Şimdi Ara

Cruze 2.0 Dizel Sahipleri (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
311
Cevap
6
Favori
75.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • melih585858 M kullanıcısına yanıt
    Hocam ayrıntılı bilgi verdiğiniz için teşekkürler, aklıma takılan konularda bilgi sahibi oldum sayenizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akgolo kullanıcısına yanıt
    Bu işler böyle hocam. Milletin aklına uymaktansa gidip araştırıp kullanıcıları dinleyerek yorum almak çok daha mantıklı olurdu. Ben arabayı kendim kullanacaksam çevreme kesinlikle sormam. Eğer sorarsam biliyorum ki onlar sayesinde bir megane veya clio'ya binerim. O yüzden bir arabayı beğendiyseniz gidin kullanıcılarına sorun. Bu araç bu paraya binebileceğiniz en iyi konfor ve sağlamlığa sahiptir. Ufak tefek sıkıntıları var evet bir Wv DSG kadar olmasada.... Trden çekilmesinin yedek parçası ile alakası bile yok. İnternete chevrolet yedek parça yazın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Yani insanlar bu paraya bu arabaya binebiliyor birde atıp tutuyor ve kötülüyorlar. Bizim insanımıza yaranamazsın. Bu arada o fiyatlara temiz dizel 100 binde bulamazsın. Ederinde verin temiz araç alın başınız ağrımasın. Araç alırken ucuza kaçmamak lazım
  • akgolo kullanıcısına yanıt
    Benim de astra j 2015 1.6 115 hp aracım vardı. Dediğiniz gibi eşşek, bas gitmez, lpg subap sorunları da cabası.

    Sonra 2012 cruze aldım 2.0 dizel manuel. Bilirsiniz astra ile yokuş çıkmak işkencedir. 5. vitese atarsınız araba boğulur ( eğer 1.6 115 ise )

    Cruze ile gerçekten gözlerim YOKUŞ arıyor. Keşke yokuşa gelsek de hızlanarak çıksam diyorum. Turbo devreye girdiği an araba gerçekten güçlü oluyor ve gerçekten de iyi hızlanıyor.

    Şu an normal ama arada gazlamalı kullanım ile bin km ortalamam 6.7 litre.

    Sorularınızı elimden geldiği kadar yanıtlayayım:

    Otomatik tork konvektörlü olduğu için biraz fazla yaktırır 8 litreden aşağı göremezsiniz. Açtığım bir konuda tartışmıştık, tork konvektörlü olanlar zor bozuluyor diyenler de var , cruze şanzımanları erken bozuluyor diyenler de var. Ben fazla yaktığı ve bozulursa ocağıma incir ağacı dikeceğini düşündüğüm için otomatik almadım ama otomatiğin de zevkli olduğuna eminim.

    2024 yılına kadar GM orjinal parça desteği sağlayacak. Opel ile çoğu parçası aynı ( Motor farklı ) . Ayrıca adamlar 1950 model arabaları orjinal parçaları ile topluyorlar biz de cruze parçası buluruz herhalde.

    50 bine 2000 motor 163 beygir donanımlı araba bu devirde YOK. Chevrolet Avrupa'dan çekilmeseydi fiyatlarının 75 bin civarı olacağını tahmin ediyorum şu an.




  • Yau arkadaşlar bu 2.0dizel manuel kullanıcıları şehir içinde kaç litre yaktıklarını üç aşağı beş yukarı söyleyebilir mi. Yol bilgisayarı ile depo ölçümü uyuyormu, bilgi verenler jant lastik ebatıyla birlikte yakıtı aldıkları istasyonuda yazarlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oxsgen kullanıcısına yanıt
    Şehir içi ortalama 8,5lt/100km. Tabi bu değer soğuk kış günlerindeki kısa mesafeli sürüşlerde ve DPF rejenerasyon dönemlerinde 9lt civarlarına çıkabilirken, akıcı çevreyolu sürüşleriyle 7ltlere inebilir.
    Araç: 2.0D Manuel Sedan (Stock)
    Lastik Ebatı: 225/45 R18
    Yakıt: Shell V-Power Diesel

