Şimdi Ara

(Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070 (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
23.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
221 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • visceroid V kullanıcısına yanıt
    Peki bu durumda şirket paketi açmış içindeki ürünü almış sonra da geri paketleyip sıfırdan açıyormuş gibi video çekmiş diye kendini savunamaz mı? Neyse konuya dönersek; insanlar verilen hakkı bile suistimal ediyor, alıp 14 gün kullanıp koşulsuz iade eden mi ararsın, içine ağırlığınca tahta koyup hırsızlık yapan mı ararsın, Aliexpress'ten takipsiz kargoyla gelen ürüne gelmedi deyip para iadesi alan mı ararsın, işimiz zor hakikaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jlozde

    Bu mesaj silindi.
    Böyle durumda pezevenk yazabiliyor muyuz? Ben küfür edince 3. kişilere hakaretten 1 puan yiyorum, ondan soruyorum :D
  • black_59 B kullanıcısına yanıt
    Sitenin adını da yazsaydınız ona göre yaklaşırdık o siteye.
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    O da aynı şekilde eski 570 kartını koyup iade etmiştir muhtemelen, kartlar da tasarım olarak benzerse kontrol edilse bile kaynayıp gitmiştir.
  • Hepsiburadadan bana da bos kutu gelmisti. Gerci satin aldigim urun enjektör temizleyiciydi. Kargoyu kargo gorevlisinin yaninda actim ve bir de ne goreyim içinde birsey yok. Kargo firmasi Hepsijetdi. Norrmalde kargolari kargo gorevlisi yaninda acmam ama koli cok hafifti; fakat kargo gorevlisi ben acana kadar bardodu okudup dustugu için paket teslim edilmis oldu. Hepsiburada ya yazdim. Kurye ismi,telefonu vs. Hepsini bildirdim bana sistemddn iade girin dediler. Sonra birsekilde takip ettiler. 1-2 gün içinde ayni urunu bedelsiz gonderdiler.Burada tutar yuksek umarim ugrastirmazlar. konuyu buraya acmaniz iyi olmus. Ayrica sikayetvar ve eksisozluk gibi platformlara da tasinmanizi oneririm. Cok gecmis olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orkun_ -- 8 Ağustos 2020; 2:35:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-96DE7F07E

    Biraz mantıklı bir şey diyin. Bu olay her yerde yaşanabilir.
    Bende alışverişlerimi genelde Hepsiburadadan yapıyorum ve memnunum. Ertesi gün getiriyorlar çoğunu. Ancak bu durum çok garip çünkü satıcı da Hepsiburada. Yani büyük rezillik.
  • Bu taşımacilik sektöründe işler Allah'a emanet yürüyor neredeyse çünkü düzgün yasa ve sistem yok herkes demiş önce kontrol edicen sonra imza atican kargoda oyle birsey mümkün değil önce imza aticaksin sonra açabilirsin yoksa teslimat yapmiyor işine gelirse diyor sıkıntılı bir durum olursa durum tespit tutanağı tutulması lazım ters seneryoyu düşünün kurye teslimatı yaptı imza attirmadan açtırdı içinden hıyar çıktı sende dedinki bune birader ben telefon aldım bundan hıyar çıktı al götür yok imza falan kurye götürdü şubeye kargoyu durumu anlattı yetkilinin ilk soracağı sey imza varmı tutanak varmı ikiside yok busefer kurye zan altında kalacak müşteri almadı diye iade etsen gönderici diyecekki ben hıyar değil telefon gönderdim sonra tazmine gidince direk personele kitle.o kargoya müşteri imzası olmadığı için tutanak tutamiyorsun kolide dış hasar yoksa.ayrica pandemi döneminde imza alma zorunluluğuda yok teslimat esnasında.Gunde onbinlerce ürün alıcılar tarafından iade ediliyor beyler bilginiz olsun satıcıda o malı tekrar paketleyip yeniden satışa koyuyor imha etme durumu malesef yok.igneden ipliğe donundan atletini kadar begenilmesse iade oluyor.
    bu işin doğrusu nedir kurye teslimati yapar alıcı açar üründe sorun varsa duruma göre hasar tespit veya durum tespit tutanağı tutulup ürün gondericiye iade edilir.ancak hangi kuryenin buna zamanı var sorarım 2 kişilik işi bir personele yükleyip verirsen eline 200tane kargoyu al dağıt diye kurye napsin her adreste 10dk dursa isin yarışı bitmez daha dağıtımı gün ortasına kadar bitirip firmalardan alıp yapacak aksam araba yuklecek.a kargosuda b Side c side aynı duzen pahalı şeyler alıyorsanız şubeden teslim alın ordada açın islemler daha kolay olur.Konuyu açan arkadaşa geçmiş olsun sizden direk tutanak isteyecekler gönderici durumu bir şekilde çözüme kavusturur umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaBoSe -- 8 Ağustos 2020; 3:1:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Caner.Pasha kullanıcısına yanıt
    Seneryo %99 dediğiniz gibi hocam
    Allah'tan da mı korkmuyorlar bunu yapan şerefsizler
    Hepsiburadanın içine bakmama sebebi yüksek ihtimal ürünün açma kısmında olan bantlara zarar vermeden açıp değiştirdiler içinde aynı ağırlıkta ürün oluncada hiç şüphe çekmemiştir ürünü alan Hepsiburadanında pek suçu yok her paketi açılmadan geri gelen ürünü x-ray cihazından taratmaları lazım.

