Şimdi Ara

CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
3
Favori
8.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anlıyorum zenginsiniz hakkınızdır bu tarz araçlara binmek. Ancak bu tarz 'kapışma' ya da sizin deyiminiz ile 'versus' olayını trafiğe kapalı bir alanda yapsanız? Bu tarz araçları alabilecek bir insan İstanbulpark' ı rahatlıkla bir kaç saatliğine kiralayabilir düşüncesindeyim tabi işin bürokratik yanını bilmiyorum. Bunu dememin sebebi birisinin canına, malına vb. zarar verirseniz vicdan maddiyattan daha ağır basıyor. Açıkçası ne konunun içeriğinden ne yapılan yorunlardan ne de yöneticinin mesajlarından hoşlanmadım.
  • merhaba ;

    Değinmiş olduğunuz konu ve yaklaşım tarzınız için size şahsım adına çok teşekkür ederim.
    Fakat bizim burdaki amacımız oto yolda birbirimizle kapışmak değil ama ne yazıkki bunu yapanlar var.
    Burdaki amacımız birbirimize araçlarımız hakkında bilgi vermek daha çok efendim.

    saygılar
  • corvette manyağı olarak beğendim. :)
    bu da SEMA showdaki Corvette Jake Edition (2010 idi sanırsam)

     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonsuzuncu -- 8 Ağustos 2012; 16:12:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    ATTRACTION

    Sence parasını haketmeyen superspor araçlar hangileri, 458 ve sls amg karşılaştırmasında hangisini seçersin.

    SLS seçmeyeceğini garanti edebilirim.

    Bir konuda SLS sürdükten sonra Mercedes'in spor araba yapmayı bırakması gerektiğini söylemişti. M3'ün gaz tepkilerinin bile daha iyi olduğundan bahsetmişti hatta SLS'e göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: West 

    Anlıyorum zenginsiniz hakkınızdır bu tarz araçlara binmek. Ancak bu tarz 'kapışma' ya da sizin deyiminiz ile 'versus' olayını trafiğe kapalı bir alanda yapsanız? Bu tarz araçları alabilecek bir insan İstanbulpark' ı rahatlıkla bir kaç saatliğine kiralayabilir düşüncesindeyim tabi işin bürokratik yanını bilmiyorum. Bunu dememin sebebi birisinin canına, malına vb. zarar verirseniz vicdan maddiyattan daha ağır basıyor. Açıkçası ne konunun içeriğinden ne yapılan yorunlardan ne de yöneticinin mesajlarından hoşlanmadım.

    Olayın zenginlik ile alakası yok öncelikle onu belirteyim konuyu hic o tarafa çekmeyin zira co rahatsızlık duyuyorum
    Kaldı ki makas Ata Ata ilerlemiyoruz ufak boşlukları değerlendiriyoruz sadece
    İstanbul park i kiralamak mesele degil de hic bir pistte bu araçları deneyecek düzlük yok trafiğe kapalı alan varsa gösterin gidelim bende önüme her çıkan vasıtadan dolayı ayağımı ikide bir gazdan çekmekten hoşnut değilim dogrusu kaldı ki moscow unlim in otoyolda yaptıgı denemelere kimsenin sesi çıkmazken Uff super derken ülkemizde görünce neden ağır tepki gösteriyorsunuz bilemiyorum dogrusu kaldı ki o denemeyi yapan arkadasta bende profesyonel pilotlarız bence bu önerini yolda abuk subuk giden ticari apaçı arabalarına getir daha isabetli bir karar vermiş olursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Oda onların sorunu beni ilgilendirmez
    Ha birde esas püf noktasını yazmadım
    Tabii ki nos Power :)

    Tabii ki herkesin kendi sorunu.

    Aracınızın gücünün 670 hp civarlarında nos power ile 800'e yaklaştığını yazmıştınız kısa bir zaman önce.

    Mutlaka biliyorsunuzdur ama; Türkiye'den twin turbolu ve nos powerlı bir Corvette Z06'nın 100-200'ü 4.89 sn. Sizin aracınızdan güçlü olduğu muhakak.

