Şimdi Ara

Çorum Opel Giray Yetkili Servisinde Yaşanmış Bir Olay. Bu Vasıfsız Servisleri Kim Denetliyor? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
8.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BLoWeR

    Eğer gittiğiniz servis sahipleri, nufuzlu, paralı ve daha önemlisi işyerlerinin cirosu baya bir yukarda ise, kusura bakmayın ama hiçbir genel müdürlük kalkıpda bunların canına filan okuyamaz. Anca tel açarlar biraz daha dikkat edelim X bey gak guk...Bundan daha ilerisi olmaz. Boşuna uğraşmayın.

    Garanti uzatma tamamen para tuzağıdır. 2 senelik garanti bittikten sonra insanlar özel servislere kaçmasınlar diye. Siz bile bile bu tuzağa düşmüşünüz.
    Honda 6 sene garanti veriyor neden? Özel servise kaçma diye...





    ufak yerlerde dediğiniz doğru.sivasta çorumda servis sahibi insanlar belli ama büyük şehirlerde böyle bir sorun kesinlikle olmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: berat23


    quote:

    Orjinalden alıntı: BLoWeR

    Eğer gittiğiniz servis sahipleri, nufuzlu, paralı ve daha önemlisi işyerlerinin cirosu baya bir yukarda ise, kusura bakmayın ama hiçbir genel müdürlük kalkıpda bunların canına filan okuyamaz. Anca tel açarlar biraz daha dikkat edelim X bey gak guk...Bundan daha ilerisi olmaz. Boşuna uğraşmayın.

    Garanti uzatma tamamen para tuzağıdır. 2 senelik garanti bittikten sonra insanlar özel servislere kaçmasınlar diye. Siz bile bile bu tuzağa düşmüşünüz.
    Honda 6 sene garanti veriyor neden? Özel servise kaçma diye...





    ufak yerlerde dediğiniz doğru.sivasta çorumda servis sahibi insanlar belli ama büyük şehirlerde böyle bir sorun kesinlikle olmaz.

    Gayet mantıklı bir çıkarım bence her şey para olmuş malesef polyannacılık yapmaya gerek yok.




  • İŞTE BU YÜZDEN OPEL BİR VW OLAMIYOR.....
    2001 DEN BERİ ASTRA G SAHİBİYİM;
    ARACIMI 0 KM ALDIM VE 1 YILLIK GARANTİSİ BİTTİĞİ ANDAN İTİBAREN "ÖZEL" OPEL SERVİSLERİNE GÖTÜRDÜM.
    EĞER 1 YILDAN UZUN SÜRE GARANTİM OLSAYDI OPELİN KENDİ SERVİSLERİNDE "FITTIRACAK"TIM;
    VE ASTRAM BU KADAR İYİ BAKIMLI OLAMAYACAKTI...

    OPEL MARKA ARAÇLARI KALİTE VE TEKNOLOJİ OLARAK VW'NİN GERİSİNDE DEĞİL;
    ANCAK SATIŞ SONRASI "FİRMA DESTEĞİ" HİÇ OLMAYAN BİR MARKA...

    GEÇMİŞ OLSUN....
  • Çok sinir bozan bir durup

    Güzel bir sopayı hakketmişler
  • hocam en güzel sen bunu sikayetimvar.com a yaz emin ol ses getirir ve sonuna kadarda haklısın.geçmiş olsun
  • sikayetvar.com 'a yazdım, 2500 karakterde sınırlamışlar o kadar uzun bir yazıyı ufaltacağım derken canım çıktı, bi gün sonra Opel TR'nin vermiş olduğu cevap: Müşterimiz artı garanti belgelerini ibraz edemediğinden araç garanti kapsamına girmemiştir, araç 03.02.2005 tarihinde trafiğe çıkmış olduğundan garanti süresi dolmuştur diye cevap atmışlar. Kafayı sıyırmamak elde değil. Bir kere en başta benim aracım 03.02.2008 değil 03.10.2008 tarihinde trafiğe çıktı plakamı şikayet var.com'a gönderdim dilerlerse internetten sorgulayarak görebilirler trafiğe çıkış tarihini.

