Şimdi Ara

Corolla HB Terra aldım... --Corolla HB Terra mı? yoksa Golf Midline mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
1
Favori
3.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • corolla 1 sene sonra yenilenecek.dolayısıyla alacağın corolla nın değeri düşecek.ben bu durumda golf alırdım.ama emin ol corolla çok kaliteli araba.bence işçiliği golf den daha üstün.golf zaten işçiliği yeni kasada düşürdü.
  • Üç ay önce ben de aynı kararsızlığı yaşadım ve Corolla 1.6 HB Sol aldım. Çünkü golfün eşdeğer donanımlısı ile arada yaklaşık 6 milyar fark vardı ve değmez diye düşündüm. Golfün tipini daha çok beğenmeme ve bir vw kullanıcısı olmama rağmen.
    Corolla kalite ve konfor olarak yeni Golften daha üstün, performans ise tartışılmaz. Yakıt tüketimine gelince, bu tamamen kullanım stiline bağlı ve çok abartılı bir fark yok diyebilirim.

    Corolla ile ilgili başka merak ettiklerin varsa cevaplayabilirim.
  • Teşekkürler ods,
    Kullanımda yaşadığın bir fark var mı?(Corolla,Golf arasında) Ayrıca Corollanın benzin tüketimi ne değerlerde.
    Yani bir depo ile şehir içinde ne kadar yol gidebiliyorsun?
    Son sorumda servis ücretleri ne seviyede?

    Bu konular hakkında bilgi verebilirsen sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pailo99 -- 28 Kasım 2005, 18:00:32 >
  • Golf ve Corolla arasında kalmanızdan otomobil alırken gösterişe değil sağlamlığa ve kaliteye önem verdiğinizi anlıyorum. Bende ods gibi 7 ay önce bu iki otomobil arasında kaldım. Size Corolla hakkındaki değerlendirmelerimi aktarıyım:
    1.Yakıt tüketimi; geçen yaz Datça'ya (Datça'nın yolları oldukça virajlı ve sürekli dağları tepeleri geçiyorsunuz) ailemle tatile gittik otomobilde 4 kişi+bagaj full dolu idi ve klima sürekli açık kaldı (corolla'da klima yakıt tüketimini etkilemiyor) 450 km yolda 5,5lt/100km yakıt tüketimi hesapladım bunu anlatmamın nedeni; Toyota'nın tüketim değerleri kendi sitesinde verdiğinden dahi daha ekonomik değerlere kendinizi fazla kasmadan yakalayabiliyorsunuz.
    2. Corollanın frenleri hem dozlama hemde fren mesafesi olarak oldukça iyi, elektrohidrolik direksiyonu ile aracı kontrol etmek çok kolay direksiyondan hemen tepki alabiliyorsnuz, suspansiyon sistemi sportif kullanım ve konfor arasında güzel bir denge sağlayacak şekilde ayarlanmış, bu konularda sıkıntı yaşayacağınızı da hiç düşünmüyorum.

    3. Sağlamlık ve kalite yönünden sınıfının lideri aşağıdaki siteye göz atabilirsiniz.


    Dünyaca Ünlü Alman şirket TÜV'ün 2004 yılı için verdiği ARIZA VE PROBLEM oranı istatistik bilgileri; Bu oranlar sanırım birçok soruya yanıt teşkil etmekte


    1-3yaş grubu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_1-3/
    4-5yaş grubu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_4-5/
    6-7yaş grubu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_6-7/
    8-9yaşgrubu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_8-9/
    10-11yaşustu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_10-11/

    4. Türkiye’nin belkide en iyi servis hizmeti veren markası,

    5. Çok iyi denebilecek düzeyde ses sistemine sahip, Ben’de terra modeli var kliması otomatik klimayı aratmayacak derecede kullanım rahatlığı sunuyor.

    Ne kadar da otomobil dergilerinin karşılaştırma testlerinin objektif olduğunu düşünmesem de çünkü oto dergilerinin bu testlerde Avrupa kökenli özellikle alman otomobillerini kayırdıklarını düşünüyorum ama elinizde Auto Show'a ait Corolla hakkında veri olsun istediğimden bu derlememi sizlerle paylaşıyorum saygılar;

    AUTO SHOW, sayı 2002/09
    Yeni Corolla’nın başarılı tasarıma sahip konforlu koltukları, sürücü ve tüm yolculara uzun yolculuklarda bile rahat etmesini sağlıyor.
    Corolla’nın sert yapıdaki süspansiyonları yol tutuş konusunda sorunsuz olmasını sağlıyor. Virajlarda yana yatma eğiliminin azlığı ve elektrikli hidrolik desteğe sahip başarılı direksiyon sistemi hem güvenliği hem de sürüş keyfini arttırıyor.
    TOYOTA SONUÇ: Kaliteli iç mekan , güvenli yol tutuş, başarılı motor.

