Şimdi Ara

Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU] (62. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.255
Cevap
2
Favori
149.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uprising için map nasıl yapabiliriz hangi programla ?
  • red alert 3 e alışamadım yau birde ben alliedlerden başladım komünüstlerle başladı nataşa falan sniperci ile oynuyoz nası iş
  • bune arkadaş oyunda bir ağırlık var yavaş gibi red alert 2 de bi serilik vardı 3d yapacaz diye içine etmişler senaryo haricinde bayıyor oyun
  • Arkadaslar herkes sormus ama bir cevap yok. RA3 te nukeeler silahlari nasil kapatiyoruz bilen yokmu :)
  • arkadaşlar benmi yabancı kaçtım noldu anlamadımda ama sanki hayal kırıklığı değilmi harita şekli filan oyun başlşangıçları?
  • Red Alert 3'ün Xbox için olanı elinde olan varsa özelden mesaj atabilir. İzmir'den almak istiyorum ve arıyorum; ama bulamadım nette bile kalmamış çoğu yabancı sitede.
  • red alert 1'in düzgün grafiklisi yapılsın
  • Gerçekten çok tırt olmuş ra3. Yine de oynuyorum el mahkum.
  • @antonidas söyleriz yaparlar bea problem değil.
  • RA3 multi oynayan var mı ? varsa yükleyim. Single sıkıyor.
  • Uprising pakedinin multiplayer oynamamız mümkün mü ? Öyle bir patch vs.. gibi birşey varmıdır ?
  • Merhaba epey geç oldu fakat söyleyim. Uprising multi oynanmıyor, insanların değişik görüşleri var çok dengesiz diyorlar.

    Bir de multi (veya skirmish) modda oynayan arkadaşlara bir sorum olacak. Allied ülkesini çok güçlü yapmışlar, multide özellikle iyi müttefikler (allied) oynayan birisine denk düşerseniz yenme şansınız nerdeyse yok.

    Genel güç dengesi bakımından tarafların en güçlü olduğu alanlar:

    Allied: Hava
    Sovyetler: Kara
    Japon: Deniz

    Ben en güçlü japonlar sanırdım (hızlı yayılma özelliklerinden dolayı), ama öyle değilmiş, yabancı sitelerde müttefikler tarafını nasıl yeneriz diye kafa yoruyorlar. Nedenleri:

    AA (anti-air): müttefikler çok kuvvetli (3 tierde de defansları süper, uçakları/tankları çabuk indiriyorlar)
    birimler daha ucuz.
    bir birim en az 2 farklı işe (gerçekten) yarıyor. (sovyetlerde de birimlerin ek özellikler var fakat sadece zaten yapabildiği şeye ek seçenek olmuş, 2 ayrı işe yaramıyor pek)
    destek birimleri çok süper (özellike donduran/küçülten helikopter, herhangi birşey bina ya da birim donduğunda üflesen (herhangi bir saldırı ile) yıkılıyor)
    birimlerin zırhları (armor) iyi, kolay ölmüyorlar (mesela japonlar burada kötü, herhangi bir karşı saldırı ile karşılaşırlarsa çok hızlı düşüyor uçakları/helikopterleri)
    mirage tank binalara çok hasar veriyor, (ışınlama süper silahı ile kombo yapılarak düşman merkezini 4-5 mirage ile 2 sn'de indirebilirsiniz)
    hava kuvvetleri çok güçlü (century bomberlara yaya birimler bindirilip paraşütle indirilebiliyor, önce century'ler bombaları atıp binaları yok edecekler sonra bu yaya birimler geri kalanı halledecek)

    diğer iki ülkeye göre daha çok mikro yönetim (kısaca daha çok sol tıklama veya birimlerin ek özelliklerini kullanma) gerekse de diğer 2 ülke tarafından durdurulamayan stratejiler uygulanabiliyor.