    Diğer konuya gelince ben bu adamlara bütün belgelerimi verdim, artı garantiyi zaten aracımın normal garantisi dolduğu için yaptırdım. Ankara Opal'e 595£ para vererek yaptırdım, bu adamların sisteminde bu görülmüyor mu?

    Hadi Çorum Giray kendisini savunmak için böyle bir adilik yaptı ve yalan söyledi, Opel TR bilmiyor mu benim aracımın artı garanti kapsamında olduğunu, aracınızın garantisini uzatalım diye günlerce aramayı biliyorlar.

    Adamlar bana bizim artı garanti ile anlaşmamız yok dediler, paramızı vermiyorlar bizde o yüzden yapmıyoruz dediler. Ben bunu kayıt ettim, adamlara kayıt ettiğimi söylüyorum hala yalan söylüyorlar inanılacak gibi birşey değil. Yarın mahkemede ne diyecekler acaba?

    Ben Opel TR yi müşterisinin yanında biliyordum ama yanılmışım. Bu arabayı en kısa zamanda satacağım ve bir daha Opel'in yakınından bile geçmeyeceğim, Bana bu kadar siniri stresi yaşatan insanların Allah belasını versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeY_YaH -- 9 Ekim 2008; 1:35:54 >




  • geçmiş olsun kardeş. opelle ben de epey sorun yaşadım. ilk fırsatta arabayı değiştirip opelin yanından geçmeyeceğim......
  • arabayı sat kurtul veya özel servise git... bu opelin servisleriyle ilgili internette o kadar çok yakınma okudum ki.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeY_YaH

    sikayetvar.com 'a yazdım, 2500 karakterde sınırlamışlar o kadar uzun bir yazıyı ufaltacağım derken canım çıktı, bi gün sonra Opel TR'nin vermiş olduğu cevap: Müşterimiz artı garanti belgelerini ibraz edemediğinden araç garanti kapsamına girmemiştir, araç 03.02.2005 tarihinde trafiğe çıkmış olduğundan garanti süresi dolmuştur diye cevap atmışlar. Kafayı sıyırmamak elde değil. Bir kere en başta benim aracım 03.02.2008 değil 03.10.2008 tarihinde trafiğe çıktı plakamı şikayet var.com'a gönderdim dilerlerse internetten sorgulayarak görebilirler trafiğe çıkış tarihini.

    Diğer konuya gelince ben bu adamlara bütün belgelerimi verdim, artı garantiyi zaten aracımın normal garantisi dolduğu için yaptırdım. Ankara Opal'e 595£ para vererek yaptırdım, bu adamların sisteminde bu görülmüyor mu?

    Hadi Çorum Giray kendisini savunmak için böyle bir adilik yaptı ve yalan söyledi, Opel TR bilmiyor mu benim aracımın artı garanti kapsamında olduğunu, aracınızın garantisini uzatalım diye günlerce aramayı biliyorlar.

    Adamlar bana bizim artı garanti ile anlaşmamız yok dediler, paramızı vermiyorlar bizde o yüzden yapmıyoruz dediler. Ben bunu kayıt ettim, adamlara kayıt ettiğimi söylüyorum hala yalan söylüyorlar inanılacak gibi birşey değil. Yarın mahkemede ne diyecekler acaba?