    Etikete zarar vermeden açmakta çok zor birşey değil geçende psu'um ses yapıyor diye fanı yağlamak için açmak zorunda kaldım garanti etiketinide o kadar hassas yapmışlarki parmağını sürdüğün gibi parça parça kopuyor ama açtım fanı yağlayıp geri kapattım etikete zarar vermeden.
    Yaptığım şey uygun değildi ama 1 yıllık PC de fanın performansını kaybetmeside normal birşey değildi. Tabi bu işlem sırasında psu'ya bi zarar versem garantiye götürmezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mikail Gerek kullanıcısına yanıt
    O kutuya zarar vermeden Hepsiburadaya kekeleyen adamın parmak izi bırakmamaya aklı yetmeyecek mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iCrush kullanıcısına yanıt
    Yetmeyebilir hocam 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sarer S kullanıcısına yanıt
    İnşallah yetmemiştir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarknessIsOurNewKingdom

    Hocam bunlar genelde amazon.com da meydana geliyordu, insanlar ram satin alip icindekileri alip ram seklinde tahta parcalari koyup iade ediyorlardi. Bu durumda amazon.com kontrol saglamayip bunu baska bir musteriye yolluyordu. Sizinkide boyle birsey olmus olabilir.
    Bence buradaki olay muhtemelen bu.
  • Bende Samsungdan iade alıcam thhden ama hala yatırıcaklar, herkes dolandırıcı olmuş. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan o tahtaları kutuya koyan hırsız şerefsizin bi yerine girsin o tahtalar. Ortalık hırsız dolandırıcı doldu, artık internetten pahalı bir elektronik ürün almaya korkuyorum valla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caner.Pasha

    Muhtemelen biri satın alıp içerisinden kartı almış, ağırlığınca tahta koymuş sonra da iade etmiş. Hb de kutu içeriğine bakmadan iade almış ürünü ve bir sonraki satın alan yani size göndermiş. İnsanların yapmayacağı şey yok gerçekten. Çözerler bunu(inşaallah) ciddi bir mağduriyet var.
    Edit: İhale, ilk alan kişiye felan kalmaz. Adam iade göndermiş, HB de iadeyi kabul etmiş (ürünü iade şartlarına uygun şekilde kabul etmiş oluyor.) Adama ulaşıpta "kardeş, biz senin iadeyi onayladık ücreti geri iade yaptık ama sen bize tahta göndermişsin" mi diyecekler. İade kabul eden kimse ona kalır ihale. Tabii senaryo böyleyse.
    Peki ya hepsiburada çalışanı içinden ürünü çalıp, sonra tahta koyup o şekil kargoya verdiyse?

    50-100 liralık ürüne açıp bakmazsın eyvallah da 4 bin liralık ürünün içine bakılmaz mı?

    Aynı şekilde konu sahibi de masum bir şekilde haksız. Kargo kapıya geldiği zaman eline kamera alıp 'kutu açılışı' yapacaksın! Tekrar diyorum 50-100 liralık ürün almıyorsun.

    Ülkede dolar 7 lirayı geçti. Yazık günah o paraya. Şimdi bekle bakalım sonuç ne zaman açıklanacak.

    Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YOURMOVE -- 8 Ağustos 2020; 9:19:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarknessIsOurNewKingdom

    Hocam bunlar genelde amazon.com da meydana geliyordu, insanlar ram satin alip icindekileri alip ram seklinde tahta parcalari koyup iade ediyorlardi. Bu durumda amazon.com kontrol saglamayip bunu baska bir musteriye yolluyordu. Sizinkide boyle birsey olmus olabilir.
    Amazon kendi yaptığı hatayı kabullenip dolandırılmış olsa dahi tahta gönderdiği müşteriden ürünü geri alır parasını da verir.

    Peki yerli ve milli Hepsiburada ahlaklı bir firma olarak "pardon, hatamız için özür dileriz, lütfen iade ettiğimiz ücreti ve hediye çekimizi kabul edin" mi diyecektir yoksa biz sağlam gönderdik siz tahta koyup yollamaya çalışıyorsunuz gibi müşteriyi hırsızlıkla itham mı edecektir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E6F359956

    Bu mesaj silindi.
    En iyisi geniş açılı aksiyon kamerasıyla her şeyi baştan sona kaydetmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.