2009 model yeni kasa ama start&stop özelliği olmayan 1.3 amt colt araca sahibim. Brc ve atiker arasında kaldım. Mitsubishi forumları, burası olmak üzere olan bütün kaynakları okudum ama işin içinden çıkamıyorum. Durumumu sizlerle de paylaşıp bir karar almak istiyorum. 1)Konya da yaşamaktayım. Burada 2 tane brc bayiisi var. Bir tanesini arayıp birkaç soru sordum ama verdiği cevaplar bana garip geldi. soru: Araca pipo uygulaması yapılıyor mu? cevap:Enjektörler açıkta kaldığı için pek sağlıklı olmuyor; bu nedenle uygulamıyoruz. soru:VSR yi aktive edecek misiniz? cevap: araç start&stop lu olmadığı için gerek yok. soru:montaj ne kadar sürer? cevap:sabah bırakın ertesi gün öğleden sonra alırsınız. araç hassas olduğu için bu kadar uzun sürermiş yani 1,5 gün. soru:fiyat ne kadar cevap:1650 peşin 1750/10 taksitle. ankara da daha uygun diye söyledim; oradaki rekabetin fazla olduğundan dem vurdular. (fiyat ikinci planda ama yaklaşım rahatsız edici) bütün bu sorular çerçevesinde konuştuğum kişi vasıtasıyla brc den konya sınırlarında montaj yaptırmak adına uzaklaştım. 2)Atiker in konya da üretilmesi ve gerçekten işçilik konusunda iyi olduğuna inandığım bir bayiisi ile de kafamda atiker fikri de yer almakta. Lakin atiker ile ilgili bir çok şikayet bulunmakta, memnun olanlarda var. Özetle ya konya da brc taktıracağım, ya konya da atiker taktıracağım ya da iyi bir organizasyon ile ankara ya gidip mocan da brc taktıracağım. iş güç olmasa doğrudan ankara ya giderim ama bu durumda da olur ya bir sıkıntı oluşursa yine ya ankaraya gitmem gerekecek yada en başta kaçındığım konya daki bayiiye.
quote:
Orijinalden alıntı: jasd
2009 model yeni kasa ama start&stop özelliği olmayan 1.3 amt colt araca sahibim. Brc ve atiker arasında kaldım. Mitsubishi forumları, burası olmak üzere olan bütün kaynakları okudum ama işin içinden çıkamıyorum. Durumumu sizlerle de paylaşıp bir karar almak istiyorum. 1)Konya da yaşamaktayım. Burada 2 tane brc bayiisi var. Bir tanesini arayıp birkaç soru sordum ama verdiği cevaplar bana garip geldi. soru: Araca pipo uygulaması yapılıyor mu? cevap:Enjektörler açıkta kaldığı için pek sağlıklı olmuyor; bu nedenle uygulamıyoruz. soru:VSR yi aktive edecek misiniz? cevap: araç start&stop lu olmadığı için gerek yok. soru:montaj ne kadar sürer? cevap:sabah bırakın ertesi gün öğleden sonra alırsınız. araç hassas olduğu için bu kadar uzun sürermiş yani 1,5 gün. soru:fiyat ne kadar cevap:1650 peşin 1750/10 taksitle. ankara da daha uygun diye söyledim; oradaki rekabetin fazla olduğundan dem vurdular. (fiyat ikinci planda ama yaklaşım rahatsız edici) bütün bu sorular çerçevesinde konuştuğum kişi vasıtasıyla brc den konya sınırlarında montaj yaptırmak adına uzaklaştım. 2)Atiker in konya da üretilmesi ve gerçekten işçilik konusunda iyi olduğuna inandığım bir bayiisi ile de kafamda atiker fikri de yer almakta. Lakin atiker ile ilgili bir çok şikayet bulunmakta, memnun olanlarda var. Özetle ya konya da brc taktıracağım, ya konya da atiker taktıracağım ya da iyi bir organizasyon ile ankara ya gidip mocan da brc taktıracağım. iş güç olmasa doğrudan ankara ya giderim ama bu durumda da olur ya bir sıkıntı oluşursa yine ya ankaraya gitmem gerekecek yada en başta kaçındığım konya daki bayiiye.