    Ben Opel TR yi müşterisinin yanında biliyordum ama yanılmışım. Bu arabayı en kısa zamanda satacağım ve bir daha Opel'in yakınından bile geçmeyeceğim, Bana bu kadar siniri stresi yaşatan insanların Allah belasını versin.


    hadi ilki servisin dengesizliği diyeceğim en hafif tabirle de ikincisinde opel'in yaptığı açıklama felaket resmen... geçmiş olsun :(




  • Ah Opel ah. Arabaların iyide Türkiye deki yapılanman beş para etmez. Aslında sorun Opel Tr de. Ne iş yaptıklarının ve bu işin neler gerektirdiğinin pek farkında değiller. Tek bildikleri Ytl. Ama oda bu gidişle baya bir azalacak.
  • Arkadaşlar foruma bu şikayeti yazarken sikayetvar.com'a da aynısını eklemiştim, biliyorsunuz orada sorun ile ilgili gerekli yerlerle irtibata geçiyorlar sözde problem çözülmeye çalışılıyor. Şimdi orada gelişen bazı olayları oradan alıntı yaparak sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu olayın akabinde gelişen çeşitli olaylar ve Opel Giray'ın kanıtlanmış sahtekârlığını burada anlatmak istiyorum.

    OPEL GİRAY'DA YAŞAMIŞ OLDUĞUM BU OLAYI SİKAYETVAR.COM'DA ANLATTIĞIMDA OPELTR'NİN VERMİŞ OLDUĞU İLK CEVAP,

    Sayın Yetkili,

    Öncelikle Sayın TÜFEKÇİ’nin başvurusunu firmamıza ilettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Konu şikayet ile Giray Yetkili Servisimize giriş yapan müşterimizin aracı ile ilgili olarak Sayın TÜFEKÇİ artı garanti evraklarını servis yetkililerine ibraz etmediği için işlem garanti kapsamında yapılamamıştır.

    Trafiğe çıkış tarihi 03.02.2005 olan konu aracın 2 yıl olan garanti süresi dolduğu için işlemler garanti kapsamında yapılmamaktadır.

    Konuyu bu şekilde bilginize sunarız.

    Saygılarımızla,

    General Motors Türkiye Ltd. Şti.
    Müşteri Hizmetleri

    BUNUN ÜZERİNE BENİM KENDİLERİNE YAZMIŞ OLDUĞUM CEVAP,

    Burada Opel'in vermiş olduğu cevap tamamen yanlıştır, burada bu yazıyı okuyan insanlar buna inanacaklar. Benim aracımın garantisi dolduğu için ben artı garanti yaptırdım zaten ve o günde Giray'a gerekli olan evraklarımı sundum. Bana direk biz artı garanti ile çalışmıyoruz paramızı onlardan alamıyoruz dediler. Zaten aracımın artı garanti kapsamında olduğunu kendileri sisteme girerekte görebilirler. Bu Opel Giray'ın kendilerini temize çıkartmak amacı ile söylemiş olduğu büyük bir yalandır. Benim aracımın 03.10.2009'a kadar garantisi uzatılmıştır, bunun için ben Opel'e 595£ para ödedim, istenilen heryerde herşekilde de bunu kanıtlarım. Nasıl bu kadar basit bir cevap verebilirler anlamadım.

    Ayrıca benim aracımın trafiğe çıkış tarihi 03.02.2005 değil 03.10.2005'tir. Sizden ricam eğer bu işi yapıyor ve insanları bilgilendiriyorsanız lütfen tüketicilerin yani mağdur olan insanların yanında olun ve böyle yalan yanlış yazılan yazıları burada yayınlarken bize sorun.Benim aracımın plakası 06 *** ** internetten girerek trafiğe çıkış tarihini görebilirsiniz.Ayrıca artı garanti belgelerimide gönderebilirim. Ankara Opal de uzattım aracın garantisini. Biz burada derdimizi anlatmak için satırlarca yazı yazıyoruz. Karşı taraftan da birisi çıkıyor 2 satır yalan yanlış birşeyler yazıyor. Bu mudur olay? Böyle mi çözülüyor problemler?

    OPEL TR NİN VERMİŞ OLDUĞU İKİNCİ CEVAP,

    Sayın Yetkili,

    Öncelikle Sayın TÜFEKÇİ’nin başvurusunu firmamıza ilettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Konu şikayet ile Giray Yetkili Servisimize giriş yapan müşterimizin aracı ile ilgili olarak Sayın TÜFEKÇİ artı garanti evraklarını servis yetkililerine ibraz etmediği için işlem garanti kapsamında yapılamamıştır.

    Konuyu bu şekilde bilginize sunarız.

    Saygılarımızla,

    General Motors Türkiye Ltd. Şti.
    Müşteri Hizmetleri

    __Gördüğünüz gibi diğerinden tek farkı, trafiğe çıkış tarihi yazmıyor artık.__

    VE BENİM SON OLARAK GÖNDERMİŞ OLDUĞUM, HALA CEVAP VEREMEDİKLERİ SON MESAJ,

    14.10.2008 tarihinde, henüz 2 gün önce Ankara Opis Yetkili Servisine gittim, sırf Giray da değiştirilemeyen rod kollarını değiştirmek için. Arkadaşlar incelediler ve gerçekten rod kollarında arıza olduğunu söylediler. İşlemlerin garanti kapsamında olması için önce evraklarımı istediler, verdim. Daha sonra kendileri Opel TR yi arayarak parça değişimi için izin istediler. Oradan direk aldıkları cevabı sizinle paylaşmak istiyorum. "Kardeşim siz bu müşteri ile ortak mı çalışıyorsunuz? Bu aracın rod kolları daha 10 gün önce Giray da değişti, biz onay verdik neden tekrar değiştiriyorsunuz?" Buradan neler olup bittiğini az çok anlamışsınızdır. Çorum Opel Giray aslında ta en başta garantiden parçayı değiştiriyor, artı garantiden yani ak sigortadan bunun parasını alıyor, Opel TR bunu onaylıyor. Sonra geliyorlar benden parçanın parasını istiyorlar, garanti ile olmadı diyorlar.Ödemeyince de parçayı tekrar söküyorlar. Opel TR de hala heryerde papağan gibi aynı cevabı veriyor."Müşterimiz garanti evraklarını ibraz etmemiştir."diyor. Madem onların söylediği gibi olmuşsa neden Opis e bu şekilde söylüyorlar,biz bu aracın rod kollarının Giray da garanti kapsamında değişmesi için onay verdik neden diyorlar?

    Ben tüm bu olanlar sonrasında bir kez olsun açıp telefonda özür dilemelerini beklerdim, onlar hala başlattıkları bir yalanı sürdürüyorlar. Kendilerini bu kadar açığa veren,Opel in ismini bu denli zedeleyen, Opel TR yi bile zora sokan, kandıran bu servisi yani Opel Giray'ı hala neden savunuyorlar? Ankara Opis'e çok teşekkür ediyorum, gereken cevabı gereken yerlere kendileri çok iyi bir şekilde verdiler ve parça değişimini sağladılar. Benim aracımın trafiğe çıkış tarihini bile burada 1 yıl öncesi gibi gösteren, insanları hala kandırmaya yönelik yazılar yazan Opel TR bu olanlara ne diyecek acaba...

    BU YAZILANLARIN HEMEN HEMEN HEPSİ BU ŞEKLİ İLE SİKAYETVAR.COM ' DA YAYIMLANDI. "OPEL GİRAY" YAZDIĞINIZDA KARŞINIZA ÇIKACAKTIR. SANIRIM HERŞEY AÇIK VE NET ORTADA. HERKESE İLGİSİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BU TARZ İNSANLARIN YAPTIKLARI YANINA KALMASIN, BİR ŞEKİLDE CEZALARINI ÇEKSİNLER İSTİYORUM, UMARIM HERŞEY DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ OLUR.




  • Arkadaşım,

    okudum baştan sona tüm yazdıklarını, çok şaşırdım.

    Mücadelene devam et ve sonucu bize bildir.

    Benim elimden gelen ise bu konuya sürekli bir şeyler yazarak sayfanın en üstte kalmasını sağlamak

    ve herkesin okumasını sağlamak.

