Şimdi Ara

Consumer Reports, 2024'ün en iyi 14 elektrikli otomobilini açıkladı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • eskiden bu listedeki araçlar tr de alınabilir seviyede olurdu şimdi ise adamlar çağ atladı bizde ise çin malı motosikletlere terfi ettik. Hep tersine gidiyor ülke tabi artık ülke kaldı mı orasıda meçhul

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Muhalifler her zaman demiyor mu şurası dışarıdan bu parça yabancı diye anla işte şuan işime böyle geliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu dahi ilk yılı ilk otomobili. Hele bir durun be yerli ve milli vatan sevmezler
    ... Pahalı diye alamadığın Passat bile 100 yılı aşkın zamandır otomobil üreten firma sorunlarıyla başedemedi. Hele bir durun be.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kia niro hakediyor gercekten fiyat performans araci. mach e ise rezil oldu, satilmiyor, showroom da onlarca kiminde 100e yakin sifir km satisa hazir mache var satamadilar, indirimler yapiyorlar.

  • Türkiye’yi içten yanmalı araba çöplüğüne çevirmek isteyenler okusun da feyz alsın. TOGG ve diğer elektrikli arabalar böyle teşvik edilir.

    Şehir Bazlı Düzenlemeler
    1. Pekin
    • Pekin’de yeni benzinli araçlar için plaka almak çok zordur. Plaka almak isteyenler bir piyango sistemine katılmak zorundadır ve kazanma şansı oldukça düşüktür.
    • Elektrikli araçlar ise bu tür piyango sistemlerine tabi değildir ve plaka almak daha kolaydır.
    2. Şanghay
    • Şanghay, benzinli araçlar için plakaları açık artırma yöntemiyle verir. Bu, plaka fiyatlarının çok yüksek olmasına neden olabilir.
    • Elektrikli araçlar için ise ücretsiz plaka sağlanmaktadır, bu da elektrikli araç satın almayı daha cazip hale getirmektedir.
    3. Shenzhen
    • Shenzhen, belirli bir kotaya dayalı olarak benzinli araçlar için plakalar dağıtır ve bu kotalar genellikle sınırlıdır.
    • Elektrikli araçlar için plaka almak daha basittir ve genellikle kota sınırlamaları bulunmaz.

    Diğer Şehirler ve Genel Durum
    • Pekin, Şanghay ve Shenzhen dışında, Guangzhou ve Hangzhou gibi diğer büyük şehirler de benzer kısıtlamalar uygulamaktadır.
    • Bu kısıtlamalar, genel olarak hava kalitesini iyileştirme ve elektrikli araçların benimsenmesini artırma amacını taşımaktadır.

    Elektrikli Araç Teşvikleri
    • Elektrikli araç sahiplerine çeşitli teşvikler sunulmaktadır. Bu teşvikler arasında vergi indirimleri, sübvansiyonlar ve özel park alanları bulunmaktadır.
    • Plaka kısıtlamalarının yanı sıra, elektrikli araçların kullanımı için şarj altyapısının genişletilmesi de teşvik edilmektedir.

    Etkiler ve Sonuçlar
    • Bu düzenlemeler sonucunda, Çin’de elektrikli araç satışları son yıllarda önemli ölçüde artmıştır.
    • Benzinli araç üreticileri, daha çevreci ve sürdürülebilir araçlar üretmeye yönlendirilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Esxici E kullanıcısına yanıt

    Eleştiri ayrı şey

    Hakaret,iftira, yalan floransadan gemiyle geliyaa Almanya'dan trenle geliyaa togg alanlar kakalayacak enayi arıyaaa kerizleeer denek oldulaar

    ayrı şey.

    Bu ikisinin ayrımını öğren ki öyle bir dünya var olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jiletosman kullanıcısına yanıt

    Bu mantığa göre dışarıdan parça kullanan hiçbir otomobil o ülkenin mali olmaz

    Bu görüşü mü destekliyorsunuz doğru mu anladım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    TAMAMEN yanlis anliyorsun haci ben sacmaligi ortaya atanlari onlarin dilinden elestiriyorum .dalga gecmeye calisiyorum

  • jiletosman kullanıcısına yanıt

    Eyvallah:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Hakaret de ederim, küfür de ederim eleştiririm de. Sonuçta devletin desteğini alıp bana verdiği vaatleri yerine getiremeyen bir şirket var. Devletin sunduğu olanakları kullanıp, cebini doldurup kar ederken halkı ve devleti mağdur eden bir şirket var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • IX kadar saçma bir elektrikli araba olamaz herhalde.

    Araba korkunç cüssesi ve verimsiz aerodinamiği ile uzun yolda ultra verimsiz.

    Yine korkunç büyük cüssesi ile de şehir içinde kullanmak için ultra pratiklikten uzak ve şehir içi eziyet.

    Harika elektrikli arabaların yanında sonuncu olması gerekirken birinci mi olmuş yani:) Peh...

  • ix sonuçta suv. ama aerodinamiği sedan ayarında. misal 0.25 drag değerine sahip. bmw i8 bile 0.26 idi... bmw i4 0.24, tesla model y 0.23. hem sedan olup hem misal mg4 gibi 0.28 değere sahip olsa nispeten verimsiz kötü denebilirdi.

  • nofearl N kullanıcısına yanıt
    O rakamlar sadece katsayı.

    ix'in devasa ön kesit alanını 0.25 ile çarpınca elde edilen büyüklükle 8serisinin ön kesit alanını 0.26 ile çarpınca elde edilen büyüklüğü birbiriyle kıyaslamak gerek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.