Şimdi Ara

Company of Heroes 2 (2013) [ANA KONU] (321. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.592
Cevap
45
Favori
232.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 319320321322323
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu oyunda Almanlar her zaman zayıf yansıtıldı yeni yamadan sonra birkaç maç izledim Türk yayıncıların çoğunda Alman tarafı olup maçları kaybettiler

    Panther tankı bayağı zayıflatılmış M 10 tankı baya mesafeden sektirmeden vuruyor
  • oynadığımın %90ı almandır .....her ne kadar biz türkler genelde almanları sevsekte tarihi gerçekler ( savaşta yenilmeleri kaynak azlığı vs) almanların zayıf olduğu yönünde... belki birebirde hepsini yenerdi ama karşısında bir güç birliği vardı....
    Oyunda da bunu yansıtmaya çalıştıkları için böyle yapıyorlar herhalde.
  • ilonsahiden kullanıcısına yanıt
    Yok yapmadım canım kardeşim. Serverına girdiğimde gördüğümü söylüyorum. Coh 1 de multiplayer olarak yapay zekaya karşı oynamak diye bir şey yok. 3 gerçek oyuncu 3 yapay zeka rakibe karşı oynayamıyorsun. Ben ne zaman Coh 2 nin online kısmına girsem durum böyleydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilonsahiden kullanıcısına yanıt
    Defend Coh 2......

    Anladım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MANGUTAY kullanıcısına yanıt
    Yalnız siz unranked maçlardan bahsediyorsunuz sanırım. Oyunun bir de ranked tarafı var. Ranked ta bildiğim kadarıyla coh1 de inanılmaz uzun bekleme süreleri oluyor. Coh1 insanlar ranked ı bırakıp unranked a kaymış durumdalar. Belki bu yüzden daha fazlaymış gibi algılanabilir. Coh2 de de uzun bekleme olabiliyor ama nispeten daha kısa. Çünkü ranked ta oynayanlar da var unranked ta oynayanlar da var. Tabi hangisi ne kadar çok hangisi ne kadar az bilemiyorum. Ölçebildiğimiz tek kıstas var o da günlük çevrimiçi oyuncu sayısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pplhntr -- 26 Mayıs 2018; 20:41:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pplhntr P kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam o kısım hakkında bir bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir yıldır oynamıyorum, son 2-3 gündür biraz oynayayım dedim

    -Maşallah oyuncu sayısı hiç azalmamış. En fazla, o da en fazla 3-4 dk içinde bir oyuna bağlanıyorsun

    -Fakat oyunu erkenden terk eden sayısı çok artmış. Herif daha 3-5. dakikada fueli kapamadığımız için küsüp çıkıyor. Eskiden son ana kadar mücadele edilirdi. Çok ama çok fazla oyun gördüm ki son düzlükte çevrilen.. Şimdi erkenden kızıp çıkan ergen sayısı biraz artmış gibi.

    -"Axis çok güçsüzleştirildi" diyen arkadaşlar muhtemelen hep Axis'le oynuyor çünkü ben eskiden hep Axis oynardım, uzun süre ara verince Allies oynayayım dedim alışma babında, Axis valla dozer gibi. Hem askerler güçlü, hem tanklar.. O açıdan haksızlık etmeyelim.

    -Bu oyunda mortar vb bombalama silahları (mortars, stukas, katyushas, ingilizlerin şu zımbırtıları, hava bombardımanları) hala çok güçlü... Kurulmalı otomatik makinalar (Maxims tarzı) hala çok güçlü... Kaynaklar hala çok kıt

    Oysa ki kaynak akışını arttırıp daha fazla tanka fırsat verseler, aşırı bombardıman sevdası da bitecek.. Otomatik makinaları daha insani yapsalar güzel piyade savaşları çıkacak...

    Neyse 5. yılında hala taş gibi oyun




  • Heavy tank limiti falan kalkmalı bence de, ne güzel tank savaşları dönerdi hatırlıyorum da. 2 tane t34/85 çıkarılırdı sanırım 200-220 fuel karşılığında, o günleri bayağı özlüyorum.
  • BraveHeart B kullanıcısına yanıt
    O günleri ben de çok iyi hatırlıyorum. Meydanda görebileceğin yegane tanklar ağırlardı. Herkes 2 tiger veya 2 elefant veya 2 isu veya 2 is2 gidiyordu. Stratejik çeşitliliği direkt baltalayan bir unsurdur. Asla geri gelmemeli bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pplhntr P kullanıcısına yanıt
    Bunu ayarlayabilirler. Soldier fiyatlarını aşağı çekerler mesela, bolca üretip tanka versus yapabilirsin.. Orta sınıf tankları biraz daha etkili yaparsın falan...

