Şimdi Ara

CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
3
Favori
8.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FarukBıyıklı

    kardeşim araban sağa çekiyor bir ustaya göster allah kaza bela vermesin

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    iyi yürüyor güzel

    bu kadar yüklemeyi hangi araca yapsam daha iyi olurdu diyebilceğiniz bi araç var mı?



    vardır heralde mutlaka ama vetteden daha fazla masraf isticektir büyük ihtimal


    bide türkiyenin en hızlı aracı ne ? bilginiz varmı.


    0-100den falan bahsetmiyorum rollde milde falan

    Corvette motorlu twin turbo maserati var en hizli arac :) Benim arabami yapan kisinin..

    Bu araci tercih etmemin sebebi modifiye maliyeti yada modifiyeye uygunlugu degill..

    Sadece hircin ve serseri olmasini cok seviyorum... Twin turbo Gallardo da yapardim istesem
    :)

    peki o zaman.


    masvettenin değerlerine ulaşabilceğim bi yer varmı?


    ne diyim keşke hırcın serseri bi araç sevmeseydinizde gallardo alıp twinturbo yapsaydınız

    çok baş ağrıtırdı ceptende iyi çalardı ama karşılığını verirdi bence


    zevkler ve renkler diyorum


    bu c6 bi ara antalyadaydı sanki ışığa göre rengi değişen bi boyası olması lazım doğrumuyum?
    antalyada corvette bolluğu var zaten

    Karsiligini vermek mi ? Gozunu seveyim sacmalama..

    200-300ün kaç peki madem ?


    diğer c6nın boyası sorusuna cevap alamadım

    En son screenshot ı olan 5.1 sn olması bu önceki halindeydi, bunu ufak müdahalelerle 4.5 sn veya birazcık üstüne çıkarmak mümkün tabi kırılabiliyor araba bu arada bunları turbo suz yapıyor dikkatinizi çekerim. :) şu nera felan kaç 200-300 ü ?
    o dragtimes araçları buraya gelsin ünlerini, akıllarını alırlar söyliyim.

    200-300'u 4.5 sn olan aracin, 100-200'unun 2 sn civarinda olmasi lazim.

    1200 beygirlik Porsche 9ff gturbo r'in bile 200-300'u bile 6 sn.

    4.5 sn su andaki haliyle imkansiz.

     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)

    http://forum.donanimhaber.com/m_62513232/tm.htm

    Düz mantıkla olmuyor bu işler öyle olsa 0-100 de 1.5 sn olurdu. Biraz müdahale biraz ayar işi bazı şeyler. 4.9 al 4.7 düşün veya var orada.... Serhat kızacak belki şimdi ama bunu unutulup geçilmesi için diyorum sadece 100-200 3.5 sn'e veya birazcıcık altına çekilirse ne olur biraz kurcalayın bakalım aklınızı...kızmaz inş. öyle herşeyi yazmamak gerekiyor.

    Mesele sadece anlık süre basmak da değil sonucunda kırılma yaşamadan geniş vadeli süre kasabilmek. Kısma mecburiyeti var o yüzden biraz ayarı cartı curtu.


    Bile ise ben bilemem o 9ff'in problemi.


    düzeltme ve ek; içim elvermedi değiştirdim süreyi.

    dragster mubarek :D 100-200 0.8 sn oyle mi? siz buna inaniyor musunuz allahaskina

    Vites atma suresi ile 100-200 verisini karistirmissin sen :)



    Evet, uyku sersemi sureleri karistirmisim.

    Peki sizin araciniz 200-300 kosusunu 5.1 saniyede mi tamamliyor.

    Eger tamamliyorsa cok daha guclu araclarin bu suresinin daha uzun olmasini nasil yorumluyorsunuz?

    Ornek verdigim 1200 beygirlik arac iddia edilen 6 snde 200-300 yapamamis. driftbox olcumu 7.2 sn.

    hennessey venom gt bu hizlanmayi 8 snde yapiyor.

    Enteresan geldi bana.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    iyi yürüyor güzel

    bu kadar yüklemeyi hangi araca yapsam daha iyi olurdu diyebilceğiniz bi araç var mı?



    vardır heralde mutlaka ama vetteden daha fazla masraf isticektir büyük ihtimal


    bide türkiyenin en hızlı aracı ne ? bilginiz varmı.


