Ben tvdeki reklamlardan Concord Silver Edition ürününü aldım yanlız kameraya girmek için bastığım zaman ''Malesef Kamera kullanılamıyor'' diye bir hata verip açılmıyor.Ürün daha dün geldi kutundan yeni çıkardım birde garanti belgesi çıkmadı içinden bu nasıl iş?
Yalan olmuş.
Bu devirde tek çekirdek işlemcili cihaz almak büyük hata.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
quote:
Orijinalden alıntı: Zarbo257
Ben tvdeki reklamlardan Concord Silver Edition ürününü aldım yanlız kameraya girmek için bastığım zaman ''Malesef Kamera kullanılamıyor'' diye bir hata verip açılmıyor.Ürün daha dün geldi kutundan yeni çıkardım birde garanti belgesi çıkmadı içinden bu nasıl iş?
MErhabalar;
Özel mesajdan veya info@concorddestek.com adresimden tarafıma ulaşın değişimini yapalım.
Arkadaşlar 2012 Eylül ayı içerisinde Concord SmartPad8 tablet aldım; O gayet memnun kullanıyordum, ilk arızalana kadar. Tabletde ki sorun YBB den PC ye bağlanmama, USB den 3G modemle bağlantı kuramama ve şarj sorunu yüzünden, gece boyunca bıraktığınız şarjda mavi ışı ya fasılalı yanıp sönüyor hoparlarönde çızırtılar geliyor veya hiç şarj olmuyor. İlk servise gidişinde dedim hallolur gönderiyorsunuz firma telefonları meşgul ulaşamıyorsunuz. Tablet geri geldi onarımı bitmiştir diye Tüm bu esnada gönderim, bekle kargo süresi 20 günü buluyor. Tablet geri geldi arıza devam muhtelif telefonlar uzun beklem sürelerini aştım Tableti geri gönderdim. Eee tabi yine 20 gün tablet yine onarıldı cümleleri arıza yine aynı. Sonra Etkili ve yetkili bir kişi ile görüşmek istediğimi belirttim Dilara Hanım'a bağladılar. Dilara Hanım yenisi ile değiştirme taahhütünde bulundu kargo içerisinde benim dikkatime ilgili notu yazın dedi. Aynen öyle yaptım, Yine bir 20 gün bekleme Benim eski tablet geri geldi şarj olmuyor, USB bağlantısı nafile çalışmıyor. Şaka gibiydi, Ya bu firme yetkililerinin şirket Politikası bu şekilde bezdirme yöntemini benimsemişler, yahut Teknik servis alt yapısı yetersiz, hepsini boş veriyorum Yönetici Dilara Hanım'la görüşmeme istinaten, hala arızalı şarj olmayan, USB tanımayan bir Concord SmartPad8 var elimde, Hepsi bir yana Firma Profilinde mevcut adrese sorunumu mail attım kimse geri dönüş yapmadı. Telefonlarına ulaşılmıyor. Siz siz olun bir daha düşünün, Ben şu an yeni bir tablet Turkcell MaxiIQ aldım, Firmayı, Yetkililerini, Teknik Servisini de Allah'a havale ettim. İlçe Kaymakamlığında Tüketici köşesine de baş vurdum. Tüm arkadaşların bilgilerine; Saygılarımla.
quote:
Orijinalden alıntı: Grasyas01
quote:
Orijinalden alıntı: ufukcankara
Ben Concord SmartPad8 ile Polypad 7200HD arasında kararsız kaldım. Sizce hangisi daha avantajlı ve daha iyi...
bak şimdi ben çok araştırdım. concordda 16 gb hafıza var---polypad 7200hd de 4 gb var concordda baya hediye var---bunda hediye yok sadece standart otg kablosu var concordda 1 gb ram var---polypad 7200hd de 1 gb ram var ikiside kapasitif ekran concord 390 lira-polypad 350 lira hepsiburadada
fakat polypadde çift çekirdekli
benim fikrimi almak istersen
hafızası daha az olabilir. fakat mikro sd ile arttırabilirsin.mikro sdler çok pahalı değil. ama concorddaki işlemci 1.5 ghz ve 1 tane---polypadde ise 1.5 ghzden 2 tane var. hediyeleri sonradan alabilirsin.hafızayı sonradan arttırabilirsin.fakat işlemcisini arttıramazsın!!!
buyüzden performans istiyorsan, kaliteli oyun istiyorsan polypad alacaksın.
ben olsam polypad alırım.zaten ipad 3 var bende.
son olarak kendini hediyelere kaptırmamalısın .önemli olan performanstır.
concordda 500 mb ram var 1 gb değil ve aşırı yavaş bir cihaz silver edition kullanıyorum kaldırdım kenara onunla internete girene kadar telefonla girerim daha iyi...