    Şehir dışı ortalama: 5,5-6lt/100km (Kullanıma bağlı olarak sportif kullanımda max. 6,5lt.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brainwasher -- 25 Ekim 2018; 10:24:37 >
  • arkadaşlar motor 1500-2000 devir aralığında titreme yapıyor, 2000 üstünde titreme kesiliyor, sebebi hakkında bilgisi olan var mı?
  • aybasan kullanıcısına yanıt
    Hayır code 84 hala almadım, bir sorun yok. Olay ortada, yırtık küçük iken anlayamıyorlar. Benim turbo hortumları değişince 3-5 cm lik yırtığı bariz görmüştük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Code 84!!! Merhaba ben de 2.0 dizel otomatik Cruze aldım 82.000 de. 90.000de bakım yapıldı opelde yağı filtreler VS. Bin km sonra siyah duman atmaya başladı Bi süre sonra Dpf Uyarı lambası yaktı. Şehir içi kullanım da 2000 devirin üzerine çıkamadığım için otomatik araç partikül filtresi kurum bağlamış. Şehir dışında 20 dk 3.viteste yuksekdevirde kullandım dpf uyarı lambası söndü. Sonra Code 84 hatası yaptı. Bu hata agresif kullanım da olmuyor 4000 devirlerde hız yükseltirken falan değil sadece sakin kullanımda 1800 _2000 devir 100-120 ile giderken ara da bir yapıyor. Kırmızı da dur kalk hemen düzeliyor.

    Manavgat ta Doğru düzgün usta yok Antalya veya Ankara ya götürüp baktırmak istiyorum. Tavsiyeleriniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cruz30707 C kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Büyük bir problem değil, canınız sıkılmasın.
    İlk aşamada turbo hortumları ve intercooler aksamındaki kaçakları kontrol ettirin. Yalnız somun ve kliplerin sıkılığına varacak şekilde en ince detaylara kadar kontrol edilmeli. Kılcal çatlaklar bile bu hata kodunu almanıza sebep olabilir.

    İkinci aşama, Emme manifoldu. Emme manifoldundaki kaçaklar sebebi ile de code 84 hata kodu alan arkadaşlarımız oldu.

    Üçüncü ve son aşama da DPF ve sensör hataları.

    Burada önemli olan adım adım ilerlemek, çünkü aracı tanımayan bir ustaya götürdüğünüzde gayet düz mantık bir şekilde aracınızın hata kodunu okutacak ve orada gördüğü debimetre hatasını, hava akış sensörü hatasını görerek sensörün arızalı olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyleyecektir. Oysa ki sensör hatanın sebebi değil, hatayı bulan parçadır.

    Aracınız çok güzel ve özel bir araç, umarım sorununuz fazla zorluk yaşamadan çözülecektir.




  • Teşekkür ederim.

    Dün kontrol ettirdim turbo alt hortumunda kaçak var dediler. Bugün yenisini gelince takacaklar. Bakalım inşallah sorun düzelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruz30707

    Teşekkür ederim.

    Dün kontrol ettirdim turbo alt hortumunda kaçak var dediler. Bugün yenisini gelince takacaklar. Bakalım inşallah sorun düzelir.
    fiyat nedir bu işlemler için??Birde parçayı nereden temin ediyorsunuz orijinalmi yoksa muadili bir parçamı??
  • Turbo çıkış hortumunu değiştirdiler çıkan hortumda 10cm e yakın yırtık vardı. işçilik dahil 230Tl hallettik. ŞİMDİLİK sıkıntı yok. Code 84 ten kurtulduk gibi.

    Hortum orijinali degilmi bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruz30707

    Turbo çıkış hortumunu değiştirdiler çıkan hortumda 10cm e yakın yırtık vardı. işçilik dahil 230Tl hallettik. ŞİMDİLİK sıkıntı yok. Code 84 ten kurtulduk gibi.

