Şimdi Ara

clio yüksek hızlarda sallanıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostum aynı arabadan 2 yıl boyunca kullandım 210 km. gibi süratlere çıktım , çok stabil bir arabadır. Arabanı bi servise göster bence.
  • Küçük arabalarda sarsıntılar ve ufak tefek şeyler olur zaten bişi olmaz
    Kafayı takarsan bunlara arkadaşın dediği gibi gençliğine yazık
  • Balans da çözümlenir o iş...
  • Balans ayarı... Hemen bi yetkili servise git derim
  • Arkadaşım senin sorunun gezinme...rot ayarına baktır-ki büyük ihtimal o değil anladığım kadarıyla ama oladabilir sonrada aracı ne az 40 mm yere pıstır arkayada bir dtm spoiler işlem tamamdır...
  • yav zaten kütük gibi süspansiyon,kasisten geçerken yumurta tokuşturuyo arkadakiler,bi de pıstırırsam,tam kazık olur gibime geliyo,önce bi rot balansa sokacam,olmazsa spoiler o da olmazsa gömerim arabayı,o da olmazsa sataram
    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Arkadaşım senin sorunun gezinme...rot ayarına baktır-ki büyük ihtimal o değil anladığım kadarıyla ama oladabilir sonrada aracı ne az 40 mm yere pıstır arkayada bir dtm spoiler işlem tamamdır...
  • bizim megane dada aynı sorun geçende geldi başımıza 170 le giderken araba zıplıyordu meğerse lastiğin birinin havası az birşey inmiş sende lastikleri bir kontrol ettir
  • sorunu spoylerde filan aramayın..bahsettiğiniz aracın 1.4 rta versiyonu bile 150-160 km hızlarda sorunsuz olarak ilerlemektedir..sizdeki sorun rot-balans veya diğer ön takım ayarsızlıklarından kaynaklanıyor...bir ufak ayrıntı..genelde gözden kaçmakla beraber arka tekerleklerin balans ayarlarına da baktırın...
  • bende 2 yıl clio kullandım böle bir şey olması mümkün değil 180-190 da bile olmuyordu sadece içeri ses alıyordu %100 balans yada bir sorun wardır
  • hocam bi hacivat karagoz olaylari seziyorum inceden inceden...
    espri guzeldi , inceydi . +1
    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda
    sen söle bana dtm kanadın ne olduğunu ben söyliym sana takıp takmayacağımınedir hakkaten o yaw,spoiler mi?
    [
  • hiç clio focusla civicle bir olur mu? 160 gidecek araba deil clio.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    aracım clio sport 1.6,2000 model. araçla ilgili şikayetim 160 'ın üzerinde hız yapınca araba stabilitesini kaybediyor, zıplaya zıplaya gidiyor, yani çizgisini kaybetmiyor fakat o çizgi etrafında salınımlar yapıyor. daha önceki araçlarımda(focus ve civic) böyle bir sıkıntıyla hiç karşılaşmamıştım. sizce bunun sebebi araçla ilgili bir arıza/problem mi?yoksa renault firması modele koyduğu "sport" sıfatının hakkını verememiş mi?sonuçta 160 yapamayacaksam nerde kaldı bu arabanın sporluğu?
  • ben kendimi clioda 120 km hızda güvenli hissetmiyorum sen 160 da sallanıyo diyosun en fazla 140 basabildim o arabayla ve yolu muhteşem tutuyodu

    bkz: tüm şeritleri bir arabayla kaplamak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanerkam -- 7 Eylül 2006; 18:59:55 >
  • abartma hocam yaw ben 200 de yapıyorum bu arabayla,fazlasını yapmıyor zaten. ama ne bileyim,sonuçta clio sport yazmışlar insanın beklentisi en azından 160 yapabilmek olmalı değil mi?neyse ben gereken testleri yapayım anormallik yok derlerse,o zaman ben declio'yla 160 yapılmaz diyecem
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    hiç clio focusla civicle bir olur mu? 160 gidecek araba deil clio.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    aracım clio sport 1.6,2000 model. araçla ilgili şikayetim 160 'ın üzerinde hız yapınca araba stabilitesini kaybediyor, zıplaya zıplaya gidiyor, yani çizgisini kaybetmiyor fakat o çizgi etrafında salınımlar yapıyor. daha önceki araçlarımda(focus ve civic) böyle bir sıkıntıyla hiç karşılaşmamıştım. sizce bunun sebebi araçla ilgili bir arıza/problem mi?yoksa renault firması modele koyduğu "sport" sıfatının hakkını verememiş mi?sonuçta 160 yapamayacaksam nerde kaldı bu arabanın sporluğu?






