak, 1,4 16V'i geçebilir ve yerine göre fark atabilir. Ancak düz yolda ve hızlanmalarda 1,4 16V'in rakipleri sınırlı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pusat-43@hotmail.com

    Birazda resim ekleyelim.

     Clio Symbol 1,4 16v Bilgi Paylaşımı


     Clio Symbol 1,4 16v Bilgi Paylaşımı




    Arkadaşlar bildiğiniz gibi 2007 den itibaren makjayla birlikte Clio SYmbol clio ile ayrıldı.Şu an üretilen güncel model Renault SYMBOL,bilginize




  • quote:

    Orjinalden alıntı: turbox

    Bu aracın hangi koşullarda kullanıldığına ve sürücünün tarzına bağlı olarak değişir. Örneğin, turbo dizel ve daha düşük beygir gücüne sahip bir araç, ara hızlanmalarda ve yokuş yukarı tork avantajını kullanarak, 1,4 16V'i geçebilir ve yerine göre fark atabilir. Ancak düz yolda ve hızlanmalarda 1,4 16V'in rakipleri sınırlı..



    Sana katılıyorum...

    Babamda 2001 1.4 16V var...

    Edirne-İst arası 200 km hızı gördüm ve bayağı araç tokatladım fakat hafif bir rampada bile hız 140 km ye düştü...




  • Türkiye'de satılacak yeni kasaların ismi de herhalde "Symbol" olmaya devam eder herhalde.. Doğu Avrupa ve Yunanistan'da ise "Thalia" adıyla pazarlama devam edebilir..
  • şimdiki 0 symboller 1,4 16v lıklar 98 bg değilmiş bilgisi olan var mı bg sayısı artmş
  • Bildiğim kadarıyla sadece ithal clio-II'ler 2005'ten sonra 98 BG yerine 100 BG oldu. Ancak Symbol'lerde değişiklik olmadı. Hala 98 BG.. Belki Ağustos 2008'de gelecek yeni kasalarda 100 BG 1,4 16V motorlar kullanılabilir..
  • Arkadaşlar symbol ü filo araç alan şirket ve pazarlamacıların da tercih etmesi symbol ün sınıfına göre kaliteli ve sağlam olduğunu göstermez mi?Mesela ilaç mümessilleri dağ tepe devamlı dolaşıyor adamlar çok km yapıyorlar,altlarına bakıyorsun hep symbolÇabuk dökülen dandik bi araç olsa niye alsın adamlar,aynı fiyata bir sürü araba varken.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pusat-43@hotmail.com

    Arkadaşlar symbol ü filo araç alan şirket ve pazarlamacıların da tercih etmesi symbol ün sınıfına göre kaliteli ve sağlam olduğunu göstermez mi?Mesela ilaç mümessilleri dağ tepe devamlı dolaşıyor adamlar çok km yapıyorlar,altlarına bakıyorsun hep symbolÇabuk dökülen dandik bi araç olsa niye alsın adamlar,aynı fiyata bir sürü araba varken.


    Şirketlerin filo aracı olarak Symbol'ü seçmelerinin bir çok sebebi var. Sağlamlık, yaygın servis, makul yakıt tüketimi ve "0" km alırken Renault'un yaptığı büyük indirimler başlıca faktörler.. Sağlamlık için hemfikiriz, ancak kalite açısından bu otomobilden çok büyük beklentilere girmemek gerekiyor. Ne de olsa harcıalem bir otomobil..




  • Arkadaşlar,
    1. Aracınızın bakımlarını nasıl ve nereye yaptırıyorsunuz? Yetkili servis mi, sanayi mi?
    2. Kaç Km'de veya kaç yılda neler yaptırıyorsunuz?
    3. Hiç fren diski/balatası ve/veya debriyaj baskı balatası değişimi yaptırdınız mı?
    4. Hiç Triger kayışı değişimi yaptırdınız mı?
    5. Yaptırdıysanız nereye yaptırdınız ve kaça mal oldu?

    NOT: Lütfen il/ilçe bazında ve hangi yılda yaptırdığımızı yazalım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbox -- 14 Mart 2008; 23:45:50 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.