rockchip29 lu bi ürün bile 160 tl iken bunu almak en büyük enayilik olur 1,6 da bu işlemcinin çalışma ihtimali yuzde 0 1 yada 1,2 yi geçemez geçse bile kagıt üzerinde yani performans olrak bişi beklememek lazım 480 800 piksel hd nin yarısından daha az oluyor eski telefonlar o pikselde ben aldatmaca diyorum baska bişi demiyorum
quote:
Orijinalden alıntı: sisperdesi
benim bildiğim polypad de 2 tane 1,5 ghz yok 800+800 diye biliyorum. Yanlış biliyorda olabilirim. Saygılar
:) onda amlogic işelmci var çift 1,5 ghz ama concord 1,2 flan geçemiyor haberiniz olsunda bide tek çekirdek polly 1024 600 piksel concord gbi dandik ürünü karşılastırmak polyle akıl işi değil
quote:
Orijinalden alıntı: rcnqxq
Arkadaşlar 2012 Eylül ayı içerisinde Concord SmartPad8 tablet aldım; O gayet memnun kullanıyordum, ilk arızalana kadar. Tabletde ki sorun YBB den PC ye bağlanmama, USB den 3G modemle bağlantı kuramama ve şarj sorunu yüzünden, gece boyunca bıraktığınız şarjda mavi ışı ya fasılalı yanıp sönüyor hoparlarönde çızırtılar geliyor veya hiç şarj olmuyor. İlk servise gidişinde dedim hallolur gönderiyorsunuz firma telefonları meşgul ulaşamıyorsunuz. Tablet geri geldi onarımı bitmiştir diye Tüm bu esnada gönderim, bekle kargo süresi 20 günü buluyor. Tablet geri geldi arıza devam muhtelif telefonlar uzun beklem sürelerini aştım Tableti geri gönderdim. Eee tabi yine 20 gün tablet yine onarıldı cümleleri arıza yine aynı. Sonra Etkili ve yetkili bir kişi ile görüşmek istediğimi belirttim Dilara Hanım'a bağladılar. Dilara Hanım yenisi ile değiştirme taahhütünde bulundu kargo içerisinde benim dikkatime ilgili notu yazın dedi. Aynen öyle yaptım, Yine bir 20 gün bekleme Benim eski tablet geri geldi şarj olmuyor, USB bağlantısı nafile çalışmıyor. Şaka gibiydi, Ya bu firme yetkililerinin şirket Politikası bu şekilde bezdirme yöntemini benimsemişler, yahut Teknik servis alt yapısı yetersiz, hepsini boş veriyorum Yönetici Dilara Hanım'la görüşmeme istinaten, hala arızalı şarj olmayan, USB tanımayan bir Concord SmartPad8 var elimde, Hepsi bir yana Firma Profilinde mevcut adrese sorunumu mail attım kimse geri dönüş yapmadı. Telefonlarına ulaşılmıyor. Siz siz olun bir daha düşünün, Ben şu an yeni bir tablet Turkcell MaxiIQ aldım, Firmayı, Yetkililerini, Teknik Servisini de Allah'a havale ettim. İlçe Kaymakamlığında Tüketici köşesine de baş vurdum. Tüm arkadaşların bilgilerine; Saygılarımla.
adamlar varya sorunlu ürünü alıyor diğer sorunlu ürünle değişim yapıyor :)
quote:
Orijinalden alıntı: wolferto
quote:
Orijinalden alıntı: rcnqxq
Arkadaşlar 2012 Eylül ayı içerisinde Concord SmartPad8 tablet aldım; O gayet memnun kullanıyordum, ilk arızalana kadar. Tabletde ki sorun YBB den PC ye bağlanmama, USB den 3G modemle bağlantı kuramama ve şarj sorunu yüzünden, gece boyunca bıraktığınız şarjda mavi ışı ya fasılalı yanıp sönüyor hoparlarönde çızırtılar geliyor veya hiç şarj olmuyor. İlk servise gidişinde dedim hallolur gönderiyorsunuz firma telefonları meşgul ulaşamıyorsunuz. Tablet geri geldi onarımı bitmiştir diye Tüm bu esnada gönderim, bekle kargo süresi 20 günü buluyor. Tablet geri geldi arıza devam muhtelif telefonlar uzun beklem sürelerini aştım Tableti geri gönderdim. Eee tabi yine 20 gün tablet yine onarıldı cümleleri arıza yine aynı. Sonra Etkili ve yetkili bir kişi ile görüşmek istediğimi belirttim Dilara Hanım'a bağladılar. Dilara Hanım yenisi ile değiştirme taahhütünde bulundu kargo içerisinde benim dikkatime ilgili notu yazın dedi. Aynen öyle yaptım, Yine bir 20 gün bekleme Benim eski tablet geri geldi şarj olmuyor, USB bağlantısı nafile çalışmıyor. Şaka gibiydi, Ya bu firme yetkililerinin şirket Politikası bu şekilde bezdirme yöntemini benimsemişler, yahut Teknik servis alt yapısı yetersiz, hepsini boş veriyorum Yönetici Dilara Hanım'la görüşmeme istinaten, hala arızalı şarj olmayan, USB tanımayan bir Concord SmartPad8 var elimde, Hepsi bir yana Firma Profilinde mevcut adrese sorunumu mail attım kimse geri dönüş yapmadı. Telefonlarına ulaşılmıyor. Siz siz olun bir daha düşünün, Ben şu an yeni bir tablet Turkcell MaxiIQ aldım, Firmayı, Yetkililerini, Teknik Servisini de Allah'a havale ettim. İlçe Kaymakamlığında Tüketici köşesine de baş vurdum. Tüm arkadaşların bilgilerine; Saygılarımla.
