< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 3 Şubat 2021; 1:51:4 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 3 Şubat 2021; 1:51:4 > |
Şahsen umursadığım nokta şu: - Forumda Corsair RMA konusu veya arkadaş tarafından açılmış diğer konular hakkında böyle derli toplu, doğru düzgün bir rehber var mı? Genellikle yok; olsa da sorun değil. - Hiçbir şey bilmeyen bir kişi başlığı açınca sorununa çözüm bulabiliyor mu? Yüksek ihtimalle evet. E daha neyin muhabbetini yapıyorsunuz? Neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz, ben çözemedim. Sadece mesaj eksileme olsa neyse; işin bir de laf atma, aklınca küçümseme boyutu var ki bu davranışlar dışarıdan umduğunuz yahut düşündüğünüz gibi görünmüyor. Dahili bileşenler bölümünde sürekli takılan kişiler genellikle yaşını başını almış, yetişkin diyebileceğimiz insanlar; ama anlattığım bu olaylar maalesef yaşa bakmıyor. Gerçekten çocukça ve hiçbir yararı olmayan konuşmalara şahit oldum; üzülerek söylemeliyim ki hâlâ da oluyorum. Kıssadan hisse, yapılan işe saygı yoksa en azından emeğe saygı duyulmalı. Karşıdaki insan size herhangi bir fayda sağlamıyor olabilir; hareketleri yapmacık da geliyor olabilir. Lakin verdiği emek neticesinde buralardan faydalanıp sömürülmekten kurtulan birçok insan olduğunu da göz ardı etmemeniz, tenkit ettiğinizin onda biri kadar da olsa takdir etmeniz lazım. İsterseniz bu mesajı da eksileyin; ama benim fikirlerime karşıt bir düşünceniz varsa konu kirlenmesin diye özel mesaj atmanızı tercih ederim. MühendisMurat, konu gayet başarılı olmuş; elinize sağlık. Kullandığım ürünlerde sorun çıkarsa faydalanacağım. |
Olsun hiç bilmeyene anlatır gibi anlatmak iyidir. Kimin nerede takılacağını bilemezsiniz. Eline sağlık, güzel bir rehber olmuş Murat kardeşim...
|
İnsanların niyetleri kendini bağlar bu mantıkla o zaman hiç rehber açmayalım insanları aydınlatmayalım, bu ülkede yaşadığımız için haklarımızın o kadar az farkındayız ki belki bu konuyu görene kadar kimisi böyle bir hakkı olduğunu bile bilmeyecekti, ürünü direkt çöpe atacaktı veya kenara kaldırıp bekletecek bu ve bunun gibi rehberleri görene kadar garanti süresi bitecekti vs.
Logitech farklı bu farklı, burada firmayı kandırmak olası gözükmüyor çünkü ürünü siz onlara yolluyorsunuz onlar inceliyor onay çıkarsa ondan sonra değişim oluyor. Dağarcığımızı sadece bir noktaya odaklandırıp öyle değil daha geniş düşünerek yorum yapalım. Beni yalnızca kendim ilgilendirir, bir kişiye daha faydalı olabildiysem ne mutlu bana. |
Selamlar, ;
Corsair h100i v2'im bozuldu. Sıcaklıklar aşırı derecede arttı. Boşta 45 50, yükte 80lerde çalışıyor işlemcim. Overclocksuz. RMA için ticket yazdım. Elimde faturamın olmadığını da belirttim. Benden sıcaklık değerlerini yollamamı istediler yolladım ve en son olarak serial numarasını fotoğrafını yolladım ve RMA'm kabul gördü. Sonra chat ile konuşup Hollandaya kargonun ürünün ağırlığından dolayı 30 euro tuttuğunu ve Pre-Paid talep ettiğimi belirttim. Pre-paid için istek açtı ve yüksek ihtimal onaylanıcak ve yeni ürünü en kısa sürede elime ulaştırıcaklar kargoyu DHL ile yolladıktan sonra. Aldığım sıvı soğutucu ikinci eldi ve faturası yoktu. 2 senelik ürün. Ona rağmen direk değişim yapıcak olması Corsair'ın müthiş birşey. Kullanıcılarını önemsediklerinin yegane kanıtı olsa gerek. Arkadaşlar bir sıkıntısı varsa ürünlerinizin ve faturası olmasa dahi bunu belirtip sıkıntılı ürünlerine RMA isteyebilirsiniz. Yazmak istedim buraya bilgilendirme amaçlı. Saygılar. |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 13 Ekim 2015; 2:18:29 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 17 Ekim 2015; 20:50:17 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdo4 -- 7 Mart 2016; 11:26:10 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdo4 -- 7 Mart 2016; 11:22:38 > |