90 gün dolmadan geçemezsin telekom kuralı firmalardan kaynaklı değil. @micro77 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 12 Aralık 2024; 12:16:8 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
COMNET 90 GÜN MAĞDURLARI (2. sayfa)
-
-
Gıbırnetin cevabı bu şekilde.Ayrıca aradılar mağduriyet yaşadığınız için çözüm üretmeye çalışıyoruz dediler.
Merhabalar
Öncelikle, bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.
Geçiş talebinizle ilgili olarak, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) düzenlemeleri gereği, son geçtiğiniz internet servis sağlayıcısında en az 3 ay (90 gün) kullanım süresi tamamlamadan başka bir firmaya geçiş yapılamamaktadır. Bu kural, tüm internet servis sağlayıcıları için geçerlidir ve sizin kullanım güvenliğinizi sağlamak adına uygulanmaktadır.
Sizinle ilgili bu durumun farkındayız ve konuyla alakalı iyileştirme görüşmelerimiz devam etmektedir. Gelişmeler olduğunda size bilgi vermekten memnuniyet duyacağız.
Anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz. Size her zaman yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
-
-
yeni mi yaptınız geçişi?
-
Yok dün comnet kapandı bilgisi gelince 1 saat sonra başvurdum Biraz önce geçişimi yaptılar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ben de aynı şekilde gigaspeed'e başvuru yaptım e-devlet üzerinden bakalım umarım sizin gibi sonuç alabilirim.
-
Taşıma olarak geçtiniz değil mi?
-
Evet taşıma başvurunda bulunmuştum. Comnette içeride 357 günüm vardı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anladım. Ama bir standart olması lazım sonuc olarak abonelik günü<90 içinde olanların ya hepsini taşımalılar yada kimse geçememeli.
-
Merhaba,
Farklı İSS firmasında 3 ayı doldurmadığınız için başvurunuz iptale alınmıştır. Dilerseniz süreciniz tamamlandıktan sonra tekrar başvuruda bulunabilirsiniz.
Saygılarımızla
Maalesef olmadı
-
O halde iptal başvurusunda bulunup modem vs. gönderip yeni bağlantı isteyeceksiniz değil mi? Yeni başvurduğunz yerdeki bağlantı ücreti vs. kim karşılayacak? Nasıl bir bilinmezlik anlamış değilim. Özel bir durum var firma kapanmış hala 90 gün kuralını işletiyorlar ki her kişiye aynı şekilde değil geçiş yaptırabilenlerde var?
-
vdsl kullanıyorum modem kendime ait. fakat boş port görünmediğinden yeni abonelik de başlatamıyorum. sadece ttnet yani abonelik başlatabiliriz sorun yok diyor. ama o da 15 taahhüt istiyor ve fiyatları yüksek. biraz daha beklesek mi bu işe bir çözüm bulacaklardır diye de düşünüyorum.
-
11.10.2024 tarihli aboneliğimi başarılı bir şekilde turknet'e taşıdım. dün saat 13:15'te başvurdum, 17:00'de aktivasyonum tamamlandı.
-
Comnet'e geçeli ne kadar süre olmuştu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende şöyle bir hata veriyor xdsl numarası yazdığımda;
"Girmiş olduğunuz hizmet numarası ile bir kayıt bulunamamıştır. Lütfen hizmet numaranızı kontrol ederek tekrar deneyiniz."
-
ekran görüntüsü attım, comnet'e 11.10.2024'te abone olmuştum. tam 2. ayda comnet patladı. turknet'in sitesinden "altyapı sorgula" diyerek adresimi girdim, sonrası bildiğiniz gibi zaten. herhangi bir hata almadan işlemi tamamladım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azgelismisbiradam -- 12 Aralık 2024; 15:41:47 >
-
Sıkıntılı süreç.
-
comnet tam rezil süreç yarattı ama esas suçlu BTK.
-
2 farklı 3 ay dolmamış hesaptan denedim. TürkNet'e başvururken artık hata vermiyor. Düzelttiler büyük ihtimal.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X