Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.222
Cevap
33
Favori
228.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    210lira verdim toplam lpg ye. ortalama 20.05krş yakmışım. okadar basmaya bukadar yakması bence güzel. 100kmde 8.5lt yakmış daha ne olcaktıkı. türkiyemde akar yakıt pahalı abi corsa naapsın.

    Çok iyi ya dizel halt etmiş aynı yakiyor nerdeyse maşallah
  • aynen maşallah diyelim benimkid uzun yolda 26 kuruş yaktı benzinde
    bende karabüklüyüm kurban bayramındada ben gidicem Allah nasip ederse
  • aşa yukarı çoğumuz istbuldayız.ileride müsait bi gün corsa günü yapalım
  • merhabalar beni de ekleyin listeye :)
    1997 1.4 gls 16v
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seb_gymn

    merhabalar beni de ekleyin listeye :)
    1997 1.4 gls 16v

    Ekledim dostum aramıza hoşgeldin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seb_gymn

    merhabalar beni de ekleyin listeye :)
    1997 1.4 gls 16v


    merhaba hoşgeldiniz
  • Arkadaşlar birşey soracağım kran keçesini iki kez değiştirdim yine kran keçesinden yağ kaçırıyor servis garantili değiştirdiği için yine servise bıraktım aracı sizce bunun nedeni nedir
  • krang keçesini iki kere değiştin gene kaçırıyorsa ya arabayı zorluyorsun ya gereğinden fazla ince yağ kullanıyorsun ya terlemeyi kaçak gözüyle bakıyosun yada keçe değişiminde işcilik hatası var yada parça keçe hatalı yada keçenin yuvası hatalı.aklıma bunlar geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    krang keçesini iki kere değiştin gene kaçırıyorsa ya arabayı zorluyorsun ya gereğinden fazla ince yağ kullanıyorsun ya terlemeyi kaçak gözüyle bakıyosun yada keçe değişiminde işcilik hatası var yada parça keçe hatalı yada keçenin yuvası hatalı.aklıma bunlar geldi.

    Arabayı gereğinden fazla zorlamak dereken 120 yi astığım nadirdir. 10/40 yağ konmuştu
  • zorlamaktan kastım sürat değil. vitesleri 4 5bin devirde değiştirmek gibi. 10 40 yağ doğru. galiba ya keçeden ya keçenin yuvasından kaynaklanan bi problem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    aşa yukarı çoğumuz istbuldayız.ileride müsait bi gün corsa günü yapalım


    aynen kardeş dediğin gibi yapalım adminde burda n herkes burada abi diyorum ama kimin yaşı kaçtır bilmiyorum aslında en başa yazılsa olmazmı kurucu kardeşim
  • Daha önceden 98 Corsa B GLS otomatik vardı.Gerçekten çok dayanıklı bir otomobil olduğunu ve özelliklede motorunun sorunsuz olduğunu yazabilirim.B kasa GSI a binemedim ama dış görünüşü baya güzel.Birde ufak aksesuarlarla araç daha da güzelleşiyor.Herkese iyi sürüşler diliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esratilla

    Daha önceden 98 Corsa B GLS otomatik vardı.Gerçekten çok dayanıklı bir otomobil olduğunu ve özelliklede motorunun sorunsuz olduğunu yazabilirim.B kasa GSI a binemedim ama dış görünüşü baya güzel.Birde ufak aksesuarlarla araç daha da güzelleşiyor.Herkese iyi sürüşler diliyorum


    corsa b gerçektende küçük bi tank gibi.bunu daha önce farklı arabadan inip corsaya binen herkez kolaylıkla farkeder.formumuzun yavaş akmasındanda belli zaten arıza yok konu yok konuşma yok:) clio sahibiyken her gün birinin biyerden patlak veriyodu bi günde bi sayfa problem çıkıyodu hepsine yazamıyoduk valla
  • Corsa swing 1.4 i (C 1.4 Se) 1994 model aracım var. Otomobilimi seviyorum ve zevkle kullanıyorum. Eski olmasına rağmen hem tasarım hem konfor olarak yeni arabaları aratmadığını düşünmekteyim. Fakat aracımda aşağıda bahsettiğim motor arıza ışığının ara sıra yanması canımı sıkmaktadır. Diğer corsa b kullanıcılarında da aynı sorun var mı bilemiyorum ama görüşlerini paylaşırlarsa sevinirim.

    Aracımın motor sıcaklığı 90 dereceye kadar gelene kadar rölantisi 800 ile 900 arasında seyrediyor. Fakat motor sıcaklığı 90 ve 90 derecenin üstüne çıktığında rölanti 900 ile 1000 arasında seyretmeye başlıyor. Bu sıcaklıkta bir dakika rölantide çalışınca da motor elktronği arıza ışığı yanmaya başlıyor. Motoru kapatıp açınca bu ışık sönüyor fakat motor sıcakken gene rölantide beklenirse ışık tekrar yanıyor. Işık yandıktan sonra sürüş dinamiklerinde herhangi bir değişiklik fark edilmiyor.Sorunun rölanti ayarlayıcısından kaynaklandığını düşünüyorum. Motor elektroniği arıza ışığının yanması beni ileride zor durumda bırakır mı bilemiyorum. Yaklaşık 4 ay öncede tamirciye gittiğimde bu arıza ışığını söylemiş ve usta motorun rölantisinin yüksek olduğunu söyleyip rölantiyi düşürmüş ve ışığın yanmaması içinde sensörleri temizlemişti. Tamirden sonra 3 ay arıza ışığı yanmadı.

    Aracımın sorunu ile ilgili görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkür ederim.




  • bende eskiden uno varken böyle bişey yaşamıştım rolantiyi ayarlayan potansiyometre diye bi parça arızalıydı değiştik düzelmişti.
  • rolanti motoru ya da diğer adı rolanti motor ayarlayıcısı(idle air valve control) diye bir parça var
    50-60 tl civarı olması gerek bir opel parçacıya ya da servisine sorabilirsiniz
  • 2000 1.2 16V Swing ekleyebilirsiniz
  • işte bizim düldül:) bu arada bu fotodaki 307 de satılık arkadaşlar bilginize

     Corsa B Kulübü
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolga_55 -- 30 Eylül 2011; 9:48:47 >
  • yaz hocam 1999 corsa 1.4 gls 16v çağatay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.