mesajım bulunsun |
Corsair RMA (Ürün Değişimi) Nasıl Açılır? [2023 GÜNCEL] (7. sayfa)
-
-
Arkadaşlar merhaba corsair vengeance rgb pro ram aldım Amazon Germany üzerinden.
Ramleri kullanalı 1 hafta oldu ve bazı rgb efektlerinde tiz bir ses geliyor ramlerde. Sanki coil whine gibi. Düz renklerde hiç sıkıntı yok ses gelmiyor. Yanıp sönen çok sık renk değiştiren efektlerde geliyor.
Sizce garantiye göndermeliyim ürün bozuk mudur? Uğraştığıma değer mi? Ürünü teslim alalı 1 hafta oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence hiç gerek yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İade ederseniz herhalde bir kaybınız mevcut, bu yüzden iade düşünmüyoruz.
Ürünün bozuk olması ile ilgili yorum yapamam belki bir video çekip desteğe ürünün durumunu sorabilirsiniz.
Corsair sadece RMA için destek vermiyor teknik destek de mevcut ama ne kadar işe yarar bilmiyorum. Özetle büyük bir olay değil bence.
Yok uğraşacağım diyorsanız da, acaba çözmezler mi? gibi bir düşünceniz olmasın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 10 Aralık 2021; 14:1:52 > -
Arızalı Ram ler var.RMA,Commercial Invoice falan olusturdular.Sanırım sırada etiket kaldı.
Onu gondermezlerse ucreti biz odeyeceksek zaten anlamı kalmıyor.Su an Corsair den etiketi sorup cevabını bekleyecegiz degil mi?
-
RMA onaylandığında müşteri hizmetleri kargoyu kimin üstleneceği bilgisini paylaşıyor, 1-2 gün içerisinde daha yetkili bir isim belgeleri mail gönderiyor ve bilete ekliyor.
kargo etiketi vermeden Konşimento verilmiyordu en son değişmediyse kargoyu size kitlemiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 10 Aralık 2021; 17:54:6 > -
Su durumda kargo bana kalacaksa zaten gondermem.
-
İade edersem tekrar alamam indirimden güzel fiyata almıştım.
Rma ile teknik servisin farkı ney? Bir de göndermek için herhangi bir sürem var mı çünkü bi yerde görmüştüm ilk 1 ayda gönderirsek sıfır ürün geliyormuş sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çözüm üretebileceklerini sanmıyorum ama sorunu net tespit edersiniz belki diye dedim.
Gönderecekseniz zaman kaybetmeyin, sıfır geliyor.
-
Arkadaşlar merhaba, h150i pro rgb kullanıyorum, bu dalgalanma normal mi? Sizde de var mı böyle bir şey?
-
psu arızalandı. rma açtım fakat help corsair giriş yapmadan göndermişim farkında olmadan. incelenmeye alındı ama açtığım bu siparişi bulamıyorum. bir sorun olur mu
-
Dün hs70 pro kulaklığım ellerine ulaştı. Yenisinin gönderimi tahmini kaç gün içinde olur? Toplamda 1 hafta sürecekse bugün ya da yarın gönderilmesi lazım ki kargo toplamda 3 güne falan getiriyo hollandadan istanbula
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam bana yardımcı olurmusunuz ben help.corsair.com'a tıkladığımda contact us'a tıklamadan önce hesaba giriş yapmamı istiyor, corsair üyeliği açmıştım ama kabul etmiyor .e posta ve şifreyi girince şu resim karşıma çıkıyor .nasıl çözecem lütfen yardımcı olurmusunuz
-
Selamlar.
Kasamda 6 tane SP120 RGB Pro, 2 tane SP140 RGB Pro fan var. Fanları düşük RPM'de kullanmama rağmen sistem tamamen boşta olsa bile ses çıkarıyor fanlar.
Corsair ile mailleştim. Başta yağlasam vs. olur mu diye düşünüyordum, olur dediler. Sonradan araştırınca yağlamak için fanın içini açmam gerektiği (çok kolay bir işlem de değilmiş, kimisi fanı kırmış bunu yaparken) ve garantiyi bozacağını öğrendim.
Garanti bozulacak, fanlar daha yeni diyince şu şekilde yazdılar:
Hi xxxx,
We're sorry to learn about your experience with our product. In that case, we can just look into sending you replacement fans under warranty - please provide the following information:
- Confirmation of your full shipping address and telephone number.
Ben de istedikleri bilgileri uygun şekilde yolladım.
Bana kaç fan yollanır?
Bu fanlar için kargo ücreti veya gümrük vergisi ödeyecek miyim?
Veya bunları Corsair'e mi sormam daha mantıklı olur?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba hs60 pro kullanıyorum, ne için yollamıştınız kulaklığı? Bende ses kendi kendine gidiyor da, direkt corsaire mi yolladınız? Mediamarkttan almıştım ürünü.
-
Bana 1 kurus odetmeden Ram leri degistirdiler.Aslında Ticaret Bakanlıgı'nın daha sert,daha tuketici odaklı olması lazım, Corsair Ram omur boyu Garantili demis Distribitor ben 2 senesine bakarım gerisi beni baglamaz modunda, 5 yıl garantili XPG S40G SSD im var Adata bekleyin,Postalar calısmıyor vs diyor.Halbuki onların da Hollanda da Ofisleri var ama Corsair gibi musteri odaklı hareket etmiyorlar.
Distribitor Arena ama adamlar 2 seneyi gecmis ben sallamam modunda takılıyor.Sanayi ve Ticaret bakanlıgı burada demeli ki Urun 5 yıl,7 Yıl garantili ise bu 7 seneden sorumlusun demesi lazım , Omur Boyu garantili ise de sen ya Omur Boyu garanti vereceksin ya da min 5 yıl sen de sorumlusun demesi lazım...
Buradaki distiriborler ve Satıcılar zerre kılını kıpırdatmadıkları icin sen o Uretici Firmanın Vicdanına kalıyorsun.Adamlar vicdanen rahatsız olup Musteri Memnuniyeti icin ilgilenirlerse ilgileniyorlar.Yoksa Turkiye dekilere kaldın mı isin yas...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huso -- 31 Ocak 2022; 18:46:45 > -
-
Bu soruları bana mı sordunuz bilmiyorum ama beni etiketlemediğiniz için bildirim gelmedi ve görmedim. Soruların bazılarının cevapları konuda mevcut.
Sorunu devam eden mevcut ise bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışayım.
@Forum1th Ben şöyle yazdım;
X Mahallesi X Caddesi X Sokak NO: 11 Daire: 5 x Apartman - City/Town İstanbul/Bahçelievler, Türkçe olarak.
Adresi bir yerden kontrol ediyor herhalde senin adresi bulamadı diye öyle yazmış olabilir, bende anlamadım.
Bana kaç fan yollanır?
Bilmiyorum, durum biraz karışık. Hepsini gönderirlerse ben şok.
Bu fanlar için kargo ücreti veya gümrük vergisi ödeyecek miyim?
Eskiden ücret ödenmeyen, garanti için işlem yapınca koruma altındaydık onu bozdular. Corsair müşteri memnuniyeti adına ödüyor ama bazen senin ödemen gerekebilir.
Sen ödesen bile fişi ticket atıp parayı talep edince gene müşteri memnuniyeti adına veriyorlar.
@huso Bizde yasalar tüketici yerine satıcıyı koruyor. Bazı firmalar ürünü servise kargo ile göndereceğin zaman ücreti sana ödettiriyor, yıl 2038
Ömür boyu sınırlı garanti mevzusu bizim Distribütörde de vardı. DH Corsair yetkilisine yazıp araya adam sokunca işleme alıyorlardı şimdi sallamıyorlar.
Bunların babaları yolsuz ne yapacaksın...
-
Hocam genel olarak sordum. Adresi hallettim de, kaç fan yollayacaksınız diye sordu bana MH. Ben direkt yeni fan yollayacaklar sandım. Açıkcası fan yollamakla uğraşılır mı bilmiyorum, sistemde de kullanıyorum fanları. Ücretini karşılıyorlarsa yollayabilirim, bilemedim tam. Bir yandan fanlardan çıkan ses de beni sinir ediyor. Bayağı takıntılıyım bu ses konusunda. Boşta ses çıkmasın istiyorum ama çıkıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2. el aldığım faturalı garantili corsair k95 rgb klavyemin yakın zamanda corsair rmadan sıfırıyla değişimi yapıldı, rma sürecinde bu konunun çok yardımı dokundu konu sahibine teşekkürü borç bilirim. Rma süreci hakkında soru sormak isteyenler beni etiketleyerek sorabilir elimden geldiğince yardımcı olurum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X