Şimdi Ara

Club Easytronic (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
8
Favori
71.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Clup niye bu kadar sessiz bu arada.Ben bir soru sorayım:
    Yokuş iner veya çıkarkan benzinli easy düşük vites seçiyor örneğin çıkışta 3. vites kurtaracakken 2 veya 1 seçiyor.Bu durumlarda manuel uygun vites mi seçmeli yoksa easy nin seçimini kabul mu etmeliyiz? İnişte de aynı şey geçerli.
  • Yokuş yukarı çıkarken o vitesi kabul etmek çok kolay birşey değil.Çünki eğer düşük hızla tırmanmaya başladıysanız vitesiniz de düşük olacaktır:)
    Ben yokuşa girmeden önce vitesi manuele alıp vites düşürmesini izin vermeden yokuşu bitiriyorum.Yokuş aşağı inerken de bir problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Yokuş yukarı çıkarken o vitesi kabul etmek çok kolay birşey değil.Çünki eğer düşük hızla tırmanmaya başladıysanız vitesiniz de düşük olacaktır:)
    Ben yokuşa girmeden önce vitesi manuele alıp vites düşürmesini izin vermeden yokuşu bitiriyorum.Yokuş aşağı inerken de bir problem yok.



    Yokuş aşağı problem yok derken orada da manuel büyütüyorsunuz herhalde çünkü aynı şekilde easy çok zor vites büyütüyor
  • evet
  • easytronic sadece manuel debriyajsız olarak kullanılsa bile ş.içi süper. 2000 tl olan easytronic ile beraberinde gelenler ile bir hesap yapdım bakalım easytronic alanlar veya almayanlar ne diyecek?

    esp plus =1000 tl (rakip markaların esp fiyatının bile altında tutdum)
    spor modu =500 tl (en uygun chip tuning fiyatı)
    yokuşkalkış desteği =250 tl (sadece tahmin)
    lastik basınç sensçrü =250 tl (piyasa fiyatı)

    yaw easytronik in otomatik özelliği bedavaymışda haberimiz yokmuş hehe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 13 Ocak 2010; 11:29:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    easytronic sadece manuel debriyajsız olarak kullanılsa bile ş.içi süper. 2000 tl olan easytronic ile beraberinde gelenler ile bir hesap yapdım bakalım easytronic alanlar veya almayanlar ne diyecek?

    esp plus =1000 tl (rakip markaların esp fiyatının bile altında tutdum)
    spor modu =500 tl (en uygun chip tuning fiyatı)
    yokuşkalkış desteği =250 tl (sadece tahmin)
    lastik basınç sensçrü =250 tl (piyasa fiyatı)

    yaw easytronik in otomatik özelliği bedavaymışda haberimiz yokmuş hehe

    Lastik basınç sensörü nasıl kullanılıyor?
  • önce lastik havalarını basıyorsunuz eşit olarak. sonra düğmeye basılı tutuyosunuz böylece mevcut basınçları hafızaya alıyor. eğer 4 lastikden biri veya bir kaçı diğerlerinden aşırı farklı olursa kırmızı ikaz lambası yanıyor. lastiği tamir ettirip tekrar havaları eşitleyip tekrar aynı işlemleri yapıyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    önce lastik havalarını basıyorsunuz eşit olarak. sonra düğmeye basılı tutuyosunuz böylece mevcut basınçları hafızaya alıyor. eğer 4 lastikden biri veya bir kaçı diğerlerinden aşırı farklı olursa kırmızı ikaz lambası yanıyor. lastiği tamir ettirip tekrar havaları eşitleyip tekrar aynı işlemleri yapıyorsunuz


    Kusura bakmayın ama düğmeye basıyorsunuz derken hangi düğmeyi kastediyorsunuz? Biraz daha açık anlatabilirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutolo

    Arkadaşlar Clup niye bu kadar sessiz bu arada.Ben bir soru sorayım:
    Yokuş iner veya çıkarkan benzinli easy düşük vites seçiyor örneğin çıkışta 3. vites kurtaracakken 2 veya 1 seçiyor.Bu durumlarda manuel uygun vites mi seçmeli yoksa easy nin seçimini kabul mu etmeliyiz? İnişte de aynı şey geçerli.


    Devrini aldıktan sonra düşürmüyor kolay kolay ama boğulursa iyice boğduktan sonra düşürüyor. Ben genelde boğulmaya yakın manuel düşürüyorum vitesi sonra yüklen gaza veya hiç düşürmeden gaza yükleniyorum ki kendisi düşürüyor.

    DDS diye bir tuş var. Ona basmanız lazım.
  • spor modu ve dds düğmesi olduğundan kısaca düğme dedim. ancak bildiğim kadarıyla sedan easytronilerde bu tuş, yani lastik basınç yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    spor modu ve dds düğmesi olduğundan kısaca düğme dedim. ancak bildiğim kadarıyla sedan easytronilerde bu tuş, yani lastik basınç yok


    Haklısınız herhalde çünkü böyle bir tuş bulamadım
  • enjoy elegance easytronic lerde var.sensor var ..dds düğmesi var park sensörü düğm.hmene yanında.
    ancak hava basınclarını göstermiyor.o cosmo larda sanırım..
    boyuna havaları eksilip duruyo arkadaşlar ya benmi aracın...
    hepsini tam yapıp düğmeyle sabitliyorum10 gün sonra ışık yanıyor...kaç oldu bu
    servise bi gidebilsem işden güçten ...off of
  • bu kalibre ettirin dediğiniz şey ne oluyor arkadaşalar??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacada

    enjoy elegance easytronic lerde var.sensor var ..dds düğmesi var park sensörü düğm.hmene yanında.
    ancak hava basınclarını göstermiyor.o cosmo larda sanırım..
    boyuna havaları eksilip duruyo arkadaşlar ya benmi aracın...
    hepsini tam yapıp düğmeyle sabitliyorum10 gün sonra ışık yanıyor...kaç oldu bu
    servise bi gidebilsem işden güçten ...off of

    lastik havaları durduk yerde eksilmez. dds lastik basınçlarının farkı oldukça yüksek olduğunda uyarıyor. mutlaka patlak lastiğiniz var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 20 Ocak 2010; 19:22:54 >
  • ya bu çok garip...
    neden ssıfıra kadar inmiyo peki hiç??
  • dostum bir vida felan girmiştir. lastik den dışarıya hava çok ağır çıkar. gayet normal kontrol ettirin ihmal etmeyin derim.
  • eyvallah...

    prki bu kalibre ettirmek neyin nesidir ??ne demek bu_?_
  • Ayar çektirelim derler ya. Onun modern ismi.
  • haaaa......

  • 2005 astra elegance easytronic benide eklerseniz sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.