    Bu da grafiği
     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)


    Grafikte gözüken; yaklaşık 0.4 sn araç patinajda kalmış, hadi onu da düşelim sonuç 4.49 sn.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Oda onların sorunu beni ilgilendirmez
    Ha birde esas püf noktasını yazmadım
    Tabii ki nos Power :)

    Tabii ki herkesin kendi sorunu.

    Aracınızın gücünün 670 hp civarlarında nos power ile 800'e yaklaştığını yazmıştınız kısa bir zaman önce.

    Mutlaka biliyorsunuzdur ama; Türkiye'den twin turbolu ve nos powerlı bir Corvette Z06'nın 100-200'ü 4.89 sn. Sizin aracınızdan güçlü olduğu muhakak.

    Bu da grafiği
     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)


    Grafikte gözüken; yaklaşık 0.4 sn araç patinajda kalmış, hadi onu da düşelim sonuç 4.49 sn.








    YaZdim da oyle mı kaldı araba ? 200-300 de benim arabanın icinden gecer o ki sahibi de yakın arkadasım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    İnternetten sadece resimlerini görebildiğiniz, hakkındaki teknik bilgileri ve kullananların düşüncelerini Google Translate ile çevirdiğiniz bir otomobil ve sahibi varken..

    Bir kaç kişi hala leblebi büyüklüğündeki beyni ile laf sokma ve anlamsızca açık/yalan/yanlış arayışı peşinde..

    Adama ne sorsanız anında cevap veriyor, siz bunun nimetlerinden faydalanmıyorsunuz..

    Niye? Çekemiyorsunuz.. Kıskanıyorsunuz.. Mahalle karısı gibi ha bire cevap verme peşindesiniz..

    Acıyorum.. Kişiliğinizi bu şekilde geliştiriyor olmanızı sevmiyorum.

    Huzur verin biraz insanlara da rahat etsin herkes..

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Oda onların sorunu beni ilgilendirmez
    Ha birde esas püf noktasını yazmadım
    Tabii ki nos Power :)

    Tabii ki herkesin kendi sorunu.

    Aracınızın gücünün 670 hp civarlarında nos power ile 800'e yaklaştığını yazmıştınız kısa bir zaman önce.

    Mutlaka biliyorsunuzdur ama; Türkiye'den twin turbolu ve nos powerlı bir Corvette Z06'nın 100-200'ü 4.89 sn. Sizin aracınızdan güçlü olduğu muhakak.

    Bu da grafiği
     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)


    Grafikte gözüken; yaklaşık 0.4 sn araç patinajda kalmış, hadi onu da düşelim sonuç 4.49 sn.








    YaZdim da oyle mı kaldı araba ? 200-300 de benim arabanın icinden gecer o ki sahibi de yakın arkadasım :)

    simdi bu arabanin 200-300 hizlanmasi 5.1 saniyeden cok mu iyi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Oda onların sorunu beni ilgilendirmez
    Ha birde esas püf noktasını yazmadım
    Tabii ki nos Power :)

    Tabii ki herkesin kendi sorunu.

    Aracınızın gücünün 670 hp civarlarında nos power ile 800'e yaklaştığını yazmıştınız kısa bir zaman önce.

    Mutlaka biliyorsunuzdur ama; Türkiye'den twin turbolu ve nos powerlı bir Corvette Z06'nın 100-200'ü 4.89 sn. Sizin aracınızdan güçlü olduğu muhakak.

    Bu da grafiği
     CORVETTE Z06 VS CORVETTE C6 (MODIFIYELI)


    Grafikte gözüken; yaklaşık 0.4 sn araç patinajda kalmış, hadi onu da düşelim sonuç 4.49 sn.








    YaZdim da oyle mı kaldı araba ? 200-300 de benim arabanın icinden gecer o ki sahibi de yakın arkadasım :)

    simdi bu arabanin 200-300 hizlanmasi 5.1 saniyeden cok mu iyi?

    Nos basarsan iyi basmaz isen kötü bunları best time olarak dusun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o aletin 100-150 mph hizlanmasi nosla 4.8 sn degil mi?

    nos ile arabaniz maksimum kac beygir oluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 8 Ağustos 2012; 19:01:03 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • fenaaa hocam başka video varsa bekliyoruz
  • Tüm birikimini beygirler üzerine kuranlar anlamakta güçlük çekiyor doğal olarak. Yıllardır denilen herşey HP değildir işte işin bu noktasıdır. 1200-1500 Hp'ler lafta büyük arkadaşlar bunların miktarı değil nasıl ulaşıldığı da önemli. 10 yıllardır motorsporlarını takip ederim şu sitedeki zihniyetle yada türklerde ki şekliyle diyelim hp konuşulduğunu hiç görmedim işin uzmanlarından pilotlarından biz böyle öğrendik. Vuvvv şu lmp2 prototype şu kadar beygir, şu tırmanma performansını şu hp li araç ile yaptık gibi şeyler salt olarak duymazsanız hp gibi bir performans belirtici değer duyuyorsanız bunun diğer etraflıcası da vardır başka şeylerden de mutlaka bahsediyorlardır. Sonuç olarak onlar için de önemli olan timing yani tablo'larda gördükleri çizgilerdir. HP bir araçtır amaç değil. İşte bu sebeple 1000hp+ üzerinde ki makineler anlaşılamıyor. Ne bileyim siz F1 de hp kapıştırıldığını hiç gördünüz mü bahsedilir durur Renault motorları daha düşük hp üretiyor diye boş bir moda lafıdır aslen ne tork dan bahseder ne de devir bandından sadece özetle 30hp daha az der çıkar basın işin içinden eee 2 sene üst üste şampiyon oldu bu adamlar kendilerinden güçlü motorlara karşı. Sıralama turlarını aldılar götürdüler. Velhasıl kelam bir tarafta 830-950 hp lik F1 makineleri diğer tarafta 2500hp lik modifikasyon ürünleri hangisi? motor da kilitlenip kalıyorsunuz hep dünyada ki aktarma, diğer güç organlarına dair birikiminiz yok. Motorsporlarından azıcık hp'li denebilecen atmosferik makineleri getirin sizin o dragtimes canavarlarınızı tarumar eder arkadaşlar. Twin turbo koymakla bitmiyor bu işler Serhat'ın aracı da öyle değil motorun arkasında ki şeyler standart değil.... Diyeceksiniz onların ki de değil e ama R da değil hani. Herkes makine yapamaz, yaptığını söyler sadece....

    Serhat hp lafı sevmez, yazılım, test'ine kendi bakmasa miktar da bilmezdi zaten, öyle dyno'ya felan çıkmaz bu adamlar, AVK da sevmez, ürettiklerini dyno'ya sürmez aaa bakalım nasıl birşey olmuş bu vesair, performans pistte, roll'de, ölçücülerde çıkar... Gerçek zihniyet de budur. Motorsporları uzmanlarıda böyledir. O dyno takıntılarını chiptuningci, sadece headersla hp kastırmaya çalışan adamlar taşır.

    Serhat 1350hp dese ne olacak sıkıştırdığımda 2390hp oluyor dese ne olacak anlaşılır mı olacak sizin için 9ff vesair o zaman mı aaa geriymiş tabi normaldir diye mi bakacaksınız. Bu izan yanlış. Makinelerin dünyasını anlamak = motorsporları ve teknolojilerini anlamaktan geçer.

    Ne olur yanlış anlamayın kızma ile yazmıyoruz bunları, bir dert taşıyoruz bu dünya ile ilgili sadece.




  • ya ibrahim bey.. hehe. bir sen biliyosun, o lamboyu hazirlayip asfalti kaziyan, hennessey falan bu isten cakmiyor. bir kac mesajini okutayim da ogrensinler bu isi.

    hayir uzun uzun yaziyorsun da mesajlar da anlasilmiyorki. cumlenin basi nerde, sonu nerde belli degil.

    adam serhatin avukati gibi lap diye daliyor konuya. serhat sagir dilsiz sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 8 Ağustos 2012; 20:23:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi küçük dünyan da devam et arkadaşım hani o biçim yol tutuşlu 106'larınla

    Anlayamayacağın ortada Venom GT'nin ne olduğunu iyi biliyorum çok şükür. Elma ile armutu çok karıştırıyorsunuz bazen.

    Hayır sormak için soruyor bide yahu. Öğrenmek için sorsa neyse diyeceğim. Yok imkansız felan sana ispatlamak zorunda mıyız arkadaş değerleri illa herşeye screenshot mı yapıştırmamız gerekiyor anlamıyorum ki. Hem anlamıyorsunuz hem de ukala tavırlar.
    Avukatıyım evet var mı itirazın adam dostum hakkında istediğim gibi mukabelede bulunurum.