    0-100den falan bahsetmiyorum rollde milde falan

    Corvette motorlu twin turbo maserati var en hizli arac :) Benim arabami yapan kisinin..

    Bu araci tercih etmemin sebebi modifiye maliyeti yada modifiyeye uygunlugu degill..

    Sadece hircin ve serseri olmasini cok seviyorum... Twin turbo Gallardo da yapardim istesem
    :)

    peki o zaman.


    masvettenin değerlerine ulaşabilceğim bi yer varmı?


    ne diyim keşke hırcın serseri bi araç sevmeseydinizde gallardo alıp twinturbo yapsaydınız

    çok baş ağrıtırdı ceptende iyi çalardı ama karşılığını verirdi bence


    zevkler ve renkler diyorum


    bu c6 bi ara antalyadaydı sanki ışığa göre rengi değişen bi boyası olması lazım doğrumuyum?
    antalyada corvette bolluğu var zaten

    Karsiligini vermek mi ? Gozunu seveyim sacmalama..

    200-300ün kaç peki madem ?


    diğer c6nın boyası sorusuna cevap alamadım

    En son screenshot ı olan 5.1 sn olması bu önceki halindeydi, bunu ufak müdahalelerle 4.5 sn veya birazcık üstüne çıkarmak mümkün tabi kırılabiliyor araba bu arada bunları turbo suz yapıyor dikkatinizi çekerim. :) şu nera felan kaç 200-300 ü ?
    o dragtimes araçları buraya gelsin ünlerini, akıllarını alırlar söyliyim.

    200-300'u 4.5 sn olan aracin, 100-200'unun 2 sn civarinda olmasi lazim.

    1200 beygirlik Porsche 9ff gturbo r'in bile 200-300'u bile 6 sn.

    4.5 sn su andaki haliyle imkansiz.

     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)

    http://forum.donanimhaber.com/m_62513232/tm.htm

    Düz mantıkla olmuyor bu işler öyle olsa 0-100 de 1.5 sn olurdu. Biraz müdahale biraz ayar işi bazı şeyler. 4.9 al 4.7 düşün veya var orada.... Serhat kızacak belki şimdi ama bunu unutulup geçilmesi için diyorum sadece 100-200 3.5 sn'e veya birazcıcık altına çekilirse ne olur biraz kurcalayın bakalım aklınızı...kızmaz inş. öyle herşeyi yazmamak gerekiyor.

    Mesele sadece anlık süre basmak da değil sonucunda kırılma yaşamadan geniş vadeli süre kasabilmek. Kısma mecburiyeti var o yüzden biraz ayarı cartı curtu.


    Bile ise ben bilemem o 9ff'in problemi.


    düzeltme ve ek; içim elvermedi değiştirdim süreyi.

    dragster mubarek :D 100-200 0.8 sn oyle mi? siz buna inaniyor musunuz allahaskina

    Vites atma suresi ile 100-200 verisini karistirmissin sen :)



    Evet, uyku sersemi sureleri karistirmisim.

    Peki sizin araciniz 200-300 kosusunu 5.1 saniyede mi tamamliyor.

    Eger tamamliyorsa cok daha guclu araclarin bu suresinin daha uzun olmasini nasil yorumluyorsunuz?

    Ornek verdigim 1200 beygirlik arac iddia edilen 6 snde 200-300 yapamamis. driftbox olcumu 7.2 sn.

    hennessey venom gt bu hizlanmayi 8 snde yapiyor.

    Enteresan geldi bana.

    Aktarmada ki kayip vites atma sureleri gereksiz yapilan patinaj..

    Hepsi birer etken bunlara
    :)




  • Ülkemizde modifiye işiyle profesyonel olarak uğraşan, işi hakkıyla yapan, yaptıran, bu işe gönül vermiş insanları görmek hoşuma gidiyor :)

    Güzel video, teşekkür ediyorum..

    Bu arada şu dragtimes.info ya çok özeniyorum, çok güzel araçlar, güzel videolar, tatlı denemeler.. Umarım gün gelir onların seviyesine gelebiliriz bizde..

    Şı Godzilla R35'lerine hayranım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    iyi yürüyor güzel

    bu kadar yüklemeyi hangi araca yapsam daha iyi olurdu diyebilceğiniz bi araç var mı?



    vardır heralde mutlaka ama vetteden daha fazla masraf isticektir büyük ihtimal


    bide türkiyenin en hızlı aracı ne ? bilginiz varmı.


