Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
578
Cevap
49
Favori
41.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Corsair inanılmaz bir firma gerçekten. Eksen'den 450d almıştım 6 Ocakta teslim aldım ama gördüm ki yan kapağın plexisi boydan boya çatlak. Dedim Türkiye distribitörü uğraştırır şimdi, kargoyu teslim alırken kontrol etmedim çünkü. Direk aynı gün Corsair RMA ticketı açtım 4 tane fotoğraf birde eksenin gönderdiği dijital fatura'nın pdfsini yükledim ticketa. Sonuç mu? 7'si onaylandı, bugün kargo çıktı ve tahmini teslim tarihi pazartesi ve bendeki kırık kapağı bile istemediler.

    Bu sırada saat farkı olayını fark etmediğimden geri dönüş yapılmadığını düşünmüştüm (rma açtığım vakit bu konuyu okumamıştım) eksen'i aradım onlarda beni vektrona yönlendirdiler. Vektron UPS ile kapağı yollamamı en geç salı-çarşamba yenisini yollayacağını söyledi, halbuki corsair çoktan yollamış Bugün de vektrona yolladım benim kırık kapağı ama sanırım pazartesi arayıp gerek kalmadığını belirteceğim ya da belirtmesem mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lerenturk -- 8 Ocak 2016; 18:59:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lerenturk

    Corsair inanılmaz bir firma gerçekten. Eksen'den 450d almıştım 6 Ocakta teslim aldım ama gördüm ki yan kapağın plexisi boydan boya çatlak. Dedim Türkiye distribitörü uğraştırır şimdi, kargoyu teslim alırken kontrol etmedim çünkü. Direk aynı gün Corsair RMA ticketı açtım 4 tane fotoğraf birde eksenin gönderdiği dijital fatura'nın pdfsini yükledim ticketa. Sonuç mu? 7'si onaylandı, bugün kargo çıktı ve tahmini teslim tarihi pazartesi.

    Bu sırada saat farkı olayını fark etmediğimden geri dönüş yapılmadığını düşünmüştüm (rma açtığım vakit bu konuyu okumamıştım) eksen'i aradım onlarda beni vektrona yönlendirdiler. Vektron UPS ile kapağı yollamamı en geç salı-çarşamba yenisini yollayacağını söyledi, halbuki corsair çoktan yollamış Bugün de vektrona yolladım benim kırık kapağı ama sanırım pazartesi arayıp gerek kalmadığını belirteceğim ya da belirtmesem mi

    :D benimde gözükmeyen bi çizik var 3 cm kadar kapağın en sonunda flaşla anca gözüküyor öbür türlü dikkatli bakman lazım bunu corsaire attım gönderdiler rev2 olan sürümünü fakat içinden ne halse eski rev olanı çıktı dedim böyle böyle ben bu eski sürümü istemiyorum çünkü gerçekten eski sürüm mandal çok dandik yenisine göre dediler tekrar göndericez.3 tane kapağım olucak plexi corsair 760t :D yedek durmasını istiyordum çok zaten 3 tane olucak inşaAllah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResulMert

    quote:

    Orijinalden alıntı: lerenturk

    Corsair inanılmaz bir firma gerçekten. Eksen'den 450d almıştım 6 Ocakta teslim aldım ama gördüm ki yan kapağın plexisi boydan boya çatlak. Dedim Türkiye distribitörü uğraştırır şimdi, kargoyu teslim alırken kontrol etmedim çünkü. Direk aynı gün Corsair RMA ticketı açtım 4 tane fotoğraf birde eksenin gönderdiği dijital fatura'nın pdfsini yükledim ticketa. Sonuç mu? 7'si onaylandı, bugün kargo çıktı ve tahmini teslim tarihi pazartesi.

    Bu sırada saat farkı olayını fark etmediğimden geri dönüş yapılmadığını düşünmüştüm (rma açtığım vakit bu konuyu okumamıştım) eksen'i aradım onlarda beni vektrona yönlendirdiler. Vektron UPS ile kapağı yollamamı en geç salı-çarşamba yenisini yollayacağını söyledi, halbuki corsair çoktan yollamış Bugün de vektrona yolladım benim kırık kapağı ama sanırım pazartesi arayıp gerek kalmadığını belirteceğim ya da belirtmesem mi

    :D benimde gözükmeyen bi çizik var 3 cm kadar kapağın en sonunda flaşla anca gözüküyor öbür türlü dikkatli bakman lazım bunu corsaire attım gönderdiler rev2 olan sürümünü fakat içinden ne halse eski rev olanı çıktı dedim böyle böyle ben bu eski sürümü istemiyorum çünkü gerçekten eski sürüm mandal çok dandik yenisine göre dediler tekrar göndericez.3 tane kapağım olucak plexi corsair 760t :D yedek durmasını istiyordum çok zaten 3 tane olucak inşaAllah

    Yan kapak konusunda cömertler anladığım kadarıyla, biraz da problem olur diye düşünmüştüm ama madem böyle yollasınlar bir tane daha yedek durur




  • Murat hocam affınıza sığınarak soru sormak istiyorum. Konuda bahsi geçmişti 450d yan kapağı yolladı cuma günü corsair. Bugün telefonuma mesaj geldi

    "DHL express ile gelen xxx konsimento nolu gönderi gumruklı işlem görmüştür. Tarafınıza ayrıntılı bilgilendirme yapabilmemiz için iletişim bilgilerinizi (faks & email) konsimento numarası ile ihbar@dhl.com email adresimize bildirmenizi önemle rica ederiz."

    ...diye. Nolmuş şimdi bizim parça gümrüğe mi takılmış? Eğer öyleyse bir sonraki adım ne olacak?
  • lerenturk kullanıcısına yanıt
    Evet söylediklerini yollayın ek masraf olmaz en fazla bir kaç bilgi isterler.

    İmzamdaki amazon konusuna girin DHL bölümünde istedikleri belgeler anlatılıyor korkacak bir durum yok yani yasaklı bir ürün değil sonuçta, hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lerenturk

    Murat hocam affınıza sığınarak soru sormak istiyorum. Konuda bahsi geçmişti 450d yan kapağı yolladı cuma günü corsair. Bugün telefonuma mesaj geldi

    "DHL express ile gelen xxx konsimento nolu gönderi gumruklı işlem görmüştür. Tarafınıza ayrıntılı bilgilendirme yapabilmemiz için iletişim bilgilerinizi (faks & email) konsimento numarası ile ihbar@dhl.com email adresimize bildirmenizi önemle rica ederiz."

    ...diye. Nolmuş şimdi bizim parça gümrüğe mi takılmış? Eğer öyleyse bir sonraki adım ne olacak?

    hocam gönderiniz gümrüğe tabidir. yani mail ile size evrak atıcaklar 2 tane birinci evrak açıklama 2.evrağı doldurup tarayıcıdan taratıp geri mail yoluyla ihbar@dhl ye atıcaksınız kimlik fotokopisi arkalı önlü ve o formu doldurup atıcaksınız,onlarda gümrüğe gösterip geçirecekler ürünü corsair zaten ödüyor herşeyi sadece onay gibi bir şey bu benim gelen 2.kapak direk geçti.1 kez yapman lazım bu olayı belgeyi doldurup ve kimlik fotokopisini mail ile dhl ihbara yollaman lazım sadece.




  • Anladım teşekkürler.
  • Murat hocam, DHL'den bir mail daha geldi. Corsair'den çıkan 3 tane belge eklemişler. İşin ilginç tarafı gönderdikleri yan kapağın ücreti 100 dolar gözüküyor. Bu yüzden ciddi ciddi gümrüğe takıldı sanırım parça. İşin ilginci Corsair'in sitesinde aynı parça 15 dolar gözükmekte. Hangi taraftan düzeltme yapmak lazım? DHL yarın Gümrük departmanını arayın sorun dedi ama Corsair'in tarafından da bi düzeltme yapmak gerekli mi. Bi kasa aldık başımıza gelmeyen kalmadı yahu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lerenturk

    Murat hocam, DHL'den bir mail daha geldi. Corsair'den çıkan 3 tane belge eklemişler. İşin ilginç tarafı gönderdikleri yan kapağın ücreti 100 dolar gözüküyor. Bu yüzden ciddi ciddi gümrüğe takıldı sanırım parça. İşin ilginci Corsair'in sitesinde aynı parça 15 dolar gözükmekte. Hangi taraftan düzeltme yapmak lazım? DHL yarın Gümrük departmanını arayın sorun dedi ama Corsair'in tarafından da bi düzeltme yapmak gerekli mi. Bi kasa aldık başımıza gelmeyen kalmadı yahu...

    Kardeşim tamam panik yapma standart prosedür bunlar yahu, 100 dolar gözüktüğü için belge istiyorlar bu kadar basit sana gönderdikleri belgeye istediklerini yazıp resmini çekip atacaksın sonra kapına gelecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    quote:

    Orijinalden alıntı: lerenturk

    Murat hocam, DHL'den bir mail daha geldi. Corsair'den çıkan 3 tane belge eklemişler. İşin ilginç tarafı gönderdikleri yan kapağın ücreti 100 dolar gözüküyor. Bu yüzden ciddi ciddi gümrüğe takıldı sanırım parça. İşin ilginci Corsair'in sitesinde aynı parça 15 dolar gözükmekte. Hangi taraftan düzeltme yapmak lazım? DHL yarın Gümrük departmanını arayın sorun dedi ama Corsair'in tarafından da bi düzeltme yapmak gerekli mi. Bi kasa aldık başımıza gelmeyen kalmadı yahu...