    diğer 2 ülkenin favori ataklarına karşılık müttefiklerin karşı atakları:

    japonların hızlı hava saldırısı (özellike helikopter VX + rocket angel karışımı), daha az sayıda apollo + roketatar yaya birimler tarafından bertaraf edilebiliyor, rusların (20-30) twinblade saldırısı da öyle
    rusların apokalips tankları ile japonların king onileri donduran helikopter + herhangi bir çeşit saldırı ile durdurulabiliyor
    japonların shogun savaş gemisi, uçak gemisindeki füze + donduran helikopter + uçak gemisi uçakları ile yok edilebiliyor

    rusların her birimi sadece tek bir düşman birimine karşı üstün olduğundan rus kara ordusunun en az 3 çeşit birimden çok sayıda üretmesi gerekiyor, bu da ekonomik ve kontrol açıısından zorluk getiriyor, müttefiklerin normal tanklarındaki 1 özellik aktif edildiğinde başka bir ünite o tankın lazerle işaretlediği düşmana çok hasar veriyor. dolayısıyla rusların kara ordusu yalnızca 2 çeşit (helikopter de destek amaçlı kullanılırsa) birimden oluşan orduyla yenilebiliyor

    müttefiklerin japonları yenmeleri daha çok ekonomik + teknolojik üstünlük sağlayarak oluyor, uzakta kalan japon rafine binalarını 1-2 century bomber ile yok edilebiliyor, japon savaş birimi üreten binaları yıkıldığında tekrar yapıp onları teknolojik olarak yükseltmeleri uzun vakit alıyor (müttefiklerde bu teknoloji yükseltme işi tek elden olduğundan 1 bina yıkılsa da ekonomik açıdan çok etkilemiyor, binalar daha ucuz), japonların yenisini yapmaları pahalı,




  • Oyuna bugün başladım.Gerçekten hikayesi ve oynanışı çok güzel olmuş.Ara videoların kalitesi üst düzeyde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Light Yagami

    Oyuna bugün başladım.Gerçekten hikayesi ve oynanışı çok güzel olmuş.Ara videoların kalitesi üst düzeyde.

    Biraz geç kalmışsın dostum Red Alert 2 sinematikleri ve oynanışını gerçekten özlüyorum, senaryo anlamında RA3'ten kat kat daha iyiydi. Westwood Studios kapanmayıp bu güzelim şaheser EA'nin eline geçmeseydi bugün belkide Red Alert 3 çok farklı bir biçimde piyasada olacaktı. 4. oyunundan da haber yok

    Grafikler çizgi film gibi, Red Alert 2'nin oynanışında bir ciddi hava vardı bu oyunda o yok olmuş, oyunu öyle bir yapmışlar ki 6-14 yaş arasına hitap etsin diye ama Red Alert işte ne kadar rezalet bir yapım olsada insan bırakamıyor




  • Cevaplananlar listesinde konuyu görünce şaşırdım; 2. sayfada mesajım varmış. İyi oldu konuyu görmem; ben de yükleyeyim yeniden
  • @deadmau5. Önceki oyunları oynamadığımdan dolayı grafikler hoşuma gitti.
    @ANDREI
  • Onceki oyunlardaki grafikler 2000 yilinin vermis oldugu efektlere gore bence gayet iyi fakat o yillarda oynanamamis biri icin pek keyif vericegini zannetmiyorum. Arkadasimla 1 ay once ra2 oynadik lan'dan inanilmaz keyif aldik 3 saat surdu oyun

    Ama ikimizde red alert asigi olmamiza ragmen Ra3'e isinamadik bi turlu fakat issizligin vermis oldugu zamanla bende tekrardan Ra3 kuracagim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deadmau5.

    Onceki oyunlardaki grafikler 2000 yilinin vermis oldugu efektlere gore bence gayet iyi fakat o yillarda oynanamamis biri icin pek keyif vericegini zannetmiyorum. Arkadasimla 1 ay once ra2 oynadik lan'dan inanilmaz keyif aldik 3 saat surdu oyun

    Ama ikimizde red alert asigi olmamiza ragmen Ra3'e isinamadik bi turlu fakat issizligin vermis oldugu zamanla bende tekrardan Ra3 kuracagim

    Ara videoların amacı biraz farklı sanki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Light Yagami

    quote:

    Orijinalden alıntı: deadmau5.

    Onceki oyunlardaki grafikler 2000 yilinin vermis oldugu efektlere gore bence gayet iyi fakat o yillarda oynanamamis biri icin pek keyif vericegini zannetmiyorum. Arkadasimla 1 ay once ra2 oynadik lan'dan inanilmaz keyif aldik 3 saat surdu oyun

    Ama ikimizde red alert asigi olmamiza ragmen Ra3'e isinamadik bi turlu fakat issizligin vermis oldugu zamanla bende tekrardan Ra3 kuracagim

    Ara videoların amacı biraz farklı sanki.

    Red Alert'in kokeninde var bu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.