ÇÖZÜLDÜ Eylül ayında taahhütüm bitmesi üzerine başka bir servis sağlayıcısından Türknet'e bana 35 mBit hız vereceklerini söyledikleri için ki defalarca teyit ederek geçiş sağladım. Fakat saatler günleri günler haftaları kovaladı. Bugüne kadar hizmet aldığım hiçbir servis bu şekilde davranmadı. 15 dkda müşteri hizmetlerine bağlandığımız için canımız sıkılıyordu, keşke sıkılmasaydı. Gönderdiğim mesajları otomatik cevaplayıp oyalıyorlar, dikkate almıyorlar. En son onlar da gönderdiğim mesajlardan rahatsız oldular herhalde ki eve teknik ekip gönderdiler. Ekip 2 alt sokakta 70 mBit aldıklarını söyledi ve civarda en iyi hizmeti Türknet'in verdiğini söyledi bana. Çünkü Telekom sağolsun bizi insan yerine koyup da altyapı iyileştirmesi yapmıyor. Pazartesi günü gelen çalışan en kötü 48 saat içinde halledilir olmazsa sorumluluk bana ait dedi, bugün CUMA ve 96 saatten fazla oldu. ve kendisinin bana ulaştığı numaraya mesaj bıraktım birçok kez. Geri dönüş yok. Destek kayıtları bölümünden bıraktığım destek kayıtları bu sabah tek çatı altında toplanması için bilgim haricinde kapatıldı, o şekilde daha kolay hizmet verebileceklerini iddia ederek fakat yine cevap vermiyorlar ancak otomatik mesajlarla yalandan geri dönüş sağlanıyor. Daha önceleri de belirttiğim gibi 10 kişiden 3-5 tanesi iyi hizmet alıyor diye bu sizin iyi bir firma olduğunuz anlamına gelmiyor. Ben sizden dilenerek almadım bu servisi, parasını ödüyorum ve eğer ki dediğiniz sözleri tutarsanız kullanmaya da devam edeceğim fakat 1.5 ay oldu hala çözemediniz bu problemi. Twitter, burası, kendi sitenizden birçok kez sadece ufak bir açıklama beklerken her seferinde en kısa sürede bilgilendireceğiz diye diye 1.5 ay beklettiniz. Cidden Allah razı olsun, mükemmel bir işleyişiniz var. Kesin en erken pazartesi bilgilendirilirim. Ki bu sadece sorunun kimde olduğunu öğrenmek için olur, onda da yine otomatik mesajlarla ilk aramamda olduğu gibi tutamayacağınız sözler vererek oluyor. Dediğim gibi problemim eğer çözülmezse öncelikle kendim iptal ettireceğim sonra da tanıdıklarıma söyleyeceğim. Bu kadar zor olmasa gerek bir kabloyu bağlamak... Konu güncellemesi: PROBLEMİM ÇÖZÜLDÜ, EMEĞİ GEÇEN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recomemoecho12 -- 29 Ekim 2020; 17:18:32 > |
ÇÖZÜLDÜ----TÜRKNET HİÇBİR ŞEKİLDE DÖNÜŞ SAĞLAMIYOR VE 1.5 AYDIR PROBLEMİ ÇÖZMÜYOR---ÇÖZÜLDÜ----
-
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
GSM paylaştım fakat geri dönüş yapmadınız. Yine bekletiliyorum, dalga geçer gibi kafanıza göre iş yapıyorsunuz.
-
Ayrıca en ufak bir gelişme olmuyor, bilgilendireceğiz diye diye 2 ay geçirdiniz neredeyse...
-
Bu benim adresimi ilk sorguladığımda alacağımı söyledikleri hızdı. Beni VDSL'e geçireceklerdi. Şaşırmıştım ama "teyit ettim defalarca" (isterlerse ilk aradığımda kayıt altına aldıkları konuşmayı dinlesinler). Onlar da evet geçireceğiz aktif altyapımızdasınız diye yalan konuştular. Yalan konuştular diyorum çünkü 2 aydır 15 mBit hız veriyorlar. O da gün içerisinde sürekli kopuyor anlık da olsa.
Kendilerine inanma sebebim eğer altyapımız dedikleri şey olmasa alttaki gibi normal ADSL vereceklerini söylerlerdi, tıpkı şimdi yaptıkları gibi. Fakat yalan beyan olması benim aşırı derecede canımı sıkıyor. Bunun kontrolü için ekip geldi o da 2-3 alt sokakta gayet de iyi bir şekilde 70mBit verildiğini söyledi orada da 75 mBit hız görünüyor.
Benim canımı sıkan şey dediklerini gerçekleştirmeyip sürekli oyalamaları. Bir sürü zaman geçmesine rağmen hiçbir şekilde ilgilenmiyorlar eve yalnızca 1 kez ekip gelmesi harici ki o da 3 gün sonra tekrar geleceğim diyerek 6 gündür hiçbir bilgilendirmede bulunmadı.
Yalnızca nedenini soruyor ve mantıklı açıklama bekliyorum beni VDSL'e geçirmeleri ile birlikte.Ama ne yazık ki alakasız otomatik mesajlar atarak sadece zaman kazandıklarını düşünüyorlar uzun vadede müşteri kaybedeceklerini düşünmeden.
Madem veremiyorsunuz neden ben geçiş talebinde bulunduğumda çalışanınıza yalan bilgi verdiriyorsunuz. Bu problem için maksimum 1 hafta daha dayanırım sonrasında iptal eder gerekirse daha fazla ücret ödeyerek (ki 15mBit'i çok daha hesaplı verenler var) en azından problemimle ilgilenen bir muhattap bulacağım kendime...