    0-100den falan bahsetmiyorum rollde milde falan

    Corvette motorlu twin turbo maserati var en hizli arac :) Benim arabami yapan kisinin..

    Bu araci tercih etmemin sebebi modifiye maliyeti yada modifiyeye uygunlugu degill..

    Sadece hircin ve serseri olmasini cok seviyorum... Twin turbo Gallardo da yapardim istesem
    :)

    peki o zaman.


    masvettenin değerlerine ulaşabilceğim bi yer varmı?


    ne diyim keşke hırcın serseri bi araç sevmeseydinizde gallardo alıp twinturbo yapsaydınız

    çok baş ağrıtırdı ceptende iyi çalardı ama karşılığını verirdi bence


    zevkler ve renkler diyorum


    bu c6 bi ara antalyadaydı sanki ışığa göre rengi değişen bi boyası olması lazım doğrumuyum?
    antalyada corvette bolluğu var zaten

    Karsiligini vermek mi ? Gozunu seveyim sacmalama..

    200-300ün kaç peki madem ?


    diğer c6nın boyası sorusuna cevap alamadım

    En son screenshot ı olan 5.1 sn olması bu önceki halindeydi, bunu ufak müdahalelerle 4.5 sn veya birazcık üstüne çıkarmak mümkün tabi kırılabiliyor araba bu arada bunları turbo suz yapıyor dikkatinizi çekerim. :) şu nera felan kaç 200-300 ü ?
    o dragtimes araçları buraya gelsin ünlerini, akıllarını alırlar söyliyim.

    200-300'u 4.5 sn olan aracin, 100-200'unun 2 sn civarinda olmasi lazim.

    1200 beygirlik Porsche 9ff gturbo r'in bile 200-300'u bile 6 sn.

    4.5 sn su andaki haliyle imkansiz.

     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)

    http://forum.donanimhaber.com/m_62513232/tm.htm

    Düz mantıkla olmuyor bu işler öyle olsa 0-100 de 1.5 sn olurdu. Biraz müdahale biraz ayar işi bazı şeyler. 4.9 al 4.7 düşün veya var orada.... Serhat kızacak belki şimdi ama bunu unutulup geçilmesi için diyorum sadece 100-200 3.5 sn'e veya birazcıcık altına çekilirse ne olur biraz kurcalayın bakalım aklınızı...kızmaz inş. öyle herşeyi yazmamak gerekiyor.

    Mesele sadece anlık süre basmak da değil sonucunda kırılma yaşamadan geniş vadeli süre kasabilmek. Kısma mecburiyeti var o yüzden biraz ayarı cartı curtu.


    Bile ise ben bilemem o 9ff'in problemi.


    düzeltme ve ek; içim elvermedi değiştirdim süreyi.

    dragster mubarek :D 100-200 0.8 sn oyle mi? siz buna inaniyor musunuz allahaskina

    Vites atma suresi ile 100-200 verisini karistirmissin sen :)



    Evet, uyku sersemi sureleri karistirmisim.

    Peki sizin araciniz 200-300 kosusunu 5.1 saniyede mi tamamliyor.

    Eger tamamliyorsa cok daha guclu araclarin bu suresinin daha uzun olmasini nasil yorumluyorsunuz?

    Ornek verdigim 1200 beygirlik arac iddia edilen 6 snde 200-300 yapamamis. driftbox olcumu 7.2 sn.

    hennessey venom gt bu hizlanmayi 8 snde yapiyor.

    Enteresan geldi bana.

    Aktarmada ki kayip vites atma sureleri gereksiz yapilan patinaj..

    Hepsi birer etken bunlara
    :)

    İyi de o araclarin aktarma organlari da modifiye edilerekkayiplar minimuma indirilmis ve sureler profesyonel pilotlarin pilotajinda elde edilmis.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam mesleğinizi merak ettim
  • Ağabeylerim merhaba ;

