Şimdi Ara

ÇÖZÜLDÜ----TÜRKNET HİÇBİR ŞEKİLDE DÖNÜŞ SAĞLAMIYOR VE 1.5 AYDIR PROBLEMİ ÇÖZMÜYOR---ÇÖZÜLDÜ---- (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Herkese de öncelik atanıyor ama çözülen sorun görmedim kaç gündür.

  • Zaten 2 gündür bekliyorum, yarın resmi tatil, öbür gün cuma 10 gün internetsiz kalacağım sayenizde. 1 ay faturayı öde, 1 ay bedava, 10 gün kullanamadığım interneti ne yapacaksam...

  • Dünden beri mantıklı bir yanıt vereceksiniz diye bekliyorum. İnsanları kendinize yalvartmayı bu kadar mı kendinize düstur edindiniz, yazık günah yani. Üniversite öğrencisiyim sayenizde dersleri kaçırmayı geçtim, internete mobil cihazdan bağlanmak durumunda kalıyorum.


    Ayın 19'unda eve teknik ekip elemanı geldi. 2 güne hallolur 3 gün içerisinde sorumluluk benim oluyor dedi ve gitti. Gidiş o gidiş, ben 2 hafta boyunca istisnasız her gün iletişime geçmeye çalıştım. Sağolsun birisi gördü de geçirdi vdsl'e şimdi de modemime sinyal gelmesine rağmen internetim yok. Pazartesi gününden beri bağlanamıyorum. Siz 48 saat süreç dediniz geçti, 36 saat telekom kontrolü eklediniz ki telekom 1 saat sürmeden cevabını verdi size şimdi de 3 iş günü diyorsunuz ertesi günü Milli Bayram olan günün öncesinde. Ne işlemi yapacağınızı Allah aşkına açıklayın eğer ki yapmayı başarırsanız, yer altından yeni kablo mu çekeceksiniz kazı çalışması mı yapacaksınız bu kadar zor bir işlem mi bu yapacağınız. Millet uzaya uydu yolluyor internet için siz daha hazır olan altyapıdan internet sağlayamıyorsunuz.





  • Kardeşim kitapta yazıyor kitapta ttnetten, millenicomdan, vodafonenetten uzak durun ama turknetten kaçın diyor kaçın

  • Saab9000 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saha ekiplerinden gelen bilgide hattın sağlam olduğu sorunun müşteri sorumluluğunda olduğu bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım tüm kontrolleri yaptıktan sonra sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • recomemoecho12 R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nöbetçi ekipler çalışmaya devam ediyor. Arızanız sonuçlandıktan sonra fatura kaydı oluşturur musunuz? İlgili ekibimiz kullanım yapamadığınız günleri kontrol ederek işlem sağlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, saha ekiplerinden gelen bilgide hattın sağlam olduğu sorunun müşteri sorumluluğunda olduğu bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım tüm kontrolleri yaptıktan sonra sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.

    Yahu ben de size, hattımı elektrikçide önce kontrol ettirdim, sonra içime sinmedi diye baştan cat6 kablo çektirdim diyorum. Hattımda zaten sorun yokken ben gidip yeniledim. Muhtemelen atlak hat sorunu var ve çözemiyorsunuz. Apartmana yeni insanlar taşınmış. Muhtemelen portum ona verildi. Sizin yapamadığınızı ben yapmak zorunda kaldım. Saha dolabına erişimim olsa onu da ben düzelteceğim. 2 yıldır hiç sorunu olmayan internetim birden arızalanıyor durduk yere ve suçu hala müşteriye atmaya çalışıyorsunuz ve yalan üzerine yalanlar söyleniyor.





  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Beklemedeyim nöbetçi ekiplerden inşaallah sıra bize de gelir...

  • Saab9000 kullanıcısına yanıt
    Teknik uzmanlarımıza arızayı tekrar kontrol etmeleri için bildirimde bulundum. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerine sorunu tekrar iletti. Kontrol sonrasında size bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Problemimi çözdünüz, bayağı bir uğraştım, iletişime geçmeye çalıştım haftalarca ama sonunda problem halloldu, emeği geçen herkese biraz kırgın olsam da aynı zamanda minnettarım. Modemlerimi kıracaktım sinirden iyi ki yapmamışım, iyi çalışmalar. Umarım ki uzun bir süre daha görüşmek zorunda kalmayız...


    ÇÖZÜLDÜ----TÜRKNET HİÇBİR ŞEKİLDE DÖNÜŞ SAĞLAMIYOR VE 1.5 AYDIR PROBLEMİ ÇÖZMÜYOR---ÇÖZÜLDÜ----
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.