Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
578
Cevap
49
Favori
41.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gerçekten çok faydalı bir adamsın.
  • Şu foruma kaydolduğum günden beri bu arkadaşın hangi konusunu, mesajını görsem eksi yağmuruna tutuluyor. Belki geçmişten gelen husumet, belki başka olaylar vardır ki bunlar beni alakadar etmiyor. İsteyen ego sahibi, bilgiçlik taslayan veya popülarite uğruna bir şeyler yapıyormuş gibi görünen biri desin. Hatta öyle de olabilir; bu bir fark yaratmıyor.

    Şahsen umursadığım nokta şu:

    - Forumda Corsair RMA konusu veya arkadaş tarafından açılmış diğer konular hakkında böyle derli toplu, doğru düzgün bir rehber var mı? Genellikle yok; olsa da sorun değil.
    - Hiçbir şey bilmeyen bir kişi başlığı açınca sorununa çözüm bulabiliyor mu? Yüksek ihtimalle evet.

    E daha neyin muhabbetini yapıyorsunuz? Neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz, ben çözemedim. Sadece mesaj eksileme olsa neyse; işin bir de laf atma, aklınca küçümseme boyutu var ki bu davranışlar dışarıdan umduğunuz yahut düşündüğünüz gibi görünmüyor.

    Dahili bileşenler bölümünde sürekli takılan kişiler genellikle yaşını başını almış, yetişkin diyebileceğimiz insanlar; ama anlattığım bu olaylar maalesef yaşa bakmıyor. Gerçekten çocukça ve hiçbir yararı olmayan konuşmalara şahit oldum; üzülerek söylemeliyim ki hâlâ da oluyorum. Kıssadan hisse, yapılan işe saygı yoksa en azından emeğe saygı duyulmalı. Karşıdaki insan size herhangi bir fayda sağlamıyor olabilir; hareketleri yapmacık da geliyor olabilir. Lakin verdiği emek neticesinde buralardan faydalanıp sömürülmekten kurtulan birçok insan olduğunu da göz ardı etmemeniz, tenkit ettiğinizin onda biri kadar da olsa takdir etmeniz lazım.

    İsterseniz bu mesajı da eksileyin; ama benim fikirlerime karşıt bir düşünceniz varsa konu kirlenmesin diye özel mesaj atmanızı tercih ederim.

    MühendisMurat, konu gayet başarılı olmuş; elinize sağlık. Kullandığım ürünlerde sorun çıkarsa faydalanacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müddeiumumi -- 15 Kasım 2015; 14:16:53 >




  • Ülkemizde sıkça rastlanan bir zihniyet vardır hepimiz biliriz, bazı kişiler herşeyi ama herşeyi eleştirirler, onun orası niye böyle bunun burasını ben sevmedim. Adama dersin ki tamam haklı olabilirsin, peki senin çözümün ne ? veya sen ne yaptın ? Bunu dedin mi adamdan birdaha ses gelmez, kuru gürültü şeklinde "yavvv, hade be sende" tarzında bir mesajla karşılaşırsınız, bu yaygın birşey anlayışla karşılamak lazım, yaşını başını almış kişiler diyorsun ya işte asıl zaten bu anlattığım durum daha çok eski kuşaklarda gözüküyor, kuşakları araştırabilirsiniz netten. :)

    Yararlı ve doğru bilgi er yada geç hakettiği değeri alır, bundan hiç şüphem yok şuan En popüler konulara bakıyorsun birinci ve dördüncü konu benim konularım, o yüzden sıkıntı yok bakın işte kendiliğinden gene hakettiği değeri buluyor mesajlarınızla daha da artacak bu biliyorum, bu konu daha fazla uzamasın bundan sonra mesaj atacak arkadaşlar bu konuya değinmesin prim vermeyin boş yere amacına ulaştırtmayın o kişileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 15 Kasım 2015; 14:32:35 >




  • Kargo olayı önemli , yurt dışına kargo yollamak yürek ister.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KURTum

    Kargo olayı önemli , yurt dışına kargo yollamak yürek ister.


    Neden ? Ön ödemeli olduktan sonra korkacak birşey yok hepsini adım adım anlattım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    yararlı bi konu olmuş
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Sözlerim anlatımıza değil , elinize sağlık.
    ürün aldıktan sonra , kargo masrafını kast etmiştim.
    Amazondan bu markanın 2*8gb ramini almaya niyetlendim, hadi hayırlısı.
    Saygılar.
  • Çok güzel bir düzenleme olmuş elinize emeğinize sağlık.

    Şuan da bende benzer bir durum üzerinde uğraşmaktayım. Konu hakkında da bir sorumu PM ile size bildirdim, yardımcı olacağınızı biliyorum, şimdiden teşekkür ederim.
  • murat bazen adam kelimesini senin için yetersiz buluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Talebi acali 2 gun oldu ses yok hala. Normal midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖmerI

    Talebi acali 2 gun oldu ses yok hala. Normal midir?

    Tekrar yorum ekleme bölümüne birşeyler yazınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖmerI

    Talebi acali 2 gun oldu ses yok hala. Normal midir?

    Tekrar yorum ekleme bölümüne birşeyler yazınız.

    Cevap geldi ama sanırım kargoyu bana kitliyolar.

    PTT ye güven olur mu?
  • ÖmerI Ö kullanıcısına yanıt
    Benim bir işim olmadı yorum yapamam ama daha önce PTT ile yollayanlar var amazona felan.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam çok güzel anlatmışsınız. Bende psu göndereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Felice Forte

    Sağolun hocam çok güzel anlatmışsınız. Bende psu göndereceğim.

    Eyvallah eksik olmayın.
  • Bir kaç sene öncesinde böyle bir konu açmak istemiştim ama üşenmiştim. Hepsiburada dan corsair 400r kasa almıştım. Kasa geldi ön panelin köşesi çatlak çıkmıştı. Bende aman birşey olmaz dedim 3sene kullandım daha sonra bi ticket açıp sorayım dedim. Fatura vs hiçbir bilgi girmedim. Ozaman öyle bi alanda yoktu zaten sadece bu siteden aldım çatlak çıktı garantimde yok vs yazmıştım. Cevap olarak sadece ürün kodu geldi 0 dolara yeni ön panel almış oldum. 2gün sonrada sabah 7de ön panel sıfır maliyetle geldi.


    Daha sonra corsair h100 sıvı soğutmam için ticket açtım malum bu seride pompa sesi sorunu var. Beni pek rahatsız etmiyordu. Sadece gene bir sorayım dedim.Ürünün garantisi duruyordu. Durumu söyledim bana faturanın görüntüsü atmamı söylediler ardından ürünü kargo ile yollamamı istediler. Kargo beleş tabi kod vereceklerdi ve corsair h100i yollayacaklarını söylediler. Üstüne üstlük böyle bi sorun yaşadığım için özür falan dilediler. Tabiki ben ne yaptım, faturayı taratmaya üşendim ve yollamadım. Teşekkür ederim vazgeçtim dedim. :) Ama yakın bir tarihte şansımı denicem gene bakalım nolcak bu sefer garantide yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgtlpmp -- 20 Aralık 2015; 7:24:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah razı olsun hocam bende faydalandım konundan teşekkürler.
  • cahilliğimi mazur görün ama bu rma meselesi ne oluyor garantilik bir durum oldu diyelim yollamak için mi? Tam anlayamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhodo19

    cahilliğimi mazur görün ama bu rma meselesi ne oluyor garantilik bir durum oldu diyelim yollamak için mi? Tam anlayamadım

    corsair ürününde bir sıkıntı olursa rma ya ticket açıyorsun sorunun neyse bildiriyorsun onlar sana yapman gerekeni söylüyorlar ürünü onlara yollaman gerektiğini veyahut kasa yan kapak çatlak gibi durumlarda ss sini faturasıyla atman gerekiyor ticket açıp onlar sana hemen kargoluyorlar yedek parçayı.Olurda sıvı soğutmada bi sıkıntı olursa diyelim ticket açıp sorununu bildiriyorsun onlar ne yapman gerektiğini sana söylüyorlar sende ürünü yolluyorsun onlar sıfırıyla değiştirip sana geri yolluyorlar.
  • Cok iyiymiş öğrendi:im iyi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.