Şimdi Ara

clio yüksek hızlarda sallanıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracım clio sport 1.6,2000 model. araçla ilgili şikayetim 160 'ın üzerinde hız yapınca araba stabilitesini kaybediyor, zıplaya zıplaya gidiyor, yani çizgisini kaybetmiyor fakat o çizgi etrafında salınımlar yapıyor. daha önceki araçlarımda(focus ve civic) böyle bir sıkıntıyla hiç karşılaşmamıştım. sizce bunun sebebi araçla ilgili bir arıza/problem mi?yoksa renault firması modele koyduğu "sport" sıfatının hakkını verememiş mi?sonuçta 160 yapamayacaksam nerde kaldı bu arabanın sporluğu?



  • bence arabanda bir problem var. ben imzamdaki arabamla 170-180 rahat yaptım. çok da güven verdi bana. tabii diğer kullandıklarıma göre (tipo 1.4, hyundai 1.3, şahin 1.6, palio 1.4).
    balans ayarlarına baktırabilirsin. ayrıca arabanın şasesi eğriyse de böyle sorun çıkarabilir.
  • yuh diyorum başka bişe demiyorum
  • balans
  • yok yaw şase düzgün,arabada kaza yok ki yamulsun. bu aralar gitmem lazım bir balansçıya ama işini bilen adama denk gelmek zor işte
    quote:

    Orjinalden alıntı: turkalogy

    bence arabanda bir problem var. ben imzamdaki arabamla 170-180 rahat yaptım. çok da güven verdi bana. tabii diğer kullandıklarıma göre (tipo 1.4, hyundai 1.3, şahin 1.6, palio 1.4).
    balans ayarlarına baktırabilirsin. ayrıca arabanın şasesi eğriyse de böyle sorun çıkarabilir.
  • balans bencede
  • balans için bir test varmış duydunuz mu bilmiyorum.yüksek hızla ilerlerken frene basıyorsun sert şekilde çok sallama yapıyorsa balans kaynaklı oluyormuş,ben bunu sık sık yapmak zorunda kalıyorum fakat ekstra bir salınım,titreme vs olmuyor arabada.bu yöntem balans problemini anlamak için ne kadar doğrudur sizce?
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    balans bencede
  • o testi bilmiyorumda direksiyonda titreme oluşuyor mu?
    Benim eski aracım 99 Megane da da aynı problem oluyordu, direksiyonda titriyordu.. Herangi bir bilgisayarlı balas yapan yerde halledilir sorun oysa


    birde amortisörlerde eskimiş olabilir.. Yeni mi yapmaya başladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 6 Eylül 2006; 0:34:43 >
  • yav ne bileyim önceden bu kadar gözüme görünmüyordu,şu aralar farkettim bi de başka bir arkadaşa vermiştim aracı o da söyleyince(baya tırsmış hemen inmiş 120'ye) bi baktırayım dedim. amartisör veya helezonlar da mantıklı aslında,okuldaki kasisler anasını ağlatıyor arabanın,daha önce focusun helezonu kırılmıştı kasisten geçerken,yığılıp kalmıştı araba en iyisi servisin yolunu tutmak
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    o testi bilmiyorumda direksiyonda titreme oluşuyor mu?
    Benim eski aracım 99 Megane da da aynı problem oluyordu, direksiyonda titriyordu.. Herangi bir bilgisayarlı balas yapan yerde halledilir sorun oysa


    birde amortisörlerde eskimiş olabilir.. Yeni mi yapmaya başladı




  • evet en iyisi servisten bie elemanla test sürüşüne çıkın, teşhisi koysun
  • BALANSTAKİ AYARSIZLIK, 80-100 KM SÜRATLERDE TİTREŞİMLE ANLAŞILIR. 160 DAN SONRAKİ TİTREŞİM BALANS OLAMAZ.
    BU ORANDA YÜKSEK HIZLARDAKİ SALINIMLAR, SÜSPANSİYONLA İLGİLİ OLABİLİR. YANİ AMORTİSÖRLER...
    EĞER AMORTİSÖRLERDE PATLAK VARSA, BU DURUM, GÜÇLÜ FRENLEMEDE SAĞA YA DA SOLA ÇEKMEYLE VE UZUN FREN MESAFESİYLE DE HİSSEDİLEBİLİR.
    BAKTIRMAKTA FAYDA VAR...
  • benim anlamadığım nokta clio zaten yüksek hızlarda salınım yapar.buna şaşmamak lazım.
    yani ben böyle düşünüyorum.
    fakat sport modeli ni bilemicem.
  • Sporttan kasıt 3 kapı sanırım.. Clio II Renault Sport lar 2.0 182hp
  • araç iki kapı lakin clio sport 1.6 diye geçiyor yani benim söylediğim bişey değil,reno böyle demiş. 185'lik lastik aracın boyutuna göre gayet geniş,bunun dışında süspansiyonlar da diğer clio'lardan daha düzgünmüş öğrendiğim kadarıyla(daha sert olduğu hemen belli oluyor zaten). bence sallanmaması lazım aracın,civic bu arabaya göre çok büyük lastik ebadı aynı süspansiyon çok daha yumuşaktı,sallansa o sallanırdı.kesin amartisörlerde pislik var
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Sporttan kasıt 3 kapı sanırım.. Clio II Renault Sport lar 2.0 182hp
  • şaşesımı alla alla şaşesının yamulması ıcın 100 ıle takla atması lazım..
    kardeş atk arkaya dtm kanatları hıc sallamaz o zaman emın ol..saygılar


    quote:

