Herkese de öncelik atanıyor ama çözülen sorun görmedim kaç gündür. |
ÇÖZÜLDÜ----TÜRKNET HİÇBİR ŞEKİLDE DÖNÜŞ SAĞLAMIYOR VE 1.5 AYDIR PROBLEMİ ÇÖZMÜYOR---ÇÖZÜLDÜ---- (2. sayfa)
-
-
Zaten 2 gündür bekliyorum, yarın resmi tatil, öbür gün cuma 10 gün internetsiz kalacağım sayenizde. 1 ay faturayı öde, 1 ay bedava, 10 gün kullanamadığım interneti ne yapacaksam...
-
Dünden beri mantıklı bir yanıt vereceksiniz diye bekliyorum. İnsanları kendinize yalvartmayı bu kadar mı kendinize düstur edindiniz, yazık günah yani. Üniversite öğrencisiyim sayenizde dersleri kaçırmayı geçtim, internete mobil cihazdan bağlanmak durumunda kalıyorum.
Ayın 19'unda eve teknik ekip elemanı geldi. 2 güne hallolur 3 gün içerisinde sorumluluk benim oluyor dedi ve gitti. Gidiş o gidiş, ben 2 hafta boyunca istisnasız her gün iletişime geçmeye çalıştım. Sağolsun birisi gördü de geçirdi vdsl'e şimdi de modemime sinyal gelmesine rağmen internetim yok. Pazartesi gününden beri bağlanamıyorum. Siz 48 saat süreç dediniz geçti, 36 saat telekom kontrolü eklediniz ki telekom 1 saat sürmeden cevabını verdi size şimdi de 3 iş günü diyorsunuz ertesi günü Milli Bayram olan günün öncesinde. Ne işlemi yapacağınızı Allah aşkına açıklayın eğer ki yapmayı başarırsanız, yer altından yeni kablo mu çekeceksiniz kazı çalışması mı yapacaksınız bu kadar zor bir işlem mi bu yapacağınız. Millet uzaya uydu yolluyor internet için siz daha hazır olan altyapıdan internet sağlayamıyorsunuz.
-
Kardeşim kitapta yazıyor kitapta ttnetten, millenicomdan, vodafonenetten uzak durun ama turknetten kaçın diyor kaçın
-
Merhaba, saha ekiplerinden gelen bilgide hattın sağlam olduğu sorunun müşteri sorumluluğunda olduğu bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım tüm kontrolleri yaptıktan sonra sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. -
Merhaba, nöbetçi ekipler çalışmaya devam ediyor. Arızanız sonuçlandıktan sonra fatura kaydı oluşturur musunuz? İlgili ekibimiz kullanım yapamadığınız günleri kontrol ederek işlem sağlar. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, saha ekiplerinden gelen bilgide hattın sağlam olduğu sorunun müşteri sorumluluğunda olduğu bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım tüm kontrolleri yaptıktan sonra sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.Yahu ben de size, hattımı elektrikçide önce kontrol ettirdim, sonra içime sinmedi diye baştan cat6 kablo çektirdim diyorum. Hattımda zaten sorun yokken ben gidip yeniledim. Muhtemelen atlak hat sorunu var ve çözemiyorsunuz. Apartmana yeni insanlar taşınmış. Muhtemelen portum ona verildi. Sizin yapamadığınızı ben yapmak zorunda kaldım. Saha dolabına erişimim olsa onu da ben düzelteceğim. 2 yıldır hiç sorunu olmayan internetim birden arızalanıyor durduk yere ve suçu hala müşteriye atmaya çalışıyorsunuz ve yalan üzerine yalanlar söyleniyor.
-
Beklemedeyim nöbetçi ekiplerden inşaallah sıra bize de gelir...
-
Teknik uzmanlarımıza arızayı tekrar kontrol etmeleri için bildirimde bulundum. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerine sorunu tekrar iletti. Kontrol sonrasında size bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
Problemimi çözdünüz, bayağı bir uğraştım, iletişime geçmeye çalıştım haftalarca ama sonunda problem halloldu, emeği geçen herkese biraz kırgın olsam da aynı zamanda minnettarım. Modemlerimi kıracaktım sinirden iyi ki yapmamışım, iyi çalışmalar. Umarım ki uzun bir süre daha görüşmek zorunda kalmayız...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X