    99'dan beri RTS oynarım, bu oyundaki bombardıman-mortar vb şeyler strateji unsurunu öldürüyor. En azından onu biraz azaltabilirler
  • Bu arada Ancestors Legacy diye bir oyun çıkmış bu hafta, COH2'nin ortaçağ versiyonu falan deniliyor. Forumlarda da övülmüş. Deneyen oldu mu hiç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateş ve güneş

    Bunu ayarlayabilirler. Soldier fiyatlarını aşağı çekerler mesela, bolca üretip tanka versus yapabilirsin.. Orta sınıf tankları biraz daha etkili yaparsın falan...

    99'dan beri RTS oynarım, bu oyundaki bombardıman-mortar vb şeyler strateji unsurunu öldürüyor. En azından onu biraz azaltabilirler
    Onun yerine yağdırma ünitelerini ( katyuşa bombardıman vs) pahalı yapsalar ... strateji daha da önem kazanır
  • ateş ve güneş kullanıcısına yanıt
    Ben denemiştim hocam betasını baya oynadım. Coha çok benziyor evet. Total war gibi değil de daha çok manga tabanlı rts. Eğer harita ve birlik türlerini çeşitlendirdilerse iyi oyun. Ama bir Coh kadar detaylı diyemem açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MANGUTAY -- 29 Mayıs 2018; 20:24:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MANGUTAY

    Ben denemiştim hocam betasını baya oynadım. Coha çok benziyor evet. Total war gibi değil de daha çok manga tabanlı rts. Eğer harita ve birlik türlerini çeşitlendirdilerse iyi oyun. Ama bir Coh kadar detaylı diyemem açıkçası.
    Valla ben alacak gibiyim. 60 tl.. Multisinde kalabalık bir komunite olursa Age of 4 ya da CoH3'e kadar COH2'ye ek olarak bir oyun daha eklenmiş olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilonsahiden

    Onun yerine yağdırma ünitelerini ( katyuşa bombardıman vs) pahalı yapsalar ... strateji daha da önem kazanır

    Alıntıları Göster
    Yağdırma ünitelerini pahalı yapabilirler ya da verdiği hasarı azaltabilirler. Strateji öğesini zayıflatan bir durum..Tabi şu kurulmalı otomatik makinalara da bir ayar çekmek gerekiyor, çünkü asker yaklaşamıyor, tankla girsen yanına tuzak atmış olabilirler anti tank falan, o durumda mecburen yağdırıyorsun...

    Özet:
    1-Yağdırma ünitelerinin verdiği zarar azaltılmalı ha da üniteler pahalı olmalı

    2-Kurulmalı otomatik makinalara bir ayar çekilmeli, askere karşı bu kadar aşırı etkili olmamalı

    3-Oyunda daha fazla tank kullanımına imkan verilmeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateş ve güneş

    Yağdırma ünitelerini pahalı yapabilirler ya da verdiği hasarı azaltabilirler. Strateji öğesini zayıflatan bir durum..Tabi şu kurulmalı otomatik makinalara da bir ayar çekmek gerekiyor, çünkü asker yaklaşamıyor, tankla girsen yanına tuzak atmış olabilirler anti tank falan, o durumda mecburen yağdırıyorsun...

    Özet:
    1-Yağdırma ünitelerinin verdiği zarar azaltılmalı ha da üniteler pahalı olmalı

    2-Kurulmalı otomatik makinalara bir ayar çekilmeli, askere karşı bu kadar aşırı etkili olmamalı

    3-Oyunda daha fazla tank kullanımına imkan verilmeli

    Alıntıları Göster
    Dostum dediğin gibi olursa oyun age of'dan ne farkı kalır. Madem senin dediğin gibi olsun bas tankı piyadeyi hepsini seçip aynı yere gönder askeri fazla olan kazansın. Oyunun mantığına ters dediğiniz şeyler.




  • webmaster33 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam o kadar da demiyoruz. Ben StarCraft'cıyım, bas askeri gönder işini hiç sevmem, hiç tarzım değil. Benim dediğim değişiklikler, uzaktan yağdırma kolaylığını ortadan kaldırıp defans yapmayı da oyun içine sokar.

    Haritanın tee köşesinden manyak gibi bomba yağdırmak stratejik bir unsur olmamalı... Mesela ne yapabilir? Kimyasal gaz şeklinde bir şey atar, gaz da süre içinde etki eden bir şey olur, defans dağıtılabilir ama uzaktan 2-3 stuka ya da katyusha ile askerlerin toplandığı yeri tespit edip koca orduyu kolayca dağıtmak, bilemedim
  • coh 3 le ilgili çalışma mı var sadece düşünce mi mod mu
    www.coh2.org
    Company of Heroes 3 with WhiteFlash - COH2.ORG
    https://www.coh2.org/news/73514/company-of-heroes-3-with-whiteflash
  • Beyler COH 1'de ingilizleri açmak için hangi DLC'yi almam gerekiyor?
  • Timsah-16 kullanıcısına yanıt
    opposing fronts alman gerekli.
  • 
Sayfa: önceki 319320321322323
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.