öncelikle merhaba
Birde KitMTM lpg sistemini araştırın KitMTM orjinal italyandır. M.T.M.S.r.l. firmasının İtalya Cherasco'daki fabrikasında üretilip herbir ürünün kalite kontrolü ve testleri yapılarak ülkemize gönderilir. Öncelikle aracınız 1.3 motor oldugu icin mavi enjektör kulanılır aracınıza gönül rahatlıgı kulanılırsınız
quote:
Orijinalden alıntı: ayotogaz
quote:
Orijinalden alıntı: jasd
2009 model yeni kasa ama start&stop özelliği olmayan 1.3 amt colt araca sahibim. Brc ve atiker arasında kaldım. Mitsubishi forumları, burası olmak üzere olan bütün kaynakları okudum ama işin içinden çıkamıyorum. Durumumu sizlerle de paylaşıp bir karar almak istiyorum. 1)Konya da yaşamaktayım. Burada 2 tane brc bayiisi var. Bir tanesini arayıp birkaç soru sordum ama verdiği cevaplar bana garip geldi. soru: Araca pipo uygulaması yapılıyor mu? cevap:Enjektörler açıkta kaldığı için pek sağlıklı olmuyor; bu nedenle uygulamıyoruz. soru:VSR yi aktive edecek misiniz? cevap: araç start&stop lu olmadığı için gerek yok. soru:montaj ne kadar sürer? cevap:sabah bırakın ertesi gün öğleden sonra alırsınız. araç hassas olduğu için bu kadar uzun sürermiş yani 1,5 gün. soru:fiyat ne kadar cevap:1650 peşin 1750/10 taksitle. ankara da daha uygun diye söyledim; oradaki rekabetin fazla olduğundan dem vurdular. (fiyat ikinci planda ama yaklaşım rahatsız edici) bütün bu sorular çerçevesinde konuştuğum kişi vasıtasıyla brc den konya sınırlarında montaj yaptırmak adına uzaklaştım. 2)Atiker in konya da üretilmesi ve gerçekten işçilik konusunda iyi olduğuna inandığım bir bayiisi ile de kafamda atiker fikri de yer almakta. Lakin atiker ile ilgili bir çok şikayet bulunmakta, memnun olanlarda var. Özetle ya konya da brc taktıracağım, ya konya da atiker taktıracağım ya da iyi bir organizasyon ile ankara ya gidip mocan da brc taktıracağım. iş güç olmasa doğrudan ankara ya giderim ama bu durumda da olur ya bir sıkıntı oluşursa yine ya ankaraya gitmem gerekecek yada en başta kaçındığım konya daki bayiiye.
öncelikle merhaba
Birde KitMTM lpg sistemini araştırın KitMTM orjinal italyandır. M.T.M.S.r.l. firmasının İtalya Cherasco'daki fabrikasında üretilip herbir ürünün kalite kontrolü ve testleri yapılarak ülkemize gönderilir. Öncelikle aracınız 1.3 motor oldugu icin mavi enjektör kulanılır aracınıza gönül rahatlıgı kulanılırsınız
Colt ile atiker bile sorunsuz kullanılabiliyormus iyi bir işcilikle diye duydum. Arkadaş kit sormuş ama bana cevaplar pek tatmin edici gelmedi. Atiker taktıran Colt sahipleri bir fikir verebilir mi? +son durum nedir hocam?
yaklaşık bir ay önce sizinle aynı kasa ve özelliklere sahip olan aracıma fs otogaz da brc taktırdım şu anda herhangir bir şikayetim yok. benimle aynı günde yine 2009 colt amt aracına bir arkadaşım went gaz taktırdı onda da sıkıntı yok. **** forumundan doğan hoca vardı aracına atiker taktırdı. bir kere arıza yaşadı o da lpg ye geçiş ısısı çok düşük olduğu için araba stop etti ve debriyaj aküvatörü takılı kaldı. daha sonra geçiş ısısını yükseltti arada stop etmeler haricinde ciddi bir sorun yaşamadı. bunun haricinde colt lara genelde landirenzo taktıran en az 3-4 arkadaş var onlarda sorunsuz bir şekilde araçlarını kullanıyorlar. önemli olan biraz da ustalık...ben ustalığına güvendiğim için istanbul dan derince ye fs otogaz a gittim ve dönüşümü orda yaptırdım. eğer aracını uzun süre kullanmayı düşünüyorsan kaliteli bir kit taktır bence brc ve landirenzo bizim araçlar için uygun ve kaliteli kitler olarak gözüküyor şu anda...