    Hortum orijinali degilmi bilmiyorum
    Büyük ihtimalle bu code 84 den kurtuldunuz eğer emme manifoldundada ayrı bir sorun yoksa...Servisde bu hortumun 800 tl civarı fiyatı oldugunu yaznıştı daha önce bazı arkadaşlar demekki çıkan hortuma uygun yan sanati yada benzer ölçüdeki bir hortum takılmış.bu işlemleri özel servisde yaptırdınız değilmi..Normal yetkili servis yapmaz çünkü bu şekilde.
  • aybasan kullanıcısına yanıt
    Manavgat Ekinciler Oto Opel Servisi nde yaptılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oxsgen kullanıcısına yanıt
    Araç: 2.0D Manuel Sedan
    Lastik Ebatı: Tam bilmiyorum ama jantlar 16 inç
    Yakıt: BP den alıyorum.

    Şu an yol bilgisayarında 6.5 görülüyor.(Ortalama hız 50 km ) Ancak çoğunluk şehir içi kullanım değil. Şehir içinde 7.4 civarı gördüğümü biliyorum.
  • lord87 kullanıcısına yanıt
    Rahat olun bir sorun yok :) motorun çalışma prensibi böyle, bu motorun doğasında var.

    Aynı durum bende de vardı. Boştayken özellikle 1700 devir civarında titreme var, aracı sürerken azalıyor ama yine de var. Sanayide bir ustaya gösterdim motorun çalışmasından dedi, ayrıca forumda eski bir konu görmüştüm:
    https://forum.donanimhaber.com/cruze-dizel-motorda-sallanti-problemi--70350651

    Buradan görebileceğiniz gibi test aracında bile olan bir durum, bir sorun değil :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KararanBitki -- 29 Kasım 2018; 13:32:54 >
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    2. Viteste de belli oluyor vites arttıkça etkisi azalıyor. Ben aracı 0 km olarak aldım. İlk günden beri var değişme olmadı, sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Genelde 1500 d/d civarı en belirgin 1800 den sonra yok. Zaten DPF sağlığı için 1750 altında kullanmamak lazım çünkü max torque 1750-2750 arası, daha alt devirlerde kulla dığımda hep dikkat ediyorum gizli temizlemeye çok daha erken giriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt tüketimi hakkında bilgi vereyim.



    Şehir içi kullanımlar trafiğe ve kişiye göre çok ama çok değişkenlik göstereceği için araçta problem var mı yok mu diye karşılaştırma yaparken uzun yol tüketimine bakmak lazım bence.



    CC kullanarak 110 ile gittiğimde 5.0 yakıyor

    CC kullanarak 120 ile gittiğimde 5.5 yakıyor

    (Klima kapalı)

    Bir çok kez test ettim ve değişmiyor. Bu bahsettiğim kısa mesafe değil 200-300 km mesafelerin ortalaması. Rakım farkı da önemli. Başladığınız ve bitirdiğiniz noktalardaki rakımlar birbirine yakın olmalı.



    Araç 2.0 dizel sedan manuel vites

    Lastik: Continental Premium Contact 6

    Ebat: 225/50/R17

    Basınç: 36 psi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar, bende 31 Ocak itibari ile 2012 2.0 HB Otomatik sahibi oldum. İstanbul'dan selamlar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brainwasher

    Şehir içi ortalama 8,5lt/100km. Tabi bu değer soğuk kış günlerindeki kısa mesafeli sürüşlerde ve DPF rejenerasyon dönemlerinde 9lt civarlarına çıkabilirken, akıcı çevreyolu sürüşleriyle 7ltlere inebilir.
    Araç: 2.0D Manuel Sedan (Stock)
    Lastik Ebatı: 225/45 R18
    Yakıt: Shell V-Power Diesel

    Şehir dışı ortalama: 5,5-6lt/100km (Kullanıma bağlı olarak sportif kullanımda max. 6,5lt.)
    kusura bakmayında spor kullanımda max 6.5 olmaz iki katı yakarsınız. eğer ki yakmıyorsanız o spor kullanım sayılmaz. benim de dizel otomatik astram var uzaktan kuzen olurlar. insanları yanlış düşüncelere sevk edecek bilgiler vermeyelim lütfen.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.