    Vay be koskoca firma, oda kçük firmalar gibi herşey malı satana kadar felsefesi ile çalışıyor.
  • Allah aşkına GM Türkiyeden bi allahın kulu bu yazıları okumaz mı? Gereksiz birsürü reklam ve ilan için pra buluyorlar da bu forumları takip edecek adamları yokmu acaba.

    Neden bukadar önemli bir konu ile ilgilenmiyorlar. Neden derhal Ope Giray a sağlam bir ceza vermiyorlar.

    En azından yetkili servis belgesini bir süreliğine askıya alabilirler.


    Yazıları okudukça kanım beynime çikıyor.

    Sonucunu sabırsızlıkla bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilgazi -- 21 Ekim 2008; 13:12:31 >
  • İlginiz için hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar, şikayetvar.com'da yazılanlara normalde hemen ertesi gün cevap veriyorlardı fakat bu son olayı yazdıktan sonra hala kendilerinden bir cevap gelmedi, aramadılarda. Şuan'a kadar gözle görülür bir gelişme olmadı. Tüketici hakları mahkemesine başvurmaya hazırlanıyorum. Bazı yerlere başvurdum, bu tarz şeyleri kanıtlamak biraz problem oluyor o yüzden herşey tam olmadan dava açmayacağım. Sonuç olarak karşınıza aldığınız kurum kos koca bir firma, yüzlerce avukatları var. Ona göre bir strateji izlemek gerekiyor.
  • Olayın mağduru sayın arkadaşım geçmiş olsun ve bizi bu hususta bilgilendirdiğin için sana çok teşekkür ederim. Bende de kardeşimde de Opel Astra var ve kardeşim Çoruma yakın bir şehirde ve Giray'a bakıma gitmeyi düşünüyordu yakın zamanda ama bundan sonra gitmeyecek. Bende bayramda memlekete gidecek giderkende yol üzerinde bakım yaptırmayı düşünüyordum ki bedava yapıyoruz deseler yine gitmem bu adamların servisine. Resmen müşteriyi tehdit ile sindirmeye çalışmışlar, çok büyük bir rezalettir bu...

    Opel TR de maalesef onlara uymuş gibi şimdilik... Bu tutumuna devam ederse yazıklar olsun derim ve opel araçlarına bakışım tamamen değişir kimse bu devirde alternatifsiz değil herkesin çok iyi alternatifleri var şükürler olsun...

    Olayı kınıyorum ve Opel Türkiyeye mail atmayı düşünüyorum, şikayet var internet sitesinde eğer bu konuda yorum yapılabibiliyorsa yorum yapmak istiyorum rezilliklerini yüzlerine vurmak istiyorum.

    İlk başta konuya kuşkulu yaklaştığımı belirtmeliyim. Ancak daha sonra Opelin verdiği cevaplar ile türlü yalanlar ile müşterisini mağdur eden bir firmaya artık hiçbir şekilde inanmam mümkün değil. Bu olay beni derinden etkilemiştir.

    Şuanki aracımdan önceki aracım Hyundai idi sırf Hyundai Türkiyenin bazı sorumsuzluklarından ötürü aracımı sattım Opel aldım ama görüyorum ki burada da işler yolunda değil. En iyisini bulanakadar devam ederim gerekirse amaç böyle firmalara herkesin gerekli dersleri vermesi gerekir diye düşünüyorum en azından şimdilik söz konusu servisin yaptıklarını kınayarak servisi boykot edeceğim ve o servise gittiğini bildiğim kim varsa gitmemesi için elimden geleni yapacağım.

    Hukuki anlamda da mücadelenizi sürdürmenizi tavsiye ediyorum emin olun böyle üç beş kişi dava açsa bunlar bu şekilde hareket edemezler. Bizler aslında bu konuda suçluyuz aman lanet olsun deyip işin ucunu bırakıyoruz oysa yapılması gereken mahkemede hesaplaşmaktır ne demek sen müşterinin arabasını vermiyorsun haksız yere kimsin sen bu Türk Ceza Kanunu anlamında da suçtur... Haklı mücadelenize devam edin lütfen opel zaten kendi iddiasını kendisi yalanlamış...