    Işaretlemek Nissan
    Model Skyline
    Submodel Skyline Gt-r X (R34)
    Değişiklik 2.5 i 24V Turbo (280 Hp)
    Kapı 2
    Power 280 hp
    Maksimum hız 250 km/h
    Yakıt deposu hacmi 65 l
    üretim içine koyarak Yılı 1998 yıl
    üretim durdurma Yıl 2002 yıl
    Coupe yazın Coupe
    koltuk 5
    Boy 4600 mm.
    genişlik 1785 mm.
    yükseklik 1360 mm.
    Dingil 2665 mm.
    ön track 1480 mm.
    Back track 1490 mm.
    gövde azami miktar 180 l
    motor Pozisyon Açık, boyuna
    motor hacmi 2499 ccm
    Max güç 6400 Rpm
    Tork 343/3200 Nm
    Yakıt Sistemi Çok noktalı enjeksiyon
    Türbin turbo kompresör
    gaz dağıtım mekanizması DOHC
    Pozisyon silindir Inline
    Silindir sayısı 6
    çap silindir 86 mm.
    İnme silindir içinde 71.7 mm.
    sıkıştırma oranı 9
    Number silindir başına valf 4
    Yakıt Tipi A-95
    Drive Arka
    Number Dişli (Otomatik Şanzıman) ve 4
    ön süspansiyon Helisel yay
    Arka süspansiyon Helisel yay
    Ön frenler Hava soğutmalı diskler
    Arka frenler Disc
    ABS evet
    direksiyon tipi Cremaillere
    Direksiyon hydraulicbooster
    Tire boyutu 225/45 R17

    Aracımın özellikleri ve modelini sizlere için çıkardım;
    Arac 5 yıldır bende ve artık tatmın etmıyorum yanı yavas gıdıyormus gıbı hıssedıyorum belkıde alıstıhım ıcındır.
    Diş görsel ve iç dösemede ufak tefek değişikliklere basladım sıra motor kısmında sızlerden neler yapmam gerektıhı hakkında bılgı ıstıyorum dıs gorselım sağlamdır arac ıcın ama iş motor kısmına geldıhınde yetersız kaldım

    yardımlarınız ve onerılerınız ıcın sımdıden sıze teşekkür ederim




  • Ağabey merhaba ;

    Işaretlemek Nissan
    Model Skyline
    Submodel Skyline Gt-r X (R34)
    Değişiklik 2.5 i 24V Turbo (280 Hp)
    Kapı 2
    Power 280 hp
    Maksimum hız 250 km/h
    yakıt deposu hacmi 65 l
    üretim içine koyarak Yılı 1998 yıl
    üretim durdurma Yıl 2002 yıl
    Coupe yazın Coupe
    koltuk 5
    Boy 4600 mm.
    genişlik 1785 mm.
    yükseklik 1360 mm.
    Dingil 2665 mm.
    ön track 1480 mm.
    Back track 1490 mm.
    gövde azami miktar 180 l
    motor Pozisyon Açık, boyuna
    motor hacmi 2499 ccm
    Max güç 6400 Rpm
    Tork 343/3200 Nm
    Yakıt Sistemi Çok noktalı enjeksiyon
    Türbin turbo kompresör
    gaz dağıtım mekanizması DOHC
    Pozisyon silindir Inline
    Silindir sayısı 6
    çap silindir 86 mm.
    İnme silindir içinde 71.7 mm.
    sıkıştırma oranı 9
    Number silindir başına valf 4
    Yakıt Tipi A-95
    Drive Arka
    Number Dişli (Otomatik Şanzıman) ve 4
    ön süspansiyon Helisel yay
    Arka süspansiyon Helisel yay
    Ön frenler Hava soğutmalı diskler
    Arka frenler Disc
    ABS evet
    direksiyon tipi Cremaillere
    Direksiyon hydraulicbooster
    Tire boyutu 225/45 R17

    Aracımın özellikleri ve modelini sizlere için çıkardım;
    Arac 5 yıldır bende ve artık tatmın etmıyorum yanı yavas gıdıyormus gıbı hıssedıyorum belkıde alıstıhım ıcındır.
    Diş görsel ve iç dösemede ufak tefek değişikliklere basladım sıra motor kısmında sızlerden neler yapmam gerektıhı hakkında bılgı ıstıyorum dıs gorselım sağlamdır arac ıcın ama iş motor kısmına geldıhınde yetersız kaldım.Gerci konu başlığı altında paylastım ama bırde sızınle paylasaym dedım

    yardımların ve onerılerın ıcın sımdıden sıze teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    iyi yürüyor güzel

    bu kadar yüklemeyi hangi araca yapsam daha iyi olurdu diyebilceğiniz bi araç var mı?



    vardır heralde mutlaka ama vetteden daha fazla masraf isticektir büyük ihtimal


    bide türkiyenin en hızlı aracı ne ? bilginiz varmı.


    0-100den falan bahsetmiyorum rollde milde falan

    Corvette motorlu twin turbo maserati var en hizli arac :) Benim arabami yapan kisinin..

    Bu araci tercih etmemin sebebi modifiye maliyeti yada modifiyeye uygunlugu degill..

    Sadece hircin ve serseri olmasini cok seviyorum... Twin turbo Gallardo da yapardim istesem
    :)

    peki o zaman.


    masvettenin değerlerine ulaşabilceğim bi yer varmı?


    ne diyim keşke hırcın serseri bi araç sevmeseydinizde gallardo alıp twinturbo yapsaydınız

    çok baş ağrıtırdı ceptende iyi çalardı ama karşılığını verirdi bence


    zevkler ve renkler diyorum


    bu c6 bi ara antalyadaydı sanki ışığa göre rengi değişen bi boyası olması lazım doğrumuyum?
    antalyada corvette bolluğu var zaten

    Karsiligini vermek mi ? Gozunu seveyim sacmalama..

    200-300ün kaç peki madem ?


    diğer c6nın boyası sorusuna cevap alamadım

    En son screenshot ı olan 5.1 sn olması bu önceki halindeydi, bunu ufak müdahalelerle 4.5 sn veya birazcık üstüne çıkarmak mümkün tabi kırılabiliyor araba bu arada bunları turbo suz yapıyor dikkatinizi çekerim. :) şu nera felan kaç 200-300 ü ?
    o dragtimes araçları buraya gelsin ünlerini, akıllarını alırlar söyliyim.

    200-300'u 4.5 sn olan aracin, 100-200'unun 2 sn civarinda olmasi lazim.

    1200 beygirlik Porsche 9ff gturbo r'in bile 200-300'u bile 6 sn.

    4.5 sn su andaki haliyle imkansiz.

     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)

    http://forum.donanimhaber.com/m_62513232/tm.htm

    Düz mantıkla olmuyor bu işler öyle olsa 0-100 de 1.5 sn olurdu. Biraz müdahale biraz ayar işi bazı şeyler. 4.9 al 4.7 düşün veya var orada.... Serhat kızacak belki şimdi ama bunu unutulup geçilmesi için diyorum sadece 100-200 3.5 sn'e veya birazcıcık altına çekilirse ne olur biraz kurcalayın bakalım aklınızı...kızmaz inş. öyle herşeyi yazmamak gerekiyor.

    Mesele sadece anlık süre basmak da değil sonucunda kırılma yaşamadan geniş vadeli süre kasabilmek. Kısma mecburiyeti var o yüzden biraz ayarı cartı curtu.


    Bile ise ben bilemem o 9ff'in problemi.


    düzeltme ve ek; içim elvermedi değiştirdim süreyi.

    dragster mubarek :D 100-200 0.8 sn oyle mi? siz buna inaniyor musunuz allahaskina

    Vites atma suresi ile 100-200 verisini karistirmissin sen :)



    Evet, uyku sersemi sureleri karistirmisim.

    Peki sizin araciniz 200-300 kosusunu 5.1 saniyede mi tamamliyor.

    Eger tamamliyorsa cok daha guclu araclarin bu suresinin daha uzun olmasini nasil yorumluyorsunuz?

    Ornek verdigim 1200 beygirlik arac iddia edilen 6 snde 200-300 yapamamis. driftbox olcumu 7.2 sn.

    hennessey venom gt bu hizlanmayi 8 snde yapiyor.

    Enteresan geldi bana.

    Aktarmada ki kayip vites atma sureleri gereksiz yapilan patinaj..

    Hepsi birer etken bunlara
    :)

    İyi de o araclarin aktarma organlari da modifiye edilerekkayiplar minimuma indirilmis ve sureler profesyonel pilotlarin pilotajinda elde edilmis.

    Oda onların sorunu beni ilgilendirmez
    Ha birde esas püf noktasını yazmadım
    Tabii ki nos Power :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    iyi yürüyor güzel

    bu kadar yüklemeyi hangi araca yapsam daha iyi olurdu diyebilceğiniz bi araç var mı?



    vardır heralde mutlaka ama vetteden daha fazla masraf isticektir büyük ihtimal


    bide türkiyenin en hızlı aracı ne ? bilginiz varmı.


    0-100den falan bahsetmiyorum rollde milde falan

    Corvette motorlu twin turbo maserati var en hizli arac :) Benim arabami yapan kisinin..

    Bu araci tercih etmemin sebebi modifiye maliyeti yada modifiyeye uygunlugu degill..

    Sadece hircin ve serseri olmasini cok seviyorum... Twin turbo Gallardo da yapardim istesem
    :)

    peki o zaman.


    masvettenin değerlerine ulaşabilceğim bi yer varmı?


    ne diyim keşke hırcın serseri bi araç sevmeseydinizde gallardo alıp twinturbo yapsaydınız

    çok baş ağrıtırdı ceptende iyi çalardı ama karşılığını verirdi bence


    zevkler ve renkler diyorum


    bu c6 bi ara antalyadaydı sanki ışığa göre rengi değişen bi boyası olması lazım doğrumuyum?
    antalyada corvette bolluğu var zaten

    Karsiligini vermek mi ? Gozunu seveyim sacmalama..

    200-300ün kaç peki madem ?


    diğer c6nın boyası sorusuna cevap alamadım

    En son screenshot ı olan 5.1 sn olması bu önceki halindeydi, bunu ufak müdahalelerle 4.5 sn veya birazcık üstüne çıkarmak mümkün tabi kırılabiliyor araba bu arada bunları turbo suz yapıyor dikkatinizi çekerim. :) şu nera felan kaç 200-300 ü ?
    o dragtimes araçları buraya gelsin ünlerini, akıllarını alırlar söyliyim.

    200-300'u 4.5 sn olan aracin, 100-200'unun 2 sn civarinda olmasi lazim.

    1200 beygirlik Porsche 9ff gturbo r'in bile 200-300'u bile 6 sn.

    4.5 sn su andaki haliyle imkansiz.

     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)

    http://forum.donanimhaber.com/m_62513232/tm.htm

    Düz mantıkla olmuyor bu işler öyle olsa 0-100 de 1.5 sn olurdu. Biraz müdahale biraz ayar işi bazı şeyler. 4.9 al 4.7 düşün veya var orada.... Serhat kızacak belki şimdi ama bunu unutulup geçilmesi için diyorum sadece 100-200 3.5 sn'e veya birazcıcık altına çekilirse ne olur biraz kurcalayın bakalım aklınızı...kızmaz inş. öyle herşeyi yazmamak gerekiyor.

    Mesele sadece anlık süre basmak da değil sonucunda kırılma yaşamadan geniş vadeli süre kasabilmek. Kısma mecburiyeti var o yüzden biraz ayarı cartı curtu.


    Bile ise ben bilemem o 9ff'in problemi.


    düzeltme ve ek; içim elvermedi değiştirdim süreyi.

    dragster mubarek :D 100-200 0.8 sn oyle mi? siz buna inaniyor musunuz allahaskina

    Vites atma suresi ile 100-200 verisini karistirmissin sen :)



    Evet, uyku sersemi sureleri karistirmisim.

    Peki sizin araciniz 200-300 kosusunu 5.1 saniyede mi tamamliyor.

    Eger tamamliyorsa cok daha guclu araclarin bu suresinin daha uzun olmasini nasil yorumluyorsunuz?

    Ornek verdigim 1200 beygirlik arac iddia edilen 6 snde 200-300 yapamamis. driftbox olcumu 7.2 sn.

    hennessey venom gt bu hizlanmayi 8 snde yapiyor.

    Enteresan geldi bana.

    Aktarmada ki kayip vites atma sureleri gereksiz yapilan patinaj..

    Hepsi birer etken bunlara
    :)

    İyi de o araclarin aktarma organlari da modifiye edilerekkayiplar minimuma indirilmis ve sureler profesyonel pilotlarin pilotajinda elde edilmis.

    Hocam o izledigimiz 9ffler gallardolarda shot nos yok malesef olsa yapabilceklerinin siniri yok ama olmuyo iste buyuk ihtimal pistonlari arka camdan firlatir bi gallardo veya 9ff.
    Eger dizginleyebilirsen ben dusunemiyorum artik
    Shot nos cok buyuk etken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer_Elite -- 8 Ağustos 2012; 13:08:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @ATTRACTION araç mükemmel yürüyor maşallah, hakkını veren bir şöförün altında hakkını veren bir makine :)