    Kardeşim tamam panik yapma standart prosedür bunlar yahu, 100 dolar gözüktüğü için belge istiyorlar bu kadar basit sana gönderdikleri belgeye istediklerini yazıp resmini çekip atacaksın sonra kapına gelecek.

    Tamam ama 15 dolarlık parçaya niye 100 dolar fatura yollarlar ki?




  • hocam corsair garanti ile gönderdikleri ürünleri 100 dolar olarak belirtiyor.herşeyi ödüyor ödenmesi gereken ücretleri zaten sen sadece o kutunun içinde ne olduğunu yazıp belgeye kimlik fotokopisiyle atıcaksın.benim yan kapağada 100 dolar yazmışlar bu sadece onay gibi bir şey anlatmıştım sana 2.kapakta cumartesi günü geldi Türkiyeye geçti gümrükten aras kargoya verdiler bile sıkıntı yapcak bir şey yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResulMert

    hocam corsair garanti ile gönderdikleri ürünleri 100 dolar olarak belirtiyor.herşeyi ödüyor ödenmesi gereken ücretleri zaten sen sadece o kutunun içinde ne olduğunu yazıp belgeye kimlik fotokopisiyle atıcaksın.benim yan kapağada 100 dolar yazmışlar bu sadece onay gibi bir şey anlatmıştım sana 2.kapakta cumartesi günü geldi Türkiyeye geçti gümrükten aras kargoya verdiler bile sıkıntı yapcak bir şey yok

    İyi bari rahatladım şimdi. Sağol kardeşim allah razı olsun.
  • Corsair bana 2.kez rev 2 mandallı 760t pencereli kapak gönderiyor 2.sinin içindende eski sürüm mandal çıkıyor şaka gibi adamlar resmen eski panelleri koymuş yeni rev kodlu kutuların içine şaka gibi
  • 3.yan kapağı verdi corsair kargoya :D bu sefer içini açıp baksınlar dedim
  • Sağ salim kapak elime ulaştı. Yardımcı olanlara teşekkürler bu arada vektronda kapağı değiştirmiş o da geldi bugün. Yedek dursun o da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lerenturk

    Sağ salim kapak elime ulaştı. Yardımcı olanlara teşekkürler bu arada vektronda kapağı değiştirmiş o da geldi bugün. Yedek dursun o da

    Hayırlı olsun dostum adına sevindim.
  • İmzamdaki 8gb ram soğutucu bloğun düşmesiyle alakalı problem yaşadım garantisinin bitmesine 5-6 ay kala servise gönderdim tabi kullanıcı hatası soğutucu termal bantlar elle çıkarılmış cevabi geldi. Soğutucu ramleri anakarttan çıkarırken elimde kaldi. Neyse ürün geldi Corsaire Rma açtım ilgilendiler burdaki servisin garanti kapsamına almadığını yazdım fakat burdaki gönderilen yere servis değil. Böyle bir yetkileri yok cevabını alınca sasirdim. Yazışmalar sonrası ne yapmam gerektiğini söylediler. Yapılan işlemler ayni. Gönderirken ben ödedim corsair gönderirken kendileri bilir ödedi. Sonuç kapalı kurulu yeni revizyona uğramış yeni ramler geldi.Valla corsair gönderirken ram alırken servisi sıkıntili alma dediler. Adamlar bunu yaparak ön yargı gitti. Bu olayı aynı şekilde logitech yapıyor. O konuda da iyidirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electro58 -- 16 Ocak 2016; 1:55:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • electro58 kullanıcısına yanıt
    Buradaki teknik servisler Allah'a emanet abi hiç açma konusunu ya, neye göre alıyorlar o kararları akılla mantıkla izah edilemiyor maalesef.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Aynen Burdakiler acayip.onu bırak Vatan aracılığıyla gönderdim servis değilmiş gönderilen yer. ona şaşırdım. Neyse yeni ramleri aldım sıkıntı yok 😁😁😁😁

    Edit: imla ve düzeltme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electro58 -- 16 Ocak 2016; 2:00:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuryenin size gelmesi için istediği bilgi "Billed Account" tur bunu verince kuryeyi size yollayacaklar.

    bilgisi eklendi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.