Şimdi Ara

Corolla Premium benzinli 62.900.Focus Titanyum dizel 61.875.BU NASIL İŞ...? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
4.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avensis elegant 60.800TL .
    Corolla niye alınır anlamam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cümlemize vermesin.

    Sorunsuz marka yoktur ama ana hedefi sorunsuz araç üretmek, marka imajını sorunsuzluk üzerine konumlandırmak ve bu amaçla yürümekte olan üreticiler vardır. O sorunsuz marka imajı çok zor elde edilip çok kolay bozulabiliyor , japonlar gibi günlük değil yüzyıllık projeksiyon yapan bir milletten bu markanın çıkması süpriz değil.

    Dediğim gibi 10 bin lira farkı kesinlikle vermem, gider focus alırım yada 2. el mercedes.

    Bir de fiyat farkına tepki gösterirken şu hataya düşüyorsunuz, araçlar tüm dünyada aynı model marka kalitede ama fiyatlamalar bölgelere, ülkelere göre ayrı ayrı yapılıyor. Başka bir pazarda ford üstünlük sağlamışsa Toyota agresif olup fiyat kırabilir. Fiyat farkının araç üretim ve marka pazarlama maliyetlerinden kaynaklandığını kimse iddia edemez. 10 bin lira fark için sadece sorunsuzluk imajı yetmez, motorun tüketim performans vb. özelliklerinin diğer markaya üstünlük sağlaması + donanım ve malzeme kalitesinin üstünlük sağlaması lazım. Bunlar gerçekleşmediğine göre fiyat farkı mesnetsizdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nicknick -- 13 Aralık 2013; 19:58:33 >




  • Ben bu forumu anlamıyorum. O marka iyi kalpli, öbürü Gargamel...

    Focus, bir önceki kasasındaki rüzgârı yakalayamadı. Bagajı da yeterli değil. 2005'de TDCİ Focus'a binince aşık olmuştum. Özellikle motoruna. Fakat güncel kasayı yollarda Cmax kadar görmüyorum. Filolar hariç.
    Demem o ki, eğer talep yüksek olsa Ford da geçirir hemen.

    Tabi bunları yazmam, fiyatları uygun bulduğum anlamına gelmiyor. Zafira, Picasso gibi araçlarla kıyaslayınca özellikle, fiyatların vahameti daha iyi görülüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelbamya

    quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Şu sorunsuzluk hikayesi gerçekten mide bulandırmaya başladı, sanki diğer arabaların hepsi hergün yolda kalıyor.

    Hislerime tercüman oldun.

    Valla bu nedir abi ya sorunsuz sorunsuzda diğer arabalarda 3 günde 1 bozulmuyor.Yıllardır sayılı sorun yaşamışımdır zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende345 kullanıcısına yanıt
    Ha o picasso zafira falan hiç bilmiyorum mesela. Belki fiyatlarına göre corolla ve focus'a nazaran çok daha fazlasını sunuyorlardır.
    Fransız araçlara uzak dururum, önyargım var.

    208 yenilenmiş kalite ve donanım olarak ona bakıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Şu sorunsuzluk hikayesi gerçekten mide bulandırmaya başladı, sanki diğer arabaların hepsi hergün yolda kalıyor.

    +1.000.000 rep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Öncelikle Türkiye'de ucundan bucağından bir imaj tuttur.Sonra yaslan arkana, aşağıdaki "peşin satan" dayı gibi takıl.

     Corolla Premium benzinli 62.900.Focus Titanyum dizel 61.875.BU NASIL İŞ...?

    VW'nin "premium oldu olacak" imajı, Toyota'nın da "300 binde motoruna anahtar değmez" imajı çok yerinde iki örnek.

    Millet bunlara koşuyor işte.O Corolla'yı 80 bin lira yapsan, "Ağbii tamam çok para ama arabaya yağını suyunu koy bin.Oradan kazançlısın." diyen muazzam bir kitle çıkacağına eminim.

    Sonuç olarak bilinçli müşteri candır.Bu markaları bilinçli olarak tercih eden azınlığa selam olsun

    Bu konuya yazacaktım ama vazgeçtim Hislerime tercüman oldun saolasın




  • Corolla'yı 70 bin tl(dizel) satın alan kişi(!) , premium oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asityanığı

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-full-orjinal-54.000-km-de-97-model-temiz-garaj-arabasi-145298296/detay
    Elin oğlu satılık ilanı vermiş fiyat biçmiş mal onun ister haaaa unutmadan ama o bir Toyota değilmi hatta efsane.............