    AUTO SHOW, sayı 2002/51
    Hızlanma değerleri ;
    Corolla: 10,2 sn, Megane II: 10,7sn, Peugeut 307: 11,1 sn, Honda:12.2 sn Fiat Stilo:11,6 sn

    AUTO SHOW, sayı 2004/48
    İç mekanda hissedilir bir Lexus lüksü esintisi duyuluyor, yüzeyler, kaplamalar ve işçilik kalitesi çok iyi. Süspansiyon konfor ve sportiflik arasında iyi bir denge sunuyor.Corolla canlı ve güçlü motoru ile göz dolduruyor, motorun çalışma sessizliği tamamen olması gerektiği gibi.
    Yakıt tüketimi; (ortalama)
    Mazda 3: 8,7 lt/100km, Opel Astra: 8,2 lt/100km, Pego 307: 8,6 lt/100km, Corolla: 8,1 lt/100km, yeni Golf fsı: 8,1 lt/100km

    AUTO SHOW, sayı 2004/12
    Fren mesafesi:
    Megan II: 38 m, Golf: 36 m, 307:41 m, Corolla: 37 m, Mazda 3:36 m
    İç gürültü 100km/s:
    Megan II: 64 db, Golf: 65 db, 307:66 db, Corolla: 64 db, Mazda3:66 db

    Bu da benden; Toyota Corolla dönüş çapı bakımından sınıfının en iyi değerine sahip. Bu da otomobilin manevra kabiliyetini oldukça arttırmakta.......

    Not: Testlerde karşılaştırmaya katılan otomobillerin hepsi yeni modellerdir
    *** Ayrıca Toyota Corolla sınıfının en iyi dönme çapına sahip otomobili buda size manevralarda büyük kolaylık sağlıyor.




  • yeni corollayı merak edenler.2006 eylül gibi avrupa da olur.tr aralık

    http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=83523
  • Dark bilgiler için çok sağol.

    Galiba her 2 aracıda test sürüşünde kullanmak ve ona göre karar vermek daha doğru.
    Bence sürücü koltuğuna oturduğumda dikkatimi çeken en önemli fark.Oto teyp idi.Corolla'nın ki estetik değil.Golf'un ki daha estetik.Corolla alırsam 3-4 milyar cepte kalacak.Birde buradan düşünmek lazım.
    Corollanın tek dez avantajı kasasının değişecek olaması.Ama Satış temsilcisi böyle bir seyin sözkonusu olmadığını söyledi.2-3 sene olmaz dediler.

    Bilemiyorum işte kafam bayağı karışık...
  • arkadaşım ben de civic le corolla arasında kaldım ve civic almaya karar verdim fakat şu kesinki toyota çok kaliteli arabalar üretiyor ve yıllarca sorunsuz kullanabiliyorsun ve bunun için çok fazla bir para ödemiyorsun. corollanın çok yakında kasa değiştireceğini sanmıyorum daha doğrusu bir yerde okuduğum habere göre corolla yeni civici görünce kendi kasa değiştirme zamanını ertelemiş çünkü yeni civic deki pek çok radikal özelliğe cevap vermesi gerekiyor. bir not daha dikkat edersen HB kasalar kasa değişse bile pek fazla güncelliğini kaybetmiyor, mesela şu yuvarlak farlı corollanın HB ini ben hala beğenirim ve kasassı eski gibi gelmez. fakat bir olumsuz özelliği bagajı çok küçük ama sen benim fazla ihtiyacım olmaz dersen hiç düşünme corolla al derim
  • Merhaba, ben de yaklaşık bir buçuk aydır Corolla 1.6 HB AT Terra kullanıyorum. Her yönüyle çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Yarın da 1000 bakıma götüreceğim.
    Konsolu, aydınlatması, ses sistemi, koltukların rahatlığı, ön camın genişliği ve sağladığı görüş açısı, frenleri çok iyi. Kesinlikle tavsiye ederim.
    Bu arada türkpetrolden aldım iki kere benzini, üçüncüyü de bjk stadının ordaki Petrol Ofisi'nden ve performansı fark edilecek düzeyde arttı.
    Yalnız diğer forumlarda araçla beraber gelen Bridgestone lastikler ii değil diyolar, fikri olan var mı arkadaşlar??
  • Corolla'nın kasa değiştirmesi için daha erken olduğunu düşünüyorum. Çünkü bu model sorunsuzluğu olsun kalitesi olsun diğer pek çok konuda tutuldu ve çok iyi bir imaj yakaladı Toyota bu imajı sonuna kadar kullanmaya bakacaktır ve bence bu kasadan Türkiyede ve Dünyada daha çok ekmek yer. farklı topic'lerde corolanın çizimlerini bende gördüm inanın hepsi ufak tefekte olsa birbirinden farklı bunun nedeni araç halen tasarım aşamasında olmasından kaynaklanıyor, bu fotoları sözde sızdırarak tüketicinin tepkisine göre çizimleri modifiye ediyorlar. Bunu yapan tek firma Toyota değil Golf'de de aynı mesela Golf VI'nın çizimleri şu an ortalıkta geziniyor hatta donanım haberin topiclerinden birinde bile yer almakta bu golf'ün seneye model değiştireceği anlamına gelmez. ayrıca Golf V'in piyasaya çıkacağını duyduktan 3 yıl sonra piyasada gördük çünkü Golf IV çok tutulmuştu ve adamlar bu modeli uzun süre piyasada tuttular. Öyleki otomobil firmaları olayı öyle bir abarttılar ki yeni bir model daha piyasaya sürülür sürülmez sonraki modelin çizimlerini lanse ediyorlar.......................




