Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
578
Cevap
49
Favori
41.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Cümleyi yanlış anlamışsınız. Kendi kutusunda olması gerekiyor corasir o şekilde istiyor. Corsair kargoda zarar görmesin düzgün kargo yapın eğer zarar görürse ben karışmam diyor.Bu yüzden o kutuyu atma fırlatma gibi durumlarda zarar görmesin diye baloncuklu pakete koyarsanız iyi olur.
  • jetsons kullanıcısına yanıt
    Kendi kutusunda olması şart değil arkadaşlar. Hiçbir Corsair bozulan ürünümü orjinal kutusunda göndermedim, hepsini güzel paketleyip ya baloncuklu zarf ya da hava baloncukla sabitleyerek koliyle gönderdim, hiçbir şekilde sorun da olmadı. Adamlar açıkça yazmışlar:

    Packaging Instructions:
    - DO NOT return any Corsair product in a standard mailing envelope.
    - Proper return packaging includes either a padded envelope sufficient to support the product size and weight or a standard shipping box with stuffing to minimize movement during transit.
    - Coolers: Please note to include all fans, pump and the radiator when packing your defective unit. Missing parts will cause your RMA request to be rejected.
    - Memory: Please note to include the whole set/kit even if only 1 module is defective. Incomplete sets/kits or mismatches will cause a delay in your RMA request.

    Normal zarfa kormayın, baloncuklu zarfa ve/veya ürünün boyutunu ve ağırlığına göre ürünün kargoda kaymasını(oynamasını) engelleyeci şekilde paketleyin demişler.

    Orjinal kutusunu atmadıysanız elbette ona koyup, daha rahat gönderirsiniz de kesinlikle böyle bir şart yok.




  • Beyler Corsair RMA ile sorunum var.
    CMZ8GX3M2A1600C9 ram kodlu faturaya ihtiyacım var.Amazon veya yerli firma faturası olabilir.
    Yardım edebilecek varsa resmini çekip yollarsa çok memnun olurum.
  • "Request an RMA" butonunu göremedim "create a ticket" olarak mı devam edeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckaracar

    "Request an RMA" butonunu göremedim "create a ticket" olarak mı devam edeceğiz.

    Evet.
  • RMA talebim ile yeni ürün gönderilmiş tarafıma DHL ile. 45.41 dolar değer girilmiş. Mail geldi gümrüğe tabidir diye.
    Son kargo hareketinde "Arrived at Sort Facility" yazıyor. Bu durumda ne yapılıyor? Bilen arkadaşlar vardır elbet.
  • Arayıp konuşun.
  • Win 10 sürekli bellek kaynaklı mavi ekran vermeye başladı, bir kaç ay önce aldığım kitten heralde deyip çıkardım denedim şu an sorunsuz sorun onlarda büyük ihtimal. Bana da RMA yolu gözüktü heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-Y

    Win 10 sürekli bellek kaynaklı mavi ekran vermeye başladı, bir kaç ay önce aldığım kitten heralde deyip çıkardım denedim şu an sorunsuz sorun onlarda büyük ihtimal. Bana da RMA yolu gözüktü heralde.

    Aynı sorunu yaşadım, ekran görüntüleriyle birlikte Corsair'e ilettim, kabul ettiler ve bozuk bellekleri firmaya gönderdim. Bellekleri değiştirdiler fakat elime ulaşma işlemleri çok uğraştırdı.

    Kargo firması çok uğraştırdı sağolsun, ".... tl gümrük vergisi çıkmıştır, ödemezseniz her gün için ... tl bedel alıncaktır" tarzı mail attılar, 3-4 gün boyunca telefon ve mail ile halletmeye çalıştım. "Bütün masraflar karşı taraftan ödenecek şeklinde anlaşılmıştı" diye firmayla birkaç kez telefonda farklı günlerde konuştum. En sonunda "kusura bakmayın, karşı taraf ödeyecekmiş" diyip gümrükten ürün geçti ve elime ulaştı.

