Şimdi Ara

COMNET REZİLLİKLERİ BİTMİYOR l BULUT HELVACIOĞLU REZİLLİĞİ PİŞKİNLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
5.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CUMA GÜNÜNDEN BERİ YAŞANAN SORUN HAKKIN DA , BURADA OLSUN R10 forumunda olsun onlarca şikayet - şikayetvarda onlarca konu açılmış , bulunduğu grupta onlarca şikayet yorumu yapılmış , beyfendi hala pişkin pişkin sorun yok diyip geçiştiriyor .


    Bu konu başlığı altında COMNETİ öven veya diğer konu başlıkları altın da kim varsa bilin ki ya çıkarları vardır ya da tanıdıklarıdır.

    Teknik destekmiş , müşteri hizmetleriymiş , web sitesinden ticketmış hiç birine cevap alamazsınız , cevap alsanız da MODEMİNİZ ŞU SÜRE ZARFI KADAR AÇIKTIR SORUN BULUNMAMAKTADIR diye cevap alırsınız.


    -GÖRÜN BU REZİLLİKLERİ GEÇMEYİ DÜŞÜNEN VARSA YAKININDAN BİLE GEÇMESİN



    COMNET REZİLLİKLERİ BİTMİYOR l BULUT HELVACIOĞLU REZİLLİĞİ PİŞKİNLİĞİ


    COMNET REZİLLİKLERİ BİTMİYOR l BULUT HELVACIOĞLU REZİLLİĞİ PİŞKİNLİĞİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NNOVA -- 11 Ağustos 2023; 0:44:47 >







  • Açtığımız ticketa cevap vermeyip kapatıyorlar, birde online işlemlerden ulaşabilirsiniz demiş. Şaka gibi ya harbiden 1 senelik sözleşmemden kullanmadığım sürenin parasını telafi edeceklerse direk başka isp'ye geçeceğim. Hiç stabil bir download yok, oyunlarda loss var. Üstelik fiber altyapım var benim.

  • Zaris kullanıcısına yanıt

    Çalışanlarından memnunmuş tavsiyeye gerek yokmuş. Her önüne gelene ISS açma yetkisi verilirse böyle olur. Denetim yapılsa lisans iptali yer o derece.

  • Kullananları Allah kurtarsın ne diyelim.

  • Her yerde vurguladım bu cloud denen düdük makarnasının bir vasfı yok, sağda solda eleştiri yapanların hizmetlerini kapatmak dışında. Muhtemelen tanıdık aracılığıyla firmada takılıyor veya sahiplik durumu var. Düzgün, elit kurumsal bir şirkette bunun gibi maymunlara yer verilmez normalde ama durumu farklı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApRa- -- 11 Ağustos 2023; 10:34:53 >
  • Analarına sövse abi az yapmışsın daha neden fazlasını yapmıyorsun diyecek kitle var :) Bu yazıları nasıl yorumladıklarına bakın, hahahaha :) Bunların gerçekten beyninin içleri boş.


    COMNET REZİLLİKLERİ BİTMİYOR l BULUT HELVACIOĞLU REZİLLİĞİ PİŞKİNLİĞİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApRa- -- 11 Ağustos 2023; 14:46:29 >
  • ApRa- kullanıcısına yanıt

    Hocam sen anlatıyorsunda milletin gözünde perde mi var? O kadar paylaşım yapmışsın, sorun yaşadığın zaman hoşa gitmeyecek tutumla karşılaşılabileceği yönünde. Bile bile lades demek gibi. Firma yetkilisi dürüst davranmış en azından hizmetimizden memnun değilseniz tercih etmeyin, farklı iss den hizmet alın diye.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Farklı firmadan hizmet alın dedikten sonra zaten kendisi hizmeti kapattırıp mağdur ediyor :D Bir tane avukata denk gelse belasını öpecek firmanın haberi yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApRa- -- 11 Ağustos 2023; 15:25:49 >
  • ApRa- kullanıcısına yanıt

    Kimsenin uğraşmayacağını bildikleri için

  • Bu düdük makarnasini firmadan kovdurmak lazım
  • ApRa- kullanıcısına yanıt

    80 - 100 lira fazla vermemek için firmaya geçenler, cebinden yüklü bir mebla ödeyip avukat tutup dava edeceğini zannetmiyorum.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Hocam bizde biliyoruz , başka firmaya geçmeyi para iadesini alıp.

    Fakat bölgemde port sorunu var , ben geçiş hakkı mı kullanırsam para iadesini yapmayacaklarını söylüyorlar , ancak iptal ederseniz iade yapabiliriz diyorlar böyle saçmalık varken nasıl hareket edicem ki

  • Ticket açtım cevap vermeyip kapatılar

  • NNOVA kullanıcısına yanıt

    Port sorunu Telekom la alakalı. Normal aylık aboneliği de başka bir firmada da iptal etseydiniz port sıkıntısı yaşayabilirdiniz. Sözleşmeyi fesh ederek farklı firmaya geçeceğiniz içinde abonelik otomatik iptal oluyor. Peşin ödeme ve taahhütlüde ki en büyük risk de bu.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Hocam size diyorum ki , port sorunu olmasa 1dk düşünmem iptal ederim diyorum beni türk telekom ilgilendirmiyor bu süreçte


    aylık abonelik almış olsaydım ben para iadesiyle uğraşmam direk geçerdim 150tl dediğiniz nedir

    12 aylık almamış olsaydım durmam zaten onu anlatmaya çalışıyorum

  • NNOVA kullanıcısına yanıt

    Anladım; ben size hak veriyorum. Demek istediğim peşin ödeme ve tahhütte sıkıntı olduğunda cayma bedeli, geri iade can sıkıcı uğraştırıcı süreçler abone için.

  • Tamda Comnete geçecektim, bu konuyu gördüğüm iyi oldu.

    İptal edersen para iadesi varsa direkt iptal et. Bu tip şahıslarla muhatap olacağına port sorunu ile uğraş daha iyi.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.