    Bana mazlumu getirin

    Oha sanki BMW satıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biraz detay vermekte fayda var.

    Her iki aracın dolu versiyonu denk degil. Focusta daha katlanan ayna yok, geri görüş kamerasını falan geçtim.

    4 kişilik bir aile focusla ve corolla ile 10 dk yolculuk yaptıktan sonraki izlenimleri su yonde olacak :

    "Gurultulu, dar, basık ve bagajı küçük bir arac bu, bize gelmez."

    İki gun focusla dolaştık sehir icinde. Yeni bir aracti. Sehir ici tuketim 7 Lt benim benzinli corolla 8 Lt yakıyor aynı kullanımda.

    Evet focusun sürüş hissi daha iyi ama son kasa corolla da fena degil.

    Corolla pahalı evet ama düne kadar focus da pahaliydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyotaya koca bir Ford focus Titanyum ve Corolla kıyaslanamaz
  • toyota kendini premium saniyo galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni focus'un filo hariç satışları yerle bir olduğu için fiyatları bu derece makul, bu kasa talep görseydi fiyatları corolla ile aynı olurdu. BENİM İÇİN focus sedan sınıfının en gereksiz araçlarından biridir. C segment sedan araç alıyorsun, bagaj desen yok, iç hacim desen o da yok. sedanlığı şüpheli arada bir araç. eski kasası yol sesi hariç çok iyiydi.
  • Focus titanium arka diz mesafesi hariç corolla ile kıyaslanmayacak bir araçtır.Gerek sürüş hissiyatı, yol tutuşu, ara hızlanmaları ve özellikle de tasarımı v.s. her türlü ezer.Bu kadar fiyat farkını anlamak zor.Ford focus dizel; c sınıfı bir aracın olması gerektiği fiyatlarda.
  • bende focus 2 sedan var focus 3 sedanı test ettim yazın benim aracın bagajı daha geniş ve kullanışlı iç mekan daha ferah focus 3 ön konsoluda beğenmedim keskin hatları var.yalıtım olarak focus2den daha iyi.
  • Focus 3 tasarım olarak kıyasladığımda kullandığım Focus 2 ye göre bende hayal kırıklığı yaratmıştı.Focus kullanan biri olarak tek beklentim arka kapılarda kullanılan plastik malzemenin iyileşmesi,daha sessiz bir sürüş ve verimi arttırılmış,titreşimi azaltılmış bir motordu.Bunların bir kısmı gerçekleşti ancak eksileri artılarından daha fazla oldu.Hedefim D segmenti bir araç elbette.Ancak C sınıfındaki en kaliteli araç ta (dizel ve fiyat-performans olarak) Octavia gibi geliyor bana....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi entelbamya -- 14 Aralık 2013; 23:47:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus 3 e focus 2 daha tipliydi diyenlerle bi cay icmek istiyorum anlatsin lar konusalim dinleyim onlari

    focus 3 sedan sahibiyim dikkat cekio carsiya girdigimde

    hecbegide guzel fakat arka stoplar cirkin sadece

    ic hacmi bagaji orta seviyede cok iyi deyil ama dar da deil
    unutmayinki focus 3 ün baska yonden bir cok artisi var ..

    adam gelip bagaji dar diyor e dogru tamam digerlerine gore biraz eksi olabilir o yönden bi kac puan eksi alabilir bu konudan ama bircok arti si var focus u elestirelim ama karalamayalim körü körüne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarım sübjektif bir konu.Siz beğenmeseniz almazdınız zaten. Mesela, bana göre Focus 3'ün hb kasası, koyu renklerle şık duruyor. Görmedim ama canlı kırmızı da iyi olurdu...Ama beyaz, hele ki sedanı...
    HB olan bana uymuyor işte...Biri bebek, iki çocuk...Gurbette olmak...Tabi aracın geldiği ülkelerde, adam gider station alır.

    Ülkemizde sedanlarda da daha muhafazakar, düz tasarımlar beğeniliyor. Jetta ve Corolla gibi...Focus 2 de öyleydi. O zaman için pek rakibi de yoktu. Heybetli kasa, 109hp dizel, fişek gibi motor...Focus 4, tahminimce yeni Mondeo'ya benzeyecektir. Yani gözümü alacak tekrar...
  • 2014 zorlu gecicek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım Focus kasa değişikliğini daha erken yapar.Mondeo beklentilerimiz 2014 ü de aşacak gibi duruyor.C segmentinde beklentilerimizi her yönüyle karşılayacak bir araç zor gibi görünüyor...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.