quote:
Orijinalden alıntı: rebeldeath
yaklaşık bir ay önce sizinle aynı kasa ve özelliklere sahip olan aracıma fs otogaz da brc taktırdım şu anda herhangir bir şikayetim yok. benimle aynı günde yine 2009 colt amt aracına bir arkadaşım went gaz taktırdı onda da sıkıntı yok. **** forumundan doğan hoca vardı aracına atiker taktırdı. bir kere arıza yaşadı o da lpg ye geçiş ısısı çok düşük olduğu için araba stop etti ve debriyaj aküvatörü takılı kaldı. daha sonra geçiş ısısını yükseltti arada stop etmeler haricinde ciddi bir sorun yaşamadı. bunun haricinde colt lara genelde landirenzo taktıran en az 3-4 arkadaş var onlarda sorunsuz bir şekilde araçlarını kullanıyorlar. önemli olan biraz da ustalık...ben ustalığına güvendiğim için istanbul dan derince ye fs otogaz a gittim ve dönüşümü orda yaptırdım. eğer aracını uzun süre kullanmayı düşünüyorsan kaliteli bir kit taktır bence brc ve landirenzo bizim araçlar için uygun ve kaliteli kitler olarak gözüküyor şu anda...
Peki hocam bizim araclar %100 lpg mi kullanıyor yoksa bir miktar benzin de yiyor mu? Bír de kitlerin fiyatları ortalama hangi aralıkta?
aracı çalıştırdığın zaman geçiş ısısına ulaşana kadar benzinle çalışıyor araç kışın bu süre biraz daha uzuyor yazın daha çabuk geçiyor. mesela araçla yol yaptın geldin marketin önünde durdun aracı durdurdun. marketten bişey alıp çıktın marşa bastın benzinle çalıştı daha sonra hemen lpg ye geçiyor... bizim araçların subapları magnezyum alaşımlı olduğu için ilerleyen zamanlarda subap sorunu ile karşılaşmak olası (kullanıma bağlı olarak lpg kitini taktırdıktan 50.000-80.000 km sonra) bu sorunu yaşamamak veya daha geç yaşamak için brc vsr menüsü gibi bir çözüm bulmuş. bizim araçlarda vsr menüsü aktif ediliyor. araç 4000 d/dak giderken enjektörler %80 lpg %20 benzin yolluyor yanma odasına ve subapların ısısını düşürüyor. bu menüyü aktif etmek isteğe bağlı kit takıldıktan sonra ayarlar yapılırken soruyorlar ve aktif edilmesini tavsiye ediyorlar. Ben vsr menüsünü aktif ettirdim. İstediğin devire göre ayarlanıyor 4000 devir olması şart değil ancak tavsiye edilen 4000 devir benim araçta şu anda 4000 devire ayarlı...4000 devir göze biraz az gelebilir ancak 6 ncı viteste 4000 devir de araç 160 km civarında hıza çıkıyor. genelde aracımı bu hızlarda kullanmadığım için sıkıntı olmuyor.
Kit fiyatlarına gelince Brc 1650 tl ancak bazı yerlerde 1550 tl ye kadar fiyat buluyorsun ve bu rakam üzerinden taksit yapılıyor. Landirenzo 1500 tl ye yaptırabiliyorsun ki son zamanlarda evo olarak bir kit çıkardı tanıtım fiyatı olarak 1450 tl civarında takılıyordu. fiyattan önemlisi bence taktırdığın yerin ve ustanın iyi olması çok önemli ben uzun süre usta araştırdım ve kararımı brc den ve fs otogazdan yana kullandım.
atiker sorunsuz olur ama iyi bir montaj ile.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme