Şimdi Ara

[Çözüldü] Vestel FP 9060 Garanti Bittiği Gün Açılmamaya Başladı???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TV'nin garantisi bittiği gün sabah TV'nin ışığı yanıyor ancak görüntü yoktu. Fişini çekip geri taktım açıldı sorunsuz ancak TV'yi kapatıp yeniden açmak istediğimde televizyonun hiç bir ışığı filan yanmıyor ve açılmıyordu. Ve bütün bunlar garantinin bittiği gün olan bugün meydana geldi. Bu nasıl bir iştir arkadaş. Garantinin bittiği gün nasıl oluyorda bu cihaz açılmıyor sanki hiç elektrik gelmiyor gibi.

    Belki içinde statik elektrik birikmiştir diye fişini çekip 1 saat bekledim geri taktım sonuç SIFIR tvden hiç bir tepki yok.

    Bu sorunun kaynağı ne olabilir. Servis bu arızayı kaça yapar?

    Ekleme: Ürün Vestel tarafından hiç bir ücret alınmadan tamir edilmesine karar verildi. Teşekkürler ederim Vestel Ekibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 21 Şubat 2017; 23:12:32 >



  • Seri no verir misiniz.
  • Baktım, 7084930300474 seri no için bu gün 12:53 de arıza kaydı bırakmışsınız sisteme zaten. Muhtemel yazılım yükleyerek sorunu giderirler,çok düşük olasılık besleme kartı arızası çıkabilir.

    Önceden aldığınız bir arıza hizmeti veya sisteme işlenmemiş ilave edilebilir garanti durumu var mı diye baktım ama eksik veya kusurlu bir şey göremedim, Yarın randevu alıp yardımcı olur servis mutlaka.

    Gelişmeleri yazarsanız seviniriz
  • Elinizde yazılım var ise mutlaka deneyin. Yazılım full olmalı mutlaka.

    Yazılım alması için stby olması şart değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gopc@

    Şu tv kapalıyken kumandanın Ok tuşuna basılı halde fişe takarak yapılan yazılım yüklemesi değil mi?



    http://www.tv.vesteldriver.com buradaki anlatılan gibi???

    Doğrudur.

    full yazılımlar fiş kapalıyken OK butonu ile yüklenir.

    Core ise MENU1505 ile

    ancak OK yöntemi ile her 2 yazılım da yüklenebiliyor yani siz her türlü OK stili ile ilerleyeceksiniz.
  • Besleme kartı 84TL
    Anakart 196TL

    işçilik yaklaşık 70TL

    Yazılım ile kurtarırlarsa işçilik bedeline hallolur.
  • Müşteri hizmetlerine de belirtmişsiniz bu işkillenme konusunu lakin bu tesadüften başka bir şey değil. :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LG ALINDI MALESEF.ARTIK ÇOK GEÇ.
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Günaydın;

    Ben size ne desem, ne kadar mühendislik kanadından açıklama yapsam siz nasılsa aklınıza bu düşünceyi soktuğunuz için değişen bir şey olmayacak bu nedenle uzatmayı ve sayfa sayfa size yazı yazmayı düşünümüyorum :)

    Tunçmatik konusu ise başka bir dünya. Herkes sanıyor ki ''tunçmatik taktım ürünüm bozulmayacak''

    Tunçmatik dediğiniz aygıt, normal uzatma kablosunun içine bir tane varistör takılmış ara kablodur, Varistör dediğimiz parçanın mali değeri 0.43 kuruştur. Varistörün görevi ise, voltajlar kendisine kodlanan (240V-250V-275V)değerin üzerine çıktığında aşırı akım çekip sigortayı attırmaktır. En önemli unsur olan voltaj dalgalanmasına karşı direnç gösteremez, koruma sağlayamaz.

    Eğer aşağıdaki resimde gördüğünüz bu parça ile bütün elektronik aygıtlar korunsaydı :)

    [Çözüldü] Vestel FP 9060 Garanti Bittiği Gün Açılmamaya Başladı???



    Açın o prizin içini bakın, faz ve nötre paralel girilmiş bu parçadan başka bir unsur var mı kontrol edin.




  • Sonucu da yaz mutlaka
  • Evet garantisi oluyor onda sorun yok, sorun şu ki neden 2 kart birden değişiyor, çok çok çok nadir bir durumdur bu.

    Sizden ricam, onarıma onay vermeden evvel, tarkan@vestel.com.tr adresine yazıp, hem garantinin biter bitmez yaşamak zorunda kaldığınız bu mağduriyet, hem de üzerine ikinci şok olarak bu yüksek maliyet ve neden 2 kart birden değişmesi gerektiğinin, en azından besleme kartının neden onarım cihetine gidilmediğinin bilgisini rica ediniz.