  • Benim verdiğim linkteki corolla çizim değil .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Avaløn

    Merhaba, ben de yaklaşık bir buçuk aydır Corolla 1.6 HB AT Terra kullanıyorum. Her yönüyle çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Yarın da 1000 bakıma götüreceğim.
    Konsolu, aydınlatması, ses sistemi, koltukların rahatlığı, ön camın genişliği ve sağladığı görüş açısı, frenleri çok iyi. Kesinlikle tavsiye ederim.
    Bu arada türkpetrolden aldım iki kere benzini, üçüncüyü de bjk stadının ordaki Petrol Ofisi'nden ve performansı fark edilecek düzeyde arttı.
    Yalnız diğer forumlarda araçla beraber gelen Bridgestone lastikler ii değil diyolar, fikri olan var mı arkadaşlar??



    Avalon,

    Şehir içinde 100Km'de tüketim oranın nedir?Ölçüm yaptın mı?

    Açıklaman ve yardımların için teşekkürler...




  • Bu depoda yapıcam, ama 10 civarı olduğunu düşünüyorum.
  • Merhaba,

    1.4 D-4D MMT de bu MMT sanırım otomatic şanzıman.Bunun hakkında bilgisi olan var mı?Test sürüşü yapan var mı?Vites geçişlerindeki durumu nedir?
  • Arkadaşlar ,

    Yukarıdaki konular ile ilgili olarak başka yorum ve görüşleri olan var mı?
  • somut bi cevap bulmak istiyosan corollamı golfmu diye sormada toyotamı wolkswogenmi diye sor. her iki markayıda uzun yıllar kullandım. ayrıca dediğin iki modelide uzun zaman kullanma fırsatım oldu. toyota çok yumuşak çok ekonomik çok atak arabalar üretiyo ve bu üç özelliğide prensip edinmiş bir firma ayrıca hep akıllı motor kullanıyo teknolojisini sürekli yeniliyo. almanlarında yani wolkswageninde prensibi sağlam kaporta sağlam sürüş ileri kalite işcilik. ama yakıt umurlarında bile değil.
  • Ya öfff

    Corolla eski , bomboş bir araç, GOLF le kıyas bile edilmez aslında, GOlf te bi eksik sadece o motor ,FSi al tepe tepe kullan...

    Araba kasa değiştirecek 5 para etmyeceki zaten en az satan 2. C segmenti araç... Parası da ucuz... Ucuz mal alacak kadar zengin olma hocam...
  • golf

    tek geçerim
  • ikisi arasında kesinlikle golf bir kere golfun saygınlığı ve geçmişi var...
    ustune cizgilerine sağdık kalınan bir elin parmaklarıyla sayılacak kadar az modelden birisi...
    araba karakter işidir seni hangisi daha iyi yansıtıyorsa onu al
  • antiochos çok gelişi güzel konuşuyorsun ve insanları yanlış yönlendiriyorsun sonuçta bu otomobilleri almak için yıllarca dişimizden tırnağımızdan arttırarak topladığımız birikimleri harcıyoruz,
    'Corolla eski , bomboş bir araç, GOLF le kıyas bile edilmez aslında, Golf te bi eksik sadece o motor ,FSi al tepe tepe kullan...
    Parası da ucuz... Ucuz mal alacak kadar zengin olma' demektesin Toyotayı hiç tanımadığına eminim. Lütfen dayanaksız, ispatsız ve delilsiz konuşmayalım...