-
Hala mantıklı bir geri dönüş yapılmadı kendileri tarafından, bunlara yalvararak kendimizi küçük düşürüyoruz. Vereceğiniz hız buysa baştan söyleseydiniz VDSL'e geçirmeyeceğinizi. Size yalvaracağıma Türk Telekom'a geçer 10 lira daha fazla verir en azından bizim dediğiniz ve sizin olmayan altyapının gerçek sahibinden kullanırım, karşımda dalga geçmeyecek bir muhattap bulurum. İnsanları kandırmaya hiç hakkınız yok. Güya ekip tekrar gelecekti evime, kontrolleri kendi modemi ile sağlayacaktı. Dediğiniz hız için VDSL'e geçirilecektim bla bla bla
Sorulan sorulara ALAKASIZ ve otomatik cevap verilmesinden ve en basit bir problemin dahi çözülememesinden kaynaklı kendileriyle yollarımı ayıracağım eğer bugün de bu problemi çözemezlerse.
-
VDSL'e geçirmedikleri gibi pişkin pişkin en yüksek hızı alıyorsunuz diye yalan konuşuyorlar. Bu firmayı tercih ettiğim güne lanet olsun, en kısa sürede iptalini gerçekleştireceğim. İlgisiz alakasız insanlara para kazandırıyoruz. Okuyup da utanan bir tane çalışanı var mı acaba?
-
Merhaba, VDSL olarak güncellemenizi yaptım. Tekrar kontrol eder misiniz? -
VDSL modemimi taktım dsl ışığı yanıyor fakat sinyal yok. Türknet sitesinden görüntülediğimde hala adsl olarak görüntülüyorum
-
Bende 23'ünde başvuru yaptım ama bunu okuyunca umarım pişman olmam. Sevgili türknet ekibi kimlik bilgilerini yükledim online işlemlerden az önce bana gelen mail şu şekildeydi.
Değerli TurkNet'li,
İnternet bağlantınızı binanıza kadar getirdik. Bina içi kurulum işlemlerinize başlayabilmemiz için; Kimliğinizin önlü arkalı fotoğrafını https://turk.net/online-islemler/belgelerim yüklemenizi bekliyoruz.
Kurulum için randevuya geldiğimizde belgelerinizi sizden alacağız.
TurkNet
Banada bir destek olun lütfen
-
Merhaba, VDSL modem takılıyken www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, hizmetiniz ip aldığından dolayı kurulum kaydınız hizmet ip alıyor statüsüne güncellenmiştir. Evraklarınızı dilerseniz MNG kargo ile gönderebilirsiniz. -
-
Pardon ama internet yokken nasıl destek kaydı oluşturmamı bekliyorsunuz? Yalnızca modem arayüzüne girebiliyorum
-
Hat değerlerim böyle, fakat modemime ip ulaşmıyor daha önceki kullanıcı deneyimlerinizden öğrendiğim kadarıyla sizin yapmanız gereken bir ayarmış yanlış anlamadıysam. Modem kurulumumu ise sizin verdiğiniz şekilde yapmaya çalıştım, dün açtığım destek kaydına da neredeyse 24 saattir otomatik mesaj hariç dönüş yapılmadı. Derslerime girmek için mobil veri kullanmak zorunda kaldım.
Eğer ki geri dönüş yaparsanız 35-37-40 gibi bir değere sabitlettireceğim SNR değerimin yükselmesi için. Şimdilik beklemedeyim umarım en kısa sürede çözülecek problemim.
-
2 gündür internetim yok ve Destek Kayıtları bölümünden oluşturduğum destek kaydına bakılmıyor. Modemimin ip alamamasını belirtmeme rağmen sorunu hala Türk Telekom'a iletip benim yeni yaptırdığım bina içi hattımı kontrol etmemi istiyorlar. Yazdıklarımı da dikkate almıyorlar. yaklaşık 48 saattir internete giremiyorum. Dün de sürece 36 saat Telekom ekiplerinin kontrol süresini eklediler, bu gidişle 1 hafta giremeyeceğim internete, bu kadar zor değil ya sorunu tespit edip kontrol etmek. Kendileri sayesinde computer network bilgilerim arttı, ama benim çözemeyeceğim bir sorun olduğunun farkına vardım yalnızca. Bugün halledilmesini istiyorum bu problemin.
-
Merhaba, arkadaşlarım yerleşik operatörle iletişim halindedir. Ben de önceliğini ayrıca ilettim. En kısa süre içerisinde hizmetinizi kullanabileceksiniz. Bu konuda elimden geleni yapıyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, arkadaşlarım yerleşik operatörle iletişim halindedir. Ben de önceliğini ayrıca ilettim. En kısa süre içerisinde hizmetinizi kullanabileceksiniz. Bu konuda elimden geleni yapıyorum.Yerleşik operatör DÜN GELDİ VE KABLOYU TAKTI UCU BOŞTA GELİP ONU TAKMAYI TÜRKNET YAPACAK DEDİ. Daha neyin yerleşik operatörü bu, pmden numaramı yolladım arayın adam akıllı anlatın durumu günde 1 mesaj atmakla süreç ilerlemiyor YETER ARTIK.
-
Merhaba, kaydınız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Teknik uzmanlarımız ve ekipler çalışmalarını 3 iş günü içerisinde tamamlayarak bilgi verecektir. Önceliğini ayrıca ilettim.
Benzer içerikler
- turknet şikayet
- turknet modem iade adresi
- pon ışığı yanmıyor
- türknet kurulum ücreti
- internet ışığı yanıp sönüyor
- smartyfi nedir
- türk telekom port açma ücreti
- gigafiber nedir
- turkcell abone sayısı
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X