    Playstation'ım yok benim GT5'de sevmem senin o video'larını koyduğun Lotus vesair Ferrari'ler ile tecrübem birikimim var benim. Simülasyonlar uzak olduğun bir dünya anlamazsın. Böyle yazdırıyorsunuz illa tavırlarınızla. Otomobiller ile ilgili test yapıyorsunuz, meraklısınız ilgiyle okuyoruz, saygı duyuyoruz Arda'nın yüzüne ben otomobillerden anlamam kardeş demiş adamım ben, herkesin birikimine saygım var ancak uzak olduğunuz bir dünya, anlamıyorsunuz kusura bakmayın.

    Bak bakalım yukarıya kimin yazdıklarını alıntılamışsın. İnternet de resim görme felan ne saçmalıyorsun yahu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 8 Ağustos 2012; 20:58:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Kendi küçük dünyan da devam et arkadaşım hani o biçim yol tutuşlu 106'larınla

    Anlayamayacağın ortada Venom GT'nin ne olduğunu iyi biliyorum çok şükür. Elma ile armutu çok karıştırıyorsunuz bazen.

    sen de gt5teki super spor tecrubelerini anlatmaya devam et, takipcinim.

    ekleme: guyverland sen kimsin? sadece internette gördüğün bir fotoğrafı savunmaktan başka ne halt yapıyorsun? ispatlamak zorunda mıyız diyor bir de. Seni ciddiye alan yok, sen yırtık don misali.. Sana soran eden yok. Arabanın sahibi burada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 8 Ağustos 2012; 20:44:25 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shroud61

    458'in yanında sls at arabası kalır diyerek olay çıkarmak istemem ama öyle. Araç hem yavaş hem de vites geçişlerinin tuhaf olduğunu belirten(yavaş-bazen sarsıntılı-) çok kişi var ama Attraction'dan da duymak lazım.

    Sls'ye yeni şanzıman geldi diye biliyorum

    +http://www.ntvmsnbc.com/id/25355601/

    EDIT:Ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökhan G. -- 8 Ağustos 2012; 20:45:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Kendi küçük dünyan da devam et arkadaşım hani o biçim yol tutuşlu 106'larınla

    Anlayamayacağın ortada Venom GT'nin ne olduğunu iyi biliyorum çok şükür. Elma ile armutu çok karıştırıyorsunuz bazen.

    sen de gt5teki super spor tecrubelerini anlatmaya devam et, takipcinim.

    ekleme: guyverland sen kimsin? sadece internette gördüğün bir fotoğrafı savunmaktan başka ne halt yapıyorsun? ispatlamak zorunda mıyız diyor bir de. Seni ciddiye alan yok, sen yırtık don misali.. Sana soran eden yok. Arabanın sahibi burada.

    Ben uzun uzun anlatıp yazmaktan nefret ederim hem İbrahim seni beden daha cok ciddiye aldı açık konuşmam gerekirse :)) ki bu işlerden cok ciddi anlamda anlayan sevdiğim bir arkadasımdir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yahu o da degil resmen hesap soruyor bazıları olamaz yürüyemez hadi ispat et tarzında ben arabamı yapıldığım adama bunları diyemiyorum millet internete gördüğü tanımadığı aracın savunmasını yapıyor pbox verisi sus degil orda hem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    İnternetten sadece resimlerini görebildiğiniz, hakkındaki teknik bilgileri ve kullananların düşüncelerini Google Translate ile çevirdiğiniz bir otomobil ve sahibi varken..

    Bir kaç kişi hala leblebi büyüklüğündeki beyni ile laf sokma ve anlamsızca açık/yalan/yanlış arayışı peşinde..

    Adama ne sorsanız anında cevap veriyor, siz bunun nimetlerinden faydalanmıyorsunuz..

    Niye? Çekemiyorsunuz.. Kıskanıyorsunuz.. Mahalle karısı gibi ha bire cevap verme peşindesiniz..

    Acıyorum.. Kişiliğinizi bu şekilde geliştiriyor olmanızı sevmiyorum.

    Huzur verin biraz insanlara da rahat etsin herkes..

    +1

    Sagol Engincim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.