adamlar varya sorunlu ürünü alıyor diğer sorunlu ürünle değişim yapıyor :)
İyide Smartpad7 siyah renkli kulaklıklı olanlar hepsi sorunlu,defalarca beyaz renkli kulaklıkla değiştirme veya iade talebinde bulunduk kabul etmediler,korede gelecek yazılımla(rom) sorun çözülecek ama bu altı ay oldu halen yazılım bekliyoruz,yani o seri fabrika çıkışlı hepsi sorunlu.
quote:
Orijinalden alıntı: hssahin65
quote:
Orijinalden alıntı: wolferto
quote:
Orijinalden alıntı: rcnqxq
Arkadaşlar 2012 Eylül ayı içerisinde Concord SmartPad8 tablet aldım; O gayet memnun kullanıyordum, ilk arızalana kadar. Tabletde ki sorun YBB den PC ye bağlanmama, USB den 3G modemle bağlantı kuramama ve şarj sorunu yüzünden, gece boyunca bıraktığınız şarjda mavi ışı ya fasılalı yanıp sönüyor hoparlarönde çızırtılar geliyor veya hiç şarj olmuyor. İlk servise gidişinde dedim hallolur gönderiyorsunuz firma telefonları meşgul ulaşamıyorsunuz. Tablet geri geldi onarımı bitmiştir diye Tüm bu esnada gönderim, bekle kargo süresi 20 günü buluyor. Tablet geri geldi arıza devam muhtelif telefonlar uzun beklem sürelerini aştım Tableti geri gönderdim. Eee tabi yine 20 gün tablet yine onarıldı cümleleri arıza yine aynı. Sonra Etkili ve yetkili bir kişi ile görüşmek istediğimi belirttim Dilara Hanım'a bağladılar. Dilara Hanım yenisi ile değiştirme taahhütünde bulundu kargo içerisinde benim dikkatime ilgili notu yazın dedi. Aynen öyle yaptım, Yine bir 20 gün bekleme Benim eski tablet geri geldi şarj olmuyor, USB bağlantısı nafile çalışmıyor. Şaka gibiydi, Ya bu firme yetkililerinin şirket Politikası bu şekilde bezdirme yöntemini benimsemişler, yahut Teknik servis alt yapısı yetersiz, hepsini boş veriyorum Yönetici Dilara Hanım'la görüşmeme istinaten, hala arızalı şarj olmayan, USB tanımayan bir Concord SmartPad8 var elimde, Hepsi bir yana Firma Profilinde mevcut adrese sorunumu mail attım kimse geri dönüş yapmadı. Telefonlarına ulaşılmıyor. Siz siz olun bir daha düşünün, Ben şu an yeni bir tablet Turkcell MaxiIQ aldım, Firmayı, Yetkililerini, Teknik Servisini de Allah'a havale ettim. İlçe Kaymakamlığında Tüketici köşesine de baş vurdum. Tüm arkadaşların bilgilerine; Saygılarımla.
adamlar varya sorunlu ürünü alıyor diğer sorunlu ürünle değişim yapıyor :)
İyide Smartpad7 siyah renkli kulaklıklı olanlar hepsi sorunlu,defalarca beyaz renkli kulaklıkla değiştirme veya iade talebinde bulunduk kabul etmediler,korede gelecek yazılımla(rom) sorun çözülecek ama bu altı ay oldu halen yazılım bekliyoruz,yani o seri fabrika çıkışlı hepsi sorunlu.
concord başlıca bi sorun türkiyenin teknoloji sorunu
quote:
Orijinalden alıntı: wolferto
quote:
Orijinalden alıntı: sisperdesi
benim bildiğim polypad de 2 tane 1,5 ghz yok 800+800 diye biliyorum. Yanlış biliyorda olabilirim. Saygılar
:) onda amlogic işelmci var çift 1,5 ghz ama concord 1,2 flan geçemiyor haberiniz olsunda bide tek çekirdek polly 1024 600 piksel concord gbi dandik ürünü karşılastırmak polyle akıl işi değil
kardeş yorum yaparken alıntı yaptığın kişinin ne zaman mesaj yazdığına dikkat edersen ve en son o konuda ne zaman mesaj yadığına dikkat edersen o kişinin artık o konuyla ilgilenip ilgilenmediğini anlarsın.Saygılar. (mesaj yazıyorum çünkü bir yorum yapmışsınız ama biraz daha dikkat edin)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme