Şimdi Ara

Çook kararsızım YARDIM !!! bravo- aveo (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
3.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aveo, sınıfının en iyi f/p aracıdır hakkını yemeyelim, fakat ben olsam Bravo alırdım. Bravo alırken de aklımda kalan tek soru, üretimden kalkacak olmasına dair olurdu. Bunu dert etmem dersen seçimin Bravo olsun.
  • Bravo iyi bir c sınıfı araçtır.Benim için sınıfı önemli değil demişsin.Ancak c sınıfı bir aracı uzun süre kullan ondan sonra b sınıfı bir araca sığmakta zorlanırsın.İç genişlik ferahlık,yol tutuş ,güçlü bir motor arabanın içinde sana kendini iyi hissettirir.

    Kesinlikle bravo
  • iki aracı kıyaslamak bile saçma, birisi b sınıfı, digeri c sınıfı. aynı cümle içerisinde geçmeleri bile hata. aveo oldukça dolu, kaliteli ve ucuz bir b sınıfı araç ama o kadar. gerek dingil mesafesi olsun, gerek genişlik olsun yeri bir alt kategori olan b sınıfı. ne dingil mesafesi, ne uzunluk ne genişlik hiç bir açıdan aveo bravo ile karşılaştırılamaz. işte kaynak boyutları kendiniz kıyaslayın. ben boyuttan gittim ama yok boyutla c mesafesi olurmu falan aklına gelenler olabilir dingil mesafesi, iz genişliği vb ve bunların yol tutuşu ile ilgilerini bir zahmet okuyup googledan araştırıp öyle fanatikçe cevap yazsınlar.

    http://fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/bravo_tekniktablo.aspx

    http://www.chevrolet.com.tr/modellerimiz/yeni-aveo/yeni-aveo-hatchback/ozellikler-ve-donanimlar.html

    aveo c sınıfı bravo, focus, hetta, civic vb araçlar ile aynı sınıfta degildir. sınıfı albea, symbol, polo, fiesta nında olduğu b sınıfıdır. tüm teknik ölçüleride bu sınıfa göredir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werty_tr -- 28 Nisan 2012; 11:35:52 >




  • Ben de güç yetiyorsa her zaman C sınıfı derim tabiki (linea hariç). Ancak dingil mesafesi arasında 7,5 cm iz genişliği arasında ise 3,2-3,8 cm fark var. Araçlar arası ağırlık farkını da düşünürsek bunlar çok büyük farklar değil. Süspansiyon sistemiyle bu ebatlara rağmen daha iyi yol tutuş elde edilebilir. Öyle midir test edilmeden bilinmez elbette. Ancak 3,5 cm geniş basıyor diye arada dağlar taşlar kadar yol tutuş farkı olur demek çok mantıklı görünmüyor. Ben yine de bütçe yetiyorsa bravo veya C4 diyorum yine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 28 Nisan 2012; 11:59:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Bravo nun iç mekanı daha kalitelidir.
    Aveo daha güvenlidir
    Aveo nun yol tutuşu daha iyidir, oturaklıdır, sürerken güven verir
    Aveo daha donanımlıdır (bravonun donanımlarını tam bilmiyorum fakat aveo LTZ de yok yok. sırf bu yüzden bile alınabilinir.
    motor olarak ikisi de multijet, güzeldir
    Bravo tasarım olarak iyidir
    Aveo SEDAN arka tasarımı pek iyi degildir (göz alısınca güzel geliyor yine de) ön tasarımı tartışmasız iyidir


    şunu unutmayın, fiat sürerken klasik bir fiat sürüşü yapcaksınız (kötü demiyorum kesinlikle), fakat yeni aveo sürerken GM'in arabanın mühendisliğini, aerodinemiğini ne kadar iyi yaptığını düşünüp zevk alcaksınız.

    ve kesinlikle iki aracı da test sürüşü yapın.

    ben olsam bu fanatik halimle () ikilemde kalırdım yeni aveo mu yoksa bravo mu diye. çünkü bravo yu beğeniyorum gerçekten güzel bir araba. fakat sonuç olarak yeni aveo LTZ yi gözüm kapalı alırdım.

     Çook kararsızım YARDIM !!! bravo- aveo  Çook kararsızım YARDIM !!! bravo- aveo

    Hocam Fenerbahçelimisiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben de güç yetiyorsa her zaman C sınıfı derim tabiki (linea hariç). Ancak dingil mesafesi arasında 7,5 cm iz genişliği arasında ise 3,2-3,8 cm fark var. Araçlar arası ağırlık farkını da düşünürsek bunlar çok büyük farklar değil. Süspansiyon sistemiyle bu ebatlara rağmen daha iyi yol tutuş elde edilebilir. Öyle midir test edilmeden bilinmez elbette. Ancak 3,5 cm geniş basıyor diye arada dağlar taşlar kadar yol tutuş farkı olur demek çok mantıklı görünmüyor. Ben yine de bütçe yetiyorsa bravo veya C4 diyorum yine.

    dingil mesafesi 7,5 cm önemli degil demişsiniz. aveonun dingil mesafesi 2525 mm, önemli degil dedigin fark 7,5 cm yani 75 mm aveo dedigin aracın toplam dingil uzunluğunun % 3 ü ediyor. önemli değil hakikaten özelliklede konu aveo olunca, forumun kutsal aracı için 75 mm lik bir fark nedir ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werty_tr -- 28 Nisan 2012; 18:24:32 >




  • El insaf.. Bravo ile Aveo kıyaslanırmı yahu.. Segmentini geçtim Bravo her konuda üstün bir araç.. Birkaç forum ahalisinde aveo var diye birşeye benzetmeyin şu arabayı. Ayda yaşamıyorum heryerde görebileceğiniz bütün araçları gördüm Bartın^da var ama ben hayatımda bir kez bile resimler hariç yeni aveo görmedim bile..
  • Kusura bakmayın ama siz bu iki aracı bırakın test etmeyi yolda da mı görmediniz? Bravo'nun yanında ne Aveo'su Allah aşkına.
  • bu ağalara birde fanatiksiniz diyince bozuluyorlar. kalkmış c sınıfı araç ile kendi araçlarını kıyaslayıp fanatik olmuyorlar helal olsun valla. yakında passat ile de kıyaslarlar, sonraki hedef e sınıfı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werty_tr -- 28 Nisan 2012; 18:09:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werty_tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben de güç yetiyorsa her zaman C sınıfı derim tabiki (linea hariç). Ancak dingil mesafesi arasında 7,5 cm iz genişliği arasında ise 3,2-3,8 cm fark var. Araçlar arası ağırlık farkını da düşünürsek bunlar çok büyük farklar değil. Süspansiyon sistemiyle bu ebatlara rağmen daha iyi yol tutuş elde edilebilir. Öyle midir test edilmeden bilinmez elbette. Ancak 3,5 cm geniş basıyor diye arada dağlar taşlar kadar yol tutuş farkı olur demek çok mantıklı görünmüyor. Ben yine de bütçe yetiyorsa bravo veya C4 diyorum yine.

    dingil mesafesi 7,5 cm önemli degil demişsiniz. aveonun dingil mesafesi 2525 mm, önemli degil dedigin fark 7,5 cm yani 750 mm aveo dedigin aracın toplam dingil uzunluğunun % 30 u ediyor. önemli değil hakikaten özelliklede konu aveo olunca, forumun kutsal aracı için 750 mm lik bir fark nedir ki

    7.5 cm, 75 mm ddiyor yalniz.

    Yine de 7.5 cm onemli bir fark.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: werty_tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben de güç yetiyorsa her zaman C sınıfı derim tabiki (linea hariç). Ancak dingil mesafesi arasında 7,5 cm iz genişliği arasında ise 3,2-3,8 cm fark var. Araçlar arası ağırlık farkını da düşünürsek bunlar çok büyük farklar değil. Süspansiyon sistemiyle bu ebatlara rağmen daha iyi yol tutuş elde edilebilir. Öyle midir test edilmeden bilinmez elbette. Ancak 3,5 cm geniş basıyor diye arada dağlar taşlar kadar yol tutuş farkı olur demek çok mantıklı görünmüyor. Ben yine de bütçe yetiyorsa bravo veya C4 diyorum yine.

    dingil mesafesi 7,5 cm önemli degil demişsiniz. aveonun dingil mesafesi 2525 mm, önemli degil dedigin fark 7,5 cm yani 750 mm aveo dedigin aracın toplam dingil uzunluğunun % 30 u ediyor. önemli değil hakikaten özelliklede konu aveo olunca, forumun kutsal aracı için 750 mm lik bir fark nedir ki

    7.5 cm, 75 mm ddiyor yalniz.

    Yine de 7.5 cm onemli bir fark.

    ok düzelttim teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    El insaf.. Bravo ile Aveo kıyaslanırmı yahu.. Segmentini geçtim Bravo her konuda üstün bir araç.. Birkaç forum ahalisinde aveo var diye birşeye benzetmeyin şu arabayı. Ayda yaşamıyorum heryerde görebileceğiniz bütün araçları gördüm Bartın^da var ama ben hayatımda bir kez bile resimler hariç yeni aveo görmedim bile..

    Senin görmediğin araba kötü demek. Sen hiç şu arabadan gördün mü?
     Çook kararsızım YARDIM !!! bravo- aveo

    Hemen Rolls Royce ile kıyaslıyor demeyin. Ben bu kadar art niyetli insanların bir arada olacağını düşünememiştim. Fiesta WRC, focustan elbete çok daha iyi yol tutar. Yani herşey dingil mesafesi filan değil. Lastikten süspansyona, ağırlık merkezinin yerden yüksekliğinden aracın ağırlığına bi sürü etken vardır. Dingil mesafesi arttıkça konfor artar ancak manevra kabileyeti zorlaşır. Dingil mesafesi genelde yolcu alanını yüksek tutmak için fazla tutulmaya çalışılır. Örnek bir araç vereyim size belki ne demek istediğim daha iyi anlaşılır.
     Çook kararsızım YARDIM !!! bravo- aveo


    Önemli not: Yeni aveo bravodan iyi yol tutar demiyorum. Sadece 3-5 cm farkla iyi gider demek tüm araçlar için yanlıştır. Test etmek gerekir. Konfor odaklı araçlar daha kötü yol tutarlar ancak daha az sarsarlar. Bravonun aveoya göre özellikle uzun yolda çok çok daha rahat ve konforlu olacağını düşünüyorum ama test etmedim henüz. Yani sadece öyle zannediyorum. Çünkü hayatımda yenia aveo kadar sert süspansiyonlu binek araç görmedim.

    http://www.dimensionsguide.com/porsche-dimensions/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 28 Nisan 2012; 19:21:14 >




  • Hocam,
    - Bütçe yetiyorsa her türlü Bravo.
    - Araç en fazla 2 erişkin 1 çocuk için kullanılacaksa, performanstan çok yakıt ekonomisi önemliyse, vergiden kazanılacak fark dikkati çekiyorsa Aveo 1.3 M-jet LTZ.

    Not: şu an hem Fiat, hem de Chevrolet marka birer aracım var.
    Bir not daha: Aveo LTZ'de olmayanlar; anlık yakıt göstergesi, otomatik klima.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihsanokur -- 28 Nisan 2012; 19:50:58 >
  • ya hala b sınııfı araç ile c sınıfını kıyaslıyor. yuh diyorum artık. aveo nun rakibi symbol, polo, fiesta, punto vb. dir. aveo önce b sınıfında rüştünü ispatlasın ülkede ilk beşe girsin de sonra sınıfının üstünde zıplatmaya başlarsınız.

    b sınıfı araçlar ile c sınıfı araçlar ayrı ayrı kıyaslanır. dolayısı ile aveonun rakibi bravo, civic, jetta, golf, cruze vb degildir. belki sizin gözünüzde aracınız dünyanın en iyi aracıdır, Allah kaza bela vermesin, hep mutlu olun ama gözünüzü seveyim abartmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werty_tr -- 28 Nisan 2012; 19:40:54 >
  • Ne Aveoymuş arkadşa ya, geçmediği araba kalmadı.
  • en iyisi 1.2 tsi yeni jetta al bin derim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Aveo 1.3 95 HP

    Bravo 1.6 120 HP

    Bravo hacim olarak ve performans olarak malum daha iyi fakat vergisi fazla

    İki aracı da test ettiğini var sayıyorum.

    Sedan Aveo-Bravo dersen=Aveo

    Hatchack Aveo Bravo dersen=Bravo derim.

    her türlü bravo..
    bizim kapının önünde yeni aveo var 5 para etmez tasarım olarak hele arkası çin malı gibi.. dışı bu hissi veriyorsa icini hic düsünemiyorum...
    fiatın arabaları gösterişli ve kendini belli etmeyen yalaın bir tasarıma sahip fakat aveonun yanında bmw 520 gibi kalıyor.

    artıyorsunuz diyebilirsiniz ama bana göre kesinlikle abartmıyorum....

    ister 10 yıl garanti versin, eşege altın semer takmışlar eşek yine eşek...

    Yeni aveo sedan sahibiyim yazdıklarım fanatiklik mahsulü felan değil beni az çok bilen bilir zaten hiçbir markanın fanatikliğini yapmam buna kendi aracım da dahil.

    Piyasadaki neredeyse bütün araçları inceledim.

    B Segmenti olarak

    Nissan micra
    Citroen C3 Picasso
    Vw Polo
    Fiat Grande Punto
    Honda Jazz
    Dacia Sandero
    Ford Fiesta
    C Segmenti olarak

    Fiat Linea
    Fiat Bravo
    Chevrolet Cruze

    32-33 bin arası bütçem vardı ve boş bir araç almaktansa donanımlı ve güvenli bir araba almayı tercih ettim ve aveo aldım çok memnunum.

    Aracın işçiliği birçok üst düzey denilen markaların boş versiyonlarından daha kaliteli diyebilirim.


    Fakat 40.000 lira civarı bir param olsa Honda Jazz veya Cruze alırdım.

    +999999




  • Hiç kimse kusura bakmasın eğer bu polemiği aveo cular açmadıysa ne olayım
    her hafta bi arabaya sataşmadan duramıyorlar
    Arkadaşım aşık atığın arabaya bak BRAVO sen kimsin
    anası babası gelmişi geçmişi olamayan bi marka aveo yapmayım milleti günaha sokmayın
    Sayın
    Aveo fanatikleri
    Bedava forumlarda değil kendinizi
    yollarda caddelerde otobanlarda benzin istasyonlarında gösterin...
    Lütfen alınmayın acı gerçek bu
    sembol,linea gibi yerlilere sataşmayın
    cherrye dfmye gellyye sataşın,
    bide ön göğus,arka stop ve motor yapmasını öğrenin o zaman tamam
    Herkese saygılar
  • bravo tabii ki. aveo ile kıyaslanamaz bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coffee store

    Hiç kimse kusura bakmasın eğer bu polemiği aveo cular açmadıysa ne olayım
    her hafta bi arabaya sataşmadan duramıyorlar
    Arkadaşım aşık atığın arabaya bak BRAVO sen kimsin
    anası babası gelmişi geçmişi olamayan bi marka aveo yapmayım milleti günaha sokmayın
    Sayın
    Aveo fanatikleri
    Bedava forumlarda değil kendinizi
    yollarda caddelerde otobanlarda benzin istasyonlarında gösterin...
    Lütfen alınmayın acı gerçek bu
    sembol,linea gibi yerlilere sataşmayın
    cherrye dfmye gellyye sataşın,
    bide ön göğus,arka stop ve motor yapmasını öğrenin o zaman tamam
    Herkese saygılar


    bende bu yaz chevrolet lacettiyi almayı kafaya koymuş biri olarak chevroletin türkiyede tutulmadıgını biliyorum fanatigide degilim ama bu kadar hararetli tartışmayın yahu sövmek serbest deseler neler yazacaksınız az kaldı.. aveoda fena araba degil ama kategorileri farklı bende bravo derdim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.