Şimdi Ara

Corolla Premium benzinli 62.900.Focus Titanyum dizel 61.875.BU NASIL İŞ...? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
4.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Öncelikle Türkiye'de ucundan bucağından bir imaj tuttur.Sonra yaslan arkana, aşağıdaki "peşin satan" dayı gibi takıl.

     Corolla Premium benzinli 62.900.Focus Titanyum dizel 61.875.BU NASIL İŞ...?

    VW'nin "premium oldu olacak" imajı, Toyota'nın da "300 binde motoruna anahtar değmez" imajı çok yerinde iki örnek.

    Millet bunlara koşuyor işte.O Corolla'yı 80 bin lira yapsan, "Ağbii tamam çok para ama arabaya yağını suyunu koy bin.Oradan kazançlısın." diyen muazzam bir kitle çıkacağına eminim.

    Sonuç olarak bilinçli müşteri candır.Bu markaları bilinçli olarak tercih eden azınlığa selam olsun

    80 bin verip ekonomi derdine düşenler olduğu sürece ........




  • madem sorunsuzsa 2. el almak daha mantıklı.
  • toyota mı sorunsuz?

    mmt şanzımanın çıkardığı sorunlar ya da d-4d motorun eksilttiği yağlar ne olacak?

    corolla nın fiyatı niye öyle sorusuna gelince adı üstünde premium
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Toyota o fiyatlarla gitsin kumda oynasın. Focus Corolla' dan 1 gömlek üstün bir araç. Birde üstüne 10.000 TL daha ucuz. Şaka gibi gerçekten...

    Focus tamam güzelde, Corollada sınıfının en geniş araçlarından biri oldu. Fiyatı çok abuk sabuk olsada, güzel satarlar bu ülkede.

    Valla hocam sırf geniş diye o parayı gidip Corolla' ya bayılmam. Focus iç hacim ve bagaj haricinde Corolla' dan çok daha iyi bir otomobil.
  • bana kalırsa focus toyotadan birçok yönden üstün kardeşim.

    Yol tutuş -performans-parça bulunabilirliği ve fiyatları-servis-dayanıklılık-iç mekan tasarımı-vs.

    Ford biraz fazla yakar ama bence toyota kadar da sorunsuzdur
    Kısacası ford candır
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-full-orjinal-54.000-km-de-97-model-temiz-garaj-arabasi-145298296/detay
    Elin oğlu satılık ilanı vermiş fiyat biçmiş mal onun ister haaaa unutmadan ama o bir Toyota değilmi hatta efsane.............


    Bana mazlumu getirin




  • İsterse Corolla daha ucuz olsun, her türlü Focus'u tercih ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben yıllardır Focus kullanan bir insan olarak şimdiye kadar hiç büyük bir sorunla karşılaşmadım.Ha tamam Focus 2 ler çok fazla yol sesi alıyor ama Focus 3 te durum öyle değil.Ayrıca ghia olan aracımın klima performansı çok iyi.Öyle sesli falan da çalışmıyor.Corolla parasını hakeden bir araç değil.Hele ki o asimetrik ve demode ön paneliyle....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim dediğim araç zaten 3. Nesil ve 25.000km yapmış bakımlı bir araç. Kısaca konfor açısından Focus, Corolla'dan daha geride bir araç diyorum.
    Dizayn konusunda yorum yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla focustan daha kaliteli bir araçtır ama bu kalite 1000-1500 liralik bir kalite farkıdır 10000 lira gerçekten çok abartıdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelbamya

    Demek ki Toyota BMW ile anlaştığı gibi 1600 cc dizel motor koysa Corolla'ya fiyatı 80.000 leri çok rahat bulacak.....

    O araci 90binden asagi satmazlar, su haliyle bile cam tavansiz xenon farsiz cc'siz 75bin, varin gerisini düşünün soranlara da araç sorunsuz dersiniz iste



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uniqlo -- 13 Aralık 2013; 18:36:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • entelbamya kullanıcısına yanıt
    Kendim 3 toyota kullanıyorum, corollaX 2 + 1 adet yaris ve çevremde geniş toyota kullananların daha kronik bir arızadan aracını haftasonu yada haftalar boyunca yatırdığı görmedim. Parça deseniz 1-2 gün içinde geliyor, stoklar çok iyi.

