Şimdi Ara

[Çözüldü]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turkcell'den 1 temmuz saat 01:40'da 10gb+10gb hediyeli internet paketini Dijital Operatör üzerinden 90TL gibi fahiş bir fiyattan satın aldım. Ancak altta ekran görüntüsünü de eklediğim gibi 1 temmuzdan itibaren 10 gb hediye kısmı kaldırılmış. Ama ben uygulamadan satın alırken 10+10gb olarak görerek satın aldım. Bunlar büyük ihtimalle sabah güncellediler uygulamadaki tarifeyi. Şimdi 532'yi aradım müşteri temsilcisi haklı olduğumu ancak yapabileceği bir şey olmadığını söyledi. Benim 1 temmuzda kalkacağını tahmin etmemi bekliyorlardı heralde. Düpedüz dolandırıcılıktır ve taahhütüm bittiğinde direk başka bir operatöre çekiyorum, sizleri de uyarıyorum.

    [Çözüldü]

    Edit: Aşağıda önerilen şekilde talep oluşturduğumda sabahına 532'den aradılar ve eksik interneti yüklediler. Ama daha yeni 20gb'ı 90 tlye aldıktan sonra bana uygulamadan kısa süreli 50gb 50tl önermeside.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alper5398 -- 4 Temmuz 2020; 13:41:15 >







  • Uygulamadan ilgili ekran görüntüleriyle bi yardım talebi aç. Genel merkezdekiler bir incelesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle seyler Turkcell De olur
    Alırken oranında ekran görüntüsünü alsaydınız

    Talep açın detaylı incelerseler dijital operatör tarafında ne zaman güncelleme yapıldığı bellidir sizin satın aldığınız zamana bakıp müşteri memnuniyeti adına yükleme yapabilirler

    20 GB 90 lira bu günleri de mi görecektik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsü almadım maalesef ama zaten müşteri hizmetleri çok kişinin bu konuda aradığını bana söyledi, yani haberleri var. Ayrıca 20gb değil 10gb 90 tl. Maalesef.



    Talep oluşturmaya çalışıyorum uygulamadan robot asistana aktarıyor. Nasıl yapabilirim? @Jazzalyn




  • Talep açarsanız yüklenecektir.

    Dijital Operatöre girip, bildirimler kısmına tıkladığınız zaman (sağ üstte) üstte Taleplerim çıkacaktır. Ona tıkladıktan sonra Yeni Talep Aç'a tıklayın.

    Bazıları dandik hizmeti kaliteli gibi göstermeye çalışıyor. Vodafone > Türk Telekom
    [Çözüldü]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 2 Temmuz 2020; 19:47:34 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • alper5398 kullanıcısına yanıt
    Uygulamada sağ altta yardım kısmına gir, mağaza talepleri kısmından ekran görüntülü talep açabiliyorsun.

    Bu tarz mağduriyetlerde mh insiyatif alamaz. Önlerine konulanı okur. Genel merkezle iletişime gecersen, burada ki hatanın kendilerinden kaynaklı apaçık olduğu için bir güzellik yapabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    [Çözüldü]

    Her operatörde var bu sorunlar.

    Aha Turkcell vakası gideyim hemen kalitesi belli yazayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Çözüldü
    4 yıl önce açıldı
    [ ÇÖZÜLDÜ ]
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Olabilir doğal bir durum da. Bana niye yazdınn

    Hemen yaz kalitesini kaçırma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    :d

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.