    Orjinalden alıntı: turkalogy

    bence arabanda bir problem var. ben imzamdaki arabamla 170-180 rahat yaptım. çok da güven verdi bana. tabii diğer kullandıklarıma göre (tipo 1.4, hyundai 1.3, şahin 1.6, palio 1.4).
    balans ayarlarına baktırabilirsin. ayrıca arabanın şasesi eğriyse de böyle sorun çıkarabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi opelim -- 6 Eylül 2006; 2:41:56 >
  • ????????????????????????????????

    quote:

    Orjinalden alıntı: opelim

    şaşesımı alla alla şaşesının yamulması ıcın 100 ıle takla atması lazım..
    kardeş atk arkaya dtm kanatları hıc sallamaz o zaman emın ol..saygılar


    quote:

    Orjinalden alıntı: turkalogy

    bence arabanda bir problem var. ben imzamdaki arabamla 170-180 rahat yaptım. çok da güven verdi bana. tabii diğer kullandıklarıma göre (tipo 1.4, hyundai 1.3, şahin 1.6, palio 1.4).
    balans ayarlarına baktırabilirsin. ayrıca arabanın şasesi eğriyse de böyle sorun çıkarabilir.






  • sen söle bana dtm kanadın ne olduğunu ben söyliym sana takıp takmayacağımınedir hakkaten o yaw,spoiler mi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: opelim

    şaşesımı alla alla şaşesının yamulması ıcın 100 ıle takla atması lazım..
    kardeş atk arkaya dtm kanatları hıc sallamaz o zaman emın ol..saygılar


    quote:

    Orjinalden alıntı: turkalogy

    bence arabanda bir problem var. ben imzamdaki arabamla 170-180 rahat yaptım. çok da güven verdi bana. tabii diğer kullandıklarıma göre (tipo 1.4, hyundai 1.3, şahin 1.6, palio 1.4).
    balans ayarlarına baktırabilirsin. ayrıca arabanın şasesi eğriyse de böyle sorun çıkarabilir.






  • EWET spoıler ama metal olanı yanı bılınc olarak takılanı kafana gore takılırsa daha fazla sallma olur.dtm krsınlık tek cözüm.ben bı bmw de kullandım otobanda 180 le gıdıyom dıreksıyonu bırakıyordum.saygılar




    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    sen söle bana dtm kanadın ne olduğunu ben söyliym sana takıp takmayacağımınedir hakkaten o yaw,spoiler mi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: opelim

    şaşesımı alla alla şaşesının yamulması ıcın 100 ıle takla atması lazım..
    kardeş atk arkaya dtm kanatları hıc sallamaz o zaman emın ol..saygılar


    quote:

    Orjinalden alıntı: turkalogy

    bence arabanda bir problem var. ben imzamdaki arabamla 170-180 rahat yaptım. çok da güven verdi bana. tabii diğer kullandıklarıma göre (tipo 1.4, hyundai 1.3, şahin 1.6, palio 1.4).
    balans ayarlarına baktırabilirsin. ayrıca arabanın şasesi eğriyse de böyle sorun çıkarabilir.








  • Kesinlikle Balans ayarında bir sorun vardır.. Hemen balans ayarlarını yaptır.

    Aynısı bende olmuştu.. Senınkısı yıne 160'da sallanmaya başlamış.. Benımkii 110 oldumu sallana sallana gıdıyorduk, sankı gemide seyahat yapıyoruz. Sonra servise soktum, bi balans ayarı çektiler.. Sonra 190 - 200 allah ne verdiyse hiç sallanma felan olmadı..
  • KARDES SENIN SORUNUN BALANS BUYUK BİR İHTİMALLE FRENE BASINCA DA ANLASILIR AMA YÜKSEK HIZDA FRENE BASINCA TİTREME SAGA SOLA CEKME YAPIYORSA BUNUN NEDENİ SAG VEYA SOL FRENIN AZ TUTMASINDAN OLUR BUDA BALATALARDAN BIRININ ESKIMIS OLMASINDANDIR


    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    balans için bir test varmış duydunuz mu bilmiyorum.yüksek hızla ilerlerken frene basıyorsun sert şekilde çok sallama yapıyorsa balans kaynaklı oluyormuş,ben bunu sık sık yapmak zorunda kalıyorum fakat ekstra bir salınım,titreme vs olmuyor arabada.bu yöntem balans problemini anlamak için ne kadar doğrudur sizce?
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    balans bencede






  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.