    @craftedlifee , yazını okumakta oldukça zorlandım, harfleri ve kelimeleri düzgün kullanabilirseniz çok daha iyi olur. Birde altınızda yılların efsane aracı Nissan GTR34 var öyle mi? Eğer mümkün olursa bir fotoğraf paylaşabilir misiniz?
  • hocam senin araç 0-300 yaklaşık 12 sn benim araç 0-100 14 sn allah kaza bela vermesin harbi çok fena araç
  • ATTRACTION

    Sence parasını haketmeyen superspor araçlar hangileri, 458 ve sls amg karşılaştırmasında hangisini seçersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: craftedlifee

    Ağabey merhaba ;

    Işaretlemek Nissan
    Model Skyline
    Submodel Skyline Gt-r X (R34)
    Değişiklik 2.5 i 24V Turbo (280 Hp)
    Kapı 2
    Power 280 hp
    Maksimum hız 250 km/h
    yakıt deposu hacmi 65 l
    üretim içine koyarak Yılı 1998 yıl
    üretim durdurma Yıl 2002 yıl
    Coupe yazın Coupe
    koltuk 5
    Boy 4600 mm.
    genişlik 1785 mm.
    yükseklik 1360 mm.
    Dingil 2665 mm.
    ön track 1480 mm.
    Back track 1490 mm.
    gövde azami miktar 180 l
    motor Pozisyon Açık, boyuna
    motor hacmi 2499 ccm
    Max güç 6400 Rpm
    Tork 343/3200 Nm
    Yakıt Sistemi Çok noktalı enjeksiyon
    Türbin turbo kompresör
    gaz dağıtım mekanizması DOHC
    Pozisyon silindir Inline
    Silindir sayısı 6
    çap silindir 86 mm.
    İnme silindir içinde 71.7 mm.
    sıkıştırma oranı 9
    Number silindir başına valf 4
    Yakıt Tipi A-95
    Drive Arka
    Number Dişli (Otomatik Şanzıman) ve 4
    ön süspansiyon Helisel yay
    Arka süspansiyon Helisel yay
    Ön frenler Hava soğutmalı diskler
    Arka frenler Disc
    ABS evet
    direksiyon tipi Cremaillere
    Direksiyon hydraulicbooster
    Tire boyutu 225/45 R17

    Aracımın özellikleri ve modelini sizlere için çıkardım;
    Arac 5 yıldır bende ve artık tatmın etmıyorum yanı yavas gıdıyormus gıbı hıssedıyorum belkıde alıstıhım ıcındır.
    Diş görsel ve iç dösemede ufak tefek değişikliklere basladım sıra motor kısmında sızlerden neler yapmam gerektıhı hakkında bılgı ıstıyorum dıs gorselım sağlamdır arac ıcın ama iş motor kısmına geldıhınde yetersız kaldım.Gerci konu başlığı altında paylastım ama bırde sızınle paylasaym dedım

    yardımların ve onerılerın ıcın sımdıden sıze teşekkür ederim


    Nissan Skyline R34 mü var sizde?

    Türkiye'de bu araç yoktu diye biliyorum. Kıbrıs olabilir belki.




  • maşallah
  • Evet yoktu yurt dısından geldı hocam amcam sayesınde Artık değişiklik istiyorum aracda ee halı ıle motorlada oynamak lazım
  • yazı için özürdilerim hocam kusuruma bakma tabletin azizliği ...

    tabiki paylaşırım fakat şu anda ofisteyim evime geçtihimde sizinle paylasırım cunkü görsel olarkta fıkır almak ıstedığim bir kaç nokta var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: craftedlifee

    yazı için özürdilerim hocam kusuruma bakma tabletin azizliği ...

    tabiki paylaşırım fakat şu anda ofisteyim evime geçtihimde sizinle paylasırım cunkü görsel olarkta fıkır almak ıstedığim bir kaç nokta var.


    Bence ayrıntılı bir konu açarsanız daha faydalı olur.
  • onu bı acabılsem :)) ayarlayamadım ya yenıyım burda nasıl yapacağımı bılmıyorum acıkcası :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    ATTRACTION

    Sence parasını haketmeyen superspor araçlar hangileri, 458 ve sls amg karşılaştırmasında hangisini seçersin.

    458'in yanında sls at arabası kalır diyerek olay çıkarmak istemem ama öyle. Araç hem yavaş hem de vites geçişlerinin tuhaf olduğunu belirten(yavaş-bazen sarsıntılı-) çok kişi var ama Attraction'dan da duymak lazım.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.