Bildirim
Crash Bandicoot: Timetwister | Beta Yayında (3. sayfa)
MERRELL MORPHLITE Spor AyakkabıErkek : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CLYLZVF1
8 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Harika gözükyor dostum devam et kolay gelsin bende yeni basliyorum yazilima hayirlisi bakalim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Telif yememek kolay oyunun adını ve karakterini değiştir telif yemezsin. Crashi başka bir renge boya adınıda Xrash yaparsan telif yemezsin. Telif işleri böyle :D -
quote:
Orijinalden alıntı: zafer00
Telif yememek kolay oyunun adını ve karakterini değiştir telif yemezsin. Crashi başka bir renge boya adınıda Xrash yaparsan telif yemezsin. Telif işleri böyle :D
Oyundan ticari kazanç sağlamayacağım için ve orjinal oyundan rip'lenmiş herhangi bir şey kullanılmayacağı için telif yeme gibi bir durum yok. -
quote:
Orijinalden alıntı: Silentscream12
quote:
Orijinalden alıntı: zafer00
Telif yememek kolay oyunun adını ve karakterini değiştir telif yemezsin. Crashi başka bir renge boya adınıda Xrash yaparsan telif yemezsin. Telif işleri böyle :D
Oyundan ticari kazanç sağlamayacağım için ve orjinal oyundan rip'lenmiş herhangi bir şey kullanılmayacağı için telif yeme gibi bir durum yok.
Bende 3D Pokemon MMO yapmak istiyorum ama telif hakkını elde etmem mümkün değil. Ticari amaç gütmese bile oyun yeterince büyüyünce her türlü davalık edicekler. -
Çok güzel olmuş, tüm ekibin eline sağlık. -
Harika görünüyor. -
İlk ufak demo hazır.
https://preview.c9users.io/dyanikoglu/cbtimetwister/
Yorumlarınız benim için değerli -
-
Hocam bayadir takipteydim cidden cok basarili,devamini bekliyorum umarim.gamecube'de oynadigim kadar zevkini alabilirim pc'de :))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Anisotropic
İlk ufak demo hazır.
https://preview.c9users.io/dyanikoglu/cbtimetwister/
Yorumlarınız benim için değerli
Boyutu çok yüsekmiş be indirip fikrimi paylaşacağım hocam başarılar
-
quote:
Orijinalden alıntı: game07
Bir sıkıştırma sorununuz var heralde youtubeda gördüğüm kadarıyla tam bölüm bile değil ama boyutu büyük. Neyse uzun zamandır bekliyorum harcayalım akk'yi :/.
Edit: sandığımdan da kısaymış bi kaç kere tamamladım şöyle bir kamera hatasına da denk geldim bu arada bazuka ters değil de düz olabilirmiş mouse ile kullanırken. Zaten çıktığında menuden değiştirilebilir olacaktır.
Hocam şu anda indirdiğiniz projede aslında 4 tane bölüme ait assetlerin tümü bulunmakta. Proje bayağı ilerlediği için neredeyse bütün modeller, animasyonlar, klasör yapısı birbiriyle ilintili, herhangi birini silmem ciddi problemlere yol açabiliyor. O yüzden projeden herhangi bir şeyi izole etmedim, o halinin üzerine bir demo level oluşturdum. Boyutu için elimden gelen hiçbir şey yok o yüzden.
Crash'in kodlarını ayırıp Third Person Map üzerinde 100mb'lık bir proje oluşturabilirdim fakat çok fazla zaman istiyordu ayırma işlemi, açıkçası uğraşamadım bununla, zamanım oldukça kısıtlı çünkü.
Çok fazla şikayet aldık boyutla ilgili, linki kaldırıp beta sürümüne geçme kararı aldık. Bu hafta içerisinde bölümü tamamen yayınlayacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anisotropic -- 6 Eylül 2016; 17:40:26 >
-
Çok iyi görünüyor hocam böyle kaliteli çalışmalar görmek gurur verici
Heyecanla bekliyorum
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım hocam.
Yazılımla pek alakam olmasa da anladığım kadarıyla oyunun iskeleti burda bu yüzden bu kadar büyük. Yoksa bi kaç bölüm dahi ekleseniz devasa fark olmayacak sanırım.
Peki mapler birebir mi? Crashin yapımıyla ilgili bişeyler izlemiştim (biraz çok mu seviyorum ne :)) ve oralarda bu kıvrımlı yollar oyunun ileri kısımlarını göstermemesi ve ps1'e (malum gücü belli) çok yüklenmemesi için tasarlanmıştı. Ama günümüzde bu pek sıkıntı değil o yüzden siz mi biraz tasarımda oynuyorsunuz, yoksa orjinalin ortalama bir benzerini mi yakalamaya çalışıyorsunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Harika gözüküyor her şeyiyle, ben çok beğendim. Başarılar. -
quote:
Orijinalden alıntı: game07
Anladım hocam.
Yazılımla pek alakam olmasa da anladığım kadarıyla oyunun iskeleti burda bu yüzden bu kadar büyük. Yoksa bi kaç bölüm dahi ekleseniz devasa fark olmayacak sanırım.
Peki mapler birebir mi? Crashin yapımıyla ilgili bişeyler izlemiştim (biraz çok mu seviyorum ne :)) ve oralarda bu kıvrımlı yollar oyunun ileri kısımlarını göstermemesi ve ps1'e (malum gücü belli) çok yüklenmemesi için tasarlanmıştı. Ama günümüzde bu pek sıkıntı değil o yüzden siz mi biraz tasarımda oynuyorsunuz, yoksa orjinalin ortalama bir benzerini mi yakalamaya çalışıyorsunuz?
Eski crash'teki atmosferi yakalamaya çalışıyorum, keşke orjinalinde de şöyle olsaydı dediğim şeyleri de anında değiştiriyorum projede. Böyle bir şey çıkıyor işte ortaya da sonuç olarak
-
takipteyim hocam gayet güzel gözüküyor fakat indirmek istediğimde sayfa gelmedi bende mi sorun var -
quote:
Orijinalden alıntı: Dreazz
takipteyim hocam gayet güzel gözüküyor fakat indirmek istediğimde sayfa gelmedi bende mi sorun var
Hocam paylaştığım demonun oyun süresi çok kısa olmasına rağmen boyutu 1.4gb'tı. Şikayetler üzerine kaldırma kararı aldım. Onun yerine daha iyimser bir boyutla, Tomb Wader bölümünün tamamını beta olarak paylaşmayı planlıyorum. Birde bug takibi için ufak bir bug tracking sayfası kuracağım, test edenler buldukları hataları buradan bana iletebilecekler.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X