    Dünyaca Ünlü Alman şirket TÜV'ün 2004 yılı için verdiği ARIZA VE PROBLEM oranı istatistik bilgileri; Bu oranlar sanırım birçok soruya yanıt teşkil etmekte


    1-3yaş grubu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_1-3/
    4-5yaş grubu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_4-5/
    6-7yaş grubu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_6-7/
    8-9yaşgrubu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_8-9/
    10-11yaşustu;http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_10-11/

    1-3 yaş arası değerlendirmede Toyota corolla 118 otomobil arasında 6. kendi segmentinde lider, vw Golf 24., Senin yere göğe sığdıramadığın Opel Vectra 71. ve Astra 42 sırada yer almakta bu değerlendirmeyi Opel veya Golf'e çamur atmak için değil Corolla'nın kalitesini göstermek için yer veriyorum kaldıki bu markalar kendilerini ispatlamış firmaların ürünleridir.

    Ne kadar da otomobil dergilerinin karşılaştırma testlerinin objektif olduğunu düşünmesem de çünkü oto dergilerinin bu testlerde Avrupa kökenli özellikle alman otomobillerini kayırdıklarını düşünüyorum ama elinizde Auto Show'a ait Corolla hakkında veri olsun istediğimden bu derlememi sizlerle paylaşıyorum saygılar;

    AUTO SHOW, sayı 2002/09
    Yeni Corolla’nın başarılı tasarıma sahip konforlu koltukları, sürücü ve tüm yolculara uzun yolculuklarda bile rahat etmesini sağlıyor.
    Corolla’nın sert yapıdaki süspansiyonları yol tutuş konusunda sorunsuz olmasını sağlıyor. Virajlarda yana yatma eğiliminin azlığı ve elektrikli hidrolik desteğe sahip başarılı direksiyon sistemi hem güvenliği hem de sürüş keyfini arttırıyor.
    TOYOTA SONUÇ: Kaliteli iç mekan , güvenli yol tutuş, başarılı motor.

    AUTO SHOW, sayı 2002/51
    Hızlanma değerleri ;
    Corolla: 10,2 sn, Megane II: 10,7sn, Peugeut 307: 11,1 sn, Fiat Stilo:11,6 sn

    AUTO SHOW, sayı 2004/48
    İç mekanda hissedilir bir Lexus lüksü esintisi duyuluyor, yüzeyler, kaplamalar ve işçilik kalitesi çok iyi. Süspansiyon konfor ve sportiflik arasında iyi bir denge sunuyor.Corolla canlı ve güçlü motoru ile göz dolduruyor, motorun çalışma sessizliği tamamen olması gerektiği gibi.
    Yakıt tüketimi; (ortalama)
    Mazda 3: 8,7 lt/100km, Opel Astra: 8,2 lt/100km, Pego 307: 8,6 lt/100km, Corolla: 8,1 lt/100km, yeni Golf fsı: 8,1 lt/100km

    AUTO SHOW, sayı 2004/12
    Fren mesafesi:
    Megan II: 38 m, Golf: 36 m, 307:41 m, Corolla: 37 m, Mazda 3:36 m
    İç gürültü 100km/s:
    Megan II: 64 db, 307:66 db,Golf: 65 db, Corolla: 64 db, Mazda3:66 db

    Bu da benden; Toyota Corolla dönüş çapı bakımından sınıfının en iyi değerine sahip. Bu da otomobilin manevra kabiliyetini oldukça arttırmakta ve sınıfında en iyi romörk çkme kapasitesine sahip......

    Not: Testlerde karşılaştırmaya katılan otomobillerin hepsi yeni modellerdir
    Ben bu değerlere ve kendi tecrübelerime göre Corolla'nın fiyatına göre halen en kaliteli, dayanıklı ve konforlu otomobillerinden biri olduğunu iddia edebiliyorum ....................




  • Galiba yarın 2 markanında bayiilerine gideceğin ve liste fiyatları üzerinden en iyi indirimi hangisi verirse onda karar kılacağım.Anlacağınız pazarlığa gireceğiz...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.