    Toyota 'nın servise uğramayan, arıza vermeyen araç ürettiğine kefilim. Bu maalesef markanın fiyatlama yaparken rahat olmasını sağlıyor.

    Aynı şeyi Ford için de söylebilen var mı?

    Ha ben bu fiyat/risk dengesine göre %99 Ford Focus alırım, o da ayrı mesele.
  • uniqlo kullanıcısına yanıt
    Yav şaka yapılıyor evet fahiş fiyat, eskiye göre iyice uçtular ama gerçekten Toyota sorunsuz. Yok yani bir kronik arızası olsun servise uğratsın,

    eşşek niyetine kullanıyorum ağır yük taşıyorum sedan araçla 7 yaşında araç bir servise gitmek istemez mi yav?

    Arızdan servise gidenleri, 1 hafta değil aylarca parça bekleyenleri duyunca Toyota 'nın değeri anlaşılıyor, ama son tahlilde bu fiyat farkına değmez.

    Focus marka ve model olarak kaliteli bir araba, arıza riskine girerim arada 10 bin TL fark var çünkü, boru mu?
  • Forum olarak vw ve toyotaya takmış durumdayız. Bu markaların araçları rakiplerinden pahalı. Çünkü zamanında isim yapmışlar vw kaliteli, toyota sorunsuz diye. Şimdi bütün araçlar sorunsuz ve kaliteli ama marka algısı olarak bu 2 marka çok ileride. Şahsen ben yeni corolla'yı hiç sevmiyorum ama satışlardan da görüldüğü üzere başarılı araç. Artık yağ yakma durumu da kalmadı herhalde. O açıdan insanlar alıyor yapacak bişey yok. Bana kalsa ben delta alırım
  • asityanığı kullanıcısına yanıt
    Fiyatlamada bir hata var gibi
  • Olur mu öyle şey Toyota sorunsuz isterse 100.000 tl istesinler varsın Sunroof'ta olmasın o bir Toyota yeter ki sorunsuz olsun.

    Mantığı olduğu sürece piyasa da şakır şakır satmaya devam edecektir bu marka 70.000 tl para veriyorsun Sunroof bile yok
    ...

    Focus 3 almadan önce piyasayı iyice araştırdım emin olun Focus 3 en mantıklısı kendi kullandığım marka diye söylemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick

    Yav şaka yapılıyor evet fahiş fiyat, eskiye göre iyice uçtular ama gerçekten Toyota sorunsuz. Yok yani bir kronik arızası olsun servise uğratsın,

    eşşek niyetine kullanıyorum ağır yük taşıyorum sedan araçla 7 yaşında araç bir servise gitmek istemez mi yav?

    Arızdan servise gidenleri, 1 hafta değil aylarca parça bekleyenleri duyunca Toyota 'nın değeri anlaşılıyor, ama son tahlilde bu fiyat farkına değmez.

    Focus marka ve model olarak kaliteli bir araba, arıza riskine girerim arada 10 bin TL fark var çünkü, boru mu?

    Hangi aracı sorunsuz?

    Ve ya neyi sorunsuz bu araçların biraz açın lütf
    en.

    MMT Şanzıman sorunları vardı ,

    Yağ yakma sorunları vardı.

    Burada amacım Toyota'yı kötülemek değil kaliteli bir marka ama siz kullanıcıları tarafından çok abartılıyor sorunsuz diye. Sorunsuz araba yokt
    ur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cancan. -- 13 Aralık 2013; 19:33:25 >




  • marka imajını satıyorlar
  • Öyle bir soru sordunuz ki ne dicemi şaşırdım. Yukarıda yazdım, 2 corolla + yaris bizzat kullanıyoruz, eşimde dostumda da yaris corolla var. Rav4 +avensis hakkındaysa bilgim yok.