  • lütfen abartmayalım. ben saatlerce otobanda 170' le gittim ,hatta 180 bastım da lpg'nin gücü yetmedi. hb cliolar orj. fransızdır. gayet güvenlidir....
    quote:

    Orjinalden alıntı: aslanerkam

    ben kendimi clioda 120 km hızda güvenli hissetmiyorum sen 160 da sallanıyo diyosun en fazla 140 basabildim o arabayla ve yolu muhteşem tutuyodu

    bkz: tüm şeritleri bir arabayla kaplamak
  • nedeni?
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    hiç clio focusla civicle bir olur mu? 160 gidecek araba deil clio.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    aracım clio sport 1.6,2000 model. araçla ilgili şikayetim 160 'ın üzerinde hız yapınca araba stabilitesini kaybediyor, zıplaya zıplaya gidiyor, yani çizgisini kaybetmiyor fakat o çizgi etrafında salınımlar yapıyor. daha önceki araçlarımda(focus ve civic) böyle bir sıkıntıyla hiç karşılaşmamıştım. sizce bunun sebebi araçla ilgili bir arıza/problem mi?yoksa renault firması modele koyduğu "sport" sıfatının hakkını verememiş mi?sonuçta 160 yapamayacaksam nerde kaldı bu arabanın sporluğu?






  • Bence rot balans ayarları ile ilgili bir sorun vardır.
    160 km çok yüksek bir hız değil clio için.

    94 1.6 tempra s ile 200 yapmıştım...sarsıntı ön konsolda oluyordu biraz...ama yolda asla sapma yapmıyordu.
    mareamla 205 yaptım yolda gezinme yaptı...bende balans ayarından şüpheleniyorum...
    logar kapağına çarpmıştım..ayarı kaçtı heralde.

    birde sık sık kalkışlar yapmak aracın balans ayarını bozuyormuş
  • balans degilse lastik
  • YUKARDA DA YAZMIŞTIM. BALANS BOZUKLUĞUNDAN KAYNAKLANAN TİTREŞİM 70-80 KM HIZLARDA BAŞLAR. (BALANS AYARI 55-60 KM SÜRATLERE GÖRE YAPILIR).. BURDA ARKADAŞ 160 KM DEN SONRAKİ HIZLARDAN VE GEZİNMEDEN BAHSEDİYOR. BALANS PROBLEMİ YOK BU ARAÇTA...

    ARACIN ROT AYARINDA (ÖN LASTİKLERİN AÇIKLIK AYARI) BİR PROBLEM OLSA, BIRAKIN 160 KM Yİ, 100 KM YE BİLE ÇIKAMAZ ARAÇ. BENCE ROT AYARINDA DA PROBLEM YOK...

    YÜKSEK SÜRATLERDE GEZİNTİ YAN RÜZGARLARDAN ETKİLENME SONUCU OLUŞUR. PEKİ BU NASIL OLABİLİR?
    EĞER LASTİKLERDEN BİRİNİN YA DA BİR KAÇININ HAVASI ÇOK DÜŞÜK VEYA YÜKSEKSE OLABİLİR...

    ANCAK BU GEZİNMENİN ASIL SORUMLUSU AMORTİSÖRLERDİR. AMORTİSÖRÜ PATLAK ARABAYI YOLDA TUTAMAZSINIZ. BOL BOL GEZİNİR...
  • abi sanayideki ustalar şafta kaymış kartal lara seke seke gidiyor diyolardı bunun gibi bişi olmasın

    bence ya şaftı ya da süspansiyondan bişi kaymıştır
  • yok canım,kuş sekişiyle alakası yok bunun.çok daha hafif bişey bu,belki de benim önceki araçlarımdan dolayı bana stabil gelmiyordur.arabada darbe bile yok ne şaftı allah korusun
    quote:

    Orjinalden alıntı: nicaleus

    abi sanayideki ustalar şafta kaymış kartal lara seke seke gidiyor diyolardı bunun gibi bişi olmasın

    bence ya şaftı ya da süspansiyondan bişi kaymıştır




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.