< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Corolla en boş pakette vision plus da Safety sense 3.0 standart (3. sayfa)



-
-
full corolla alacağıma midline plus golf alırım, o kadar net. onu bunu koyarak corolla patates olmaktan kurtulamaz.
-
Bsg golf al o zaman. Ne diye tüm corolla konularında trolluk yapıyorsun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Muhtemelen yazılanları okumuyorsunuz veya kendi menfaatlerinize uygun bir araç övuyorsunuz. Saydığım özellikler corollanın en boşunda mevcut . 400 bin daha fazla verip boş golf almam benim mantıgıma sığmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sürücü koruma Euroncap sonuçları
Golf : 87 puan
Corolla : 95 puan
Bu durumda patates olan golf oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tabii ki kendi menfaatlerime uygun bir aracı övücem, uymayanı neden öveyim? corolla full + full olsa da benim için boştur, ben donanım sayısına bakmam, genel kaliteye bakarım. o yüzden de boşline golf'ü full corolla'ya tercih ederim. o beşyüz tane donanım değil genel konforu etkileyen; genel kalite, ergonomi, sessizlik, iyi bir klima ve iyi bir motor. corolla'da bunların hiçbiri yok.
boşuna dememişler "eşeğe altın semer vursan da eşektir".
-
Kesinlikle, insan alıştığı özelliklerin devamını ve fazlasını bekliyor yeni araç alırken. Mevcut aracımda ACC özelliği var mesela, yeni araç bakarken acc olmayan araçlara içim ısınmadı. Mevcut aracımda olan özelliklerin fazlasına sahip bir aracı tercih ettim bu nedenle.
Toyota corolla cross hayalimdi ama bu araç sıkıntısıyla artık uzun süre daha hayal olmak zorunda kaldı benim için.
-
Sonunda tarafli yorum yaptığınızı itiraf ettiniz , fazladan para verince tesellisi böyle oluyor demekki , neyse herkesin tercihine saygı duymak lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ya arkadaş ben burada hakem miyim? sen dedin menfaatine uyan dedin, evet, benim menfaatime golf uyuyor, corolla değil. corolla'yı beğenmiyorum, teneke diyorum, patates diyorum, ne var bunda? golf'ü beğeniyorum. teselli bunun neresinde? pişman olduğum birşey olsa golf'ü satıp passat almazdım, avensis falan alırdım (ama pardon, avensis tutmadığı için satılmıyordu galiba di mi?
)
-
Tahmin değil hocam benim araçta da benzer özellikler var. Elim direksiyona dokunuyorsa uzun yolun %90'ında araç kendi kendini kullanıyor. Ama bu sistemler henüz %100 güvenilecek durumda değil. Tamamen güvenmek için sert virajları alması, yola atlayan her nesneyi tanıması, ani gelişen durumlarda en doğru kararı verip kazadan kaçınması gerekiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam şimdi Polo'nun iç mekan kalitesi corolla'dan daha iyi izolasyonu da daha iyi yani tek tek donanım veya özellik cımbızlarsak her otomobil birbirine segment fark olsa dahi üstünlük kurabiliyor. Kuralların çok satma sebebi göreceli olarak düzgün bir kasaya sahip olması donanım ve güvenlik olarak yıllardır belli bir çizgide ilerlemesi ve en önemlisi fiyatının uygun olması. Polo Life yerine Flame paket Corolla alırdım kesinlikle.
En basitinden manuel araç Almayı düşünüyorsanız egea'nın Limited paketi Bence corolla'ların Hepsinden daha mantıklı hem düz motor olduğu için lpg uyumlu daha iyi 15.000 liralık 20.000 liralık bir kitle LPG'de %45-50 verim alabilirsiniz hem de donanım olarak güvenlik donanımlarını opsiyon alırsanız corolla'ya yakın güvenlikte ama Konfor Ekipmanları olarak Fersah fersah dolu bir araba almış oluyorsunuz.
Corolla'nın motoru direkt enjeksiyon olduğu için LPG'de istediğimiz kadar verim alamıyoruz Yani hem benzin tüketiyor hem gaz tüketiyor şu an 1 litre 2 litre benzin yaksa 100 kilometrede lpg'sini hiçbir anlamı kalmıyor. Kaldı ki motoru CVT den ve ağırlıktan dolayı 1.4 Egea ile benzer hantallıkta hissettiriyor.
Corolla nın orta paket benzinli otomatik parasına da egea'nın dizel otomatik gırtlak paketini alabiliyorsunuz i haliyle de Egea 130 HP ve DCT ile Golf GTI gibi kalıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-1F93E6459Hocam şimdi Polo'nun iç mekan kalitesi corolla'dan daha iyi izolasyonu da daha iyi yani tek tek donanım veya özellik cımbızlarsak her otomobil birbirine segment fark olsa dahi üstünlük kurabiliyor. Kuralların çok satma sebebi göreceli olarak düzgün bir kasaya sahip olması donanım ve güvenlik olarak yıllardır belli bir çizgide ilerlemesi ve en önemlisi fiyatının uygun olması. Polo Life yerine Flame paket Corolla alırdım kesinlikle.
En basitinden manuel araç Almayı düşünüyorsanız egea'nın Limited paketi Bence corolla'ların Hepsinden daha mantıklı hem düz motor olduğu için lpg uyumlu daha iyi 15.000 liralık 20.000 liralık bir kitle LPG'de %45-50 verim alabilirsiniz hem de donanım olarak güvenlik donanımlarını opsiyon alırsanız corolla'ya yakın güvenlikte ama Konfor Ekipmanları olarak Fersah fersah dolu bir araba almış oluyorsunuz.
Corolla'nın motoru direkt enjeksiyon olduğu için LPG'de istediğimiz kadar verim alamıyoruz Yani hem benzin tüketiyor hem gaz tüketiyor şu an 1 litre 2 litre benzin yaksa 100 kilometrede lpg'sini hiçbir anlamı kalmıyor. Kaldı ki motoru CVT den ve ağırlıktan dolayı 1.4 Egea ile benzer hantallıkta hissettiriyor.
Corolla nın orta paket benzinli otomatik parasına da egea'nın dizel otomatik gırtlak paketini alabiliyorsunuz i haliyle de Egea 130 HP ve DCT ile Golf GTI gibi kalıyor.
Çoğuna katılıyorum. Corolla yalitim olarak zayıf. Yine corolla parasına dizel egea daha performanslı fakat dizel araçlar artık demode olma yolunda . Sonuç olarak c segmentinde otomatik arac olarak fiyat-performans ürünü olarak corolla en mantıklı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba bu 2024 corolla 1.5 in klima kompresörü kayışlı değil tamamen elektrikli diyorlar doğru mu bu bilgi?(hibrit olmayan klasik corollayı soruyorum) Klima açınca çekişi pek de etkilemiyormuş böylece.
-
Teknik detayını bilmiyorum ama klima açıkken herhangi bir farklılık hissetmedim ben
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X