    Çok yakındır Corsair sırf bu kargo sebeplerinden Türkiye'den RMA'leri kabul etmemeye başlarsa hiç şaşırmam. Ben Corsair ürünlerini sırf müşteri hizmetleri mükemmel diye tercih ediyorum açıkçası, umuyorum aynı kalitede ülkemize önem vermeye devam ederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fliusit -- 26 Şubat 2017; 4:32:14 >




  • K70 Lux RGB klavye aldım hepsiburada.com'dan lakin LED'ler çalışırken ve parlaklık arttırıldığında tiz bir ses geliyor klavyeden yabancı Corsair forumlarında RMA ile sonuçlandırılmış bir işlem olarak görünüyor. Lakin klavye oldukça ağır ve hacimli PTT ile yüksek tutabilir. Hepsiburada.com yurt içi kargo ile bize yollayın biz servis ile ilgilenelim diye geri dönüş yaptılar. Ne önerirsiniz acaba?
  • PaladinRudjack kullanıcısına yanıt
    Evet madem Türkiye'den alıp bu kadar para verdin, gönder onlar halletsin.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, yolladım. Lakin sanırım bu kutunun içinden çıkan WASD tuşlarının yerine farklı tuşların takılabildiği ufak bir aksesuarı koymayı unutmuşum,umarım bir sorun yaşamam.
  • Arkadaşlar bende amazondan alınma corsair h100i v2 yi göndericem , bu konuda hiç bilgim yok kargo parası bizden mi çıkıyor yoksa karşı taraf ödemeli mi gönderiyoruz nasıl oluyor bilgilendirirseniz çok sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tsc4hm3T

    Arkadaşlar bende amazondan alınma corsair h100i v2 yi göndericem , bu konuda hiç bilgim yok kargo parası bizden mi çıkıyor yoksa karşı taraf ödemeli mi gönderiyoruz nasıl oluyor bilgilendirirseniz çok sevinirim

    İlk sayfada sorduğun şeyi anlattık zaten :)



    Konu açıldığı zamanlar Corsair karşılıyordu fakat artık kargoyu kendiniz ödüyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tsc4hm3T

    Arkadaşlar bende amazondan alınma corsair h100i v2 yi göndericem , bu konuda hiç bilgim yok kargo parası bizden mi çıkıyor yoksa karşı taraf ödemeli mi gönderiyoruz nasıl oluyor bilgilendirirseniz çok sevinirim

    İlk sayfada sorduğun şeyi anlattık zaten :)



    Konu açıldığı zamanlar Corsair karşılıyordu fakat artık kargoyu kendiniz ödüyorsunuz.

    Ücret ne kadar peki benim gözümden kaçmış bakarken
  • Tsc4hm3T kullanıcısına yanıt
    Onu ben bilemem göndereceğiniz ürüne göre değişir, PTT'de hesaplarlar. (soğutucu için tahmini 40-50+)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 10 Mart 2017; 1:58:47 >
  • bize gönderilen kargonun gümrük masrafları kime ait?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayims

    bize gönderilen kargonun gümrük masrafları kime ait?

    Amazon konumda şunu yazmıştım eğer olursa denersiniz.

    Sık yaşanan bir durumu daha açıklığa kavuşturmaya çalışalım bildiğiniz üzere bazı garantilik durumlarda ürünü servise yolluyoruz dönerken bizden tekrar vergi kesiyorlar/kesmeye çalışıyorlar işte bu durumda resmi kanunlar ne diyor ? Ticaret bakanlığının müşteri temsilciliğe sorulduğunda, "servise giden bir ürün dönüşte servisten geldiğini gösteren bir belgesi varsa vergi kesilmemesi gerekiyor" diyor ama gene de böyle bir durumla karşı karşıya kalırsanız alttaki linkten şikayetinizi bildiriniz.

    http://www.gtb.gov.tr/iletisim/cagri-merkezi1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 14 Mart 2017; 14:31:9 >




  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Sorumun cevabı bu değil, gönderilen ürünün gümrük masraflarını kim karşılıyor? Corsair mi yoksa biz mi? DTP olarak mı Prepaid olarak mı gönderiliyor?
  • sayims S kullanıcısına yanıt
    Attığım cevaptan bu sonuca çok rahat varılabilir, Corsair karşılasa neden atayım ki bunu ?
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.