    Olmayan sorunu nasıl tarif edeyim ? Yağ yakmıyor, hararet yapmıyor, motor durduk yere yolda stop etmiyor, fren pabuçları kolay kolay aşınmıyor, yakıt tüketimi fabrika verisi kadar, tıkırtı şıngırtı zırıltı sesi yok eşşek niyetine kullanmama yük taşımama rağmen, motoru hala ilk günkü gibi sessiz, içinde dışında malzemede soyulma, renk atması boya kalkması yok, araçlarda direksiyonda titreme yok, tümseklerden en hızlı ben geçerim, belki 50 defa aha rot gitti dediğim çukurlara girmişimdir, amortisörde sorun yok, işin ilginci hala stok lastikler var 5 senelik paraya kıyıp da değiştirmedim lastiklerde en ufak bir balon olmaz mı? Yok.

    Daha aklıma bişey gelmiyo zira olmayan bir problemi nasıl tarif edeyim? Şimdiye kadar sayısız defa arabaya park halinde Değerinde alınır kartı iliştirildi, onu da geçtim 2 defa farklı kişiler selektör, korna yapıp "Abi araç satılıksa talibim" diye durdurdu beni, şaka gibi ama gerçek. Arabada ilan falan asılı değil.
    Bu tabi toyota 'nın yarattığı marka algısı ile de ilgili.

    Toyotada tek bildiğim kronik sorun önceki nesil ve şimdi devam eden MMT robotik şanzımanlarda, külliyen sorunlular ve bu üretim hatası değil. Maliyeti kurtarsın diye yetersiz performans veren şanzıman koyulmuş ve Toyota bu sorunu giderecek bu kadar sene içinde bir adım atmadı. bunu ilk zamandan itibaren fabrika da servis de kabul ediyor. Alanlar da pişman ve büyük ayıp, büyük kayıptır.
    MMT geliştirmek yerine, toyota yeni modeller ya CVT şanzıman yada tork konvertörlü geliyor. Benim araba tork konvertörlü otomatik, vuruyorum kırbacı vuruyorum kırbacı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick

    Öyle bir soru sordunuz ki ne dicemi şaşırdım. Yukarıda yazdım, 2 corolla + yaris bizzat kullanıyoruz, eşimde dostumda da yaris corolla var. Rav4 +avensis hakkındaysa bilgim yok.

    Olmayan sorunu nasıl tarif edeyim ? Yağ yakmıyor, hararet yapmıyor, motor durduk yere yolda stop etmiyor, fren pabuçları kolay kolay aşınmıyor, yakıt tüketimi fabrika verisi kadar, tıkırtı şıngırtı zırıltı sesi yok eşşek niyetine kullanmama yük taşımama rağmen, motoru hala ilk günkü gibi sessiz, içinde dışında malzemede soyulma, renk atması boya kalkması yok, araçlarda direksiyonda titreme yok, tümseklerden en hızlı ben geçerim, belki 50 defa aha rot gitti dediğim çukurlara girmişimdir, amortisörde sorun yok, işin ilginci hala stok lastikler var 5 senelik paraya kıyıp da değiştirmedim lastiklerde en ufak bir balon olmaz mı? Yok.

    Daha aklıma bişey gelmiyo zira olmayan bir problemi nasıl tarif edeyim? Şimdiye kadar sayısız defa arabaya park halinde Değerinde alınır kartı iliştirildi, onu da geçtim 2 defa farklı kişiler selektör, korna yapıp "Abi araç satılıksa talibim" diye durdurdu beni, şaka gibi ama gerçek. Arabada ilan falan asılı değil.
    Bu tabi toyota 'nın yarattığı marka algısı ile de ilgili.

    Toyotada tek bildiğim kronik sorun önceki nesil ve şimdi devam eden MMT robotik şanzımanlarda, külliyen sorunlular ve bu üretim hatası değil. Maliyeti kurtarsın diye yetersiz performans veren şanzıman koyulmuş ve Toyota bu sorunu giderecek bu kadar sene içinde bir adım atmadı. bunu ilk zamandan itibaren fabrika da servis de kabul ediyor. Alanlar da pişman ve büyük ayıp, büyük kayıptır.
    MMT geliştirmek yerine, toyota yeni modeller ya CVT şanzıman yada tork konvertörlü geliyor. Benim araba tork konvertörlü otomatik, vuruyorum kırbacı vuruyorum kırbacı...

    Allah kaza bela vermesin ne diyeyim dediğim gibi sorunsuz marka yoktur.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.