    Saygılarımla...




  • ALLAH adamı bi hastaneye bide sanayi ye düşürmesin.
    Helede Çorum gibi bir yerde kesinlikle düşürmesin.

    Ertan ve Murat bey DEMEYECEGİM o tabiri hak etmiyorlar şerefsizlik yapmışlar.
    Sizin yerinizde olsam peşlerini bırakmazdım işimden gücümden alı koydu beni diye tazminat davası bile açabilirsin yerinizde olsam acarım çünkü o yiyecekleri ceza onlara cok koyacaktır 175 ytl için bunları yapan milyarlarca ceza yerse acısı cıkar.
    Al o parayı dagıt fakire fukaraya sevaba gir :):)

    Bidaha yaşamazsınız inş. böyle bir durum.
  • Arkadaşlar, sikayetvar.com'da anlatmış olduğum bu son olayın ardından herhangi bir şekilde Opel TR'den cevap gelmemesi nedeni ile sikayetvar.com'a ayrı bir başlık açarak tekrar şikayetimi belirttim. Bunun üzerine hemen 2.gün Opel TR'den cevap geldi. Mesajın aynısını buraya kopyalıyorum. Bu vermiş oldukları cevaptan sonra bende kendilerine mecburan tekrar bir cevap yazdım, fakat sikayetvar.com değişmesi gereken parçanın yani rod kollarının Opel Opis te değiştirildiğini ve böylelikle problemin çözüldüğünü belirterek kendilerine en son göndermiş olduğum cevabı yayınlamadı. Onlara da hak veriyorum, sonuç itibari ile ben gerekli olan tüm yerlerde yaşadığım bu problemi elimden geldiği kadar insanlarla paylaşmaya çalıştım. Bu gibi şeylerle hepimiz günlük hayatta karşılaşıyoruz, fakat elimizden çok fazla birşey gelmiyor. Umarım kimse bu gibi insanlarla hayatı boyunca karşılaşmaz, çünkü gözler önünde hakkınızın bu denli yenmesi sağlığınızı bile tehdit edebiliyor bazen. Saygılarımla.

    OPEL TR'NIN GÖNDERMİŞ OLDUĞU SON CEVAP:

    Sayın Yetkili,

    Öncelikle Sayın TÜFEKÇİ’nin başvurusunu firmamıza ilettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Artı garanti, Aksigorta üzerinden yapılan ve Aksigorta kontrolünde yürütülen bir çalışmadır.

    Konu şikayet ile Giray Yetkili Servisimize giriş yapan müşterimizin aracı ile ilgili olarak Sayın TÜFEKÇİ artı garanti evraklarını servis yetkililerine tam olarak ibraz etmediği için işlem garanti kapsamında yapılmasına Aksigorta’dan onay verilmemiştir.

    Opis Yetkili Servisimize evraklarını tam olarak sunduğu için Aksigorta işlemin garanti kapsamında yapılmasına onay vermiş ve işlemleri tamamlanarak sorunsuz bir şekilde araç müşterimize teslim edilmiştir.

    Konuyu bu şekilde bilginize sunarız.

    Saygılarımızla,

    General Motors Türkiye Ltd. Şti.
    Müşteri Hizmetleri

    VERMİŞ OLDUKLARI BU CEVAP ÜZERİNE BENİM YAZMIŞ OLDUĞUM FAKAT YAYINLANMAYAN O MESAJ:

    Söyleyecek hiçbirşey bulamıyorum. Benim evraklarım zaten arabamda duruyor. Bu evraklar Giray'a gittiğimde kendiliğinden yok oluyorda Opis'e gittiğimde tekrar mı var oluyor. Ben bütün olanları net bir şekilde burada anlattım, bundan sonrasına sikayetvar.com okuyucuları karar versin.
    Söyledikleri şeyler yaptıkları ile hiç uyuşmuyor.Madem ortada Giray'ın yapmış olduğu bir sahtekârlık yoksa neden Opis'e bu müşterinin gereken parçası Giray'da değişti diyorlar?Neden siz bu müşteri ile ortak mı çalışıyorsunuz diye bana ve oradaki insanlara iftira atıyorlar?
    Hadi diyelim Giray'a evraklarımı göstermedim, Giray neden bana her iş bittikten sonra garantiden olmuyor,biz onlardan paramızı alamıyoruz,ödemezsen geri sökeceğiz diyor?Baştan söylesinler,beni neden 4 sefer rod-balanscı ya gönderiyorlar,bir tam günümü neden meşgul ediyorlar? Ben eğer verebiliyorlarsa asıl bu soruların cevabını vermelerini istiyorum.
    Burada da evrakları eksikti Giray'da işlem yapılmadı Opis'te yapıldı yazmışlar. Ben şikayetimi yazdım,insanlar neyin ne olduğunu zaten biliyorlar, varsın Opel Giray'ın bu yaptığı da yanına kalsın.




  • yaw böyle terbiyesizlik sorumsuzluk olmaz.adamların ne biçim bir alt yapısı var buarabayı bilgisayara girmiyorlar mı blgisayardan artı garantisi olduğunu görmüyorlar mı ne belgesi ibraz edilecek daha.işin gücün yok elinde belgelerle mi dolaşacaksınız.kaçıncı yüzyılda yaşıyor bu insanlar.çok sinir bozucu bir durum.gerçekten geçmiş olsun.inş.hakkettikleri cezayı alırlar.
  • valla ne diyeyim..bende bir ara her hafta opel odak taydim...artik arac kabul daki kizlarla o kadar samimi oldum ki sevgili olucaktim neredeyse......

    bir tanesi ile halen msj lasiriz :))

    her gun ordaydim..garanti bitti de kurtuldum ! !

    cok ilgisizler...
    musteri personel arasinda sanki eskiye dayanan bir dostluk varmis gibi tavraniyorlar....
    arac kabul leri cok ilginc..

    Anahtari birakiyorsun kart veriyorlar...sonra yarim saat bekliyorsun..bir musteri temsilcisi kart i alior..servisin girisine aliyorlar...yarim saat de orada...sonra adam geliyor...anlatiyorsun sorunlari sole bole...adam pc yaziyo.dokuyor ve gidiyorsunuz...

    kisaca bir arabayi birakmak 1 saat inizi aliyor...

    kisaca OPEL i insanlardan sogutan bu servisler ! ! ! ! ! ! ! !
  • Sayın öfkeli arkadaş, bu mesaj hiç olmamış yaw, ben de aracımı odak tan aldım ancak hiç bahsettiğiniz gibi bir olayla karşılaşmadım. Bu mesajı tartışma için yazmıyorum ancak kendi mesajınızda kendinizle çelişmişssiniz.

    1. artik arac kabul daki kizlarla o kadar samimi oldum ki sevgili olucaktim neredeyse...... ???????????

    2. musteri personel arasinda sanki eskiye dayanan bir dostluk varmis gibi tavraniyorlar.... ??????????

    3. Anahtari birakiyorsun kart veriyorlar...sonra yarim saat bekliyorsun..bir musteri temsilcisi kart i alior..servisin girisine aliyorlar...yarim saat de orada...sonra adam geliyor...anlatiyorsun sorunlari sole bole...adam pc yaziyo.dokuyor ve gidiyorsunuz... ?????????

    Kurumsal çalışan yerlerde genelde böyle bir birokrasiyle karşılaşırsın normaldir...Diğer yandan küçük dükkanı olan, birlikte çay içip sohbet ettiğin ustaya götürmek gibi olmaz tabi, onu arıyorsak hayal kırıklığına uğramamız normal.

    Bu biraz mesaj yazmak için yazılmış gibi geldi bana. Yanılıyorsam şimdiden özür...

    Saygılarımla




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.