Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
578
Cevap
49
Favori
41.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kocaefe88 K kullanıcısına yanıt
    Üslubumuza dikkat edelim, teşekkürler.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    uslüp ne alaka, birinin kalbini mi kırdık, küfür mü ettik?
    neyse değişelim bakalım. üstteki yorumda altı çizili bölümü editledim.
    keşke sanalda böyle yazanlar gerçek hayatta uslüplarına dikkat etse. tabi senin için yazmıyorum bunu genelleme yapıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocaefe88 -- 12 Mayıs 2016; 7:22:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    Formalite olabilir arayıp sorun sıkıntı olmaması lazım.

    Konuda kalabalık olmasın diye fazla mesajları sildim, burada özetleyeyim süreci, Murat arkadaşım öncelikle faydalı konu için size teşekkürler, çok faydası oldu bu başlığın.
    İkinci olarak ise süreç sancılı olsa da sorunu çözdükleri için Corsair'e teşekkürler.
    Üçüncü olarak ise DHL'e karşı kırgınım, amazon'dan veya başka sitelerden aldığımız ürünler gümrüğe takılmazken nedense DHL ile gelen gönderi gümrüğe takıldı, bedel ödemem istendi, neyse ki Corsair müşteri hizmetleri anlayışı çerçevesinde sorunu çözdü.

    1-) Bozulan ürünün(PSU) garanti süreci için Corsair'le irtibata geçtim, müşteri ödemeli göndermemi istediler. 60-70 TL civarı tam hatırlamadığım bir ücret karşılığında güç kaynağını gönderdim.
    2-) Ellerine ulaşınca yeni ürün gönderdiler fakat malesef gönderdikleri ürün, benim bozulan PSU'mla aynı sorunu yaşattı.
    3-) Kendileriyle irtibata geçince yine ücreti benim ödememi istediler. İtiraz ettim, bana birkaç kere bozuk ürün gönderirseniz, her seferinde geri gönderi ücretini ben ödersem sıfır PSU almaktan bile daha maliyetli olacağından bahsettim, hak verdiler, Corsair ödemeli DHL ile gönderildi ürün.
    4-) Corsair'in gönderdiği yeni PSU nedense bu sefer gümrükte takıldı. DHL'le irtibata geçtiğimde "ihracatçı mısınız? ... konşimentosu var mı? Gümrükçünüz var mı? Ürüne ne kadar ödediniz?" Tarzında ne olduğunu bilmediğim gümrükle ilgili sorular sordu, "bireysel müşteri olduğumu, ticaretle işim olmadığını, bozuk ürünü de kendileri aracılığıyla gönderdiğimi" belirttim. Neyse biz gümrüğe bildireceğiz dediler, 1 gün sonra DHL irtibata geçti tekrar benimle ve ürünün gümrüğe tabi olduğunu belirtti. (Ürüne gümrükte bir bedel biçilmiş ve %20 civarı ödenmesi isteniyordu. Bu bedel de hiç az değildi bu arada, neredeyse yeni bir PSU parası ödemem gerekiyordu.)
    5-)Corsair'e DHL ile ilgili olan durumu ilettim, müşteriye giden ürün maliyetlerinden kendilerinin sorumlu olduğunu belirtip ilgileneceklerini söylediler

    Çok uzattım, sonuç olarak ürün elime ulaştı, Corsair süreçte uğraştırdığı olsa da muhteşem bir müşteri memnuniyeti sonunda sağladı.

    Benim aldığım ders ise bundan sonra Amazon ve/veya başka bir yerden ürün alırsam kiminle gönderirlerse göndersinler DHL'le göndermemelerini isteyeceğim. DHL aşırı hızlı bir şekilde işlemleri hallediyor bu yönden harikalar ama malesef gümrük işlemlerinde başım ağrıdığı için kendilerini tavsiye edemeyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fliusit -- 12 Mayıs 2016; 13:00:28 >




  • Fliusit kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun ve geçmiş olsun.

    Bu işlemi uzatma olayından artık pay mı alıyorlar nedir bana hiç iyi gelmiyor bu durum, ülkedeki bir tane kurum düzgün işlese artık... el alem okyanus ötesinden sorunu çözmek için neler yapıyor bizimkilerde burada nasıl sorun çıkartırız diye düşünüyorlar, yorumsuz.
  • Vizeler kalkarsa avrupanın herhangi bir yerinden bu ürünleri daha ucuza alma şansımız olur mu acaba?

    tüm Corsair (ve hatta tüm bilgisayar bileşenleri)



    gümrük sınırı olmayan bi şehre kargolatıp oradan teslim alarak vergiye gömeceğimiz parayı orada gezerek harcayabiliriz aslında


    bunu nereden araştırabiliriz

    bilgisi olan birileri aydınlatırsa sevinirim


    teşekkürler
  • corsair cpu soğutmalar kaç yıl garantili?
    yurtdışına servise gönderirken parasını biz mi ödüyoruz corsair mi ödüyor?
    son durum nedir?
  • Biz.

    Satın alacağın ürün sayfasında yazar garanti bilgisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 18 Mayıs 2016; 12:52:28 >
  • hocam benim tek bir ssd mi kabul ettiler. ve sadece 1 evrak çıktısı gönderdiler. onda da rma return label yazıyor başlığında.

    gelen evrak aynen şöyle yukarıda ismim adresimi gizledim. Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !
    nasıl bir yol izleyeyim çok sağolun.
  • Verilen adrese parasını kendin ödeyerek kargoyla yollayacaksın işte, diğer arkadaşlarda yazdı bunu son mesajlara bakarsan.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    güzel kardeşim binlerce insana yardımcı oluyorsun anlıyorum bir mesleki usanma yaşıyorsun. aynı şeyleri bende mesleğim de yaşıyorum.

    ama ben ilk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım, mesela hangi kargo şirketiyle yollamam daha sağlıklı ve doğru olur onunla ilgili bir bilgi verilmemiş.

    hangisini tavsiye edersiniz yurt dışına gönderim yapanlardan?
  • Üstteki mesajlara bak dedim bu çok basit bir cümle extra bir anlam çıkarmaya gerek yok.

    En ucuz PTT oluyor, ilk sayfaya da ekleyeyim.

    edit : Zaten eklemişim okuyabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 24 Mayıs 2016; 20:53:53 >
  • yaw bu ptt o corsair in gönderdiği barkodlu ek kağıdı içine koysaydınız dedi ver koyim dedim hayır kutuyu bozamayız artık dedi gitti koli bandıyla üstüne yapıştırdı. corsair o kağıdı açamayıp yırtarsa işleme sokmaz valla offf ya çok sinirlendim.
  • Air 540 kasamın ön panelinde sorun vardı RMA açtım. yolladılar 12 dolarlık ürüne 100 dolar fatura kesmişler gümrüğe takıldı. DHL 20$ vergi + işlem masrafı istiyor. Mecbur geri yollattırdım. Nasıl bir saçmalıktır yaa :D
  • Aranel Ciryatan kullanıcısına yanıt
    Corsair'e ilet neden böyle bir şey oldu diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    Corsair'e ilet neden böyle bir şey oldu diye.

    Ilettim daha daha c3vap yok. Dhl ile geldi bide. Her gun ardiye ekleyecekler alacak bile olsam ondan birqzdan iade formunu gondericem dhl ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RMA kağıdını içine koyup orada yazan adrese postaya verdim bugün PTT den başka bir şey yapmıyoruz di mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hwy2hell

    RMA kağıdını içine koyup orada yazan adrese postaya verdim bugün PTT den başka bir şey yapmıyoruz di mi ?

    Hayır.
  • Murat kardeşim teşekkürler bilgilendirme için ancak bu forumda okuğum güzel tecrübelerin aksine benim işim görülmedi malesef. Diğer arkadaşları bilgilendirme amaçlı yazıyorum.

    Corsair Obsidian 450D Mid-Tower kasam ilk 3 ayda önpanelde usb girişi bozuldu. Ve ön filtre kapagını bir çeltiği kırıldı. Bunlar için RMA formu olusturdum.

    Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !

    Kapak için gelen cevap bu. En kolay kırılan parcalardan biri. Forumda da bir sürü arkadasın kırılmıs aralarında bir ikisi RMA ile degiştirdiğini yazmıstı. sonuc üzücü.
    (HI, sorry but we do not have that part as a spare part. Thank you.)

    USB portları içinde daha şaşırtıcı bir olayla karşılastım. Satın alıdgım yerin yetkili satıcı olmadıgını yetki verdikleri satıcıların listesini göndermişler. ben sanalmarketim.com üzerinden satın almıstım. kısaca aldığım yerle işimi haletmemi istemişler.bu nasıl uluslararası garanti anlamadım doğrusu.

    "We apologize, but unfortunately our warranty only applies to users who purchased the item from an authorized reseller. This is a list of our authorized resellers for your region:http://www.corsair.com/en-us/where-to-buy

    The part number for the I/O panel is CC-8930256. You may be able to replace it through another retailer.

    Otherwise, please handle replacement of your case through the retailer.

    Apologies,"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimFx -- 16 Ağustos 2016; 21:07:20 >




  • TimFx kullanıcısına yanıt
    Adına üzüldüm dostum ama adamlarda doğru söylüyor garantisi devam ediyorsa direkt aldığın yer ile iletişime geç bence.
  • Aydınlatıcı güzel bir yazı olmuş. Teşekkür ederim sayenizde bu yazıyı okuyarak başvuru yaptım Başvuru sayfası biraz değişmiş ama yinede sıkıntı olmuyor. İnşallah kargo çok tutmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antitez21 -- 29 Ağustos 2016; 16:39:51 >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.