    Mantıklı bir açıklama ile birlikte, daha uygun bir uygulamaya yönelik yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
  • Vestel Müşteri Hizmetleri genel Müdürüdür Tarkan Tekcan.

    Kendisinin 2012 yılında bu makama gelmesi ile birlikte çok büyük değişiklikler oldu ve size verdiğim bu adreste yine bu forumdan bir çok arkadaşımızın işlemi sorunsuz (Garantiden) halledildi bu nedenle sizin de bir şansınızı denemenizi istemiştim.

    Sanıyorum sizin şartlarda uygun bir çıkış yolu bulamadılar, üzüldüm hocam ama yine de bütün kapıları zorladık en azından. Aslında Yetkili Servis istese, SOU (Servis Operasyon Uzmanı) onayı ile bunu garantiden yapabilirdi zira ben görevli olduğum bölgelerde çok istisna bana denk gelen 2-3 arızayı SOU onayında (İkna Ederek) garantiden halletmiştim. O da şu şekilde olur sistemsel olarak, Önce SOU onayıalınır, sisteme GH (Garanti Harici işlem) olarak girilir, tüketiciye hizmet sağlanıp işlem tamamlanır ürün teslim edilir, ürün teslimatı sonrası SOU onayının Mail ekran alıntısı ise sistem mühendislerine konu aktarılıp sistemsel ücretlendirme yapılırdı vs vs ama neyse artık bu mevzulara girip sizi de üzmenin anlamı yok.

    Besleme kartı konusu kolay hocam, seri numarasını veriniz ben kontrol ederim ;)




  • Aslında bu haberi çok daha erken bekliyordum, Yine de geç oldu güç olmadı buna çok sevindim.

    Hocam taş atıp kolumuz yorulmuyor neticede, ve üyelerimizin bu işlemleri olumlu sonuçlanınca ben hem SİZ, Hem Donanım Haber, hem de VESTEL adına mutlu oluyorum.

    Bu durumda benim de işim bitmiş oldu, geçmiş olsun ve tekrarının yaşanmaması dileklerimle.

    Konu başlığına sorunun düzeldiğine dair not düşmeyi lütfen unutmayınız.

    Görüşmek Üzere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Aslında bu haberi çok daha erken bekliyordum, Yine de geç oldu güç olmadı buna çok sevindim.

    Hocam taş atıp kolumuz yorulmuyor neticede, ve üyelerimizin bu işlemleri olumlu sonuçlanınca ben hem SİZ, Hem Donanım Haber, hem de VESTEL adına mutlu oluyorum.

    Bu durumda benim de işim bitmiş oldu, geçmiş olsun ve tekrarının yaşanmaması dileklerimle.

    Konu başlığına sorunun düzeldiğine dair not düşmeyi lütfen unutmayınız.

    Görüşmek Üzere

    Bence "adam" kelimesinin yerine " Ado'' kullanmali. Vestel Tv nin marka yüzü siz olmalısınız. şu forumda mutevaziligi ve çözüm odaklı yaklaşımı ile bir tanesiniz. darisi Sony Tvlere de bir "Ado" gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cotyora666


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Aslında bu haberi çok daha erken bekliyordum, Yine de geç oldu güç olmadı buna çok sevindim.

    Hocam taş atıp kolumuz yorulmuyor neticede, ve üyelerimizin bu işlemleri olumlu sonuçlanınca ben hem SİZ, Hem Donanım Haber, hem de VESTEL adına mutlu oluyorum.

    Bu durumda benim de işim bitmiş oldu, geçmiş olsun ve tekrarının yaşanmaması dileklerimle.

    Konu başlığına sorunun düzeldiğine dair not düşmeyi lütfen unutmayınız.

    Görüşmek Üzere

    Bence "adam" kelimesinin yerine " Ado'' kullanmali. Vestel Tv nin marka yüzü siz olmalısınız. şu forumda mutevaziligi ve çözüm odaklı yaklaşımı ile bir tanesiniz. darisi Sony Tvlere de bir "Ado" gelsin.

    Hocam ne kadar gurur verici bu düşünceleriniz benim için

    ''Teveccühünüz'' diyor ve teşekkürlerimi iletiyorum.




  • Enteresan, sizin yazıyı okuyunca sistemden kontrol ettim, çıkan anakart MB90, yeirne takılan da MB90 halbuki

    Sorun teşkil ederse ileride ona da çözüm bulunur hocam, onun haricinde şu meşhur çinli atasözünü hatırlamak lazım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.