Şimdi Ara

Corsair Garanti Sorunu 1 Aydır Ürün Garanti Kapsamında Olmasına Rağmen Gelmiyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Anlatayım ki bütün DH ailesi bilsin.

    4 Nisan 2016 da corsair firmasının güvenilirliğini hiç sorgulamadan K70 Mekanin oyuncu klavyesini vergi ve kargo dahil edildiğinde 203 satın dolara aldım.Klavye diğer donanınlarıma karşı titizimdir ve tertemiz kullandığım halde tak çalıştır modunda olan klavyem 19.12.2016 da yani 8 ay sonra bozuldu.Tabi izlenecek adımları izleyip sorunumuzu gidermek için corsair sitesinde müşteri temsilcisi ile bir arkadaşımın yardımıyla konuşup ticket işlemi başlattık ve olaylar bundan sonra ne yazık ki başladı.
    Üzücü olan o güne kadar corsaire karşı oluşturduğum güven bu sayede tamamen sıfırlandı diyebilirim.Corsaire ait 750D Kasa , h110 sıvı soğutma ve M65 Rgb mause kullanıyorum yanına k70 mekanik klavye aldım bilseydim bu ürünlerin hiçbirini bu firmadan ALMAZDIM.Nedenlerine geçeyim :

    Ticket işlemini başlattık ; Klavyenin led ışıklarının yandığını ancak herhangi bir tuşun çalışmadığını izah ettik.Arkadaşlar eski klavyenizi gönderin hesabınıza 120 dolarlık bir bloke koyacağız ve eski klavyeniz elimize ulaştığı anda blokeyi kaldıracağız dediler.Dedikleri gibi klavyeyi ptt kargo ile 67 tl ödeyerek Attn: Returns Department Corsair BV Wormerweg 8 Almere, 1311 XB The Netherlands Phone: +1(888) 222-4346 gönderdim blokeyi hesabımdan 10.1.2017 tarihinde kaldırdılar.Tabi bu arada ellerinde k70 olmadığını k70 lux göndereceklerini söylediler arada 10-20 dolarlık zararımız olsa da kabul ettik yalnız k70 lux un WASD ve 123456 tuşlarını beğenmediğimizi bunun yerine eski klavyemizin kırmızı tuşlarını istediğimizi söyledik ayni ticket içerisine tuş takımını da koyup göndereceklerdi.Dedikleri gibi tuş takımı DHL kargo - aras kargo ile geldi ancak klavye olmadığını görünce DHL kargoyu aradım ve 2 ürün gelmesi gerektiğini elime aras kargonun tek ürün ulaştırdığını aktardım DHL kargo tek ürün size kargolanmış ve geldiği yer Çin inanmadığım için kaç tl kargo ücreti çıkarıldığını sordum 3.6. küsür kargo ücreti tuttuğunu söylediler,hepsi doğru idi yalnız ortada olmayan klavyenin tuş takımı vardı.
    Tabii ki corsair ile skype üzerinden iletişime geçip durumu aktardık tuş takımı elimize ulaştı ancak ortada klavye yok neden diye soruldu bunun gibi yaklaşık 1 aydır bu sualleri soruyoruz.Verilen cevapları aktarıyorum.K70 Lux için Çin de ki yöneticiye e-mail atıldı binaları taşınmış bu yüzden geç kalmışlar.( Yaklaşık 1 hafta önce dedikleri.) ikinci defa e-mail attılar Çin de bulunan yöneticiye ( Cevap verilmedi daha bununla ilgili ) Yaklaşık 3 hafta bekledikten sonra arkadaşımdan rica ettim ve şunu söylemesini istedim.Yahu dedim 1 aydır 1 klavyeyi corsair gibi büyük bir firma Çin den ya da Amerika dan gönderemiyorsa ben arada ki fiyat farkını karşılayayım k70 rgb olanını gönderin yeter bu kadar beklettiğiniz.Mause ,sıvı soğutma ve kasanızı kullanıyorum bu söylediğiniz bahanelerle müşteri kaybediyorsunuz dedirttim ve müşteri temsilcisi arkadaşların artık yaptıkları bişi olmadığını görünce supervisor ile görüşmesini istedim arkadaşın bu sayede belki çözüm bulabiliriz dedik ama müşteri temsilcisi supervisorun meşgul olduğunu ve telefon ile aranacağımızı söylediler bende arkadaşımın telefonunu yazdım gerekli bilgilere 2 gün geçmesine rağmen aranacağız arkadaş sanırım çok çok meşgul.19.12.2016 da başlattığımız ticket 19.1.2017 yani tamı tamına 1 ay olmasına rağmen hala beklemekteyiz ha bugün ha yarın kargolayacaklar.Corsair firmasından alış veriş yaparken bir daha düşünün arkadaşlar.Bundan sonra dünyanın en iyi malını ürettik deseler kesinlikle alış veriş yapmayacağım.Bu saatten sonra corsair bir müşterisini kaybetti aslında bize Türkiye Cumhuriyeti'ne ne kadar değer verdiği de ortaya çıktı.Bu yazdıklarımda en ufak bir mabalağa varsa ben corsaire 203 dolar hibe edebilirim.Bu gece de arayıp konuşacağız gerekli bilgilendirmeyi konuyu editleyerek yapacağım.Hepinize hayırlı günler.

    EDİT : Dün gece skype ile corsairde çalışan Tim adında bir müşteri temsilcisi ile görüştük.Çin de yaşanan dağıtım sorunları nedeni ile klavyemizin 1 -2 hafta içinde kargolanacağını ya da para iadesi yapabileceklerini söylediler.Biz de 45 gün bekletecekseniz ya rgb olanını gönderin ya da para iadesi yapın dedik.Rgb olanını gönderemeyeceklerini para iadesi yapabileceklerini söylediler ve bununla alakalı mail atacaklardı ama ne yazık ki dünden beridir ne geri ödemeye yönelik ne mail geldi ne de ticketin durumunda bir değişiklik var.Corsair alırken artık bir daha düşünün Hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadecebirdost -- 20 Ocak 2017; 17:29:11 >







  • Hakkınızı sonuna kadar arayın hocam. Hatta çirkeflik yapın biraz bağırın böyle yapmadıkça bazı şeyler çözülemiyor malesef
  • Tabii ki hakkımızı arayacağız üzüldüğüm bu firmadan epeyce ürün satın almıştım keşke bu kadar güvenmeseydim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.